نگاهی به باورهای غلط در مورد مهاجرت

۹ فروردین ۱۳۹۲

این روزها خوشبختانه تعداد افرادی که مدیکال و ویزا می گیرند کم نیست و بسیاری از آنان لطف دارند و مشکلات و سوالات خود را از طریق وبلاگ و یا ایمیل با ما در میان می گذارند. بسیاری از از سوالات به تدریج در وبلاگ پاسخ گرفته اند ولی همچنان مطرح می شوند بیشتر به این دلیل که دوستان لطف کافی برای خواندن مطالب وب سایت ندارند و قبل از بررسی کافی و گشتی برای یافتن پاسخ سوال پرسشی تکراری مطرح می کنند. آنچه که گاهی البته می توان گفت آزار دهنده است باورهای غلطی است که در جامعه وجود دارد و گاهی حتی دوستانی که خواننده مطالب هم هستند ولی دقت کافی نداشته اند در دام خود می اندازد. این گزاره که <یکی از دوستانم که چند سال پیش به کانادا مهاجرت کرده است می گوید ……> بسیار شنیده می شود.

این گفته ها گاه به دلیل تغییر قوانین غلط است و همیشه هم غلط بوده اند ولی در مقاطعی به دلیل آسان گیری دولت کانادا عمل می شده و کم کم به عنوان امری قانونی و جا افتاده تلقی شده است.

 

بقیه مطلب را اینجا بخوانید

  1. pooya
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۵:۲۴ | #1

    سلام جناب مختاری
    بنده موکل شما در بخش اسکیل ورکر کبک هستم فایل نامبرم در دسامبر ۲۰۱۱ اومده با توجه به قانون جدید ۱۲ امتیازی شدم و امتیاز کلم ۶۴ شده این بلا تکلیفی خسته ام کرده از طرفی دخترم داره بزرگ می شه وباید امسال پیش دبستانی بره لطفا راهنماییم کنید که تا کی باید منتظر بمونم

  2. رضا
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۴:۱۶ | #3

    باسلام
    جناب آقای مختاری مجددا مزاحمتون شدم برای کسب اطلاع
    من لیسانس عمران هستم و طبق بررسی هایی که انجام دادم یک مدرک تحصیلی کالج در کانادا شانس بیشتری برای پیدا کردن کار دارد تا یک فوق لیسانس ولی کالج ها در رشته هایی که میخوام بخونم حدود سه سال طول میکشه ولی فوق لیسانس حدودا ۲ سال .
    با این اوصاف میخواستم نظر شما رو هم بدونم فکر میکنم درسته که یکسال دیرتر وارد بازار کار میشم ولی شانسم بیشتر است (در ضمن میتونم به پی ای و تقویت زبانم هم در این یکسال بیشتر توجه داشته باشم ) آیا درست فکر میکنم یا نه؟
    در ضمن همانگونه که در وبسایت کالجها دیدم سم دانش آموزان ۱۸-۱۹ ساله آیا من پیرمرد ۳۲ ساله تنها باید با ۱۸-۱۹ ساله ها در یک کلاس باشم یا دانش آموزانی مثل من زیاد خواهد بود؟

    • ۴ تیر ۱۳۹۳ در ۰۱:۱۶ | #4

      این موارد قاعده کلی ندارد و مورد به مورد متفاوت است نه کسی می تواند پس از کالج جذب شدن شما به بازار کار را تضمین کند نه کسی می تواند جزب نشدن شما را با فوق لیسانس پیش بینی کند چندین فاکتور دیگر در این زمینه تاثیر گذار است
      وقتی آمدید مشاوره بگیرید از مراجع مربوطه

  3. اعظم
    ۸ فروردین ۱۳۹۳ در ۲۱:۴۳ | #5

    با سلام
    ضمن تبریک سال نو،من از موکلین شما نیستم اما از شما ۲ سوال داشتم،۱-من در تاریخ ۰۴/۲۰۱۱ لندینگم را در مونترال انجام دادم وپس از ۲هفته به ایران برگشتم وهنوزم در ایران هستتم pr من تا ۲۸ جولای ۲۰۱۶ اعتبار دارد آیا میتوانم تا پایان شهریور ماه۹۳ در ایران بمانم؟
    ۲-اکر با شخصی که منتظر ویزای کبک میباشد آیا دچار مشکل نمی شوم؟

  4. arya
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۲۱:۰۲ | #7

    سلام ,
    از زمان اولین اقدام برای ویزا تا اخد ویزا به طور کلی چفدر طول میکشه؟
    ممنونم

  5. رضا سالار
    ۷ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۷:۱۴ | #9

    با تشکر از پاسخ دهی شما

برگه نظرات
1 2 1475
دیدگاه ها مسدود است.