بایگانی

بایگانی دی

شکایت متقاضیان کبک از وزیر مهاجرت انجام می شود

خبر رسید که تعداد افراد به اندازه کافی است و آنهایی که پرداخت خود را انجام داده اند پرونده ای در دادگاه فدرال خواهند داشت که خواسته آن الزام وزیر به رسیدگی در زمان معین است. به دیگر سخن تبلیغات منفی کارساز نبوده است.

دوستانی که در این شکایت شرکت نکردند نیز تا زمان رسیدگی به پرونده ها می توانند به این جمع بپیوندند و منعی در اضافه شدن پرونده ها نیست. مهلت تعیین شده برای روشن شدن تعداد و تصمیم در مورد ادامه کار بود که انجام شد. پرونده ها تک تک فایل می شود اما از سوی دادگاه به دلیل یکسان بودن خواسته آنها برای همه یک وقت رسیدگی تعیین می شود و تا رسیدن این وقت به هر تعداد که متقاضیان اضافه شوند شانس موفقیت بالاتر می رود.

از سوی خودم و نیز موسسه حقوقی درگیر انجام کار از اعتمادی که به دو مجموعه کنپارس و نیز Rochefort دارید سپاسگزارم.

پیک کنپارس به آنکارا می رود – مهلت تحویل مدارک پایان روز پنجشنبه ۵ بهمن

به اطلاع می رساند که پیک کنپارس برای دریافت ویزای متقاضیان به آنکارا می رود. اگر پاس ریکویست شده اید و یا به هر دلیل دیگر باید به سفارت مراجعه کنید و یا نماینده بفرستید پیک ما می تواند به شما کمک کند.

مهلت دریافت مدارک پایان روز پنجشنبه ۵ بهمن است. برای اطلاعات بیشتر با دفتر ما در تهران تماس بگیرید ۲۲۰۲۵۰۸۴

جیسن کنی در آنکاراست

وزیر مهاجرت برای سرکشی به بخش مهاجرت سفارت در آنکارا به این شهر سفر کرده است و در صفحه توییتر خود خواسته است اگر نظری در مورد عملکرد این سفارتخانه دارید اعلام کنید با ذکر این تذکر که این موضوع نباید در مورد پرونده خاص باشد.

نشانی وی در توییتر این است https://twitter.com/kenneyjason دوستانی که زبانشان خوب است و می توانند مودبانه هم بنویسند بد نیست تجربیات منفی و یا مثبت کلی خود را در مورد این ویزا آفیس برای وزیر بفرستند.

من طی چند پست مواردی را که به نظرم رسید برای او نوشتم مانند ارسال ایمیل به افراد اشتباه و یا عدم ارسال ایمیل؛ پاسخ ندادن به نامه ها و ایمیلها و نیز تعداد سهمیه کم ویزا در این سفارتخانه که موجب تبعیض علیه ایرانیان شده است.

 

جدول تطبیقی IELTS و CLB

CLB و IELTS این هم جدول تطبیقی 
CLB Level Test results for each ability
Listening Reading Writing Speaking
۹ and above ۸٫۰ – ۹٫۰ ۷٫۰ – ۹٫۰ ۷٫۰ – ۹٫۰ ۷٫۰ – ۹٫۰
۸ ۷٫۵ ۶٫۵ ۶٫۵ ۶٫۵
۷ ۶٫۰ ۶٫۰ ۶٫۰ ۶٫۰
۶ ۵٫۵ ۵٫۰ ۵٫۵ ۵٫۵
۵ ۵٫۰ ۴٫۰ ۵٫۰ ۵٫۰
۴ ۴٫۵ ۳٫۵ ۴٫۰ ۴٫۰

ادامه ی نوشته

شاید وزیر عوض شود

امروز شایعه ای را از چند نفر از همکاران کانادایی به طور جداگانه شنیدم که نشان از پخش شدن شدید این شایعه در محافل حقوقی دارد و آن اینکه به احتمال زیاد هارپر قصد دارد وزیر مهاجرت را تغییر دهد و جیسن کنی را از این سمت بردارد.

اینکه این تغییر به منظور دادن شغل بهتر به این وزیر است و یا اینکه خود هارپر او را تهدیدی برای اینده خود دیده است هنوز روشن نیست. این گفته که جیسون کنی جامه نخست وزیری را بر تن خود شایسته می داند و در تلاش است روزی صندلی هارپر را از آن خود کند بر احتمال درستی گمانه دوم می افزاید ضمن اینکه عملکرد چکشی و گاه بسیار غیر معقول این وزیر نارضایتی های زیادی را ایجاد کرده است مواردی مانند حذف پرونده ها؛ طرح دعاوی متعدد در دادگاهها و بی نظمی شدید در ادارات مهاجرت دلیل این نارضایتی هاست که شاید هارپر مایل نباشد همه هزینه های آنرا شخصا به دوش بکشد. ادامه ی نوشته

تمدید مهلت پیوستن به جریان شکایت برای کبکی ها تا ۱۵ ژانویه

پس از چند روز دوری از میز کار از امروز دوباره در خدمت شما هستم.

از تهران خبر رسیده که تعدادی از دوستان نتوانسته اند هنوز در مورد واریز وجه شکایت اقدام کنند. با خانم استفانی هماهنگ شده است و ایشان تا ۱۵ ژانویه مهلت دادند برای اینکه افراد به شکایت بپیوندند و واریز وجه را نیز انجام دهند.

سوال شده است اگر تعداد افراد شرکت کننده زیر ۱۰۰ نفر باشد چه می شود. پاسخ روشن است در این صورت با مجموعه حقوقی مربوط صحبت می کنیم و تلاش می کنیم آنها را با تعداد موجود قانع کنیم که کار انجام شود و اگر موفق به اقناع آنها نشویم همانگونه که از ابتدا اعلام شد هزینه دریافتی به متقاضیان پس داده می شود.

تصحیح شماره تلفن واریز وجه برای شرکت در شکایت

متاسفانه در ایمیلی که برای دوستان ارسال شده است تلفن هماهنگی برای پرداخت به اشتباه نوشته شده است. ضمن پوزش شماره صحیح به شرح زیر اعلام می شود:

۰۹۳۷۵۶۵۰۸۶۸

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:

مهلت واریز وجه برای شرکت در دعوای حقوقی پرونده های کبک: ۶ ژانویه ۲۰۱۳

از سوی خانم استفانی ریچیو اعلام شده است که متقاضیانی که برای شرکت در دعوای الزام وزیر به رسیدگی به پرونده های کبک (که در مرحله فدرال معطل مانده اند) اعلام آمادگی کرده اند لازم است ظرف یک هفته یعنی تا تاریخ یکشنبه ششم ژانویه در خصوص پرداخت هزینه وکالت مطابق دستورالعملی که دریافت کرده اند عمل کنند.

در ضمن کسانی که هنوز با ارسال ایمیل به نشانی rochefort.riccio@gmail.com برای این منظور اعلام آمادگی نکرده اند و بسته راهنما را دریافت نکرده اند می توانند در این فرصت اقدام کنند ولی در هر صورت مهلت پرداخت وجه همان یکشنبه ۶ ژانویه خواهد بود.

سال نو مسیحی بر شما مبارک باد

پیشاپیش سال نو مسیحی را به همه مخاطبان این وبلاگ تبریک می گویم. سال ۲۰۱۲ سال چندان خوبی نبود ولی امیدارم ۲۰۱۳ برای همه ما خبرهای خوبی داشته باشد.

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:

تعداد متقاضیان اقدام حقوقی؛ ارسال وکالتنامه و فرصت باقی مانده

به اطلاع دوستان می رساند که تعداد شرکت کنندگان تاکنون بیش از ۵۰ نفر بوده است که همه آنها روز جمعه ایمیلی را از خانم استفانی دریافت کرده اند که به پیوست آن لیست مدارک مورد نیاز و نیز دستورالعمل اقدام بوده است. از آنجا که شرکت حقوقی Rochefort & Associate از هفته آینده چند روزی را تعطیل خواهد بود دوستان تا ۳۰ دسامبر فرصت دارند با ارسال ایمیل اعلام آمادگی کنند و مدارک را نیز دریافت کنند.

روز ۳۱ دسامبر در صورتی که تعداد به ۱۰۰ نفر برسد درخواست خواهد شد واریز وجه انجام شود. شرکت حقوقی مورد نظر مایل نیست تا قطعی شدن اقدام رقمی از متقاضیان دریافت کند به همین دلیل مرحله پرداخت را تا آن زمان عقب انداخته است.

با وجود اینکه به صورت محدودی در این زمینه اطلاع رسانی شده است به نظر می رسد براحتی به سقف مورد نظر خواهیم رسید.

در ضمن شرکت حقوقی ایمیل زیر را برای ارتباط با شرکت و نیز اعلام آمادگی برای شرکت در دعوا در اختیار گذاشته و مدارک نیز از همین نشانی برای شما ارسال می شود و شما نیز مدارک مورد درخواست را به همین نشانی خواهید فرستاد.

rochefort.riccio@gmail.com