جیسن کنی در آنکاراست

۲۶ دی ۱۳۹۱

وزیر مهاجرت برای سرکشی به بخش مهاجرت سفارت در آنکارا به این شهر سفر کرده است و در صفحه توییتر خود خواسته است اگر نظری در مورد عملکرد این سفارتخانه دارید اعلام کنید با ذکر این تذکر که این موضوع نباید در مورد پرونده خاص باشد.

نشانی وی در توییتر این است https://twitter.com/kenneyjason دوستانی که زبانشان خوب است و می توانند مودبانه هم بنویسند بد نیست تجربیات منفی و یا مثبت کلی خود را در مورد این ویزا آفیس برای وزیر بفرستند.

من طی چند پست مواردی را که به نظرم رسید برای او نوشتم مانند ارسال ایمیل به افراد اشتباه و یا عدم ارسال ایمیل؛ پاسخ ندادن به نامه ها و ایمیلها و نیز تعداد سهمیه کم ویزا در این سفارتخانه که موجب تبعیض علیه ایرانیان شده است.

 

  1. سروش
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۷ | #1

    یعنی تاریخ حدودیش هم معلوم نیست؟

  2. سروش
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۹:۰۳ | #2

    سلام
    میخواستم بپرسم ما که مدیکال رو ۸ ماه پیش فرستادیم جواب کیمیاد با توجه به اینکه پرونده ما ورشو هستش؟

  3. Alizadeh
    ۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۷ | #4

    با سلام ،
    با توجه به مدیکالهای رسیده در هفته اخیر به نظر می رسد یک مورد از مدیکالها مربوط به ۳۸ رشته ایهای آنکارا می باشد ،از آنجایی که من هم جزو این گروه می باشم می خواستم بپرسم آیا بررسی این پرونده هادر آنکارا شروع شده است؟
    باتشکرفراوان از زحمات شما

  4. naeim
    ۴ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۲:۱۷ | #6

    سلام.اقای مختاری گرامی.من از متقاضیان ۳۸ رشته ای با تاریخ ژانویه ۲۰۱۰ هستم.در حال حاضر پرونده من در ورشو است ومنتظر مدیکال هستم طبق اطلاعات موجود در کیپس مینیموم امتیاز را اورده ام در صورتی که شما وکالت پرونده را از این به بعد قبول کنید ایا روند پرونده تسریع خواهد شد یا حداقل از نتیجی پرونده و حدود زمان ان مطلع شویم.با توجه به اینکه حرفه من نجاری است و عموی من در تورنتو یک کمپانی صنایع چوبی دارد .با تشکر

    ا

  5. میترا
    ۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۲۰:۲۸ | #8

    با سلام خدمت اقای دکتر عزیز
    ضمن تشکر از پاسخگویی جنابعالی ,سال گذشته ما مدیکال خود را انجام داده و لندینگ فی را نیز پرداخت کردیم که حدودا بیست روز پیش به برادر من در کانادا که کارفرمای من میباشد میل زده و از او مجددا مدارکی که قبلا برای آنها ارسال و مورد تایید قرار گرفته بود خواسته اند که او دوباره همه آن مدارک را فرستاده در ضمن سوالاتی نیز در مورد من هم از او کرده اند و از آن زمان که حدودا یک ماه و نیم میگذرد هیج خبری از آنها نرسیده آیا شما مورد مشابهی را داشته اید و آیا بعد از این همه مدت و تاییدهمه مدارک در سال گذشته ممکن است جواب منفی بدهند یا خیر در ضمن بیش از یکسال از مدیکال ما گذشته است ایا ممکن است دوباره مدیکال بخواهند .
    از صبوری شما در پاسخگویی این سوالات پیشاپیش کمال تشکر را دارم

  6. شایان احدی
    ۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۲۰:۰۵ | #10

    درود بر شما آقای مختاری…
    با توجه به تصمیم دولت کانادا به قبول پناهندگی ۵۰۰۰ سوری عراقی و ایرانی حاظر در ترکیه…آیا امکان این وجود دارد که این تصمیم موجب دیرکرد در رسیدگی به پرونده های سرمایه گذری ۱۲۰۰۰۰ کبک که در حال حاظر بعد از ۲۸ ماه خبری از نامه مدیکال نسیت، شود؟؟؟
    یعنی بعد از بدشانسی ما بخاطر انقلاب سوریه، بسته شدن سفارت در تهران، وضعیت ایران در جامعه بین الملل… این پذیرش پناهنده ها یک بدشانسی دیگر برای ما به حساب می آید؟؟
    ممنون از پاسخ گویی شما
    امیدوارم که این مشکلات هرچه سریع تر رفع شود تا شما هم از شر ما موکلین پر از سوال خلاص شوید ولی باور بفرمایید تنها کانال ما برای مسائل مهاجرتی شما هستید…

  7. زهرا
    ۱ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۲۸ | #12

    سلام جناب آقای مختاری خسته نباشید
    من از ۳۸ شغله های ۲۰۰۹ ورشو هستم و خیلی ناامید ایشون مرتب میگه اسکیل ورکرها تا ۲۰۱۴ تمام می شوند آیا این حرف ایشون با سهمیه ویزا مطابقت میکنه ؟؟؟معلومه که نه .
    کاشکی میشد بهش بگین سهمیه ی ویزا رو افزایش بده و مردم سرخورده ی ایرانی رو دریابه آخه نمیشه که ما در همه ی دنیا چوب ایرانی بودنمون رو بخوریم حالا که اومده و وضع ایرانی ها رو در ترکیه دیده ممکنه فرجی بشه دوست دارم نظرتون رو بدونم ؟
    منتظر مدیکال باشم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  8. ندا
    ۳۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۹:۳۰ | #13

    با سلام و خسته نباشید
    واقعا در کانادا کسی نیست با وجود این همه نامه و اعتراض و توییت و پتیشن، به ما جواب بده؟واقعا کسی نمیتونه جلوی یه وزیر ابله و یا یه سفارت تنبل رو بگیره؟ واقعا این انتظار زندگی و برنامه های همه ما رو مختل کرده. شما رو بخدا اگه کاری از دستتون برمیاد انجام بدین. اگه قراره کنسل بشه حداقل به ما بگن ما تکلیفمون رو بدونیم. این دولت لعنتی هارپر تا چه موقع در قدرته؟

  9. مجید
    ۳۰ دی ۱۳۹۱ در ۰۹:۳۲ | #14

    سلام لطفا از مهاجرین کبک دارای فایل ۲۰۱۰ که نزدیک به ۳۴ ماه است هنوز اپدیت در یافت نکرده اند برای ایشون توجه میدادید. ضمنا در صورت امکان پیشنهاد دهید برای کاهش زمان رسیدگی به پروندها درخواست اپدیت ومدیکال باهم ارسال شوند. تشکر

  10. علی
    ۳۰ دی ۱۳۹۱ در ۰۸:۴۰ | #15

    کاش ایشان نگاهی هم به پرونده هایی که از دمشق به این اداره رسیده است و به نظر می رسد در ته صف رسیدگی قرار دارند هم نگاهی می انداختند ما که استارت زدیم دلار کاندا ۷۵۰ تومان بود الان ۳۵۰۰ تومان با این شانسی که ما داریم خداوند را دو سه هزار بار شاکریم که هیچ وقت گذر ما را به لاس وگاس نمی اندازد

  11. majid
    ۲۹ دی ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۸ | #16

    با سلام
    لطفا درباره عدم رفتار مناسب با ایرانیان در مصاحبه ها هم برای آقای وزیر بنویسید.
    باتشکر

  12. حمید رضا
    ۲۹ دی ۱۳۹۱ در ۱۷:۵۵ | #17

    ۱۶ ژانویه
    Jason Kenney @kenneyjason

    ۲/ Pourquoi avoir appliqué par le programme du Québec et non le programme Fédéral? Êtes-vous francophone et vous préférer vivre au Québec?

    آقای دکتر سلام نظرتون درباره این سوال آقای کنی در تویتر چیست ؟ ممنون

    • ۳۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۶:۲۷ | #18

      حکایت خود را به کوچه علی چپ زدن است. ایشان می داند که بحث فدرال بسیار محدود است ولی اهل نمایش و بازی است
      جدی نگیرید

  13. nouri
    ۲۸ دی ۱۳۹۱ در ۱۹:۴۳ | #19

    با سلام
    جناب اقای مختاری عزیز ما که واقعا نمیتوانیم محبتهای شما را جبران کنیم .قربان میشود از اقای وزیربخواهید کمکی به پرونده های کبک که در مرحله فدرال هستنددر انکارابکنند وشرایط روحی خانواده های ما را برای انها بازگومیکنید با تشکر

  14. کیان
    ۲۸ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۹ | #21

    با سلام جناب آقای دکتر مختاری
    نمی دونم جواب آقای کنی رو در حواب Twittها دیدین یا نه؟ (جوابشون این بود: :

    ۱/ Question pour ceux qui m’ont envoyé un message Twitter à propos de leur application de travailleur qualifié du Québec à Ankara:
    Pourquoi avoir appliqué par le programme du Québec et non le programme Fédéral? Êtes-vous francophone et vous préférer vivre au Québec
    به نظرتون منظور ایشون چیه؟ آیا لازم می دونین به ایشون جواب بدیم؟ اگه جوابتون مثبت هستش ممنون می شم راهنماییمون کنین که چه جوابی بدیم
    با تشکر

  15. رضا
    ۲۸ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۰ | #22

    جناب دکتر من متن زیر را برای وزیر در TWITTER گذاشتم,

    Dear Honorable Minister Kenney,
    First of all, We would like to take this chance to wish you a happy and prosperous 2013 and also to express our sincere thanks for your ongoing support to immigrants. Regarding your kind visit to Turkey, We ask you to reduce the Immigration backlogs with the federal skilled workers as we have incurred many financial damages due to the long processing times. we are still waiting for our visa to be issued by Warsaw embassy. on the other hand, we are unable to be duly prepared for immigrating to Canada .Also, we need to go to Turkey to get visa imposing many costs. Considering the above, we would immensely appreciate it if you could accelerate the immigration processing as it was supposed to be finalized in 12 months.It should be mentioned that our application was submitted to your esteemed colleagues in 2009. looking forward to hearing good news from your side Yours Sincerely,

  16. Alizadeh
    ۲۷ دی ۱۳۹۱ در ۰۵:۳۹ | #24

    با سلام
    با عرض تشکر از شما خواهشمندم اگر دوباره تصمیم داشتید پیغامی برای وزیر بگذارید راجع به پرونده ۳۸ رشته ایهای آنکارا که به آنها اصلا رسیدگی نشده است هم بنویسید.من فایل نامبر مارچ ۲۰۰۹ دارم و متاسفانه نتوانستم در شکایت شما شرکت کنم ولی هنوز از مارچ ۲۰۱۲ که پرونده ام به آنکارا رفته in process هستم در حالی که دوستان و اطرافیانم حتی با فایل نامبرهای ۶ ماه بعد از من از ورشو مدیکال گرفته اند.
    باتشکرفراوان از زحمات شما

  17. jelipom
    ۲۷ دی ۱۳۹۱ در ۰۴:۱۱ | #25

    با سلام
    ضمن تشکر از اطلاع رسانی و زحمات جنابعالی در زمینه راهنمائی افراد درامور مهاجرت می خواستم از حضور جنابعالی و سایر وکلا خواهش کنم به طولانی بودن فرایند پرونده های کبک از سال ۲۰۱۰ تا کنون اشاره بفرمائید که شرایط سختی را برای متقاضیان ایجاد کرده است.
    موفق باشید

  18. شایان احدی
    ۲۷ دی ۱۳۹۱ در ۰۱:۵۷ | #26

    با عرض سلام و خسته نباشید….
    امیدوارم این رسیدگی بنفع تمام متقاضیان ایرانی مخصوصاَ موکلین شما باشد آقای مختاری…
    همچنین امیدوارم تا این سفر باعث شود تا یک تغییری در روند رسیدگی به پرونده های سرمایه گذلری کبک ایجاد شود تا همه ی دوستان که تجربه ی انتظار دوسال و بیشتر در پروسه نامه مدیکال را دارند، کمی از سرخوردگی خارج شوند…
    زمان بسیار دشواریست ای کاش وزیر این بی تکلیفی را درک می کرد….

دیدگاه ها مسدود است.