خانه > سوالات گوناگون > طولانی شدن فاصله انجام مدیکال و درخواست ارسال پاسپورت برای صدور ویزا

طولانی شدن فاصله انجام مدیکال و درخواست ارسال پاسپورت برای صدور ویزا

۸ فروردین ۱۳۹۱

تماسهای زیادی را دریافت کرده ام از موکلین و غیر موکلین که مدتهاست منتظر هستند نامه درخواست ارسال پاسپورت را از اداره مهاجرت دریافت کنند.  برخی از این دوستان مدیکال خود را از دمشق دریافت کرده اند و در فاصله انجام مدیکال و دریافت نامه ارسال پاسپورت سفارت کانادا در دمشق تعطیل شده است و پرونده ها به آنکارا رفته است و این دوستان تاخیر قابل ملاحظه ای را تجربه می کنند. در حالت عادی زمان انتظار بین ۴۵ روز تا ۳ ماه بود ولی اکنون افرادی هستند که ماه ششم انتظار را سپری می کنند.

در مورد پرونده های ورشو نیز وضع به همین ترتیب شده است و زمان زیادی به مدت انتظار عادی اضفه شده است و برخی از این افراد هم ۶ ماه است منتظرند.

هر یک از این عزیزان به دلیل بی خبری از دیگر افراد تصور می کنند که چه بسا پرونده آنها مشکلی دارد که طولانی شده است و روز به روز نگران تر می شوند و این نگرانی و انتظار فشاری را هم به مجموعه ما وارد می کند از جهت پاسخگویی به سوالات تکراری تلفنی و ……

اما پاسخ:

این انتظار کاملا طبیعی است و در مورد پرونده های آنکارا ناشی از انتقال پرونده ها از دمشق به آنکاراست و در مورد ورشو نیز ظاهرا حجم پرونده ها باعث این تاخیر شده است. در هر صورت شما تنها نیستید. این انتظار ممکن است بیشتر از ۷ یا ۸ ماه هم بشود. اگر هر هفته بیننده بخش نامه های ما در سایت کنپارس باشید می توانید از شروع دریافت نامه درخواست پاسپورت از آنکارا و ورشو برای موکلین کنپارس مطلع شوید.

  1. سارا
    ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۳:۰۳ | #1

    سلام آقای مختاری
    خسته نباشید
    من و همسرم سال ۹۲ هفته آخر اسفند مدیکالمون رو دریافت کردیم، و در هفته دوم فروردین همسرم مدیکالشو کامل کرد و من به دلیل باردار بودن فقط آزمایش خون دادم و پرونده پندینگ شد، بعد از بدنیا اومدن بچه ام من هم آخر آبان ۹۳ مدیکالمو کامل کرد، مدیکال بچه با فاصله زیاد اول اسفند اومد و تا چهارم اسفند انجام دادیم، الان می خوام بدونم با توجه به اینکه آخر اسفند یکسال میشه تقریبا از مدیکال ما، ممکنه دوباره از من و همسرم مدیکال بخوان؟ (پرونده ما ورشو رفته)

  2. Maryam
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۳ در ۲۳:۱۴ | #3

    با سلام
    من درپروسه اسپانسری همسرم هستم، درماه ژانویه ۲۰۱۵ ازما اپدیت عدم سوپیشینه خواستند که فرستادیم ولی هیچ خبری نشد الان حدود ۹ ماه است که منتظریم میخواستم نظرتون رو بدونم اینکه چکار کنیم ٬ایا امکان پیگیری است‌؟باتوجه با اینکه مدیکال همسرم در اوریل باطل میشود
    باسپاس فراوان

  3. ندا
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۴:۴۴ | #5

    جه مقدار پول برای اولین ورود کافی است؟ ۱۰,۰۰۰ یا بیشتر؟

    • ۱۶ اسفند ۱۳۹۳ در ۲۲:۱۸ | #6

      بسته به نیاز شماست و نوع زندگی مورد نظر شما
      مقاله های سایت را بخوانید در این زمینه

  4. ندا
    ۲ اسفند ۱۳۹۳ در ۱۴:۴۰ | #7

    با سلام و خسته نباشید،

    من ۱۶ آوریل به امید خدا لند میکنم ولی به دلیل سالگرد فوت مادرم باید دسامبر برگردم در فرم b4 باید settler را علامت بزنم یا آیتم دیگری؟

    ممنون از راهنمایی

  5. سعید
    ۴ بهمن ۱۳۹۳ در ۰۹:۲۵ | #9

    با سلام
    من و همسرم بر اساس لیست مشاغل ماه می۲۰۱۴ اقدام کردیم. ماه آگوست۲۰۱۴ از پاریس فایل نامبر گرفتیم و ژانویه ۲۰۱۵ برامون مدیکال و درخواست آپدیت مدارک و لندینگ فی اومد که ارسال کردیم. این قضیه که فایل به جای آنکارا رفته پاریس عجیب نیست؟ برای دریافت ویزا باید بریم آنکارا یا پاریس؟ حدودا چقدر طول میکشه تا پاس ریکوئست بیاد؟

  6. محمدرضا
    ۱۴ دی ۱۳۹۳ در ۰۵:۳۵ | #11

    جناب آقای مختاری با عرض سلام
    متاسفانه بعد إز ٧ ماه انتظار بعد إز إرسال مدیکال پرونده من را ریجکت کردند و پس إز إرسال نامه های مکرر أفسر پرونده دلیل آن را عدم رسیدن مدیکال به دستش إعلام کرده است ، در صورتیکه من رسید مدیکالم را دارم و با پیگیری توسط یکی إز دوستانم که وکیل است مدیکال به فایل نأمبرم attach شده است ولی أفسر أین مطلب را نمی پذیرد ،. آیا با طرح شکایت به نتیجه خواهم رسید ؟

  7. محمدرضا
    ۵ دی ۱۳۹۳ در ۰۵:۱۷ | #13

    جناب مختاری با عرض سلام
    متاسفانه بعد إز ٧ ماه انتظار بعد إز إرسال مدیکال پرونده من را ریجکت کردند و پس إز إرسال نامه های مکرر أفسر پرونده دلیل آن را عدم رسیدن مدیکال به دستش إعلام کرده است ، در صورتیکه من رسید مدیکالم را دارم و با پیگیری توسط یکی إز دوستانم که وکیل است مدیکال به فایل نأمبرم attach شده است ولی أفسر أین مطلب را نمی پذیرد ،. آیا با طرح شکایت به نتیجه خواهم رسید ؟

  8. ندا
    ۲۸ آذر ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۸ | #15

    با عرض سلام و خسته نباشید همسر من سیتیزن کانادا هستند و اسپانسر من شده اند خرداد ٩٣ مدیکا لم را ارسال کردم الان حدود ٨ ماه از تاریخ مدیکالم مگذره ولی از ویزایم خبری نشده امکان داره که به مدیکال دوم کشیده شود؟در این مدت ۴بار نامه عدم سوء پیشینه از من خواستن لطفا راهنماییم کنید امکان دارد تا فوریه ٢٠١۵ مرا برای مصاحبه بخواهند

  9. امیر
    ۱۴ آذر ۱۳۹۳ در ۲۱:۲۴ | #17

    با عرض سلام خدمت سرور عزیز، جناب مختاری

    اخیرا ویزای ما (بنده ، همسرم و نوزادمان) در آنکارا صادر شده و تا نیمه تیر ۱۳۹۴ فرصت داریم که وارد کانادا شویم. بدلیل مشکلات سفر بخصوص برای نوزاد، قصد داریم در صورت امکان درخواست مهلت بیشتری نماییم. البته مسلما با سپری شدن این مهلت، اعتبار مدیکال نیز به پایان می رسد.
    آیا می توانیم در این مرحله درخواست مهلت کنیم؟ چگونه؟

    با سپاس از راهنمایی های ارزشمندتان

  10. ۱ آذر ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۸ | #19

    سلام
    با تشکر از راهنمایی های شما
    نامزد من امروز ویزاش رو گرفته. از آنکار ولی ایشو آفیس رو زده ورشو. نامزدم قراره که بره بعد از گرفتن pr بیاد و بعد از اون ما ازدواج کنیم و ایشون اسپانسره من بشه. سوال من اینه ک آیا بررسی پرونده من هم در ورشو صورت میگیرد یا آنکارا؟با توجه به این که زمان بررسی پرونده در ورشو کوتاه تر از آنکارا هست آیا راهی وجود داره که ما بتونیم کاری کنیم پرونده در ورشو بررسی بشه؟

    ممنون از تمام راهنمایی های خوب شما

  11. pegah
    ۷ آبان ۱۳۹۳ در ۰۷:۲۷ | #21

    سلام آقای دکتر بعد ۴ ماه که از مدیکال رسیود میگذرد سفارت نامه زده ودرخواست ارسال کپی گواهی اشتغال بکار و شرح وظایف شده به نظر شما علت چیست ؟حدود ۷-۸ نفر رو من اطلاع دارم که همچین نامه ای دریافت کردن … بااحترام یک سوال دیگر نیز دارم در نامه مذکور total annual salary خواسته شده به نظر شما منظورشان آخرین حقوق سالیانه کل هست یا باید به تفکیک سال ذکر شود ؟ ممنون از راهنمایی شما

    • ۱۲ آبان ۱۳۹۳ در ۱۸:۵۸ | #22

      منظور حقوق سالانه شما طبق قرارداد کارتان است اگر ماهی ۵ میلیون می گیرید حقق سالاه شما ۶۰ میلیون است

      موضوع درخواست مدرک بیشتر ویژه شما نیست
      به دقت نامه را پاسخ دهید و مدارک را بفرستید

  12. asghari
    ۳ آبان ۱۳۹۳ در ۰۶:۰۹ | #23

    سلام خدمت دکتر مختاری سوالی داشتم مدتی است شنیده میشود سهمیه ویزای آنکارا تمام شده است آیا درست است؟

  13. سمیرا
    ۲۳ مهر ۱۳۹۳ در ۰۹:۰۴ | #25

    با سلام و وقت بخیر، خوشبختانه بعد از سالها، ایمیل پاس رکوئست را دریافت کردیم. متاسفانه مدیکال ما بزودی باطل می شود. سوال:
    در صورتی که من (مین اپلیکنت) زودتر و جدا از همسرم وارد کانادا بشوم و بعدا همسرم برای سفر اقدام کنه، با توجه به اینکه اعتبار یک ساله (؟) مدیکال همسرم می گذره، آیا ایشون دوباره باید برای مدیکال اقدام کنه؟ ممنون

  14. Hoda
    ۱۸ مهر ۱۳۹۳ در ۲۰:۰۳ | #27

    سلام،همراه مدارک مدیکال و آپدیت،لندینگ فی هم خواسته شده در این حالت چقدر زمان میبره تا پاس ریکوئست؟

    • ۵ آبان ۱۳۹۳ در ۲۲:۴۳ | #28

      خدا می داند
      درخواست لندینگ فی همراه مدیکال الان روتین است و از همه می خواهند

  15. ندا ملازم حسینی
    ۱۵ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۰۲ | #29

    سلام
    در حال حاضر ۸ ماه از مدیکال ما می گذرد بسیار نگران هستیم به نظر شما دیر نشده؟ چه باید بکنیم ؟ در حال حاضر دخترم کلاس اول است مشکلی پیش نمی آید؟ ممنون

  16. Rasa
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۰۹:۰۹ | #31

    با سلام و سپاس از زحماتتون ما حدود ٧ ماهه که مدیکالمون و آپدیت هامون رو فرستادیم ولی خبری از پاس ریکوئست نیست و طبق فرمایش شما این مسئله طبیعی است. میخواستم بدونم این زمان حد اکثرش تا کی هست یعنی از چه زمانی به بعد دیگه طبیعی نیست و نیاز به پیگیری داره. و در ضمن میخواستم بدونم حدودا چند درصد پرونده های ورشو به مدیکال دوم کارشون میکشه و در صورت مدیکال دوم آیا باز هم نامه بانک رو میخوان یا نه؟ ممنون

  17. Rasa
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۰۸:۵۶ | #32

    با سلام و سپاس از زحماتتون ما حدود ٧ ماهه که مدیکالمون و آپدیت هامون رو فرستادیم ولی خبری از پاس ریکوئست نیست و طبق فرمایش شما این مسئله طبیعی است. میخواستم بدونم این زمان حد اکثرش تا کی هست یعنی از چه زمانی به بعد دیگه طبیعی نیست و نیاز به پیگیری داره. ممنون

  18. Saman
    ۵ شهریور ۱۳۹۳ در ۰۶:۳۶ | #33

    سلام جناب مختاری
    من با هدف تحصیل در کانادا برای ویزای تحصیلی اقدام کردم. حدود ۲ هفته پیش که منتظر ایمیل پاس ریکوست ازسفارت بودم، ایمیلی برای مدیکال و یک پرسشنامه دریافت کردم، که خب، طی یک روز کارهای لازم رو انجام دادم و فرم های لازم رو ارسال کردم. فکر می کردم که بعد از این جواب های من، خیلی زود ایمیل پاس ریکوست واسم بیاد، که متوجه شدم ممکنه ماه ها طول بکشه.
    از آنجا که من برای تحصیل قرار برم و هم نگران ددلاین ثبت نام دانشگاهمم، و هم لازمه که هرچه زودتر از ددلاین اونجا باشم تا بتونم از کلاس ها و اساتید بهره ببرم، آیا راهی وجود داره که من بتونم صدام روبه سفارت برسونم؟ و آیا راهی وجود داره که پروسه ویزای من سریعتر انجام بشه؟
    متشکر میشم اگر راهنماییم کنید و من رو از نگرانی نجات بدید
    با سپاس فراوان

  19. PEGAH
    ۲ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۰:۵۶ | #35

    ممنون ولی تاحالا دوبار پیگیری کردم ولی جواب ندادن !

  20. nana
    ۱ شهریور ۱۳۹۳ در ۱۶:۳۵ | #37

    سلام و خسته نباشید ما حدودا ۱۰ ماه هست که از مدیکالمان گذشته وهنوز هیچ خبری از ویزا نیست اگر ممکنه کمی در مورد کیپس cips و نحوه در خواست آن توضیح دهید و آیا جایی هست در ایران که این کار را برای ما انجام دهد با تشکر فراوان

  21. PEGAH
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ در ۰۴:۵۱ | #39

    سلام ضمن عرض سلام وخسته نباشید من حدود ۴ ماه از ارسال مدیکالم میگذرد و باوجود آنکه خود سفارت حدود ۲ پیش نامه زد که پاستون رو تعویض کنید تا ما نامه پاس ریکوئست رو براتون بفرستیم و من نیز ۱٫۵ پیش اسکن پاس جدیدم رو براشون فرستادم هنوز پاس ریکوئست نشدم به نظرتون یکم عجیب نیست !

  22. Reza
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ در ۰۹:۴۵ | #41

    سلام آقای مختاری

    حدود چهار ماه و نیم از ارسال مدیکال ما میگذرد و از ویزا خبری نیست.اگر ویزای ما تا قبل از مهر ماه بیاید و ما به کانادا برویم، آیا برای مدرسه فرزندمان که باید در کانادا به کلاس اول ابتدایی برود مشکلی نداریم و ثبت نام انجام می شود.

    با تشکر

    • ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۵:۳۸ | #42

      خیلی عجله دارید دوست عزیز

      زمان زیادی نگذشته است

      فرزند شما هر زمان برود چندان فرقی نمی کند

  23. ندا
    ۲ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۵ | #43

    اعتبار سوء پیشینه برای سفارت کانادا یک ماه است یا بیشتر؟

  24. ندا
    ۲ مرداد ۱۳۹۳ در ۱۰:۱۱ | #45

    ممنون از راهنمایی و پاسخ شما. بعد از ارسال مدیکال آیا باز هم احتمال درخواست مدارک تکمیلی هست؟

  25. ۲۹ تیر ۱۳۹۳ در ۲۳:۳۹ | #47

    سلام آقای مختاری
    هشت ماه از ارسال مدیکال ما میگذرد و از ویزا خبری نیست. در حالی که نه سابقه کار در شرکت های دولتی یا تحریمی را داشتیم نه نفت و گاز…. همسرم هم سربازی معاف بودن.. ولی موضوعی که ما را نگران کرده این است که سه بار نامه پیگیری زدایم و جوابی نگرفته ایم در حالی که در موارد مشابه به نامه ها جواب داده شده و گفته شده در مرحله سکیوریتی چک هستند
    دو نامه اول توسط وکیلمان و آخری را هفته پیش خودمان زدیم… ممکن است مشکلی در پرونده مان ایجاد شده باشد یا وکیلمان کوتاهی کرده و پرونده ریجکت شده باشد؟ خیلی نگرانیم ..(ویزا آفیس پاریس است)
    ممنون از توجه شما

  26. ندا
    ۱۵ تیر ۱۳۹۳ در ۰۸:۴۸ | #49

    با سلام و خسته نباشید. مدیکال و آپدیت برای من آمده ، گزارش سفر خواستند و اینکه تا حالا ویزایی ریجکت شده یا نه حدود ۱ ماه پیش برای امریکا اقدام کرده بودم که ریجکت شد تاثیری در پرونده دارد؟

    بعد از مهلت ۶۰ روزه ارسال اپدیت و مدیکال چقدر طول میکشد ویزا صادر بشه؟

    بعد از صدور ویزا چند ماه فرصت برای لندیگ داریم؟

    با تشکر

  27. ارزو
    ۱۲ تیر ۱۳۹۳ در ۲۱:۰۹ | #51

    با سلام

    جناب اقای مختاری، لطفا واکسنهای ضروری قبل از ورود به کبک و شرایط اثبات تزریق انها مانند کارت مخصوص را در صورت امکان توضیح دهید. متشکر از زحمات شما

    • ۱۵ تیر ۱۳۹۳ در ۰۲:۵۰ | #52

      منظور شما در مورد بچه هاست
      درسته؟
      کارت واکسن را بیاورید پیش یکی از پزشکان ایرانی اینجا تایید می کنند یا همانجا ترجمه کنید

  28. سارا
    ۳ خرداد ۱۳۹۳ در ۰۷:۱۵ | #53

    سلام آقای دکتر خیلی ممنون از صبر و حوصله شما در پاسخگویی
    از مدیکال ما تقریبا یکسال گذشته است ٣ ماه پیش ایمیل زدیم جواب دادند در مرحله بک گراندچک است و چند روز پیش هم ایمیل زدیم که
    جواب این بوده است:
    Please be advised that your applicant in in the interview queue. We just started scheduling interviews for files placed in the queue last October (which is the case for your file as well).
    با توجه به این شغل من امنیتی نبوده و من فقط یکبار برای نمایشگاه به پاکستان رفتم آیا این مسئله ایجاد کرده است؟
    من خیلی نگرانم که چه سوالی ممکن است بپرسند ؟ و همینطور یکبار درخواست ویزای آمریکا همسر بنده قبول نشد حدود ٨ سال پیش و این را ما فراموش کردیم بنویسیم ولی ٢ ٣ بار بعد آن ویزای شینگن داشته آیا این چیزها میتواند مسئله باشد؟
    آیا در این مرحله به گواهی کار و اینا گیر می دهند؟ ما هم بیمه داشتیم و چیزی تقلبی نبوده است.
    و اینکه میتوان پیش بینی کرد زمان مصاحبه نزدیک است؟
    و بعد از پاس شدن مصاحبه زمان صدور ویزا قابل پیش بینی هست؟
    با تشکر از زحمات شما

    • ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ در ۰۵:۰۲ | #54

      مصاحبه معمولا امنیتی است
      سوالات مهمی نخواهد بود قبلا در این مورد در سایت پارس کانادا و وبلاگ نوشته ام

  29. nana
    ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۰:۲۶ | #55

    سلام آقای مختاری ما در حال حاضر ۶ ماه از مدیکالمان می گذرد و هنوز هیچ خبری از ویزا نیست چند بار نامه پیگیری زدیم و پرونده در حال انجام پراسسش هست می گویند خیلی نگران هستیم اگر ما را راهنمایی کنید بسیار ممنون می شویم در ضمن پرونده ما پاریس است با سپاس فراوان

  30. پیام
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۸:۵۶ | #57

    سوال دوم” چه زمانی باید به سفارت اعلام کنیم که ایشان نمیایند.* نامه پاس ریکوست ما رسیده و یک ماه فرصت داریم برای گرفتن ویزا

    با سپاس

  31. پیام
    ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۱۷:۴۵ | #59

    با سلام

    ایا در موقع گرفتن ویزا پاسپورت همه افراد خانواده باید باشد. * چون یکی از اعضا خانواده من مایل به رفتن به کانادا نیست.در صورت نبودن پاسپورت ایشان ، ایا جهت صدور بقیه ویزاها مشکلی پیش نمی اید.

    • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۰۳:۳۵ | #60

      خیر مشکلی نیست همان که هست را بفرستید البته به شرط اینکه آن فرد غایب متقاضی اصلی نباشد

  32. محمد
    ۲۳ فروردین ۱۳۹۳ در ۰۶:۱۵ | #61

    سلام آقای مختاری عزیز.
    من و همسرم رشته عمران هستیم و برای کبک اقدام کردیم
    حدودا ۳ ماه پیش نامه مدیکالم به همراه آزمایشاتمان را فرستادیم و الان منتظر پاس ریکویست هستیم در سایت دولت فدرال آمده (decision prise)
    Une décision a été prise concernant votre demande. Le bureau communiquera avec vous à ce sujetاین به چه معناست؟ ممنون

  33. آ.غ
    ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ در ۱۷:۲۵ | #63

    جناب مختاری عزیز سلام؛
    من بارها و بارها بخاطر سوالات و نگرانی هام از طریق همین وبلاگ مزاحم شما شدم؛جواب گرفتم و خیالم راحت شد.
    امروز ویزای ما بعد از ۱۸ ماه از مدیکال اومد(آنکارا)
    خواستم ازتون تشکر کنم؛در ادامه راهتون و کمک به مهاجران موفقیت و دز زندگیتون شادی و سلامتی رو براتون آرزو کنم.
    باز هم بی نهایت ممنون از لطفتون؛پایدار باشید.

  34. حامد
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۶:۴۴ | #65

    با سلام خدمت جناب آقای دکتر مختاری و تشکر از صبر و کمکهای بی دریغشون به کسانی که در مسیر مهاجرت هستند
    بنده از طریق اسپانسری همسر اقدام کردم .خانمم در کانادا تنهاست و هر روز برای ما به سختی میگذره شش ماه از ارسال مدارکمون میگذره اخیرا وضعیت پرونده در سایت مهاجرت به این ترتیب در آمده :
    We received Hamed DABIRI’s application for permanent residence on Sebtember 5, 2013.
    We started processing Hamed DABIRI’s application on March 6, 2014.
    Medical results have been received.
    و سوال بنده

    آیا دریافت نتایج مدیکال که اینجا ذگر شده به این معناست که صدور ویزا نزدیک هست یا نه ممکن باز هم پروسه طول بکشه و از من مدیکال دوم هم بخواهند؟؟

    • ۲۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۰:۳۷ | #66

      قاعدتا تمام است
      اینکه مدیکال دوم بخواهند در حالتی است که بخش امنیتی طولانی شود و بیش از ۱۸ ماه طول بکشد کسی نمی تواند پیش بینی کند

  35. سلام
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۴:۰۶ | #67

    سلام یک سوال براى من ایمیل امده که براى تحویل گرفتن فۆرم مدیکال برم انکارا جه مدت فرصت دارم خؤدمؤ برسؤنم اتکارا؟

  36. saeed
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۵:۴۲ | #69

    سلام آقای مختاری
    احتراماً , من حدود ۲۰ ماه قبل کارت پی‌ آر گرفتم و به ایران برگشتم همانگونه که مستحضر هستید ممکن است قانون مربوط به زمان حضور فیزیکی‌ در خاک کانادا برای تمدید کارت پی‌ آر تغییر کند، با در نظر گرفتن اینکه من برنامه ریزی کردم که ۲ سال آخر از ۵ سال را به کانادا بروم و حداقل تا دریافت سیتیزنشیپ آنجا بمانم
    (با فرض اینکه قانون تصویب شود)
    ۱- اگر در زمان تصویب قانون من کمتر از ۳ سال زمان برای تمدید کارت داشته باشم آیا امکان عزیمت به کانادا وجود دارد یا پی‌ آر به هر حال باطل خواهد شد؟
    ۲-آیا این قانون مربوط به اپلیکانتهای جدید خواهد بود یا عطف بما سبق میشود؟
    ۳- آیا شما پیش بینی‌ می‌کنید که این قانون تصویب شود؟
    ممنون از راهنمایی

  37. لیلا
    ۲ اسفند ۱۳۹۲ در ۲۱:۴۲ | #71

    سلام روز بخیر و خسته نباشید من با ساب کلاس ۴۰۲ برای پرت استرالیا جهت فرصت ۶ ماهه تحقیاتی که وزارت علوم حمایت می کند اقدام کرده ام. درخواست ویزای من اول ژانویه ۲۰۱۴ به اداره مهاجرت در ادلاید رسیده و از این بابت مطمئن هستم. می خواستم بدانم کی از من درخواست مدیکال خواهند کرد و بعد از ان چقدر طول می کشد ویزا بدهند.از پاسخهای پر حوصله تان متشکرم.ولی من جواب سوالم را بین پاسخ سوالات سایر دوستان نیافتم. اگر مرا راهنمایی کنید سپاسگزار خواهم بود.

  38. sina
    ۱ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۷:۳۷ | #73

    سلام من از تاریخ۳۰/۰۹/۲۰۱۳ in procees و با فایل فدرال ۲۱/۰۶/۲۰۱۳ و آپدیت ۲۷/۰۷/۲۰۱۳ هنوز مدیکالم نیامده است به نظر شما دیر نشده است و آیا نامه پیگیری بزنم .

  39. مهدی
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۹:۱۰ | #75

    آقای دکتر سلام
    چند روز ا پاس ریکوست شده ام و در نامه ارسالی از سفارت کانادا در ورشو تاکید شده است که اعتبار ویزای شما ۳۰ می ۲۰۱۴ خواهد بود این در شرایطی است که تا ماه جون امکان مسافرت به کانادا را ندارم چطور می توانم این مشکل را حل کنم؟

  40. لیلا
    ۲۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۴۸ | #77

    سلام من جند سوال از حضورتون کرده بودم. دلیل خاصی داره جواب نمیدین؟

    • ۳۰ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۳:۲۷ | #78

      معمولا سوالات جواب داده می شود مگر اینه خیلی خارج از موضوع و یا تکراری بیش از اندازه باشد.

برگه نظرات
1 5 6 7 889
دیدگاه ها مسدود است.