خانه > دسته‌بندی نشده > قربانیان موسسات مهاجرتی متقلب به خصوص اصفهانی ها توجه کنند

قربانیان موسسات مهاجرتی متقلب به خصوص اصفهانی ها توجه کنند

۱ آبان ۱۳۹۰

قبلا در مورد موسسات متقلب مهاجرتی و آنهایی که برای مشتریان نا آگاه خود مدارک جعل و ارسال می کرده اند در سایت کنپارس نوشته ام که دوستان می توانند یک بار دیگر مرور کنند. خبری دریافت کردم از اصفهان که بسیاری از این متقاضیان به  اداره آگاهی به دلیل جعل مدرک دانشگاهی به خصوص دانشگاه اصفهان فراخوانده شده اند و این افراد گاهی روحشان هم از داستان خبر ندارد.

ظاهرا قضیه از این قرار است که اداره مهاجرت کبک برای اطمینان از مدارک دانشگاهی دانشگاههای ایران و به خصوص اصفهان از این دانشگاهها با ارسال کپی مدرک استعلام می کند. دانشگاهها به دلیل سیاستی که به هر دلیل دنبال می کنند به این نامه ها پاسخ نمی دهند اما مراتب را برای پیگیری قضایی به مراجع مربوطه در قالب یک شکایت رسمی اعلام می کنند و آن مراجع نیز به دلیل جرم ارتکابی فرد مورد نظر را احضار می کنند.

آنچه که دانشگاهها و آکاهی انجام می دهد جای ایراد ندارد به هر حال یک موسسه در مورد مدارک جعلی منتسب به خود حساس است اما نکته اینجاست که این افراد در بسیاری از موارد روحشان از داستان بی خبر است و بی دلیل برای آنها گرفتاری قضایی ایجاد می شود.

به همه عزیزانی که احتمال می دهند در چنین شرایطی قرار گیرند می خواهم که قبل از اینکه گرفتار شوند اولا سعی کنند اطلاعاتی از موسسات متقلب بگیرند و ببینند واقعا چه مدرکی برای ایشان ابراز شده است و ثانیا طی نامه ای به اداره مهاجرت کبک مراتب را اطلاع دهند و اعلام کنند که در جریان این تقلب نبوده اند و مدرک تحصیلی واقعی خود را برای بررسی ابراز کنند و به این ترتیب از تبعات این اقدامات غیر قانونی در امان بمانند.

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
  1. مژده
    ۷ آذر ۱۳۹۰ در ۱۲:۱۸ | #1

    نه مدارک ما از طریق خودمون ارسال شده و جعلی نیست. به هر حال نگران این هستیم که این موارد روی روند پرونده ما هم تاثیر گذار باشه. اصل مدرک لیسانس شوهرم را هم نگه داشتند.

    • ۸ آذر ۱۳۹۰ در ۰۴:۲۹ | #2

      اگر مدارکتان جعلی نیست جای نگرانی نیست. همه از این روشهایی که این سودجویان استفاده کرده اند ضربه می خورند. حداقل اثر آن بدبینی به همه ایرانیان است

  2. مژده
    ۱ آذر ۱۳۹۰ در ۰۶:۳۱ | #3

    سلام.
    من و همسرم شانزدهم نوامبر مصاحبه داشتیم و روند مصاحبه به خوبی پیش رفت.آفیسر به ما گفت شما امتیاز لازم رو آوردید اما من نمی تونم الان سی اس کیو به شما بدم چون باید تحقیقات دقیقتری انجام بشه. ما اونموقع در مورد مدارک جعلی خبر نداشتیم. اما وقتی دیدیم مدرک دانشگاه اصفهان همسرم و سابقه کار ایشون رو گرفتن حدس زدیم ممکنه استعلام مدرک باشه. می خواستم بپرسم شما اطلاع دارید که استعلام چه مدت ممکنه طول بکشه؟

    • ۲ آذر ۱۳۹۰ در ۱۲:۴۱ | #4

      نمی دانم اما اگر واقعی هستند جای نگرانی نیست. اگر مشتری موسسات متقلب هستید بایستی مطمین شوید مدرک دانشگاه اصفهان روی پرونده همان مدرک واقعی شماست

  3. بابک
    ۱۳ آبان ۱۳۹۰ در ۲۱:۰۲ | #5

    سلام.
    جناب آقای مختاری چند روز پیش فایل نامبر کبک برا من اومده اما اول ایمیل به جای کلمه آقا نوشتن خانم … نمی دونم چرا ؟ من متقاضی اصلی هستم و خانمم هم نوشتم که همراه من هستش … اما نمی دونم چرا نوشتن خانم … با چند تا از دوستان مشورت کردم گفتن مهم نیست … اما راستش من نگران هستم و نمی دونم چکار کنم … می تونم به همین ایمیلی که برام فرستادن جواب بدم و بگم اشتباه کردین یا کلا بیخیال شم. ممنون از راهنمایی شما.

  4. مسلم ایمانی
    ۱۲ آبان ۱۳۹۰ در ۱۱:۴۰ | #7

    باتشکراز مشاوره های واقع بینانه شماوهمچنین تشویق ودعوت شما از افراد درخصوص راستگویی وصداقت

  5. باقري
    ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۰۹:۴۲ | #8

    سلام.حدود ۲ ساله که برای ادامه تحصیل در کانادا اقدام میکنم ولی موفق نمیشم.چون زبانم خوب نیست.من کارشناس مکانیکم و معدلم بالای ۱۵ هست.لطفا یه راهی پیشنهاد کنید.من آشنا ندارم که بتونم از اونجا واسم اقدام کنند ولی هزینشو میتونم فراهم کنم.خواهشاکمکم نمایید.
    email:hbbineshan@yahoo.com

  6. عادل
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۱۰:۴۱ | #9

    درود.جناب مختاری من در دانشگاه آزاد درس می خوندم(رشته ی عمران) که ترک تحصیل کردم ۲۸سالمه مدرکم پیش دانشگاهی ریاضی مدرک زبان ندارم ولی از اون نظر مشکلی ندارم در صورت نیاز میگیرم(آیلتس) خواستار مهاجرتم در مورد هزینه ی مشاوره ی شما هم کاملن موافق. لطفن بنده را راهنمایی بفرمایید.آیا میتونم ویزای دانشجویی بگیرم؟
    سپاسگذارم

    • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۱۴:۴۷ | #10

      بدون داشتن نمره زبان ساده نیست. علاوه بر این اگر معدل بالای ۱۴ دارید امیدوار باشید

  7. نیکا
    ۷ آبان ۱۳۹۰ در ۱۴:۵۰ | #11

    با سلام و خسته نباشید در مورد بیمه یک سوال داشتم و اون اینکه در سابقه کار اگر بیمه موجود نباشه میشه یه شماره غیر واقعی رو وارد کرد؟چون در برخی جاها گفته شده که شماره بیمه رو چک نمیکنند و سوال دیگه ام اینکه متوسط هزینه ای که وکیل و مشاور بابت حق الزحمه دریافت می کنند حدودا چه مقدار هست؟لطفا در این مورد راهنمایی بفرمایید.ممنون

    • ۸ آبان ۱۳۹۰ در ۱۳:۰۶ | #12

      در مورد سوال او ل با هر گونه تقلب و اظهار خلاف واقع مخالفم در مورد دومی نیز قیمتهای دیگران را نمی دانم ولی ما حدود ۴۰۰۰ دلار در ۴ قسط دریافت می کنیم

  8. ۵ آبان ۱۳۹۰ در ۱۷:۰۳ | #13

    سلام اقای مختاری من دقیقا امروز که دادکاه شما در حال تشکیل هست از طریق یکی از دوستام با سایت شما اشنا شدم. راستش من متقاضی فدرال هستم و از توقف فرایند مهاجرت ٣٨ رشته اصلا اطلاع نداشتم. وکیل ما ایرانی نیست . متاسفم که دیر خبردار شدم و نتونستم با شما همراهی کنم. براتون ارزوی موفقیت دارم.

    • ۶ آبان ۱۳۹۰ در ۱۲:۱۴ | #14

      امروز دادگاه نبود شهادت در برابر پارلمان کانادا بود و شما می توانید در شکایت ما شرکت کنید

  9. نیکا
    ۳ آبان ۱۳۹۰ در ۱۶:۳۹ | #15

    می خواستم بدونم که بدون سابقه کار هم میشه برای مهاجرت به کبک اقدام کرد؟و اینکه در بعضی سایت ها گفته میشه که امکان استفاده از سابقه کار سوری وجود داره به نظر شما کار درستیه یا نه؟و اساسا امکان اینکار وجود داره؟

    • ۳ آبان ۱۳۹۰ در ۱۶:۵۷ | #16

      داشتن سابقه کار در کبک شرط نیست اگر چه امتیاز سابقه کار را نخواهید گرفت. سابقه کار صوری هم خلاف قانون است و درحقیقت اظهار خلاف واقع است که می تواند موجب محرومیت دو ساله شما از اقدام برای مهاجرت شود. اگر سایتی شما را به تقلب تشویق کرد در صداقت آنها شک کنید

  10. رامین
    ۳ آبان ۱۳۹۰ در ۱۵:۱۱ | #17

    سایت caips.ca برای اطلاعات کیپس. چون شنیدم که این سایت مریوط به کسانی است که فایل نامبر فدرال را دارند به کار می اید نه کسانی که در پروسه های کبک اقدام کرده اند

    • ۳ آبان ۱۳۹۰ در ۱۵:۳۱ | #18

      بله منظور من هم برای فدرالی ها بود در مورد کبکی ها تاثیری ندارد ولی کبکی ها می توانند وضعیت را از اداره مهاجرت استعلام کنید با نوشتن نامه و شرح اینکه قربانی این موسسات هستند و نمی دانند چه مدارکی در پرونده آنها ابراز شده است و می توانند مدارک واقعی خود را نیز ارسال کنند. در مقاله ای در سایت انی موضوع را توضیح داده ام
      http://www.parscanada.com/_1422

  11. مهاجر
    ۳ آبان ۱۳۹۰ در ۰۷:۵۸ | #19

    dear mr mokhtari
    i have second file number in 38 profession category.my bachelor is civil Eng and i am scary about my university GPA scores because my overall GPA is weak(11.5 from 29)and i have failed many lessons at the time of my study in university.please tell me that were there any similar profiles like min and if so would the officer rejects me only because of my weak grades at university.
    thank you

    • ۳ آبان ۱۳۹۰ در ۱۵:۴۰ | #20

      No this is not the case with immigration. As long as you have the degree you will receive the points. But your group is now in trouble and they stopped processing these files. I recommend you to join us in our lawsuit against the CIC

  12. آیدا
    ۳ آبان ۱۳۹۰ در ۰۶:۲۶ | #21

    با سلام
    آیا این استعلام فقط در مورد مدارک تحصیلی بوده است یا مدارک کاری را نیز شامل می شود زیرا مثلا من در ۴ شرکت و موسسه همه به صورت پاره وفت و بعضا ساعتی مشغول به کار هستم. در هنگام ارائه مدارک تمام آنها از ارائه سابقه کاری به اینجانب به دلیل اینکه حق بیمه را نپرداخته بودند امتناع ورزدیدند تنها بعد از گذر ۸ ماه یکی از همان شرکتها گواهی سابقه کار ساعتی به من داد که من همان را ارسال کردم می ترسم در هنگام استعلام به دلیل ترس از بیمه و نپرداختن حق و حقوق بگویند ایشان این جا کار نمی کند. البته بعید می دانم از من شکایت کنند فقط می ترسم پرونده ام مورد قبول واقع نشود به نظر شما باید چه کار کرد؟

  13. رامین
    ۲ آبان ۱۳۹۰ در ۱۶:۴۷ | #23

    سلام
    آیا این سایت اطلاعات مریوط به پروسه کیک را هم می دهد

  14. نازی
    ۱ آبان ۱۳۹۰ در ۱۹:۵۱ | #25

    با سلام
    آیا وبسایت caips.ca جهت سفارش caips معتبر است و می توان با خیال راحت اطلاعات پرونده مان را به آنها بدهیم . و آیا سفارش این سرویس خللی در رسیدگی به فایل وارد نمی کند ؟

دیدگاه ها مسدود است.