خانه > دسته‌بندی نشده > تصحیح شماره تلفن واریز وجه برای شرکت در شکایت

تصحیح شماره تلفن واریز وجه برای شرکت در شکایت

۱۰ دی ۱۳۹۱

متاسفانه در ایمیلی که برای دوستان ارسال شده است تلفن هماهنگی برای پرداخت به اشتباه نوشته شده است. ضمن پوزش شماره صحیح به شرح زیر اعلام می شود:

۰۹۳۷۵۶۵۰۸۶۸

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
  1. مهرنوش
    ۲۲ تیر ۱۳۹۲ در ۱۵:۳۵ | #1

    سلام آقای دکتر اگرامکان دارد شماره تماستان در کانادا را بدهید ممنون می شوم.

  2. نرگس
    ۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۵ | #3

    سلام .لطفا مبحث مصاحبه ی سرمایه گزاری کبک راتکمیل فرمایید.باسپاس

  3. الهام
    ۱۷ دی ۱۳۹۱ در ۰۵:۵۶ | #5

    جناب آقای دکتر مختاری با سلام و تبریک سال نو میلادی
    امیدوارم ایام به کام باشه . دیشب در سایت ایرانتو صحبتهای وزیر مهاجرت را خواندم خیلی نگران شدم ایشون گفته بودند:” وزیر مهاجرت، جیسون کنی اعلام کرد که قصد دارد لیست انبار شده متقاضیان اسکیل ورکر را تعیین تکلیف کرده و از میان بر دارد و لیستی جدید از متقاضیان نیروی کار ماهر ایجاد کند. این بیانیه چالش قانونی زیادی در دادگاه فدرال در ژانویه ۲۰۱۳ ایجاد نمود.”
    به نظرتون ما منتظران کبک که ۳۰ ماهه منتظر مدیکالمون هستیم هم شامل این تصمیم می شیم ؟
    خیلی لطف می کنید ما را از نگرانی نجات بدید .
    ارادتمند – الهام

    • ۱۸ دی ۱۳۹۱ در ۲۲:۰۳ | #6

      این موضوع ربطی به پرونده های کبک ندارد و اساسا وزیر در مورد کبکی ها اختیار ندارد

  4. نرگس
    ۱۶ دی ۱۳۹۱ در ۱۹:۱۸ | #7

    جناب مختاری گل صمیمانه برای شماکه درسال گذشته همواره همراه صبوردلتنگیها ونگرانیهای مابودیدوبخصوص برای ماکه موکل شماهم نیستیم زحمات بی منتی تحمل کردیدسال بسیار سرشارازسلامتی وشادی ارزومیکنم.درضمن قدم نوگلتان هم پربرکت باشد.امیدوارم هرچه ازخدامیخواهیدبراورده سازد.

  5. مژده
    ۱۶ دی ۱۳۹۱ در ۱۴:۵۴ | #8

    سلام اقای مختاری
    میخواستم بدونم پیک کنپارس چه تاریخی عازم ترکیه هست چون من ۳ ژانویه پاس ریکوئست شدم و میخواستم از طریق دفتر شما در تهران ویزام رو دریافت کنم. میخواستم بدونم که اگه بخوام به این طریق ویزا را بگیرم یک وقت توی فرودگاه ایران یا ترکیه مشکلی پیش نمیاد و دریافت ویزا تضمینی هست یا نه.
    با تشکر

  6. فایدیم
    ۱۴ دی ۱۳۹۱ در ۱۹:۴۱ | #10

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    جناب آقای دکتر من حدود ۱۰ ماهی است که CSQ دریافت کرده ام ولی در سایت emploiquebec ثبت نام نکرده ام. آیا ممکن است مشکلی در روند پرونده ام ایجاد شود ؟ و آیا ثبت نام در این سایت الزامیست. راستش با توجه به پروسه طولانی مهاجرت به نظرم کار بیهودهای بود و به همین دلیل تا حالا اقدام نکرده ام. بسیار ممنون میشم اگر مثل همیشه پاسخ بدهید.

  7. احسان
    ۱۱ دی ۱۳۹۱ در ۰۸:۰۲ | #12

    با سلام
    امیدوارم در سال پیش رو روند انجام پروسه ها تسریع بشود ولی ای کاش وکلا و کارشناسان مهاجرتی در زمان باز کردن پرونده مهاجرتی به متقاضیان با صداقت و با گفتن واقعیت ها کمک به تصمیم درست متقاضی بگیرند نه اینکه فقط نگاه بیزینسی داشته باشند . بهتر نیست در روز اول بگویند ۶ سال طول می کشد چیزی که به عینا دارد اتفاق می افتد تا اینکه خلاف واقع بگویند ۲ تا ۳ سال طول می گشد . و با دادن امید باعث اختلال در روند زندگی افراد بشوند. شاید قسمت از مشکل فوق مربوط به بی نظمی ها ایجاد شده باشد ولی در روز اول با تبلیغات گسترده نباید چشم ها را رو به واقعیت بست.د با تشکر از شما و تعداد کمی از همکارانتان که واقعیت ها را به متقاضیان می گویید که این باز می گردد به نگاه شما به کار و حرفه تان

    • ۲۱ دی ۱۳۹۱ در ۰۰:۰۶ | #13

      البته وکلا و مشاوران علم غیب ندارند و از نهان پیچیده یک وزیر از راه رسیده نمی توانند خبردار باشند. مشکل جای دیگر است

دیدگاه ها مسدود است.