خانه > دریافت اقامت پدر و مادر > ویزای اقامت بیشتری برای پدران و مادران صادر می شود

ویزای اقامت بیشتری برای پدران و مادران صادر می شود

۱۴ آذر ۱۳۹۴

یکی از اقدامات ضد مهاجر محافظه کاران محدود سازی شدید دریافت پرونده اسپانسرشیپ پدر و مادران بود. اساسا نگاه محافظه کاران به موضوع کاملا یک طرفه و توام با بدبینی بود. در ماموریتی که وزیر مهاجرت از نخست وزیر کانادا دریافت کرده است بر تغییرات در این سیاست تاکید شده است. از یک سو تعداد پرونده ای که برای رسیدگی دریافت می شود از ۵۰۰۰ به ده هزار افزایش خواهد یافت و از سوی دیگر قرار است رسیدگی به این پرونده ها سرعت بیشتری بگیرد.

dreamstime_xs_22069906

این احتمال می رود که در زمینه شرایط اسپانسرشیپ و نیز زمان تعهد اسپانسر که اکنون به لطف محافظه کاران بسیار سخت است تعدیلی صورت بگیرد.

اگر مایلید پدر و مادر خود را اسپانسر کنید با دفاتر کنپارس  تماس بگیرید.

  1. رضا
    ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۷:۳۱ | #1

    اقای دکنر مختاری
    با سلام
    من می خواهم برای مادرم از طریق Humanitarian and compassionate اپلای کنم . پدرم مرحوم شدند و مادرم در ایران تنها زندگی می کنند و به جز من فرزند دیگری ندارند و من هم در کانادا هستم . البته در حال حاضر مادرم ویزای multiple کانادا را دارند .هدف من اخذ کارت PR برای مادر است . از انجا که من هنوز سه سال tax نداده ام (دو سال است در کانادا هستم ) به نظر می رسد زمان بررسی و تایید این درخواست با توجه به شرایط من کمتر از اسپانسر شیپ شدن والدین باشد .
    حالا سوال من این است : ایا کسی از این طریق اقدام کرده است ؟ ایا کسی از این طریق به ویزا رسیده است ؟ بهترین روش و کوتاه ترین برای دریافت کارت PR برای مادرم چه راهی است ؟
    ممنون

  2. معيد
    ۳ دی ۱۳۹۴ در ۲۲:۵۸ | #3

    سلام، خبری از مقدار امتیازی که به دارندگان خویشاوند درجه یک در کانادا قراره تعلق بگیره دارین؟ یا حدس و گمانی میتونین بزنین؟

  3. Shervin
    ۲۰ آذر ۱۳۹۴ در ۰۶:۲۰ | #5

    dear Mr.Mokhtari, I came to Canada under skilled worker program but started studying here and I am student right now, my dad passed away last month and as I am the only child of family, can I apply for my mom under H&C ?? cause I can not sponsor her, thank you in advance for your consideration

    • ۳۰ آذر ۱۳۹۴ در ۱۴:۲۰ | #6

      It all dependson her age and other circumstances but it is not an easy process
      Try to get her here on a temporary visa first
      You may contact my office for a consultation

دیدگاه ها مسدود است.