بایگانی

بایگانی نویسنده

یک اتفاق نوستالژیک: پیکان در جاده های کانادا

۱۲ آبان ۱۳۹۶ Comments off

اتفاقی افتاد که دهها سال خاطره را در ذهن من زنده کرد. باور کردنی نبود ولی واقعی بود. درست در مقابل چشمان من پیکانی در حرکت بود تو گویی زمان به عقب برگشته . شما هم ویدیوی انرا ببینید

 

این هم لینک ویدیوی مربوطه

۵C48E6F1-D43A-43B8-BD64-37FFE8D9A924

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:

برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی از این پس روزهای دوشنبه پخش می شود

۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ Comments off

alim-face

به اطلاع می رساند که از این پس برنامه زنده پاسخ به سوالات مهاجرتی در فیسبوک، اینستاگرام، توییتر، یوتیوب و نیز وب سایت Parnian.tv به صورت همزمان روزهای دوشنبه ساعت ۱۲:۳۰ به وقت تورنتو و مونترآل، ۹:۳۰ به وقت ونکوور و ۲۱ به وقت تهران اجرا خواهد شد.

این برنامه در صفحه ایرانیان کانادا در فیسبوک به نشانی https://www.facebook.com/CanadianIranians/

در ایستاگرام در صفحه کنپارس https://www.instagram.com/canpars/

در اینترنت www.parnian.tv

 

برنامه سرمایه گذاری کبک همچنان بهترین روش برای مهاجرت به کانادا

۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۲ دیدگاه

استفاده از مزایای مالی کانادا مانند child tax benefit برای کسانی که در کانادا زندگی نمی کنند غیر قانونی است

۲۰ آبان ۱۳۹۵ ۳ دیدگاه

آیا برای آوردن پول به کانادا محدودیتی وجود دارد؟

۱۹ آبان ۱۳۹۵ ۳ دیدگاه

این ویدیو در پاسخ به این سوال تهیه شده است که هنگام ورود به کانادا چقدر می توانیم پول همراه داشته باشیم؟

۱۳ مهر ۱۳۹۵ ۸ دیدگاه

سى و ششمین شماره‌ی فصلنامه‌ی پرنیان، نشریه ایرانیان کانادا، با موضوع محورى «سبک زندگی» و با تأکید بر مؤلفه‌ی «اوقات فراغت» منتشر شد. در شماره‌ی سی و چهارم این نشریه، به مؤلفه‌ی دیگری از سبک زندگی، یعنی «مصرف» پرداخته شد. از آنجا که جامعه‌ی هدف و مخاطبین مورد نظر پرنیان، ایرانیان مهاجر هستند، تلاش می‌شود افزون بر حفظ استانداردهاى حرفه‌اى، مطالب آن متنوع و خواندنى باشد. بى شک این مطالب براى ایرانیان علاقه‌مند به مهاجرت نیز جذابیت دارد. این نشریه، ساختار شکلی و محتوایی و شش بخش اصلی و ثابت دارد، که در ادامه به صورت مختصر توضیح خواهیم داد:

par36-s

علی مختاری مدیر مسؤول فصلنامه‌ی پرنیان کانادا، در سخن مدیر مسوول این شماره، به ایده‌ای جالب برای گذران اوقات فراغت ایرانیان در کانادا پرداخته است. مصطفی مختاری، سردبیر پرنیان نیز زیر عنوان «لبخندی که می‌نشیند»، نوستالژی‌های گذشته‌ی زندگی ایرانیان را در ایام فراغت یادآوری می‌کند.

ادامه مطلب را اینجا بخو.انید 

برنامه زنده علی مختاری در فیسبوک امروز ساعت ۷:۳۰ شب به وقت تهران

۹ مهر ۱۳۹۵ Comments off

امروز نیز مانند هر آدینه روز ساعت ۱۲ به وقت مونترآل ۹ به وقت ونکوور و ۷:۳۰ شب به وقت تهران به صورت زنده در فیسبوک درخدمت دوستان هستم.

نشانی صفحه ای که می توانید برنامه را تماشا کنید این است

https://www.facebook.com/mokhtaricanada/

 

بخشی از برنامه هفته پیش را اینجا ببینید

 

از درخواست آقای جوهری نماینده ایرانی تبار پارلمان حمایت کنیم

۲۹ شهریور ۱۳۹۵ Comments off

آقای مجید جوهری نماینده ایرانی مجلس فدرال این روزها به شدت در پی قانع کردن دولت لیبرال کانادا برای ایجاد رابطه با ایران است. برای این منظور او پتیشن و یا درخواست آنلاینی را در سایت پارلمان به این نشانی راه اندازی کرده است.  از سوی دیگر یک نماینده محافظه کار به نام تونی کلمنت درخواستی را مقابل آن قرارداده و از قرار به دلیل کم همتی ما ایرانیان امضای بیشتری هم جمع آوری کرده است. لازم است همه ایرانیانی که سیتی زن کانادا هستند این پتیشن را امضا کنند. به نظر می رسد دشمنی محافظه کاران با ایران و ایرانی تمامی ندارد.

برای امضا اینجا کلیک کنید jowhari

آخرین فراخوان: اگر پرونده شما در کبک به ناحق بسته شده با ما تماس بگیرید

۲۹ شهریور ۱۳۹۵ ۲ دیدگاه

خوانندگان ما می دانند که مدتهاست پیگیر موضوعی هستیم که معتقدیم اقدامات اشتباه و از سر عمد اداره مهاجرت کبک برای کم کردن تعداد پرونده ها بوده است. در مقطعی از همه متقاضیان خواستند که مدارکشان را دوباره بفرستند و به یهانه عدم داشتن مهر تایید دفترخانه تعداد زیادی را رد کردند و در مقطعی دیگر پرونده ها را بدون مکاتبه بسته اند و مدعی اند مکاتبه کرده اند و پاسخ نگرفته اند. شرح مفصل این وقایع و نیز گزارش کانون وکلای کبک را پیش از ابن در همین وب سایت نوشته ام که می توانید اینجا بخوانید 

unfair

ادامه ی نوشته

باز هم ماجرای ثبت پرونده های کبک: آنجا که مرزهای اخلاق در نوردیده می شود

۲۱ شهریور ۱۳۹۵ ۱۷ دیدگاه

خاطره خوش ثبت همه پرونده های نیروی متخصص کبک کنپارس برای کارکنان این مجموعه و نیز موکلین همچنان زنده است. روز ۱۶ آگوست ۲۰۱۶ کارکنان ما باور نمی کردند که برنامه ریزی و سخت کوشی آنها پاسخ در خور بگیرد. بلافاصله پس از آن پیروزی گزافه گویی ها در فضای مجازی شروع شد که در آن زمان در مقاله ای به آنها پاسخ دادم.

Kiev, Ukraine - October 17, 2012 - A logotype collection of well-known social media brand's printed on paper. Include Facebook, YouTube, Twitter, Google Plus, Instagram, Vimeo, Flickr, Myspace, Tumblr, Livejournal, Foursquare and more other logos.

این رو.زها اما شیطنتها به شکلی دیگر به خصوص در گروههای تلگرامی ادامه دارد. چند نفری خود را موکل کنپارسمعرفی می کنند و مدعی اند که ثبت نشده اند. با نگاهی به شکل نکارش آنها کاملا روشن است که یا تنها یک نفر است که با اکانتهای مختلف در حال شیطنت است و یا اینکه مرکز کنترلی وجود دارد که چند نفر را برای چنین شیطنتی اجیر کرده است. هر چه هست جای تاسف است که مرزهای اخلاق درنوردیده می شود و برای کوچک نشان دادن موفقیت مجموعه کنپارس به هر چه می توانند آویزان می شوند.

یک بار دیگر تاکید می کنم که همه موکلین کنپارس که در برنامه نیروی متخصص کبک با ما قرارداد داشته اند در روز ۱۶ آگوست ثبت شده اند و در این مورد حتی یک استثنا نیز وجود ندارد.

کنپارس برای دوره بعد نیز آماده عقد قرارداد در برنامه نیروی متخصص کبک  است. در صورت تمایل به اقدام فرم ارزیابی را در همین سایت تکمیل کنید.

ادامه ی نوشته