بایگانی

بایگانی برای دسته ی ‘دریافت ویزا’

افزایش تعداد مراکز درخواست ویزای کانادا

۷ اسفند ۱۳۹۶ Comments off

وزارت مهاجرت، پناهندگی و شهروندی کانادا صبح روز جمعه ۲۳ فوریه ۲۰۱۸ اعلام کرد که تعداد مراکز درخواست ویزای کانادا را در سراسر جهان افزایش خواهد داد. ادامه مطلب…

Categories: دریافت ویزا Tags:

توصیه جدی برای افرادی که درخواست ویزای دانشجویی و یا توریستی دارند

Categories: دریافت ویزا Tags:

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۱۰): چگونه می توان برای پدر و مادر ویزای موقت کانادا و یا سوپر ویزا گرفت؟

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۶ دیدگاه

در این ویدیو در مورد دریافت ویزای موقت برای پدر و مادر و نیز سوپر ویزا برای آنان دریافت کرد. البته ویزای موقت منحصر به پدر و مادر نیست و برای دیگر افراد وابسته نیز می توان در این زمینه اقدام کرد.

مهاجرت کرده ام ولی متقاضی اصلی نبوده ام ….

۱۵ فروردین ۱۳۹۳ ۶۱ دیدگاه

سوالاتی از سوی دوستان مطرح می شود که با همین جمله شروع می شود. که ناشی از این تصور است که تفاوتی را پس از مهاجرت بین متقاضی اصلی و همسر وی مفروض می دانند. مثلا پرسش می شود من متقاضی اصلی نیستم آیا اگر از همسرم جدا شود اقامت دایم را از دست می دهم؟ و از این قبیل سوالات.

اینکه هنگام اقدام برای مهاجرت متقاضی اصلی بوده اید و یا نبوده اید پس از لندینگ در کانادا و دریافت اقامت دایم دیگر اهمیت ندارد و شما و همسرشما که متقاضی اصلی بوده است در شرایط یکسان هستید. هیچیک از شما دو نفر نمی تواند وضعیت اقامتی دیگری را به خطر بیندازد. علاوه بر این هر یک از اعضای خانواده جز در مورد فرزندان زیر ۱۸ سال که داستان متفاوتی دارند پرونده جداگانه دارند. مثلا اگر همسر شما الزامات اقامتی خود را از جهت حضور دو سال در ۵ سال در کانادا رعایت نکند می تواند اقامت دایم خود را از دست بدهد ولی این اتفاق هیچ تاثیری روی وضعیت اقامتی شما ندارد.

برخی دیگر همراهی همسر در مهاجرت را با اسپانسر کردن همسر مخلوط می کنند. فردی که با همسرش مهاجرت می ند اسپانسر همسرش نیست و تعهدات اسپانسرشیپ همسر را به عهده ندارد. اگر کسی مهاجرت کرد و پس از آن ازدواج کرد می تواند همسر خود را برای آمدن به کانادا اسپانسر کند که در این صورت نسبت به او تعهدات مالی دارد و در دو سال اول نیز بنا به قانون فعلی می تواند مانع از دریافت اقامت دایم او شود.

پاسخ به چند سوال در مورد پاس ریکویست و مدیکال

۲ اردیبهشت ۱۳۹۲ ۳۳۰ دیدگاه
با سلام، من یکی از اعضای سایت شما و از متقاضیان ۳۸ رشته ای ها هستم. حدود ۲۰ روز پیش ایمیلی دریافت کردم که در آن مدیکال از ما خواسته شده بود: 
با توجه به اینکه در حال حاضر با ویزای توریستی در آمریکا هستیم  و امکان برگشت تا تاریخ مشخص شده را نداریم پزشک معتمد کانادا در اینجا را پیدا کرده و وقت گرفته ایم. اما چند سوال برای ما ایجاد شده که در صورت امکان راهنمایی بفرمایید:
۱) آیا احتمال رد شدن در این مرحله وجود دارد؟( هیچ بیماری نداریم)
خیر مگر اینکه مشکل امنیتی داشته باشید که حتما ندارید
۲) در صورت قبولی این مرحله، چه مدت زمانی تا پاس ریکوئست طول می کشد؟
بین ۳ تا ۱۲ ماه البته موارد استثنایی کمتر و بیشتر هم وجود دارد. به هر حال قابل برنامهریزی دقیق نیست
۳) ایا برای مرحله بعد باید حتما پاسپورت ها را به ورشو فرستاد؟(پرونده ما در ورشو است)؟ یا شخصا به ورشو رفت؟  ادامه ی نوشته

نگاهی به باورهای غلط در مورد مهاجرت

۹ فروردین ۱۳۹۲ ۱۰۱ دیدگاه

این روزها خوشبختانه تعداد افرادی که مدیکال و ویزا می گیرند کم نیست و بسیاری از آنان لطف دارند و مشکلات و سوالات خود را از طریق وبلاگ و یا ایمیل با ما در میان می گذارند. بسیاری از از سوالات به تدریج در وبلاگ پاسخ گرفته اند ولی همچنان مطرح می شوند بیشتر به این دلیل که دوستان لطف کافی برای خواندن مطالب وب سایت ندارند و قبل از بررسی کافی و گشتی برای یافتن پاسخ سوال پرسشی تکراری مطرح می کنند. آنچه که گاهی البته می توان گفت آزار دهنده است باورهای غلطی است که در جامعه وجود دارد و گاهی حتی دوستانی که خواننده مطالب هم هستند ولی دقت کافی نداشته اند در دام خود می اندازد. این گزاره که <یکی از دوستانم که چند سال پیش به کانادا مهاجرت کرده است می گوید ……> بسیار شنیده می شود.

ادامه ی نوشته

سفارت کانادا بدون داشتن نامه درخواست پاسپورت ویزا نمی دهد

۲۳ مرداد ۱۳۹۱ ۳۰ دیدگاه

خبری را در سایت کنپارس کار کرده ام که به متقاضیان اقامت دایمی مربوط می شود که مدیکال خود را انجام داده اند و منتظر ویزا هستند. مطلب را اینجا بخوانید.