خانه > نیروی متخصص کبک, کبک > گروه حقوقی اقدام کننده دعوا و مدارک مورد نیاز

گروه حقوقی اقدام کننده دعوا و مدارک مورد نیاز

۲۹ آذر ۱۳۹۱

امروز افتخار دارم گروه حقوقی منتخبی را که قرار است کار دادگاه فدرال برای گروه کبکی های منتظر در آنکارا را به عهده بگیرد معرفی کنم. شرکت حقوقی رشفور و همکاران Rochefort & Associés زحمت این دعوا را به عهده خواهند داشت. مدیر این گروه وکیلی بسیار با تجربه است به نام اقای Rochefort  که با همکاری وکلای گروه خود از جمله خانم Stephanie Riccio سابقه زیادی در زمینه مهاجرت و نیز طرح دعوا در دادگاه فدرال دارند.

خانم استفانی امروز طی ایمیلی مدارک مورد نیاز برای اقدام را برای من ارسال کردند که به شرح زیر است. می ماند دو مورد یکی قرارداد (وکالتنامه) که برای افرادی که ایمیل می زنند ظرف دو روز آینده ارسال می شود و فیش واریز وجه که در مورد آن هم مطلب خواهم نوشت و روش روشنی برای آن اعلام خواهم کرد. قرارداد زمانی ارسال می شود که تعداد متقاضیان به ۱۰۰ نفر برسد که اکنون هنوز به این رقم نرسیده است.

متقاضیان باید اسکن قرارداد امضا شده؛ فیش واریز و نیز مدارک زیر را به ایمیلی که اعلام خواهد شد ارسال کنند. در موضوع ایمیل باید نام متقاضی مطابق با پاسپورت و نیز کلمه Mandamus نوشته شود.

مدارک مورد نیاز:

–          Copy of Passport of principal applicant (where photo and personal info is);
–          Copy of CSQ granted;
–          Copy of Letter from CIC confirming the receipt of their Federal Application (important for the date- to indicate how long the file has been in queue);
–          Any other document sent by CIC (update on Application status, request for meds or other docs for example).

متقاضیان علاقمند ایمیل اعلام آمادگی خود را به canpars@icloud.com با موضوع Quebec Mandamus بفرستند.

  1. پریسا
    ۲۶ دی ۱۳۹۱ در ۰۹:۱۴ | #1

    سلام آقای دکتر
    من میخاستم بدونم که آیا من که ۴ ماه از فایل فدرالم گذشته میتونم شرکت کنم؟

  2. مهدی علامی
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۳:۱۵ | #3

    سلام
    من براتون ایمیل شرکت در این پرونده رو فرستادم ولیکن تاکنون ایمیلی از طرف شما دریافت نکردم، با توجه به محدودیت زمانی که گذاشتید لطفاً رسیدگی بفرمایید.
    متشکرم

  3. حامد
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۲:۴۵ | #4

    اقای دکتر سلام
    با تشکر از لطف بی منت شما
    من امروز ایمل رو فرستادم
    خیلی ممنون میشم اگر نحوه ‍‍‍برداخت وجه هم بفرمایید.
    آیا به دفتر شما در تهران باید ارسال بشه یا می بایست به صورت مانی اردر باشه.
    باتشکر.

  4. ک.س
    ۲ دی ۱۳۹۱ در ۱۳:۱۱ | #6

    سلام

  5. Alireza
    ۲ دی ۱۳۹۱ در ۰۶:۵۸ | #7

    خدا اون روز رو نیاره که داستان بچه هایی ایرانی که سی اس کیو گرفتن بشه مثل حکایت اون قورباغه و آب جوش (قورباغه ای که توی ظرف آب و روی شعله ملایم قرار میگیره و …) بشه ، من نمیدونم چند جوان ایرانی و چند خانواده ایرنی دچار سرخوردگی و بقیه عوارض جانبی متاثر از عملکرد غیر مسئولانه دولت فخیمه کاندا میشن ؟؟با توجه به این همه انباشت پرونده و این همه سی اس کیو که از طرف دولت کبک در حال صادر شدن هست و در عین حال وقفه یکساله فدرال در زمینه عدم صدور ویزا در سال ۲۰۱۱ و کمبود سهمیه ویزا جهت آسیا و بلطبع آفیس انکارا(فقط و فقط ۷۵۰ عدد ویزا برای سال ۲۰۱۲) که همگی اینها مطمئنا با هماهنگی دولت کبک در حال انجا هست(تقریبا هشتاد درصد سهمیه ۳۴۰۰۰ تایی ویزای کبک که دولت فدرال در سال ۲۰۱۲ صادر کرده به فرانکوفونها تعلق گرفته)
    من فکر میکنم اینها سودایی در سر می پرورانند و ممکنه در آینده نه چندان دور با توجه به این همه مصاحبه و انباشت سی اس کیو یه سناریویی مشابه اون بلایی که سر پرونده های قبل از ۲۰۰۸ آوردن بیارن ؟ آقای دکتر مختاری میشه بفرمائید که اگه بخوان این کار رو بکنن طبق تذکری که تو سی اس کیو نوشتن(عدم تعهد به الزام اعطای اقامت به دارندگان سی اس کیو از طرف دولت فدرال و کبک) آیا دست ما به جایی بند هست .
    با تمام این قضایا متاسفانه برخی افراد در کمال خوش باوری و غرور از دریافت سی اس کیو حتی حاضر نیستن نسبت به این وضعیت اعتراض کوچکی بکنن.
    آقای دکتر متاسفانه من این مطالب رو با عجله و بدون بازبینی نوشتم ، نوشته شاید کمی گسسته و بی سر و ته به نظر بیایند ولی از شما خواهش میکنم بعد از مطالعه نظر بنده در این مورد و در رد یا تائید تئوری من اگر مطلبی را با قلم شیوای خود بنویسید لطف بزرگی نموده اید

  6. شیلا
    ۱ دی ۱۳۹۱ در ۰۶:۰۶ | #9

    سلام آقای دکتر
    با توجه به اظهارات اخیر آقای وزیر مهجرت باز هم نیاز به اقدام برای شکایت از تاخیر در روند صدور ویزا یا مدیکال و … می باشد؟ با تشکر از زحماتی که میکشید

  7. mehrdad
    ۳۰ آذر ۱۳۹۱ در ۲۰:۴۳ | #11

    باسلام خدمت دوستان متقاضی کبک.من از شرکت کنندگان در دعوای حقوقی۳۸شغله ها هستم و جز سلکت شده ها.گذشته ازین قضیه که بسیاری از ما هنوز مدیکال دریافت نکرده ایم ومن هم جز همین دسته.به دوستان توصیه میکنم در این دعوی شرکت کنند چون واقعا ارزشش را دارد.گرچه بسیاری از دوستان ما از دیر رسیدن مدیکالها ناراحتند ولی مثل من در عمق وجودشان یک آرامش خیال و اطمینان خاطر دارند.
    باز هم از آقای دکتر و زحماتشان ممنونم

  8. امیر
    ۳۰ آذر ۱۳۹۱ در ۱۵:۴۶ | #12

    سلام آقای دکتر مختاری،
    با تشکر فراوان از شما به خاطر حمایتتون و توجهتون به ما منتظران
    من برای شما ایمیل آمادگی زده ام و منتظر ایمیل از جانب شما هستم به امید اینکه این دادگاه به موفقیت برسد و راهی باشد هم برای گوشزد به اداره مهاجرت که توجه بیشتری به بچه های کبک داشته باشند و همینطور به امید اینکه زودتر پرونده های ما به نتیجه برسد ، واقعا ما باید با همبستگی هر چه بیشتر اقدام کنیم تا بتونیم حقمون رو بگیریم . امیدوارم

  9. Alireza
    ۳۰ آذر ۱۳۹۱ در ۰۹:۴۶ | #14

    دوستانی که واجد شرایط هستن لطفا شرکت کنید چون با توجه به اوضاع کنونی و انباشت پرونده ها (مخصوصا تعدد دیمندها و اختصاص همه سهمیه ویزای سالانه فقط به دیمندهای عزیز) ، بروز اتفاقات و تصمیمات خلق الساعه دولت کبک به تقلیداز دولت فدرال محتمل هست.

  10. Alireza
    ۳۰ آذر ۱۳۹۱ در ۰۸:۰۳ | #15

    واقعا عالی شد من که خوشبین هستم فکر میکنم با موفقیت در این پروژه رسیدن به ویزای کانادا واسه افرادی که ۲۰۱۰ و ۲۰۱۱ هستن و در این پروژه مشارکت میکنن حداقل یک سال کوتاه تر میشه و مطمئناً ارزشش رو داره….

  11. حمید
    ۳۰ آذر ۱۳۹۱ در ۰۴:۵۰ | #16

    جناب آقای مختاری ، ضمن تشکر از شما
    میخواستم بپرسم اگر احیانا تعداد متقاضیان شرکت در برنامه فوق به ۱۰۰ نفر نرسد این شکایت انجام نخواهد پذیرفت؟ اگر پاسخ منفی است لطفا بفرمایید آیا هزینه افزایش خواهد یافت یا خیر؟ بنظر بنده این مساله هرچه زودتر تعیین تکلیف شود بهتر است.

    • ۳۰ آذر ۱۳۹۱ در ۱۹:۱۴ | #17

      قرار ما این است اگر کمتر باشند باید دوباره مذاکره کنیم
      بسته به این هم هست که چه تعداد کمتر

  12. nahid
    ۲۹ آذر ۱۳۹۱ در ۲۳:۰۶ | #18

    با سلام لطفا ترجمه فارسی مدارک مورد نیاز را هم بنویسید و اگر یک سری مدارک نزد وکیل ما بود و نتونستیم دریافت کیم چه باید کرد؟

    • ۳۰ آذر ۱۳۹۱ در ۱۹:۱۵ | #19

      در این حد که باید بتوانید بخوانید
      چشم
      در هر صورت این مدارک لازم است نباشد نمی توان اقدام کرد

دیدگاه ها مسدود است.