خانه > اخبار کنپارس, نیروی متخصص فدرال > آخرین اخبار در مورد شکایت گروه نیروی متخصص لیست ۳۸ گانه

آخرین اخبار در مورد شکایت گروه نیروی متخصص لیست ۳۸ گانه

۸ فروردین ۱۳۹۱

مطلبی را در سایت منتشر کردم در مورد توافق انجام شده با اداره مهاجرت در خصوص پرونده مورد اشاره که می توانید اینجا بخوانید

  1. مهدی
    ۲۵ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۵:۱۳ | #1

    سلام میخواستم بدانم از ارسال اپدیت به همراه لندیک فی چند ماه طول میکشه ویزا بیاید از میدکال ما ۱۴ ماهگذشته

  2. نوشین
    ۱۰ تیر ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۷ | #3

    سلام مدیکال ما ۱۸ می اومد که البته من جز ۳۸ تایی ها می باشم میشه بگید کی ویزا میاد؟

  3. سلام
    ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۰۳:۵۴ | #4

    سلام
    خسته نباشیدا
    من جزو شاکیان پرونده از طریق شما بودم.در سایتهای دیگر دیدم که مدیکال برای اونهاایی صادر شده که اصلا شکایت نکردند.آیا ممکن است که برای ماهاایی که شکایت کردیم لجبازی کنند و دیرتر رسیدگی کنند.
    ممنون

  4. مهدیه
    ۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۸:۰۰ | #6

    سلام جناب دکتر و خسته نباشید
    دیگر خبر جدیدی از پرونده های فدرال ۳۸ گانه نشد؟ آیا تعداد کسانی که مدیکال دریافت کردند بیشتر نشد؟ در کامنت بالایی خواندم که در جواب آقای نصیر شما نوشته اید که اداره مهاجرت قول رسیدگی کلی داده است .این به این معنی است که میخواهند تا آخر جون به همه پرونده های ۳۸ گانه رسیدگی کنند و یا اینکه فقط کسانی که جز شاکیان بوده اند؟ اگر بلی آیا شدنی هست این تعداد بالای پرونده ها را در این بازه زمانی ۲ ماهه بررسی کرد؟
    قبلا از توجه شما سپاسگذارم

  5. نصیر
    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۴:۰۲ | #8

    با سلام و سپاس
    من جزء ۳۸ رشته ای فدرال هستم که از دولت فدرال شکایت کرده ام. آقای لیهی وکیل من است.
    ۲ سوال دارم:
    ۱- آیا میتوان روی این شکایت حساب مثبت کرد یا اینکه با توجه به تقلبهای صورت گرفته، آنها نیز دلایل محکمه پسند دارند و ممکن است دادگاه طولانی شده و یا دولت فدرال زیر بار درخواست تسریع در رسیدگی نرود؟
    ۲- در صورت اتخاذ تصمیم در تسریع بررسی ، آیا افراد دیگر که شکایت نکرده اند نیز مانند افراد شاکی مورد بررسی قرار می گیرند؟
    با تشکر(نصیر)

    • ۸ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۰۰:۴۲ | #9

      ۱- اداره مهاجرت که قول رسیدگی تا پایان جون را داده است و شکایتها اثر خود را در فعال کردن اداره مهاجرت داشته است اگر به قول خود عمل نکنند باز هم شار دادگاه را خواهند داشت
      ۲- اداره مهاجرت قول رسیدگی را کلی داده است

  6. Farid
    ۲ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۴:۳۸ | #10

    Dear Sir, you did not provide name of visa office for medicals in your latest 14-April letter recieved,please correct it with name of visa office –like ankara or warsaw..thanks

  7. مازیار
    ۲۷ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۷:۵۲ | #11

    آقای مختاری عزیر سلام
    من هم جزو پرونده شکایت هستم.پرونده من ظاهراً ۳ فوریه به ورشو منتقل و وضعیت پرونده جدیداً به in process تغییر یافته و در توضیحش میگه از ۱۵ مارچ بعد از بررسی فایل به in process تغییر وضعیت داده یا این بدلیل نتیجه توافق اخیر میتونه باشه؟
    ولی نکته جالبش اینه که تاریخ آپدیت صفحه statue من ۰۶-۰۳-Date Modified: 2012 و تاریخ آخرین تغییر وضعیت ۱۵مارچ۲۰۱۲
    ( we started processing on March15,2012)هست.
    یعنی این سایته وزارت خارجه آخر تکنولوژی روزه.جدا باید بهشون تبریک گفت! و خوشحال بود تا حالا پرونده ها رو گمو گور نکردن.
    بهرصورت از زحماتتون که باعث یه تلنگری به این در خواب رفتگان شد ممنون.
    راستی میشه لطف کنین سوال مهکامه رو که سوال منم هست جواب بدین. بازم هم ممنون

  8. صادق
    ۲۱ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۹ | #12

    سلام اقای دکتر – اینکه رسیدگی میشود به چه معنی است ؟ کدام مرجله؟ آیا مدیکال می اید یا پاس ریکوئست میشوند و یا اینکه مدارک بررسی میشود ؟ دوم اینکه بعضی از دوستان هم که جزء شکات نبوده اند در پاسخ ایمیلشان اداره مهاجرت جون را زمان بررسی اعلام کرده این به نظر کمی عجیب است.
    باز هم از زحمات جنابعالی تشکر میکنم.

  9. مهدیه
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۲۰:۱۸ | #14

    ممنون

  10. نسیم
    ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۷:۵۹ | #15

    سلام سال نو مبارک
    من متاسفانه نه موکل شما هستم و نه در شکایت شرکت کردم، ولی چند وقتی هست که سایت شمارا مطالعه می کنم.استتوس پروندم هم in process است. می خواستم بدونم چه کاری باید انجام بدم که به پرونده من هم مثل آن دسته ۳۵۰ پرونده رسیدگی بشود.پیشاپیش از راهنمایی شما سپاسگزارم.

    • ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۱ | #16

      کار خاصی نمی توانید بکنید ولی امیدوار باشید که به همه در این بازه زمانی رسیدگی کنند

  11. مهدیه
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۵:۴۶ | #17

    سلام آقای دکتر و سال نو مبارک
    ممنون از خبر بسیار خوب و امیدوارکننده شما. من یک سوال دارم از شما در باره مبلغی که به عنوان دارایی ارایه کردیم . من آن مبلغ را در موسسه مالی اعتباری مهر گذاشته بودم و بعدا از آن حساب در آوردم و به شرکت تعاونی اعتباری کارکنان بیمارستانها گذاشتم حالا آیا باید دوباره این حساب را به مهر منتقل کنم و یا اینکه مانعی ندارد اگر در همین حساب بماند و هر وقت خواستند همین را نشان بدهم؟
    ممنون از صبر و حوصله بی انداره شما.

    • ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۲:۰۶ | #18

      اگر از شما باز گواهی مالی خواستند در یک بانک خصوصی بگذارید و ارایه کنید فعلا مشکلی نیست

  12. ملینا
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۲ | #19

    سلام جناب دکتر مختاری عزیز
    من هنوز متوجه این موضوع نشدم که آیا ۳۸ رشته ای ها همان پرونده های قبل از ۲۰۰۸ می باشند چون جایی نوشته شده حذف پرونده های قبل از ۲۰۰۸ قطعی است اما شامل ۳۸ تاییها نمی شود . بنده ۲۰۰۵ فایل کردم رشته مترجمی زبان و شغل تدریس زبان انگلیسی…و دو سال پیش مدارک آپدیت فرستادم . کدام گزینه شامل من می شود ..آیا گزینه حذف شامل بنده هم می شود ؟؟؟
    ممنون از زحمات شما

    • ۱۶ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۸:۵۸ | #20

      شما قبل از ۲۰۰۸ هستید و ۳۸ تایی ها یعنی پرونده های بین فوریه ۲۰۰۸ تا جون ۲۰۱۰

  13. مهکامه
    ۱۱ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۹:۴۸ | #21

    با سلام.من از موکلان شما نیستم ولی در شکایت شما شرکت کرده ام.بسیار از این خبر خوشحال شدم ولی از آنجایی که به کانادایی ها اطمینان ندارم ممکنه برای این ۳۵۰ تا پرونده مدیکال صادر کنند تا پرونده رو در دادگاه ببندن ولی بعدش کلی طول بدن تا پاس ریکوئست کنن و ویزا بدن؟اینا با رد کردن ۳۰۰۰۰۰ نفر قبل از ۲۰۰۸ ثابت کرده اند که بسیار پررو هستن .

  14. مهرداد
    ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۴:۱۶ | #22

    سلام جناب دکتر مختاری عزیز
    سال نو را با خبر خوش شما در مورد توافق شما با اداره مهاجرت در مورد پرونده شکایت۳۸گانه اغاز کردیم.واقعا دسستتون درد نکنه.من به توصیه حضرتعالی یه کیس مجدد در دفتر شما باز کردم که با کمک همکاران دلسوز شما مدارکم تکمیل شده وفقط چند ترجمه باقی مانده که اون هم به دلیل تعطیلات عید عقب افتاده.حالا سوال من اینه که ایا به خاطر این خبر بهتر نیست کلا ازین برنامه تشکیل کیس جدید صرف نظر کنم.؟

    • ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۴:۴۵ | #23

      نه دوست من هنوز هم معتقدم باید پرونده پشتیبان داشت. من به این وزیر اعتماد ندارم ضمن اینکه با پرونده جدید در صورت موفقیت پرونده سابق چیزی را از دست نمی دهید.

  15. مهکامه
    ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۷:۱۹ | #24

    با سلام.من آخرین سابقه کاری مرتبط با رشته تحصیلیم مربوط به اواسط سال ۲۰۰۷ بوده و چون فکر می کردم که کار مهاجرتم زود انجام میشه بطور جدی دنبال کار مرتبط نگشتم بخصوص که به علت مردانه بودن رشته تحصیلیم کار در این زمینه کم برای خانمها پیدا میشه و هر جا هم که بخواهی استخدام بشی باید دروغ بگی چون اگر راست بگی که می خواهی مهاجرت کنی استخدامت نمی کنند. در حال حاضرم به کاری غیر مرتبط نزد یکی از آشنایان مشغول هستم. با توجه به تاریخ رسیدگی پرونده ، امکان داره از من بابت این موضوع ایراد بگیرند و درخواستم رو رد کنند؟

    • ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۵:۰۳ | #25

      نه لزوما آنچه شما بعد از درخواست انجام داده اید محور اصلی پرونده نیست. ملاک سوابق کاری در ده سال قبل از ان است. اگر موکل ما هستید سری به دفتر ما بزنید با دقت بیشتری بررسی شود

  16. هلن
    ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۶:۳۴ | #26

    با سلام و تبریک سال نو
    خبر بسیار خوشحال کنندهای بود .اگر به همه پرونده های شاکیان تاپایان ماه جون رسیدگی کنند یعنی به این منظور است که مراحل مدیکال و صدور ویزا تا
    پایان ماه جون برای این شاکیان انجام خواهد شد یا این که تازه مانند ۲۹ شغله ها وارد پروسه بررسی می شویم؟منظورم این است که تا یک سال دیگر زمان خواهد برد؟با توجه به این که برای بیشتر شاکیان پراسس و یا آپدیت و یا هر دو آغازشده این بررسی چگونه خواهد بود.
    باز هم از تمتم تلاشهای خلصانه شما سپاسگزارم.

  17. نبی
    ۹ فروردین ۱۳۹۱ در ۰۵:۰۸ | #28

    آقای دکتر مختاری عزیز
    با عرض خسته نباشید….این بهترین خبر این سالهای من بوده است….واقعا ممنون از پیگیریهای دلسوزانه شما و همکارانتان.خیلی خوشحال شدیم.یه سوال هم داشتم : ارائه گواهی بیمه پروسه کمی پر دردسریست آیا این گواهی برای همه درخواست شده است؟ یعنی آیا پیشنهاد میکنید این گواهی را پیگیری کنیم یا منتظر اعلام درخواست باشیم که تنها درصورت لزوم و اعلام درخواست آنرا پیگیری کنیم.

    • ۹ فروردین ۱۳۹۱ در ۲۳:۵۶ | #29

      منتظر باشید هر زمان خواستند تهیه کنید خیر از همه نخواسته اند
      ممنون از ابراز لطف شما

  18. فرهاد فرهنگ فر
    ۸ فروردین ۱۳۹۱ در ۲۰:۵۵ | #30

    با سلام و تبریک سال نو

    در میان انواع و اقسام اخبار نگران کننده این اولین خبر خوب سال نو برای خانواده ما بود. از شما متشکریم. در ضمن آیا انتخاب آقای مولکر به عنوان رهبر حزب دموکرات و یکی از پشتیبانان پرونده گروه ۳۸ شغلی می تواند به صورت غیرمستقیم اثر مثبتی بر روند پرونده داشته باشد؟

    دلشاد باشید

    • ۱۰ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۵:۱۷ | #31

      ممنون آقای فرهاد عزیز
      آقای مولکر یک رهبر اپوزیسیون قوی است ولی پرونده در دادگاه است و دادگاه از افراد سیاسی تاثیر نمی گیرد البته فعلا که توافق صورت گرفته و امیدواریم اداره مهاجرت به قول خود عمل کند

  19. hamed
    ۸ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۱ | #32

    با سلام و عرض تبریک سال نو
    خبر بسیار امیدوار کننده ای بود امیدوارم اداره مهاجرت به دنبال وقت کشی به نفع خود نباشد. شما چی فکر می کنید؟!

  20. ندا
    ۸ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۵:۱۰ | #34

    Dear Dr Mokhtari,
    this is the best news( 38 federal skilled worker class) we have ever heard in our life.thanks for great concern.We are proud of you.
    wish u and ur family the best

دیدگاه ها مسدود است.