خانه > اخبار کنپارس > فردا ساعت ۹:۳۰ صبح پرونده امتیاز پزشکان در دادگاه فدرال

فردا ساعت ۹:۳۰ صبح پرونده امتیاز پزشکان در دادگاه فدرال

۵ اردیبهشت ۱۳۹۱

هنوز به کامنتها نرسیده ام و تمام دیروز و امروز صرف آخرین بررسیها و دادن آخرین توصیه ها به خانم کاترینا برای حضور در دادگاه فردا شد. همه تلاشمان را کردیم و تصور می کنم هر آنچه مدارک قابل ارایه بود در اختیار داریم. اطمینان دارم فردا کاترینا تمام تلاش خود را خواهد کرد. البته اداره مهاجرت همه تلاش خود را خواهد کرد که ما رای نگیریم چون در صورت موفقیت ما؛ پرونده های بسیاری سرنوشت دیگری می یابند.

برای پیروزی در دادگاه فردا دعا می کنم شما هم …..

  1. فرامرز عبدي
    ۷ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۲۰ | #1

    ممنون از شما و کلیه همکاران محترم شما. برای زحماتی که کشید و تلاشی که کردید.

  2. فرامرز عبدي
    ۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۳:۳۸ | #2

    جناب اقای مختاری . خواستم ببینم چه الزامی وجود دارد که دادگاه در صورت شکایت مجدد من به ماهیت بپردازد و همون اول اونو رد نکنه. اگه یادتون باشه د ر قبل شما نوشتید که شما ۲ پرونده برای دادگاه فدرال طرح کردید که یکی همان اول رد شد. و پرونده دوم به دادگاه رفت و این پرونده هم وارد ماهیت نشد . چه الزامی برای دادگاه بعدی وجود دارد ؟ ایا قاضی باز میتوتند همین مسیر را برود ؟ در مورد پرونده مجدد هم با خانم امیریان صحبت کردم گفتن باید خود اقای مختاری نظر بدهند . با تشکر فرامرز عبدی

    • ۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۸:۳۴ | #3

      همیشه این احتمال هست و به هر حال ۵۰٪ این شانس را داریم ضمن اینکه ما در حال اضافه کردن وکلای دیگر به تیم حقوقی هستیم و از تجربه های گذشته استفاده می کنیم
      اجباری ندارید که حتما اقدام کنید ولی راه این است

  3. faramarz abdi
    ۵ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۲۶ | #4

    با تشکر از زحمات شما جناب اقای مختاری
    متاسفانه نتوانستیم که در دادگاه رای مورد نظر را بیاوریم
    من فکر میکنم که اگر دعوی مجددی باز هم مطرح شود با وجود این دولت و این وزیر امکان پیروزی بسیار کم است. لطفا بفرمائید که بجز دادگاه فدرال میشود کار دیگری کرد ؟ و اگر موکلی در لیست سال جدید باشد و بتواند مدارک مورد نیاز را تهیه کند . باید چه میزان دوباره پرداخت کند برای حق الوکاله ؟ ایا باید همانند یه موکل جدید تمامی حق الوکاله پرونده جدید را بدهد یا شرایط خاصی برای این گروه از موکلین خود دارید .
    با تشکر

    • ۵ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۵۷ | #5

      اصلا با نظر شما موافق نیستم و نمی توان این رای را آخر کار دانست ضمن اینکه به ماهیت وارد نشده است. نظر من بردن پرونده های بیشتر به دادگاه است. دادگاه فدرال یک قاضی ندارد.
      در مورد حق الوکاله با دفتر ما در تهران صحبت کنید

  4. آزیتا
    ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۹:۴۱ | #6

    با سلام.با تشکر آقای دکتر مختاری به پزشکان متخصص که تخصص خود را از ایران گرفته اند چه امتیازی تعلق میگیرد؟

  5. فرمرز عبدي
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۰۹:۲۲ | #8

    با تشکر اقای مختاری . با توجه به توضیح شما ایا باز بدون تشریفات دادگاه هم باید همان مبلغ قبل برای دادگاه بپردازند ؟ یا از انها مبلغ کمتری دریافت میشود. و ما اگر صبر کنیم تا نتیجه دادگاه اعلان شود مثلا ۳-۴ ماه اینده. چون شما فرمودید که رای دادگاه زمان قطعی ندارد برای اعلان . و بعد ما اعتراض بدهیم ایا چیزی را از دست میدهیم و یا باید هزینهای بیشتر پرداخت کنیم ؟

    • ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۵:۲۱ | #9

      مبلغ دادگاه تفاوت نمی کند هزینه وکیل ثابت است
      قرار است رای را زودتر از اینها بدهند ضمن اینکه با اعتراض اولیه به خود اداره مهاجرت فرصت شما بیش از دو ماه است

  6. اصلان انصاری
    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۵:۵۷ | #10

    سلام
    من پزشک هستم.نامه ای از آنکارا به دست من رسیده است و به دلیل قبول نکردن مدرک تحصیلی اینجانب به عنوان دکترا (وقبول آن به عنوان لیسانس) ۱ امتیاز از ۶۷ امتیاز کم آورده ام.آیا میتوانید به عنوان وکیل اینجانب از حق من دفاع کنید؟ در این صورت شانس موفقیت من چقدر خواهد بود؟
    با تشکر

  7. فرمرز عبدي
    ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۰۵:۰۸ | #12

    جناب اقای مختاری امیدوارم که موفق باشید. سوال من این است که اگر رای این دادگاه چقدر طول میکشد که صادر شود و در صورت دادن هر رای این رای برای همه است ؟ اگه تائید شود ۲۵ امتیاز پزشکان ایا شامل پرونده پزشکان که پرونده انها رد شده میشود و انها هم باید با طرح شکایت در دادگاه فدرال به حق خو برسند و یا برعکس در صورت رد شدن پروند ایا دیگر میازی به شکایت مشابه هست ؟ و رای همان رای قبلی است ؟ و در پایان بگویم که اقای مختاری خارج از تعافات فکر کنم که تنها کسی که به فکر پزشکان و امتیاز انها است شما هستید و بقیه نشته اند تا ببیند شما چکار میکنید که جای بسی تاسف برای اانان و موکلیل انها هست که به چنین وکیل های دل خوش کرده اند اینجا است که میشو فرق یه وکیل با یک فرم نویس را متوجه شد. باتشکر از شما منتظر نظر دادگاه هستیم . موفق باشید

    • ۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۲۳:۵۴ | #13

      ممنون از محبت شما
      اگر رای را بگیریم در این صورت رویه اداره مهاجرت برای پرونده های بعدی اصلاح می شود ولی در مورد پرونده های قبلی همه کسانی که هنوز ۶۰ روز از تاریخ رای آنها نگذشته است و به دلیل کم دادن امتیاز رد شده اند می توانند در دادگاه فدرال طرح دعوا کنند و بدون تشریفات امتیاز خود را خواهند گرفت.

  8. هدي
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۲۰:۲۵ | #14

    با سلام مجدد
    جناب دکتر لطفا خبرها و یا حداقل برداشت خودتون رو از نتیجه ی دادگاه برای ما بفرمایید.فکر می کنید نتیجه ی قطعی رو کی اعلام کنند؟ما واقعا نگرانیم.بخصوص در مورد پزشکان عمومی که ۵ امتیاز کامل رو ممکنه از دست بدن
    با سپاس

  9. anahita
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۷:۱۰ | #15

    من به شما ایمان دارم و به توانایی هاتون
    سلامت و پیروز باشید

  10. هدي
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۶:۳۲ | #16

    با عرض سلام
    ما همه دعا می کنیم برای موفقیتتون جناب دکتر.ما رو لطفا بی خبر نگذارید
    با سپاس

  11. ویدا
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۵ | #17

    سلام آقای دکتر
    امیدوارم که موفق بشوید به شما ایمان دارم .

  12. سارا
    ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۰:۵۶ | #18

    سلام
    خیلی ممنون از سایت و وبلاگ بسیار مفیدتون. من ۳۸ رشته ای هستم. فوریه ۲۰۰۹ فایل نامبر اول و جون ۲۰۰۹ فایل نامبر دوم را دریافت کردم. بعد از مدت زیادی انتظار در ۱ مارچ امسال مدارکم به آنکارا منتقل شد و الان برایم این عبارت اضافه شده است:
    Your application was reviewed and we started processing on March 23, 2012
    لطفا در خصوص مرحله پرونده من و زمان انتظار ویا مدارکی که باید آماده کنم توضیح مختصری دهید خیلی متشکرم.

    • ۶ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۵:۴۰ | #19

      در این زمینه در سایت زیاد مطلب نوشته ام مقالات سایت را بخوانید
      سرچ کنید لیست ۳۸ گانه

دیدگاه ها مسدود است.