خانه > اخبار کنپارس > اعلام نرخ ثابت ارز از سوی کنپارس و چند نکته

اعلام نرخ ثابت ارز از سوی کنپارس و چند نکته

۱۰ بهمن ۱۳۹۰

مدتها بود که به دلیل نوسانات قیمت ارز از سوی موکلین و علاقمندان به عقد قرارداد پیامهایی را دریافت می کردم که گویای فشار روانی ناشی از بالا رفتن قیمت ارز و نگرانی در مورد سرنوشت قراردادی که با ما دارند و یا خواهند بست؛ بود. نگرانی ابراز شده این دوستان به درستی این بود که ما نمی دانیم که تا سال اینده چه میزان تعهد مالی داریم. وضعیت مالی ما به تناسب قیمت ارز تغییر نمی کند و قدرت خرید ما کم می شود اما تعهد ما چون دلاری است با بالا رفتن قیمت ارز بالا می رود.

این دغدغه البته از طرف ما کاملا قابل درک است اما از سوی دیگر هزینه های ما نیز به دلار پرداخت می شود و برای حصول اطمینان از ارایه خدمات ناچاریم که به گونه ای عمل کنیم که توان پرداخت این هزینه های دلاری را در آینده از دست ندهیم. 

مدتها به فکر راه حلی برای این موضوع بودیم که نهایتا امروز تصمیم نهایی شد و به نظر می رسد راه حلی بینابین است که نه سیخ می سوزد و نه کباب.  با اعلام نرخ ثابت توافقی ۱۵۰۰ توان در مقابل هر دلار کانادا جدای از اینکه تغییرات ارز چه باشد از یک سو مشتریان ما می دانند که هزینه آنها چقدر خواهد بود و نگران تغییرات هر روزه آن نیستند و از سوی دیگر بخشی از هزینه های کنپارس که می تواند ریالی تامین شود از شمول این تلاطمات خارج شده است و به گونه ای رعایت انصاف شده است. دوستان همراه ما اذعان دارند که سیاستهای ما در طول دوره فعالیت کنپارس سودمحور نبوده است و تلاش کرده ایم صادقانه آنچه را در توان داریم برای تامین منافع موکلین بکار گیریم این تصمیم نیز در همان راستاست.

انگیزه دیگری هم از این تصمیم داشتیم و آن اینکه حجم پیامهای رسیده این تصور را در من ایجاد کرد که تعداد زیادی از موکلین توجه و تمرکز خود را از موضوع آمادگی برای ورود به سرزمین جدید کم کرده اند و پیوسته درگیر بالا و پایین شدن قیمت ارز هستند و این تصمیم می تواند حداقل یکی از دغدغه های آنها را در این روزها کم کند و به همان نسبت به تمرکز آنها بر موضوع آمادگی برای ورود به سرزمین جدید بیافزاید.

در هر صورت توصیه می کنم دوستان از این فرصت استفاده کنند و از آن دسته از عزیزانی نیز که مایلند به ما بپیوندند ولی هنوز نمره زبان آماده ندارند و یا از شرایط خود مطمین نیستند هم دعوت می کنم با استفاده از این فرصت با ما قرارداد مشروط ببندند.

 

  1. مرتضي
    ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۰۵:۴۶ | #1

    سلام آقای مختاری.از پاسخهای مفیدتون سپاسگذلرم.
    میخواستم بدونم که حداقل پولی که موقع لندینگ باید همراهمون باشه برای ۲ نفر چقدره و آیا این پول باید حتما دلار کانادا باشه یا من میتونم از دلار آمریکا و یورو استفاده کنم؟

    • ۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۷:۲۰ | #2

      فرقی نمی کند چه پولی است همه پولها قابل تبدیلند
      حداقل هزینه دو ماه اول را که باید داشته باشید
      اگر مجردید ۵۰۰۰ تا و اگر متاهلید ۱۰۰۰۰ تا کمتر نیاورید

  2. مهرداد
    ۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۸:۴۳ | #3

    ممنون از پیگیری شما.

  3. مهرداد
    ۶ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۰:۵۹ | #4

    ممنون ازلطف شما.راستش من به پیشنهاد شما تصمیم به باز کردن یک فایل جدید غیر ازفایل گروه۳۸ شغله خود گرفته ام.ولی بدایل مالی تصمیم داشتم با کارشناسان شما در دفتر تهران در مورد شرایط پرداخت و قرارداد صحبت کنم ولی بااینکه ازچهارشنبه ۲بار تماس گرفته ام و فرم را منشی دفتر پر نمودند واز من شماره تماس گرفتند ولی از تماس کارشناس شما خبری نیست.هدفم گله گداری نیست.ولی وقت پروموشن در سال اتمام است.

  4. مهرداد
    ۵ اسفند ۱۳۹۰ در ۲۱:۳۵ | #5

    باسلام.جناب دکتر امکان تمدید این فرصت تا اخر اسفند وجود دارد؟؟

  5. مقدس
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۹ | #7

    سلام من می خوام از دبی براتون پول حواله کنم لطفا شماره حساب به نام شرکت رو میخوام
    لطفا اگه به نام شرکت حساب دارید اعلام کید نه شخصی رو

  6. بی تا
    ۲۱ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۶:۱۶ | #9

    جناب آقای دکتر مختاری
    با عرض سلام خدمت شما همانگونه که مستحضرید نوسانات ارزی داخلی منجر به تولید برخی شایعات شده که سرانجامی واقعی خواهند یافت از جمله اینکه حساب های ارزی به صورت ریالی و آنهم قیمت دولتی به صاحبان حساب پرداخت می گردد. حال با توجه به شرایط ما که در انتظار نامه مصاحبه یا مدیکال هستیم آیا تغییر شماره حساب یا انتقال حساب ارزی به حساب ریالی مشکلی در روند رسیدگی پرونده ایجاد نخواهد نکرد یا بهانه ای به دست تیم مهاجرت آقای کنی نخواهد داد. با سپاس فراوان

  7. مونا
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۵:۵۷ | #11

    آیا ما که موعد فسط دوممان کمی گذشته می توانیم با نرخ ۱۵۰۰ آنرا پرداخت نمائیم؟

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۰۲ | #12

      این فرصت برای اقساطی است که موعد آن نرسیده است. تصور می کنم متن پروموشن روشن است

  8. مسعود محرابی
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۳:۵۵ | #13

    آقای دکتر واقعا از اینکه واقع بینانه با این مسئله برخورد کردید از صمیم قلب از شما سپاسگزارم امیدوارم که همواره شاد و سلامت باشید

  9. hamideh
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۵۹ | #14

    سلام وخسته نباشید خدمت شما
    باتشکر از تصمیم جدیدتون پرونده ما جزو پرونده هایی است که شما بعداز۵زانویه وبعدازقانون جدیدمدرک زبان ارسال کردید وهنوز تکلیف ما معلوم نیست می خواستم بدونم این تصمیم جدیدتون بعدا(بعداز جواب بررسی کردن پرونده) هم شامل حال ما خواهد بود یا نه؟یا ما همچنان باید ۲نگرانی مدرک ونرخ دلاررو داشته باشیم ؟!درضمن درطول این یکماه که فرصت دادید باید کل هزینه رو تسویه کرد یا درطول پروسه پرونده؟
    باتشکر

    • ۱۷ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۱۸ | #15

      پروموشن ما روشن است و در این یک ماه این نرخ ثابت مورد عمل است و تنها شامل پرداختهایی است که در این فاصله زمانی انجام می شوند

  10. ali
    ۱۲ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۷:۳۱ | #16

    باعرض سلام وخسته نباشید
    صمیمانه اززحماتی که برای موکلین متقبل می شوید سپاسگذارم.تصمیم جدیدشما نشانگر این است که برای نظرات ومشکلات هموطنانتان ارزش قایل هستید
    باتشکر

  11. نیما
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ در ۲۰:۰۸ | #17

    جناب آقای دکتر
    با عرض سلام و خسته نباشید.

    آیا این تصمیم شامل کسانیکه با شما قرارداد دارند هم میشه.
    تاریخ قرار داد من با کنپارس بهار ۹۰ هست و به شدت نگران نوسانات قیمت ارز هستم.آیا امکان داره قرارداد من هم با دلار ۱۵۰۰ تومان محاسبه شه؟

    با تشکر

    • ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ در ۲۱:۰۴ | #18

      بله عزیزم موکلین می توانند اقساط خود را در این مدت با این قیمت تسویه کنند

      به دقت مطلب را بخوانید

  12. Mostafa
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۴:۰۰ | #19

    با سلام و خسته نباشید

    آقای دکتر مختاری از اقدام جدیدتون ” نرخ ثابت دلار ” بسیار سپاسگذارم.

  13. محمد
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۹:۴۸ | #20

    با سلام به شما
    از صمیم قلب از این همه توجهی که به شرایط مالی و روحی موکلین خود و متقاضیان چشم انتظار دارید تشکر میکنم.
    یقینا با این گونه تصمیمات مهر بطلانی خواهید زد بر توهمات سایرینی که کناری نشسته و تمامی فعالیت های کنپارس را صرفا از روی منفعت مالی می دانند.
    همیشه موفق و کامیاب باشید

  14. ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ در ۱۱:۳۴ | #21

    با سلام
    اکنون که خبر ازدواج خانم نازنین افشین جم با وزیر امور خارجه کانادا رو شنیدیم آیا میشه نامه ای هم به خانم افشین جم داد ؟

    • ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۲:۵۲ | #22

      نامه بدین تبریک بگین و اظهار امیدواری کنید که حزب همسرش دشمنی با ایرانیان را کم کند

  15. بهار عباسي زاده
    ۱۰ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۶:۵۹ | #23

    جناب آقای مختاری
    با سلام

    با توجه به نوسانات شدید نرخ ارز و مهمتر از آن بالا بودن نرخ غیر رسمی که برای موکلان مشکل آفرین تر است چرا کنپارس اقدام به اعلام شماره حساب ارزی خود نمی کند تا موکلان بتوانند از طریق حواله های ارزی داخلی و از طریق بانکها با نرخ کمتر اقدام به پرداخت کنند؟ در ان صورت مبلغ دلاری عیناً به حساب ارزی کنپارس واریز میشود. در شرایط فعلی پرداخت برای موکلان بسیار سخت است.

    با تشکر

    • ۱۱ بهمن ۱۳۹۰ در ۰۲:۵۴ | #24

      کنپارس در داخل حساب ارزی ندارد و ارسال به حساب کانادایی شرکت نیز از طریق سیستم بانکی ممکن نیست هر چند از طریق صرافی ها ممکن است ولی این اقدام ما به نظر مفید تر از آن چیزی است که مورد نظر شماست

دیدگاه ها مسدود است.