بایگانی

بایگانی برای دسته ی ‘دریافت اقامت پدر و مادر’

دور جدید قرعه کشی اسپانسرشیپ پدر و مادر اعلام شد

۱ فروردین ۱۳۹۷ Comments off

ده هزار متقاضی اسپانسرشیپ پدر و مادر که تمایل نامه های اسپانسری خود را ثبت کرده بودند، اکنون در دور چدید قرعه کشی، دعوت نامه اقدام به ارسال مدرک دریافت کردند. این متقاضیان که از تاریخ ۲ ژانویه تا اول فوریه ۲۰۱۸ فرصت داشتند تا فرم های تمایل نامه Interest to Sponsor خود را برای وزارت مهاجرت کانادا ارسال کنند، اکنون ۶۰ روز فرصت دارند تا مدارک کامل را ارسال کنند. ادامه مطلب…

 

به دنبال نرسیدن پرونده کافی به اداره مهاجرت: فرصت دوباره برای اسپانسرشیپی پدر و مادر در سال ۲۰۱۷

۲۹ خرداد ۱۳۹۶ ۲ دیدگاه

نماینده وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا در کنفرانس اخیر بخش مهاجرت کانون وکلای کانادا اعلام کرد که این دپارتمان احتمالاً فرصت دوباره ای به متقاضیانی که می خواهند اسپانسر پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ خود شوند، خواهد داد. ادامه مطلب…

ده هزار متقاضی خوش شانسی که می توانند اسپانسر پدر و مادر خود شوند، انتخاب شدند

۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ Comments off

img

وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا، اسامی ده هزار نفر متقاضی اسپانسر پدر، مادر، پدربزرگ و مادربزرگ در سال ۲۰۱۷ را اعلام کرد. این متقاضیان خوش شانس که وزارت مهاجرت، شهروندی و پناهندگی کانادا آنان را طبق قرعه کشی انتخاب کرده است امروز ایمیلی را دال بر اینکه می توانند ظرف مدت ۹۰ روز درخواست های خود را به همراه همه مدارک الحاقی ثبت کنند، دریافت کرده اند. ادامه مطلب…

چگونه اسپانسر پرونده پدر و مادر خود شوید

۳ آذر ۱۳۹۵ Comments off

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۱۱): چگونه می توان برای پدر و مادر اقامت دایم گرفت؟

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۹ دیدگاه

در این ویدیو به موضوع اسپانسرشیپ پدر و مادر پرداخته ام . اینکه چکونه فردی که مقیم کاناداست و یا سیتی زن این کشور است می تواند پدر و مادر خود را با ویزای اقامت دایم به کانادا بیاورد.

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۱۰): چگونه می توان برای پدر و مادر ویزای موقت کانادا و یا سوپر ویزا گرفت؟

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۶ دیدگاه

در این ویدیو در مورد دریافت ویزای موقت برای پدر و مادر و نیز سوپر ویزا برای آنان دریافت کرد. البته ویزای موقت منحصر به پدر و مادر نیست و برای دیگر افراد وابسته نیز می توان در این زمینه اقدام کرد.

ویزای اقامت بیشتری برای پدران و مادران صادر می شود

۱۴ آذر ۱۳۹۴ ۶ دیدگاه

یکی از اقدامات ضد مهاجر محافظه کاران محدود سازی شدید دریافت پرونده اسپانسرشیپ پدر و مادران بود. اساسا نگاه محافظه کاران به موضوع کاملا یک طرفه و توام با بدبینی بود. در ماموریتی که وزیر مهاجرت از نخست وزیر کانادا دریافت کرده است بر تغییرات در این سیاست تاکید شده است. از یک سو تعداد پرونده ای که برای رسیدگی دریافت می شود از ۵۰۰۰ به ده هزار افزایش خواهد یافت و از سوی دیگر قرار است رسیدگی به این پرونده ها سرعت بیشتری بگیرد.

dreamstime_xs_22069906

این احتمال می رود که در زمینه شرایط اسپانسرشیپ و نیز زمان تعهد اسپانسر که اکنون به لطف محافظه کاران بسیار سخت است تعدیلی صورت بگیرد.

اگر مایلید پدر و مادر خود را اسپانسر کنید با دفاتر کنپارس  تماس بگیرید.

وضعیت بسیار مناسب سوپر ویزا

۲۳ آبان ۱۳۹۲ ۱۴ دیدگاه

به نظر می رسد تنها برنامه آقای جیسن کنی که تاکنون کار کرده است و مشکلی بر مشکلات مردم اضافه نکرده همین سوپر ویزا است برای پدران و مادرانی که فرزندانشان در کانادا زندگی می کنند. درخواست سوپر ویزا این روزها به ندرت رد می شود.

اطلاعات بیشتر در سایت پارس کانادا هست اینجا بخوانید