بایگانی

بایگانی برای دسته ی ‘شکایت از وزیر امور خارجه’

خبرهای تازه در مورد شکایت از وزیر خارجه کانادا – به شکایت بپیوندید

۷ آبان ۱۳۹۳ ۴۰ دیدگاه

پیرو اطلاعات قبلی که در همین وبلاگ منتشر کردم متاسفانه در بر همان پاشنه سابق می چرخد و آقای جان برد همچنان از صدور مجوز انتقال پول ایرانیان متقاضی مهاجرت به کانادا خودداری می کند. این وضعیت باعث شده است عده زیادی از متقاضیان نتوانند پروسه مهاجرت خود را که تا حدود زیادی با دولتهای استان پیش رفته است تکمیل کنند که عملا منجر به تبعیض میان آنان و دیگر متقاضیان می شود.

این رفتار آقای وزیر خارجه البته با سیاست ایرنی ستیزی دولت محافظه کار هارپر همخوانی دارد اما به طور کامل غیر قانونی است و قابل پیگرد حقوقی است. خوشبختانه شرایط اقدام فراهم شده است و قرار است اقدام هماهنگی با حضور تعداد زیادی از دوستانی که در شرایط مشابه هستند. دوستان علاقمند به اقدام ومشارکت در این زمینه می توانند تا پایان روز جمعه با ایمیل به نشانی info@icaic.ca تماس بگیرند و برای حضور در شکایت اعلام آمادگی کنند.

از آنجا که به نظر نمی رسد آقای وزیر تغییر رویه دهد چنین اقدامی را به شدت توصیه می کنم.

 

80433563-3506109

بدعهدی وزیر خارجه کانادا با ایرانیان متقاضی مهاجرت در صدور مجوز استثنا شدن از تحریم

۲۶ خرداد ۱۳۹۳ ۱۳ دیدگاه

پیش از این در مورد مشکل بسیاری از ایرانیان در مورد مانع بزرگ تحریم بر سر تکمیل پروسه مهاجرت خود نوشته ام. افرادی که در برنامه های تجاری اقدام کرده اند باید برای استثنا شدن از مقررات تحریم از وزیر امور خارجه درخواست صدور مجوز کنند که جزییات داستان را می توانید اینجا بخوانید  توصیه می کنم برای روشن شدن موضوع قبل از ادامه مطلب حتما  این مقاله را بخوانید.

این مشکل همچنان پابرجاست و آقای وزیر امور خارجه همچنان بر نقض عهد پای می فشارد و حاضر نیست به تعداد قابل توجهی درخواست رسیده رسیدگی کند. طرفه آنکه بر اساس شنیده ها در این زمینه حتی مورد انتقاد اعضای دفتر و نزدیکان خود نیز هست اما همچنان این روش را پی می گیرد.

بر اساس قانون آقای وزیر موظف است در دوره زمانی منطقی به درخواستهایی که در این زمینه شده است پاسخ مثبت و یا منفی بدهد ولی چنین نمی کند. گذشته از غیر قانونی بودن این رفتار از جهت دیگری نیز قابل نقد است و آن اینکه چنین کاری از سوی این وزیر کابینه محافظه کاران موجب تضییع حقوق قانونی متقاضیان ایرانی می شود و به طور مستقیم تبعیض سیستماتیک بر علیه متقاضیان ایرانی اعمال می کند. درست مانند اینکه قانون بگذرانند که ایرانیان در روشهای معینی از روشهای مهاجرت به کانادا به دلیل ایرانی بودن حق اقدام ندارند.

اگر شما هم قربانی این رفتار هستید با ما تماس بگیرید.

برای اعلام وضعیت خود لازم است تا قبل از پایان ماه جون ۲۰۱۴ یعنی دو هفته دیگر به نشانی info @parscanada.com با رعایت موارد زیر ایمیل بزنید:

۱- موضوع ایمیل یا همان سابجکت را بگذارید permit

۲- در متن ایمیل نام و نام خانوادگی نشانی و شماره تماس تلفنی خود را بگذارید ادامه ی نوشته