خانه > مهاجرت از روش سرمایه گذاری, نیروی متخصص کبک, کارآفرینی کبک و فدرال, کبک > مهلت واریز وجه برای شرکت در دعوای حقوقی پرونده های کبک: ۶ ژانویه ۲۰۱۳

مهلت واریز وجه برای شرکت در دعوای حقوقی پرونده های کبک: ۶ ژانویه ۲۰۱۳

۱۰ دی ۱۳۹۱

از سوی خانم استفانی ریچیو اعلام شده است که متقاضیانی که برای شرکت در دعوای الزام وزیر به رسیدگی به پرونده های کبک (که در مرحله فدرال معطل مانده اند) اعلام آمادگی کرده اند لازم است ظرف یک هفته یعنی تا تاریخ یکشنبه ششم ژانویه در خصوص پرداخت هزینه وکالت مطابق دستورالعملی که دریافت کرده اند عمل کنند.

در ضمن کسانی که هنوز با ارسال ایمیل به نشانی rochefort.riccio@gmail.com برای این منظور اعلام آمادگی نکرده اند و بسته راهنما را دریافت نکرده اند می توانند در این فرصت اقدام کنند ولی در هر صورت مهلت پرداخت وجه همان یکشنبه ۶ ژانویه خواهد بود.

  1. hadi
    ۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۴:۰۵ | #1

    با سلام و تشکر از سایت و وبلاگ خوبتون من در مورد شکایتی که قراره از دولت کانادا انجام بشه یه سوال داشتم البته ۸۵۰ دلار مبلغی نیست در قبال ۱۸۰ هزار دلاری که ما بابت سرمایه گزاری پرداخت کردیم ولی با این گرونی دلار من رو وادار کرد که این چند سوال رو از شما داشته باشم ممنون می شم که مثل همیشه روشن و صادقانه جوابم رو بدید اگر هم نخواستید می تونید به ایمیلم بفرستید :
    ۱- اگر تعداد نفراتی که مبلغ مورد نظر را پرداخت می کنند به صد نفر نرسد آیا وکلای کانادایی کار را شروع می کنند یا خیر ؟ اگر خیر که مبلغ چگونه به ما عودت داده خواهد شد ؟ و اگر آره که چقدر زمان به نتیجه رسیدن آن طول خواهد کشد و ما چگونه از روند آن اطلاع پیدا می کنیم؟
    ۲- شما در چند جا بیان نمودید که وکلای انتخاب شده اصلا به خود کیس و پرونده کاری ندارند و فقط از دولت کانادا بابت کندی در رسیدگی به پرونده ها شکایت می کنند و نتیجه و رای آن کلی خواهد بود و به پرونده ربطی نخواهد داشت حال این سوال پیش می آید پس کسی که پول ندهد با کسی که پول بدهد در رای داده شده سهیم خواهد بود پس چرا مبلغ را پرداخت کنیم ، منتظر رای آخر خواهیم ماند چون رای هر چه باشد در روند کار تاثیر دارد نه در روند پرونده های حاضر در شکایت؟ لطفا نظر خودتان را بنویسید.
    ۳- اگر من بخواهم از همین وکلای کانادایی معرفی شده توسط شما و یا حتی خود شما ،استفاده کنم و به خاطر کندی روند مهاجرتم درخواست عودت مبلغ ۱۸۰ هزار دلار پرداختی را داشته باشم آیا امکان دارد یا خیر ؟
    بازم از صبر و حوصله شما جهت پاسخگویی به سوالات متشکرم

    • ۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۸:۱۰ | #2

      ۱- در این صورت با وکلا مذاکره می کنیم اگر حاضر شدند با همین تعداد و مبلغ اقدام کنند که هیچ اگر نه پول به شما برمی گردد و من شخصا بازگشت پول را به شما تضمین می کنم
      در مورد زمانی که طول می کشد در پستهای قبلی گفته شده با دقت بیشتر بخوانید
      ۲- منظور این است که به محتوای کیس شما مربوط نمی شود ولی به پرونده شما و زمان رسیدگی به آن کار دارند و شما به دادگاه می روید و رای هم در مورد پرونده شما صادر می شود این استدلالی که کرده اید درست نیست اگر اینطور باشد که دادگاه فدرال باید هر روز برای رضای خدا یک رای صادر کند و به همه تسری داده شود. آن داستانی که شنیده اید چیز دگری است که تعدادی افراد به نمیندگی از یک گروه دعای را طرح می کنند که به آن Class Action Law Suit می گویند که در صورت موفقیت برای همه افراد در آن شرایط مفید خواهد بود که دعوای ما این جنس نیست
      ۳- اگر پرونده شما در فدرال رد نشود چنین امکانی را ندارید

  2. نهال
    ۱۹ دی ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۰ | #3

    e mail را به همان آدرس قید شده ارسال کردم.

  3. نهال
    ۱۹ دی ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۸ | #4

    سلام ،در خصوص طرح شکایت کبکیها ،من هم e-mail (subject mandumus) ارسال کردم پاسخی دریافت نکردم چطوری پیگیری کنم.

  4. آناهیتا
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۲۲:۰۷ | #7

    سلام آقای مختاری
    شما قبلا فرموده بودید که کنپارس هیچ دخالتی در امور شکایت ندارد و ما هم قبول کرده بودیم. ولی امروز ایمیلی که از وکیل کانادایی دریافت کردیم حاوی این مطلب بود که :
    ۵- شرکت مهاجرتی کنپارس و آقای علی مختاری اگرچه تا این لحظه ما را در ارایه خدمت به متقاضیان کمک کرده اند هیچ مسیولیتی در این ارتباط ندارند و در صورت داشتن هرگونه پرسشی می توانید از طریق ایمیل اعلام شده با ما در تماس باشید.
    اگر شما هم کنار بکشید ما در این دادگاه شرکت نمیکنیم. همه ی اعتبار این وکلا به این است که شما تاییدشان میکنید و در جریان امور هستید.
    من به شخصه نه این گروه را میشناسم و نه اعتمادی به ایشان دارم. من فقط شما را میشناسم و به شما اعتماد دارم.
    اگر قرار است شما در طی این پروسه همراه ما نباشید لطفا اعلام بفرمایید.

    • ۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۷:۵۶ | #8

      نه این موضوع به معنی کنار کشیدن ما نیست ما در ارتباط تنگاتنگ هستیم و هر کمکی هم لازم باشد در خدمت شما هستیم
      این گروه وکلا هم بدون حمایت ما اساسا نمی توانند کار را به پیش ببرند
      متاسفانه بدخواهان زیادند و عده ای درگیری مستقیم ما را تعبیر به سودجویی و تبلیغات برای خودمان می کنند و ترجیح دادیم محور داستان نباشیم این بود که از این دوستان خواستیم خود مستقیم با متقاضیان در ارتباط قرار گیرند
      اعتماد شما را پاس می داریم و از این بابت خیالتان راحت باشد این گروه کاملا قابل اعتماد است. من هرگز اعتبار خود و مجموعه را (اگر اعتباری هست) به خطر نمی اندازم و وقتی تایید می کنم یعنی اطمینان دارم

  5. حمید رضا
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۵:۲۷ | #9

    آقای دکتر سلام میخواستم بدونم با این تفاسیر ایا تعداد متقاضیان به صد نفر یا بیشتر رسیده است ؟

  6. مهدی علامی
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۳:۱۹ | #11

    سلام برای شما به آدرس کنپارس ایمیل آمادگی فرستادم ولی تا این لحظه ایمیلی از شما دریافت نکردم لطفاً با توجه به محدودیت زمانی رسیدگی بفرمایید.
    متشکرم

    • ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۶:۳۳ | #12

      قرار نبود ایمیل آمادگی را به نشانی کنپارس بفرستید در متن پستی که در وب سایت هست ایمیل مربوطه نوشته شده است

  7. ستار
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۰۹:۲۰ | #13

    ضمن تبریک سال نو مسیحی و عرض سلام
    سوالی که داشتم این است که آیا سهمیه جدید در چه تاریخی مشخص می شود؟

دیدگاه ها مسدود است.