خانه > دسته‌بندی نشده > سال نو مسیحی بر شما مبارک باد

سال نو مسیحی بر شما مبارک باد

۵ دی ۱۳۹۱

پیشاپیش سال نو مسیحی را به همه مخاطبان این وبلاگ تبریک می گویم. سال ۲۰۱۲ سال چندان خوبی نبود ولی امیدارم ۲۰۱۳ برای همه ما خبرهای خوبی داشته باشد.

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
  1. فرشته عقیلی نژاد
    ۱۸ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۴۳ | #1

    بنام خدا
    من دختری مسلمان هستم ومیخواستم زادروزمیلادحضرت عیسی واغاز سال نوی میلادی رابشما مسیحیان تبریک گفته وارزوی سالی توام باموفقیت رابرای شما مسیحیان داشته وامیدوارم همه ماانسانهاهمیشه حضورخداوندرادرکنارخودحس کنیم واگرگناهی کردیم این جمله حضرت عیسی رافراموش نکنیم که فرموده است توبه کنیدزیراملکوت اسمانهانزدیک است من امسال سال نوی مسیحی رامتاسفانه بااندوه شروع میکنم زیراهرسال ودرژانویه به دیدارخانم ایرن زازیانس که یکی از هنرپیشگان ارمنی بودمیرفتم که متاسفانه اوفوت کردودیگرمیان مانیست خداونداورابیامرزد افسوس که اوامسال دربین ماحضورنداردتا امسال ژانویه به دیدن اورفته وسال نو وزادروزتولد حضرت عیسی رابه او تبریک بگویم امیدوارم که سال نوی مسیحی برای شماعزیزان سالی توام باموفقیت وشادکامی باشد .باتشکرازشمافرشته عقیلی نژاد

  2. مژده
    ۱۴ دی ۱۳۹۱ در ۱۴:۵۵ | #3

    سلام آقای مختاری
    من توی این فروم چندبار درباره پروسه اسپانسرشپپ از شما راهنمایی خواستم و جواب سوالام را از شما گرفتم. خواستم اطلاع بدم که امروز پاس ریکوئست شدم. امیدوارم همه کسانی که منتظر هستن بزودی خبرهای خوبی دریافت کنن. برای اطلاع کسانی که کیس اسپانسرشیپ هستن تایم لاینم را میگم که اول دسامبر ۲۰۱۱ درخواست دادیم و ۲۴ فوریه نیز in process شدم و امروز هم پاس ریکوئست شدم.
    موفق باشین

  3. طیب
    ۱۳ دی ۱۳۹۱ در ۰۶:۴۱ | #4

    سلام آقای دکتر مختاری. سال نو میلادی بر شما و خانواده گرامیتان خجسته باد

  4. amir
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۵ | #6

    Hi dear dr. mokhtari
    I am thankful for your efforts for iranian immigrants and hope you have a su.
    ccessful and happy year in 2013.
    Best wishes for you and merry christmas

  5. فرهاد
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۰۹:۲۸ | #7

    با سلام
    لطفا” در مورد قانون که جدیدا” اداره مهاجرت وضع کرده است مبنی بر ارزیابی مدارک تحصیلی آیا مدارک افرادی که از دانشگاه مدرک اخذ نموده اند چطور باید با استاندارد های کانادا منطبق شوند؟

    • ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۶:۳۹ | #8

      در قانون مشخص خواهد شد موسساتی معرفی می شوند که این کار را به عهده خواهند گرفت

  6. مژده
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۰۸:۰۶ | #9

    سلام آقای مختاری
    سال نوی میلادی را به شما و همکارانتون تبریک میگم. امیدوارم سال جدید روند رسیدگی به پرونده ها سرعت بیشتری پیدا کنه و یک نظری هم به پرونده های اسپانسرشیپ همسر بندازن چرا که بخاطر طولانی شدن این پروسه بهترین لحظات زندگیمون جدا از همسران عزیزمون هستیم. البته ظاهرا سال جدید قصد دارن حسابی سورپرایز کنن چون دو تا از بچه های فروم کاناداویزا ۲۸ دسامبر روزی که همگی فکر میکردیم دیگه کاری انجام نمیدن براشون از آنکارا ایمیل پاس ریکوئست اومده و پروسشون کمتز از یکسال طول برده. شاید یک لطفی هم به کسانی که بیش از یکسال هست که درخواست داده اند بکنن.

  7. azade
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۰۶:۰۴ | #10

    سلام دکتر عزیز سال نو میلادی بر شما وهمه هموطنانم مبارک وفرخنده باد جناب مختاری شما در مطلبی که در ۹دی ماه درج فرمودید در انتهای مطلب این مطلب رو عنوان کردید که برای پرونده های سرمایه گذاری ،کارآفرینی ونیروی متخصص کبک که در مرحله فدرال هستند مشکلی پیش نخواهد آمد وحذف نخواهند شد یعنی امکان حذف کسانیکه مثل من منتظر مصاحبه هستند وجود داره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. مروارید
    ۹ دی ۱۳۹۱ در ۲۰:۴۹ | #12

    سال نوی میلادی بر شما هم مبارک باشه جناب آقای مختاری
    سوالی داشتم در مورد حواله بانکی ، اینکه یک مهاجر پس از ورود به کانادا فقط یکبار میتونه از امکان انتقال وجه از ایران به حسابش برخوردار بشه و اینکه در هر زمان انتقال حتی در همان بار اول باید مجوز خاصی به فرض از امور خارجه دریافت بشه چون در شرایط تحریم هستیم.
    تشکر میکنم.

  9. سولماز
    ۹ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۹ | #14

    با سلام آقای دکتر مختاری سا ل نو مسیحی بر شما و خانواده گرامیتان خجسته باد . امیدوارم سال ۲۰۱۳ به گفته خودتان سال پر باری برای جامعه مهاجرین و شما باشد.
    با تشکر سولماز

  10. omid
    ۷ دی ۱۳۹۱ در ۲۱:۲۱ | #15

    بر شما هم مبارک …
    فکر می کنید با آغاز سال ۲۰۱۳ پرونده های اسپانسر همسر سرعت رسیدگیش بالا میره؟

  11. مهدی
    ۷ دی ۱۳۹۱ در ۱۲:۵۰ | #17

    با سلام و تبریک سال نو

    مطالب این فروم رو جالب دیدم گفتم برای شما هم ارسال کنم.البته داشتن یک چنین فرومی برای موکلین کنپارس پیشنهاد بدی نیست.

    شاد باشید.

  12. رضا
    ۷ دی ۱۳۹۱ در ۰۴:۳۲ | #19

    با سلام . متقابلا سال نو مسیحی را به شما تبریک و آرزوی سالی سرشار از موفقیت برای شما و تیم پرکارتان آرزومندیم.

    آقای دکتر شما می دونید ورشو تا چه تاریخی تعطیل هستند چون فکر می کنیم که این تعطیلات سبب کندی بررسی پرونده ها شده است.

  13. mehrdad
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۱۹:۴۹ | #21

    باسلام.سال نو مسیحی شما هم مبارک.امیدوارم سال جدید برایتان سرشار از پیروزی و بهروزی باشد

  14. رزی
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۱۵:۳۴ | #23

    با سلام حضور جنابعالی ،امیدوارم سال نو میلادی ،سالی سرشار از شادی ، برکت ،سلامتی و موفقیت برای شما و کلیه ی همکارانتان باشد .کریسمس مبارک

  15. Mehrdad.A
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۲۳ | #24

    با سپاس فراوان، من نیز برای شما و خانواده محترمتان و همچنین همکارانتان در شرکت کنپارس آرزوی سرافرازی و سربلندی در سال ۲۰۱۳ را دارم. ایام به کام و تعطیلات خوش.

  16. ویدا
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۰۹:۱۰ | #25

    دکتر جون امیدوارم برای همه سال خوبی باشه البته با زحماتی که شما واسه ما میکشید ما هم امیدواریم . برای شما و خانواده محترمتان آرزوی سعادت و خوشحالی بی نهایت دارم .

  17. محبوبه
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۰۷:۵۶ | #26

    سلام خسته نباشید.آقای مختاری می خواستم بپرسم سفارت تا کی تعطیله؟بعدش که باز بشه به نظرتون شروع می کنن به مدیکال فرستادن یا نه؟

  18. فرزانه
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۳ | #28

    با سلام
    با تشکر از وبلاگ جامع شما
    سوالی داشتم ما در ۱۰ ژانویه به همراه همسر و فرزندم قصد لندینگ در تورنتو را داریم ولی بعد از دو هفته قصد برگشت به ایران را داریم ولی این را نمی دانیم که بایداین موضوع را بجایی اعلام کنیم یا نه و ایا در فرودگاه موقع خروج ؛برگه خروج ازما می خواهند یا خیر ؟
    با تشکر

  19. فرهاد
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۰۶:۲۵ | #30

    سلام
    به نظر شما در ارزیابی مدرک تحصیلی در کشورهایی که دانشگاه های معتبر کمی دارند مثل مالزی فلیپین و اندونزی و … و در سطح جهان شناخته نیستند مشکل تر شده است؟

  20. خسرو
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۰۶:۰۲ | #32

    سلام و تبریک سال نو
    روزی که قراربود پرونده مهاجرتی سرمایه گذاری را باز کنیم بین این همه کشور( امریکا ، استرالیا ، و کشورهای اروپایی ) که می توانستیم اقدام کنیم کانادا را انتخاب کردیم به خاطر نظم و مسولیت پذیریشان ولی با گذشت زمان وقتی مقایسه می کنیم روند بررسی پرونده ها دیگر کشورها را که از حدود ۶ ماه تا نهایتا ۱ سال طول می کشد که به سرانجام می رسد را می بینیم واقعا افسوس می خوریم و نمی دانیم دلیل این همه وقه دلیلش چیست؟

  21. بهروز
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۰۴:۰۳ | #34

    سلام دکتر مختاری
    سال نو بر شما مبارک و امیدوارم در این سال تمامی پرونده های سرمایه گذاری کبک ۲۰۱۰به سرانجام برسد .

دیدگاه ها مسدود است.