بایگانی

بایگانی برای دسته ی ‘نیروی متخصص کبک’

بررسی پرونده های ثبت شده سال ۲۰۱۶ از فردا آغاز می شود

۲۷ تیر ۱۳۹۶ Comments off

اداره مهاجرت استان کبک صبح روز دوشنبه ۲۶ ژوئن اعلام کرد که بررسی پرونده های ثبت شده در سیستم مون پروژه در سال ۲۰۱۶ از ۱۵ ژوییه ۲۰۱۷ به ترتیب اولویت مشخص شده از قبل آغاز می شود. ادامه مطلب…

Categories: نیروی متخصص کبک Tags:

بررسی پرونده های ثبت شده سال ۲۰۱۶ از ۱۵ ژوییه آغاز می شود

۷ تیر ۱۳۹۶ Comments off

اداره مهاجرت استان کبک صبح روز دوشنبه ۲۶ ژوئن اعلام کرد که بررسی پرونده های ثبت شده در سیستم مون پروژه در سال ۲۰۱۶ از ۱۵ ژوییه ۲۰۱۷ به ترتیب اولویت مشخص شده از قبل آغاز می شود. ادامه مطلب…

Categories: نیروی متخصص کبک Tags:

طرح دعوا علیه وزیر مهاجرت کبک در پی تغییر مقررات برنامه نیروی متخصص

۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ Comments off

img1

از آنجا که رویه تغییرات اداره مهاجرت کبک را کاملا غیر عادلانه و غیر قابل قبول می دانیم، بر آن شدیم که اقدام عملی در احقاق حقوق موکلین کنپارس داشته باشیم. بررسیها و اقدامات عملی ما منجر به عقد قراردادی با مجموعه حقوقی Rochefort & Associatess در مونترآل شد و به این ترتیب دعوایی از سوی موکلین ما علیه وزیر مهاجرت به مدیریت خانم اینگرید مازولا وکیل با سابقه کبک در این زمینه طرح خواهد شد. ادامه مطلب…

Categories: نیروی متخصص کبک Tags:

آیا اقدام همزمان برای دو برنامه اکسپرس انتری و نیروی متخصص کبک وجود دارد ؟

۸ بهمن ۱۳۹۵ Comments off

آخرین فراخوان: اگر پرونده شما در کبک به ناحق بسته شده با ما تماس بگیرید

۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ۲ دیدگاه

خوانندگان ما می دانند که مدتهاست پیگیر موضوعی هستیم که معتقدیم اقدامات اشتباه و از سر عمد اداره مهاجرت کبک برای کم کردن تعداد پرونده ها بوده است. در مقطعی از همه متقاضیان خواستند که مدارکشان را دوباره بفرستند و به یهانه عدم داشتن مهر تایید دفترخانه تعداد زیادی را رد کردند و در مقطعی دیگر پرونده ها را بدون مکاتبه بسته اند و مدعی اند مکاتبه کرده اند و پاسخ نگرفته اند. شرح مفصل این وقایع و نیز گزارش کانون وکلای کبک را پیش از ابن در همین وب سایت نوشته ام که می توانید اینجا بخوانید 

unfair

ادامه ی نوشته

باز هم ماجرای ثبت پرونده های کبک: آنجا که مرزهای اخلاق در نوردیده می شود

۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۷ دیدگاه

خاطره خوش ثبت همه پرونده های نیروی متخصص کبک کنپارس برای کارکنان این مجموعه و نیز موکلین همچنان زنده است. روز ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ کارکنان ما باور نمی کردند که برنامه ریزی و سخت کوشی آنها پاسخ در خور بگیرد. بلافاصله پس از آن پیروزی گزافه گویی ها در فضای مجازی شروع شد که در آن زمان در مقاله ای به آنها پاسخ دادم.

Kiev, Ukraine - October 17, 2012 - A logotype collection of well-known social media brand's printed on paper. Include Facebook, YouTube, Twitter, Google Plus, Instagram, Vimeo, Flickr, Myspace, Tumblr, Livejournal, Foursquare and more other logos.

این رو.زها اما شیطنتها به شکلی دیگر به خصوص در گروههای تلگرامی ادامه دارد. چند نفری خود را موکل کنپارسمعرفی می کنند و مدعی اند که ثبت نشده اند. با نگاهی به شکل نکارش آنها کاملا روشن است که یا تنها یک نفر است که با اکانتهای مختلف در حال شیطنت است و یا اینکه مرکز کنترلی وجود دارد که چند نفر را برای چنین شیطنتی اجیر کرده است. هر چه هست جای تاسف است که مرزهای اخلاق درنوردیده می شود و برای کوچک نشان دادن موفقیت مجموعه کنپارس به هر چه می توانند آویزان می شوند.

یک بار دیگر تاکید می کنم که همه موکلین کنپارس که در برنامه نیروی متخصص کبک با ما قرارداد داشته اند در روز ۱۶ آگوست ثبت شده اند و در این مورد حتی یک استثنا نیز وجود ندارد.

کنپارس برای دوره بعد نیز آماده عقد قرارداد در برنامه نیروی متخصص کبک  است. در صورت تمایل به اقدام فرم ارزیابی را در همین سایت تکمیل کنید.

ادامه ی نوشته

کنپارس در برنامه نیروی متخصص کبک قرارداد جدید می پذیرد

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ Comments off

دوستان در تماسهای متعدد سوال می کنند که آیا کنپارس امکان عقد قرارداد در زمینه برنامه نیروی متخصص کبک را دارد یا خیر؟ این سوال از آنجا ناشی می شود که بنا به دستور مدیر کنپارس به منظور اطمینان از اینکه امکان ثبت پرونده های تعهد شده وجود دارد، برای مدتی طولانی از عقد قرارداد جدید خودداری می شد و در موارد استثنایی با دریافت مجوز از مدیریت امکان عقد قرارداد بود. با این وجود تعداد قابل توجهی پرونده تعهد شده وجود داشت که لازم بود تمهیدات ثبت آنها اندیشیده شو.د.

 

logo-new-canpars

ادامه مطلب را اینجا بخوانید 

حکایت کنپارس و ثبت پرونده های نیروی متخصص کبک

۳۰ مرداد ۱۳۹۵ Comments off

خوش بود گر محک حادثه اید به میان

تا سیه روی شود هر که در او غش باشد

همه آنها که از دور دستی بر آتش دارند می دانند که داستان ثبت آنلاین پرونده های نیروی متخصص کبک چه داستان پر آب چشمی بوده است. از به تاخیر افتادنهای پیاپی و قرار باز شدن سیستم درماه فوریه و بار آمدن آن افتضاح برای اداره مهاجرت بگیرید تا دو نوبت ثبت پرونده در ماه جون و آگوست که آخری و حاشیه هایش هنوز داغ است.

این مقاله را در سایت پارس کانادا بخوانید 

۱۶ آگوست ۲۰۱۶ نوبت جدید ثبت پرونده های نیروی متخصص کبک برای ۵۰۰۰ پرونده

۳۰ تیر ۱۳۹۵ ۱۶ دیدگاه

بر اساس اعلام دولت کبک نوبت بعدی ثبت پرونده های نیروی متخصص کبک برای دریافت ۵۰۰۰ پرونده روز ۱۶ اگوست ۲۰۱۶ خواهد بود.

نکات زیر در این مورد مهم است:

۱- امکان ثبت بین روزهای ۱۶ تا ۲۲ اوت است که عملا در همان ساعات اولیه روز اول تکمیل می شود.

۲- ساعت شروع ثبت ۸:۳۰ به وقت مونترآل است.

۳- افراد قبل از لاگین شدن وارد یک اتاق انتظار مجازی می شوند و پس از آن که نوبت خود را دریافت کردند امکان لاگین و ثبت دارند.

۴- تا قبل از ۱۶ آگوست افراد امکان آپدیت پروفایل خود را دارند.

۵- تعداد ۵۰۰۰ پرونده امکان ثبت دارند.

۶- پس از لاگین تنها ده دقیقه برای ثبت پرونده وقت دارید

۷- امکان پرداخت آنلاین برای متقاضیان هم زمان با ثبت وجود دارد.

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی: ویدیوی شماره ۱۷ – چگونه می توان شانس قبولی را در برنامه های مهاجرتی کبک بالا برد؟

۱۸ تیر ۱۳۹۵ ۱۵ دیدگاه

در این ویدیو در قالب پرسش و پاسخ به موضوع نیروی متخصص کبک پرداخته ایم و اینکه چگونه می توان برای دریافت اقامت دایم کانادا از طریق این استان شانس قبولی را بالا برد؟

توجه به این نکته ضروری است که برای معاف شدن از بحث ظرفیت و نیز سابمیت کردن فوری فایل باید در کانادا به عنوان دانشجو حضور داشته باشید و دست کم یک سال استادی پرمیت معتبر در دست باشد