خانه > PR Card, دریافت اقامت پدر و مادر, کانادا, کبک > پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۱۱): چگونه می توان برای پدر و مادر اقامت دایم گرفت؟

پاسخ ویدیویی به سوالات مهاجرتی (شماره ۱۱): چگونه می توان برای پدر و مادر اقامت دایم گرفت؟

۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵

در این ویدیو به موضوع اسپانسرشیپ پدر و مادر پرداخته ام . اینکه چکونه فردی که مقیم کاناداست و یا سیتی زن این کشور است می تواند پدر و مادر خود را با ویزای اقامت دایم به کانادا بیاورد.

  1. Negin
    ۱۲ خرداد ۱۳۹۵ در ۰۶:۴۷ | #1

    جناب مختاری
    با سلام
    از موکلینتون هستم مادرم گرین کارت آمریکا دارند آیا میتونند پیش ما در کنادا بمونند یا خیر و لطف میکنید بفرمایید چه مدت میتونند بمونند؟
    با سپاس

  2. Hoda
    ۱ خرداد ۱۳۹۵ در ۱۳:۳۲ | #3

    سلام عرض میکنم.جناب مختاری میخواستم بدونم آیا اگر پدر و مادری پی آر کانادا باشند و فرزندشون در کانادا متولد بشه حتی اگر الزامات حفظ اقامت در کانادا رو بعدا حفظ نکنند و پی آرشون باطل بشه فرزندشون سیتیزن کاناداست یا خیر؟منظورم اینه که آیا برای تولد فرزند وضعیت اقامتی والدین بررسی میشه یا خیر؟با سپاس

  3. Hoda
    ۱ خرداد ۱۳۹۵ در ۰۷:۴۱ | #5

    سلام عرض میکنم.جناب مختاری میخواستم بدونم آیا اگر پدر و مادری پی آر کانادا باشند و فرزندشون در کانادا متولد بشه حتی اگر الزامات حفظ اقامت در کانادا رو بعدا حفظ نکنند و پی آرشون باطل بشه فرزندشون سیتیزن کاناداست یا خیر؟ممنون

  4. سمیرا
    ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۰ | #6

    درود و سلام خدمت شما دکتر مختاری عزیز
    بلاخره من و همسرم پس از طی مراحل طولانی موفق شدیم به لطف خدا و پیگیری ها و راهنمایی های دقیق و دلسوزانه شما و جناب مهندس مختاری و کارشناسان محترم کنپارس، ویزای خودمون رو دریافت کنیم.
    خواستم از این فرصت استفاده کنم و بابت توجه و راهنمایی های مفید و موثر شما طی این مدت، از طرف خودم و همسرم از شما و تیم خبره تون تشکر کنم.
    از خدا برای شما آرزوی سلامتی و توفیقات بیشتر دارم.
    یک سوال نهایی هم از خدمتتان داشتم و ممنون میشم راهنمایی بفرمایید:
    من و همسرم که از راه فدرال اسکیل ورکر ویزا دریافت کردیم باید چندوقت توی کبکب ساکن باشیم تا کبکب محسوب بشیم و بتونیم از مزایای اون استفاده کنیم؟
    باز هم از توجه و پیگیری شما سپاسگزارم.

  5. بهنام
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ در ۱۱:۱۷ | #8

    با سلام وتشکر از جناب اقای دکتر مختاری.ایتجانب از روش سرمایه گذاری کبک اقدام و در فوریه ۲۰۱۵در مونترال لندینگ کردیم و بعد از دادن ادرسی به تورنتو رفتیم در حال حاضر نامه ای به همان ادرس مونترال امده که عکستان را بفرستید ما عکسهایی که در ایران اماده کرده بودیم را مجدا برای دوستمان ارسال وایشان از مونترال فرستادنند.حال سوال این است ایا عکسی که در ایران گرفتیم و جدید هم هست مورد قبول می باشد یا باید در کانادا عکس میگرفتیم؟ صمنا چرا در فرودگاه از ما عکس نخواستند؟ با تشکر

دیدگاه ها مسدود است.