خانه > نیروی متخصص فدرال, نیروی متخصص کبک > پاسخ به یک سوال تکراری: نوبتها برای پرونده های انتقالی به آنکارا چگونه خواهد بود؟

پاسخ به یک سوال تکراری: نوبتها برای پرونده های انتقالی به آنکارا چگونه خواهد بود؟

۴ فروردین ۱۳۹۱

ظرف یک ماه گذشته این سوال بارها تکرار شده است:

پرونده ما به آنکارا منتقل شده آیا سرصف پرونده های موجود آن اداره قرار می گیریم یا ته صف؟

 

امروز در حال مطالعه آمارها به آمار پرونده های موجود ویزا آفیسهای مختلف برخوردم که مربوط بود به اکتبر ۲۰۱۱ و وضعیت آنکارا توجه مرا به خود جلب کرد. در اکتبر ۲۰۱۱ تنها ۸۴۶ پرونده در این اداره منتظر رسیدگی بوده که از این تعداد ۱۲۵ مورد نیروی متخصص فدرال؛ ۲۵۷ مورد سرمایه گذاری و تنها ۴ مورد استانی شامل کبک بوده است و بقیه مربوط به برنامه های دیگری بوده که چندان موضوع بحث ما نیستند.

به این ترتیب پاسخ آن سوال روشن است و اساسا صف قابل توجهی در آن اداره نبوده که پرونده های فعلی پشت آن قرار گیرند و آنکارا برای ایرانیان انتخاب خوبی بوده است.

  1. نیوشا
    ۸ آذر ۱۳۹۲ در ۰۸:۰۲ | #1

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من در سال ۲۰۱۱ فایل نامبر را دریافت کردم ولی تا کنون دیگر خبر جدیدی دریافت نکردم.ایا راهی برای پی گیری پرونده ام هست.اینکه الان در چه مرحله ای قرار دارد؟

  2. اميد عزتي
    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۸ | #3

    سلام در آخرین بررسی که در سایت cic انجام دادم (با دادن .FILE NO) در مورد پرونده امان گفته بود که در وضعیت decided هستش و رفته به آنکارا و دفتر سفارت در آنکارا با ما در مرد تصمیم گرفته شده تماس می گیره همین اواخر هم از ورشو کپی پاسپورت پسرم رو که مهلت اش تمام شده بودرو خواسته بودند که کپی تمام صفحات پاسپورت جدید پسرم رو هم ۲۰ روز پیش فرستادیم .(ضمنا ما مدیکالمنو آواخر آذر ۹۱ به همراه RIGHT PERMANENT RESIDENT FEE و سایر مدارک تکمیلی خواسته شده به ورشو ارسال کرده بودیم ) به نظر شما وضعیت صدور ویزای ما چگونه است؟( با توجه به اینکه در ایمیل آخر که از ورشو دریافت کردیم نوشته بود که پرونده شما در FINAL STAGE قرار داره و خواسته بود که پاسپورت جدید پسرمو رو که EXPIRE شده بود رو بفرستیم ) .
    ممنون و متشکرم

  3. Hesam
    ۱۲ آبان ۱۳۹۱ در ۰۵:۰۵ | #4

    با سلام جناب دکتر مختاری.

    اگر برای ویزای دانشجویی اقذام کنم برای پرونده مهاجرت کبک که الان ۲۲ ماه از فایل فدرال من میگذره اثر منفی نخواهد داشت؟ با توجه به زمانی که صبر کردم آیا ارزش داره برای ویزای تحصیلی اپلای کنم؟ ممنونم از راهنماییتون.

  4. Hesam
    ۳ آبان ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۵ | #6

    با عرض سلام مجدد.

    جناب آقای دکتر مختاری عزیز، آیا به نظر شما فرستادن نامه follow up به سفارت برای پیگیری وضیت پرونده امکان دارد؟ جوابی میدهند؟ ممنون از راهنماییتون.

    • ۳ آبان ۱۳۹۱ در ۱۷:۲۸ | #7

      امکان دارد ولی اینکه جواب بدهند معلوم نیست از طرفی توصیه کرده اند که نفرستید با این توجیه که این نامه ها باعث کندی کار اصلی آنها می شود و در نهایت به ضرر همه است

  5. Hesam
    ۳ آبان ۱۳۹۱ در ۱۰:۰۷ | #8

    جناب مختاری با سلام و روز بخیر.

    میخواستم سوال کنم برای پرونده ای که نزدیک به ۲ سال از زمان CSQ و فایل فدرال برای کبک میگذره اضافه کردن JobOffer در این مرحله به پرونده کمکی به زودتر صادر شدن ویزا میکنه به نظر جنابعالی؟ ممنونم از شما که مثل همیشه از راهنمایی دریغ نمیفرمایید.

    • ۳ آبان ۱۳۹۱ در ۱۷:۳۰ | #9

      اگر job offer اماده دارید ارسالش بی ضرر است اما اگر می خواهید بروید بگیرید خیر ارزش ندارد

  6. Hesam
    ۸ مهر ۱۳۹۱ در ۰۵:۰۵ | #10

    ضمن سلام خدمت جناب مختاری عزیز. طبق فرمایش شما این خبر کذب بوده است. من یک سوال دیگر نیز داشتم. به نظر شما به طور تقریبی آپدیت های ژانویه ۲۰۱۱ متقاضیان کبک از چه ماهی شروع میشه؟ ممنون از راهنماییتون.

  7. Hesam
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۵:۱۰ | #12

    جناب مختاری من خیلی نکران هستم. یکی از دوستان در مونترال ایمیلی دریافت میکنه که از این به بعد کسانی که منتظر مدیکال هستند قبل از دریافت مدیکال ۱۲۰ روز وقت دارند تا مذرک زبان فرانسه بفرستند. این قانون از زمانی شروع شده که نخست وزیر جدید کبک انتخاب شده.

    • ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۶:۵۱ | #13

      هنوز نخست وزیر کبک دولتش را معرفی نکرده و تغییری ایجاد نشده آنوقت دوست شما ایمیل دریافت کرده بفرمایید ایمیل ادعایی را برای من فوروارد کنند

  8. Hesam
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۶:۴۳ | #14

    سلام اقای مختاری عزیز. آیا این شایعه درسته که از متقاضیان کبک که مصاحبه قبول شده اند و منتظر مدیکال هستند مدرک زبان فرانسه درخواست میشه تا ۱۲۰ روز مهلت دارند تا بفرستند؟

  9. انسیه
    ۲۸ تیر ۱۳۹۱ در ۰۵:۵۹ | #16

    سلام من در ناریخ اوایل jun 2010 اقدام کردم و دو روز پیش از طریق وکیلم نامه ای دریافت نمودم مبنی بر reject شدنم .
    در آن نام ذکر شده بود که
    I am not satisfied that you are a computer and information system manager .noc0213
    اما من حدود ۸ سال سابقه برنامه نویسی و مدیریت دارم و نمی دونم چرا ؟؟؟حالا چی کار باید انجام بدم .
    از من خواسته نشده که مدارکم را به روز رسانی کنم اما من دو باره نامه اشتغال به کارم را دارم به روز می کنم و می فرستم .آیا ممکن است تجدید نظر کنند ؟؟آیا رزومه و مدارک بین المللی که در این دو سال گرفتم را هم براشون بفرستم …
    واقعا ناراحتم ! لطفا راهنمایی فرمایید.

    با تشکر

  10. Hesam
    ۱۱ تیر ۱۳۹۱ در ۰۸:۴۹ | #18

    سلام جناب مختاری. شاید سوال من تکراری باشه اما میخواستم بدونم اگه csq تا زمان اخذ ویزا باطل بشه به مشکل بر میخوریم؟ مثلا اگه رشته صفر امتیازی باشه csq صادر نمیشه برای تمدید؟ با تشکر از پاسختون.

  11. حامد
    ۱۸ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۴۵ | #20

    قربان سلام

    عرض کنم وضعیت من معلوم و منتظر مدیکال هستم همان طور که قبلا عرض کردم…
    منظور شما مدارک کسی هست که قرار کار جاب افر من رو فراهم کنه..؟

  12. حامد
    ۱۴ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۳۲ | #23

    خیلی از شما ممنون هستم که وقت گذاشتین..
    قربان باید عرض کنم که بله من در حال حاظر کسی رو دارم که میتونه شغل معتبر و قابل تایید از کبک به من پیشنهاد کنه…و خوب یه هزینه ای هم در بر داره…..برای همین خواستم از کمک شما استفاده کنم…ایشون هیچ اطلاعی ندارن که ایا در تسریع پرونده تاثیری دارد یا نه…..با عرض شرمندگی اخرین سوال اینکه….شما فرمودین ممکن عملی باشه و میخوام بدونم این ممکن بودن پنجاه پنجاه یا نه میشه بیشتر حساب کرد..اگر ممکن یکمی جزیی تر توضیح بدین..خیلی از شما ممنون هستم…

    • ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۱۶ | #24

      چه عرض کنم. بدون دیدن مدارک آن بیزنس و سابقه آن و نیز وضعیت شما نمی توان نظری داد

  13. حامد
    ۱۱ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۹:۳۳ | #25

    با سلام و عرض تشکر از لطف بی منت شما
    جناب آقای دکتر من نیرو ی متخصص کبک ( مهندس کامپیوتر نرم افزار) هستم و اخرین فایل نامبرم رو ۱۰ اگوست ۲۰۱۰ از فدرال گرفتم. و تا به الان هیچ خبری از مدیکال نشده…
    ۱. جاب افر چقدر زمان پرونده من رو سریعتر میکنه ؟
    ۲. آیا شما در صورت امکان گرفتن جاب افر پیشنهاد به گرفتنش میکنید؟
    ۳. ایا راه دیگری هم برای سریعتر کردن زمان هست؟

    • ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۳۴ | #26

      ۱- در این مرحله تفاوتی نمی کند
      ۲- به این راحتی نیست اگر کسی را می شناسید که آماده است به شما پیشنهاد شغل معتبر دهد ممکن است عملی باشد
      ۳- خیر باید منتظر بود

  14. ۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۶:۲۴ | #27

    دکتر بابت کمکی که کردید یک دنیا سپاسگزارم .دوستان لطفا و خواهشا امضا کنید

  15. مجید
    ۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۸:۲۰ | #28

    با سلام،

    لطفا اگر امکان داره لینک petiton زیر رو که در مورد پرونده های کبک در دفتر آنکارا هست رو در وب سایتتون بزارید. فرموده بودید که هر وقت petition آماده بشه توی سایتتون قرار می دید که امضای بیشتری جمع بشه. ممنون از زحمات شما.
    http://www.petitiononlinecanada.com/petition/retarder-de-traitement-des-demandes-pour-la-communaut-iranienne/958

  16. ۵ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۸:۳۱ | #30

    آقای دکتر من چند روزه پیغام گذاشتم و منتظر جواب شمام.به سوالات کسانی که بعد من کامنت گذاشتند جواب دادید ولی هنوز کامنت من تایید نشده.ممنون میشم جواب بدید

  17. m-m
    ۴ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۳۴ | #31

    سلام اقائ دکتر.از مدیکال های سرمایه گزاری کبک از انکارا خبری دارید؟ ممنون.

برگه نظرات
1 2 880
دیدگاه ها مسدود است.