بایگانی

بایگانی برای دسته ی ‘مهاجرت از روش سرمایه گذاری’

طرح دعوا در دادگاه فدرال به دلیل تاخیر در رسیدگی به پرونده های تجاری کبک

۳ بهمن ۱۳۹۶ Comments off

پیش از این کنپارس در موارد متعدد شکایت هایی را علیه وزیر مهاجرت به دلیل تاخیر در رسیدگی به پرونده ها در دادگاه فدرال طرح کرده است که می توان گفت مجموعا همه دعاوی منجر به رسیدگی سریع تر به پرونده متقاضیان درگیر در شکایت شده است. مهمترین دعوا را در سال ۲۰۱۱ برای زیر فشار قرار دادن وزیر وقت مهاجرت جیسن کنی در پرونده های نیروی متخصص فدرال طرح شد که نزدیک به ۳۵۰ نفر در آن مشارکت کردند و منجر به سازش با این سازمان و البته رسیدگی به پرونده ها شد. این ماجرا را در همین وب سایت می توانید با سرچ کلمات شکایت و دادگاه در همین وب سایت مطالعه کنید. بعد از آن نیز بارها در مقاطع مختلف از این اهرم استفاده شده است. ادامه مطلب…

 

فایل تصویری:

گفتگوی علی مختاری با آقای leblanc معاون ارشد National Bank Financials در مورد پروژه های EB5 در فلوریدا

۳ شهریور ۱۳۹۵ Comments off

Immigration to the USA through EB 5  (Investment in Florida)

by Mr. Ali Mokhtari and Mr. Louis Leblanc

Mr. Mokhtari:

I am very happy to see you here and thank you for accepting our invitation to be in our program.

Mr. Leblanc:

It’s my pleasure to be here. Thanks for your invitation.

Mr. Mokhtari:

We have some questions about EB 5 program and some projects that you have in Florida. But first, can you please introduce yourself and talk about your carrier in a few minutes?

Mr. Leblanc:

Absolutely. Thank you very much. I am senior vice president at National Financial which is the investment body of National Bank of Canada. I’ve been involved in investment program in the past 30 years. In fact, some people say I am one of the founding fathers of the Canadian investment programs back in 1986, with national Bank of Canada, serving more than 1700 families to settle in Canada in relation to the investment programs. Five years ago, I started to get involved also in the EB 5 program in the US because simply as you might be aware, rules have changed in Canada. Sums increase and there was a more rules posed by the federal government. So, I had friends of mine around the world said : well we have such a great business programs, why don’t we try to bring our Canadaian experience and expertise to the EB 5 program. So, I decided to get involved in the EB 5 program and 5 years ago and since then, we’ve had great success on the EB 5 because now we are in a position that we have more than 25 public schools that we founded which are open in the state of Florida. ادامه ی نوشته

مصاحبه های سرمایه گذاری کبک در مالزی

۲۱ مرداد ۱۳۹۵ ۱۴ دیدگاه

این روزها را در شهر کوالالامپور می گذرانم و سخت مشغول مصاحبه های متقاضیان سرمایه گذاری کبک هستم. این دوستان به جز چند استثنا پرونده خود را پیش از ژانویه ۲۰۱۶ باز کرده اند. اقامت طولانی در این دیار که برای اولین بار به آن پا گذاشته ام حاصل مشکلاتی است که در ترکیه ایجاد شده است. مصاحبه هایی که معمولا در استانبول انجام می شد به مالزی منتقل شده است.

هر چند به وضعیت آینده ترکیه اصلا امیدوار نیستم و احساس می کنم مردم این کشور با پشتیبانی از اردوغان عملا در حال عقبگرد غیر قابل باوری هستند و به زودی با یک کشور پرآشپوب تر از آنچه هست روبروییم، از ته دل آرزو داشتم چنین نبود و باز برای کار راهی استانبول می شدم. فضای ترکیه را به  مالزی ترجیح می دهم . البته به دلیل اینکه این سفرها با کار سخت همراه است شاید نگاه من چندان هم در این زمینه درست نباشد. دست کم اینکه برداشت من است.

IMG_1888

مصاحبه ها تاکنون بسیار خوب پیش رفته است و دو افسر بسیار خوب انجام مصاحبه ها را به عهده دارند که خوشبختانه منطقی و معقول عمل می کنند.

با توجه به مشغله هنوز به سوالات نرسیده ام. این آخر هفته همه را پاسخ می دهم.

تعدادی از دوستان مقیم مالزی ابراز علاقه کرده بودند که ملاقات حضوری داشته باشند که این اتفاق می تواند روز سه شنبه ۱۶ آگوست در محل دفتر موقت من در مالزی بیفتد. برای هماهنگی و دریافت وقت لطفا ایمیل بزنید به info @canpars.ca

نشانی دفتر موقت:

Arcc Offices – The Intermark – Integra Tower

۲۸F, The Integra Tower,
۳۴۸ Jalan Tun Razak,
Kuala Lumpur 50400

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره۴): برنامه سرمایه گذاری کبک چیست؟

۱۲ فروردین ۱۳۹۵ ۸ دیدگاه

در این ویدیو به چند سوال پاسخ داده ام:

برنامه سرمایه گذاری کبک چیست؟

چه کسانی برای اقدام واجد شرایط هستند؟

چگونه می توان اقدام کرد؟

پروموشن ویژه کنپارس برای متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک

۱۹ اسفند ۱۳۹۴ ۵ دیدگاه

همانگونه که پیش از این اعلام شد برنامه سرمایه گذاری کبک به زودی باز خواهد شد و به احتمال بسیار زیاد تعداد ۱۷۵۰ پرونده دریافت خواهد شد. از این تعداد تنها ۵۵۰ ظرفیت برای غیر چینی ها در نظر گرفته شده است. کنپارستعداد معینی از این ظرفیت را در اختیار دارد و عملا همه کسانی که  با کنپارس وارد قرارداد می شوند می توانند اطمینان حاصل کنند پرونده آنها وارد سیستم خواهد شد.

از آنجا که آماده سازی این پرونده ها زمان بر است و فشار زیادی برای تکمیل ظرفیت از سوی موسسات مالی واسط برای ثبت هر چه سریعتر آنها اعمال می شود کنپارس در تلاش است به تعداد ظرفیت در اختیار تا پایان سال جاری خورشیدی قرارداد های خود را تکمیل کند و از آن پس تمام تمرکز بر آماده سازی هر چه بهتر پرونده ها برای بررسی دولت کبک باشد. از این رو تنها تا پایان سال ۹۴ متقاضیانی که علاقمند به عقد قرارداد سرمایه گذاری کبک باکنپارس هستند از مزایای زیر برخوردارند.:logo-new-canpars

۱- هزینه وکالت این پرونده ها  بر اساس نرخ رسمی دولتی دلار کانادا دریافت می شود این نرخ این روزها ۲۲۰۰ تومان است 

۲- به کسانی که در این دوره زمانی قرارداد می بندند خدمات رایگان پس از ورود شامل رزرو مکان موقت در شهر مورد نظر، ترانسفر فرودگاهی، تور یک روزه شهر و  کمک به انجام مقدمات استقرار در کانادا ارایه می شود.
ادامه ی نوشته

برنامه سرمایه گذاری کبک آوریل ۲۰۱۶ بازگشایی می شود

۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۵ دیدگاه

برنامه سرمایه گذاری کبک در تاریخ ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ با دریافت ۱۷۵۰ پرونده بسته شد. از این تعداد ۱۲۰۰ پرونده عملا مختص چین و بقیه یعنی ۵۵۰ پرونده سهم بقیه دنباست. کنپارس خوشبختانه سهمیه محدود ولی در مقایسه با تعداد کل ظرفیت قابل توجهی داشت که همه آن به همت تیم مجرب ما در تهران و مونترآل به موقع در سیستم کبک ثبت شد. تعدادی از پرونده ها نیز که موفق به دلیل کمی وقت امکان تکمیل مدارک را نیافتند در سهمیه امسال ما منظور خواهند شد و توصیه می کنیم تا قبل از باز شدن برنامه نسبت به تکمیل مدارک خود اقدام کنند.

quebecInvest

برنامه سال ۲۰۱۶ بدون تغییر در مقایسه با برنامه سال ۲۰۱۵ بازگشایی می شود و همه شرایط مانند دوره قبل است به این معنی که متقاضی نیازمند داشتن دست کم دارایی معادل یک میلیون و ششصد هزار دلار است و بایستی رقم ۲۲۰ هزار دلار در صورت قبولی پرداخت کند. هزینه قانونی برای رسیدگی به پرونده در مرحله کبک نیز ۱۵ هزار دلار است. برای اطلاعات بیشتر در مورد این برنامه این مطلب را بخوانید  ادامه ی نوشته

ثبت شکایت از وزیر مهاجرت به دلیل تاخیر در رسیدگی به پرونده های سرمایه گذاری

۲ شهریور ۱۳۹۴ ۳۱ دیدگاه

در پی اعلام کنپارس و همراهی تعداد قابل توجهی از متقاضیان مهاجرت به کانادا از روش سرمایه گذاری کبک شکایتی علیه وزیر مهاجرت کانادا تحویل دادگاه فدرل شده است. این سرمایه گذاران کسانی هستند که پس از قبولی در استان کبک  پرونده درخواست اقامت دایم آنها در سفارت کانادا در آنکارا بیش از دو سال است که منتظررسیدگی است. این اقدام حقوقی به هدایت کنپارس و همت خانم مازولا از وکلای مبرز حقوقی کانادا به دادگاه تحویل شده است.

نکته مهم آن است که افراد همچنان می توانند به جمع شاکیان بپیوندند و متقاضیان جدید به جمع شاکیان سابق اضافه خواهند شد. در صورت تمایل به پیوستن به این حرکت مفید حقوقی با دفتر ما در تهران تماس بگیرید و از خانم امیریان کمک بخواهید.

دریافت اقامت تجاری و محدودیت برنامه ها

۲۳ خرداد ۱۳۹۴ ۷ دیدگاه

این روزها متقاضیان برنامه های تجاری شاهد بازگشایی برخی برنامه های استانی هستند که روش اقدام را ابراز علاقمندی یا همان expression of Interest اعلام کرده اند. در برنامه منیتوبا به عنوان مثال متقاضی رزمه ای از خود را در قالب فرمهای آنلاین اعلام می کند به این امید که سیستم مهاجرت استان او را برای اقدام برای دریافت PNP Certificate دعوت کند. فاکتورهای مبهم بسیاری در این میان فعال است که عملا این برنامه ها را دست کم برای ایرانیان ناگارآمد می کند. شاید در آینده وجوه بیشتری از چند و چون آنچه استانها در طراحی این سیستم در ذهن دارند روشن شود ولی تا اینجای کار یعنی آنچه در ماه جون ۲۰۱۵ می گذرد امید چندانی به کارآمدی این برنامه ها نیست. اقدام کنندگان این برنامه ها اساسا می پذیرند که برای مدت نامعلوم بلاتکلیف بمانند.

410953xz2tuz89m

تنها برنامه موجود و قابل اتکا که به نظر من با وجود نیاز به پرداخت رقمی معادل ۲۲۰ هزار دلار کانادا از همین برنامه های استانی مبهم و  بلاتکلیف ارزانتر است برنامه سرمایه گذاری کبک است که در ماه آگوست بروی متقاضیان هر چند برای تعداد محدود باز است. علاقمندان به اقدام باید از هم اکنون به فکر اقدام باشند چرا که آماده سازی مدارک زمان بر است.

اطلاعات بیشتر را اینجا بخوانید

طولانی شدن رسیدگی به پرونده های تجاری کبک در آنکارا: لزوم طرح دعوا در دادگاه فدرال

۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۴۰ دیدگاه

پرونده های ایرانیان در برنامه های تجاری کبک شامل سرمایه گذاری و کارآفرینی در مرحله فدرال در دو ویزا آفیس آنکارا و یا پاریس در دست رسیدگی است. آن دسته از افراد خوش شانس که پرونده آنها به پاریس رفته است شاهد بوده اند که خیلی سریع پرونده به مرحله دریافت مدیکال و صدور ویزا رسیده است. خود بنده تجربه دریافت مدیکال برای پرونده سرمایه گذاری کبک ظرف ۴ ماه از زمان دریافت شماره پرونده از پاریس را دارم. اما متاسفانه در مورد پرونده های انباشته شده در آنکار وضع به گونه ای دیگر است.

سال گذشته شکایت تعدادی از این دوستان منتظر در آنکارا را که پرونده اشان از مرز دو سال انتظار گذشته بود با همکاری یک موسسه حقوقی بسیار معتبر مونترآلی به دادگاه فدرال بردیم و از وزیر مهاجرت به آن دادگاه به دلیل طولانی شدن غیر قابل توجیه زمان رسیدگی به پرونده های تجاری کبک در آنکارا شکایت کردیم. گذشته از آنچه در طول مسیر رسیدگی اتفاق افتاد، حاصل آن شد که ظرف مدتی کوتاهی همه این دوستان شاهد رسیدگی به پرونده خود بودند.

ID-10054753

اکنون قدیمی ترین پرونده ما در آنکارا مربوط به مارس ۲۰۱۲ است و بنا داریم بار دیگر شکایتی علیه وزیر به دادگاه برده و تسریع به رسیدگی در این پرونده ها را درخواست کنیم برای همه آنها که پرونده آنها تا پایان سال ۲۰۱۳ فایل نامبر فدرال دریافت کرده است. ادامه ی نوشته

برای اقدام از روش سرمایه گذاری کبک فرصت چندانی باقی نمانده است

۷ آبان ۱۳۹۳ ۱۰ دیدگاه

همانگونه که می دانید برنامه سرمایه گذاری کبک از ۵ ژانویه پرونده می پذیرد. از آنجا که فرصت چندانی برای آماده سازی پرونده ها نیست از علاقمندان دعوت می کنم در اولین فرصت برای عقد قرارداد با کنپارس به دفتر ما در تهران مراجعه کنند.

جزییات در مورد این برنامه را اینجا بخوانید 

 

logo final