خانه > اخبار کنپارس > بازگشت به مونترآل؛ کارهای عقب مانده و درخواست اعلام نظر در مورد نشستهای تهران

بازگشت به مونترآل؛ کارهای عقب مانده و درخواست اعلام نظر در مورد نشستهای تهران

۱۹ مهر ۱۳۹۰

امروز بعد از ۱۰ روز سفر کاری به ایران و دیدار تعداد زیادی از موکلینم به بهانه نشست های آشنایی با بازار کار کانادا به مونترآل بازگشتم.

هوای تابستانی مونترآل در این فصل موجب تعجب بود دمای حدود ۲۸ درجه و هوایی کاملا آفتابی چیزی نیست که در این فصل می توان انتظار داشت اما کانادا و مونترآل از این جهت سورپریز فراوان دارد. به یاد دارم اواخر فوریه ۲۰۰۷ که هوا باید بین ۵ تا  ۱۰درجه زیر صفر باشد به ناگهان در سه روز پیاپی دمای ۱۶ درجه بالای صفر را تجربه کردیم.

به دلیل حجم زیاد کار در تهران و محدودیت دسترسی به اینترنت بخشی از اموری که به صورت هفتگی برای آنها برنامه ریزی کرده ام با تاخیر مواجه شده است از آن جمله اعلام فایل نامبرها و مدیکالهای رسیده هفته اول اکتبر که سعی می کنم تا فردا انجام شود.

و اما نشستها …

تجربه زیبایی را پشت سر گذاشتیم و به یقین سمینارهای بعدی ما که برای بهمن ماه برنامه ریزی شده در شرایط بهتر و با ضعفهای کمتری برگزار خواهد شد. از دوستانی که در نشستهای ما شرکت داشتند تقاضا دارم در خصوص آن اظهار نظر کنند تا مسیر بهتر شدن آگاهانه تر طی شود.

 

  1. ط فراهانی
    ۲۴ مهر ۱۳۹۰ در ۱۷:۵۰ | #1

    باتشکروسپاس فراوان از زحمات شمااقای دکتر مختاری و تمامی همکاران شما
    درشرکت کنپارس بابت نشستهای مهر ماه از انتخاب شما بعنوان وکیل بسیار
    راضی و خوشنودم موفق باشید.

  2. سانا
    ۲۴ مهر ۱۳۹۰ در ۱۲:۲۶ | #3

    بسیار خوشوقتم که از موکلین کنپارس هستم و در همه مراحل از انتخاب شما به عنوان وکیل احساس آرامش خاطر کرده ام. منهم به نوبه خود از شما سپاسگزارم.

  3. بهناز
    ۲۳ مهر ۱۳۹۰ در ۱۱:۱۸ | #4

    سلام جناب آقای مختاری
    از شماو همه همکارانتان بابت زحماتی که برای این نشست کشیدید کمال تشکر را دارم

  4. ل.مختاري
    ۲۱ مهر ۱۳۹۰ در ۱۸:۳۹ | #5

    سلام آقای دکتر مختاری ، چهره آرام و کلام تاثیرگذار به همراه متانت و تواضع شما در پاسخگویی به موکلین موجب دلگرمی و آرامش خیال ماست . از شما به خاطر تمامی زحماتتان قدردانی مینماییم . ما مطمئنیم که شما هیچگاه موکلینتان را حتی بعد از پشت سر گذاشتن مسیر مهاجرت هم تنها نخواهید گذاشت . چقدر خوشحالیم که شما وکیل ما هستید . باوقار و محکم . باشماییم تا همیشه . سپاس و بدرود

  5. حميد
    ۲۱ مهر ۱۳۹۰ در ۱۷:۴۹ | #7

    با سلام وخسته نباشید
    گذشته از مطالب بسیار مفید نشست ها که قطعا تاثیر عمیقی بر آینده ما خواهد داشت،این که در این سه شب در کنار شما و آقای بسطامی به سر بردیم برایمان بسیار لذت بخش بود. منتظر سمینار رزومه نویسی که قولش را داده بودید هستیم. موفق باشید.

  6. ابراهیم
    ۲۰ مهر ۱۳۹۰ در ۲۲:۱۰ | #9

    با سلام

    من به عنوان موکل کنپارس از این طریق از زحمات شما جناب آقای دکتر مختاری وسایر همکاران محترمتان بخصوص جناب مهندس بسطامی تشکر وقدر دانی می کنم.
    به امید موفقیت روز افزون شما

  7. علی
    ۲۰ مهر ۱۳۹۰ در ۲۱:۱۲ | #10

    با سلام
    جناب آقای دکتر مختاری
    نشست ۱۴ مهر شما برای من بسیار مفید و پربار بودمن از موکلین شما نیستم برای همین نتوانستم در نشستهای روزهای ۱۵و۱۶ حضور پیدا کنم خدمت شما وآقای بسطامی و تمامی همکارانتان خسته نباشید عرض می کنم امیدوارم در نسشتهای بعدی کنپارس نیز اجازه حضور داشته باشم از تمامی تلاشهایتان ممنون و سپاسگزارم سلامت و موفق باشید.

  8. سیاوش
    ۲۰ مهر ۱۳۹۰ در ۰۶:۵۴ | #11

    با سلام
    نکات مهم و اساسی برای یک مهاجرت موفق بیان شد.
    از تک تک دوستان برگزار کننده تشکر می کنم
    پیروز باشید

  9. behzad
    ۲۰ مهر ۱۳۹۰ در ۰۶:۲۰ | #12

    سلام آقای مختاری به نظر شما به تاخیر افتادن صدور مدیکال های نیروی کار کبک به چه علت است.

  10. مهدی
    ۲۰ مهر ۱۳۹۰ در ۰۵:۵۹ | #14

    جناب آقای مختاری با سلام.
    من از موکلین کنپارس هستم و از طریق نیروی متخصص کبک اقدام کردم و مدارکم طبق اعلام دفتر شما در تهران در تارخ ۵ آوریل ۲۰۱۱ (۱۶ فروردین) ارسال شد. ولی تا کنون فایل نامبرم اعلام نشده اما خیلی از دوستان من که چند ماه بعد ازمن مدارک را ارسال کردند فایل نامبر دریافت کردند در صورتی که رشته من ۱۲ امتیازیست (لوله کشی و تأسیسات حرارتی) می خواستم علت این تأخیر را بدونم و آیا اینکه این تأخیر تأثیری در روند رسیدگی به پرونده ایجاد می کند یا خیر؟ و یا مشکل چیز دیگری است.
    با سپاس

  11. اسماعیل
    ۱۹ مهر ۱۳۹۰ در ۱۸:۵۹ | #16

    باتشکر فراوان وعرض خسته نباشید به شماوتمامی همکاران شما بخصوص جناب بسطامی
    مباحث بسیار مفید بود

  12. موکل مشهد
    ۱۹ مهر ۱۳۹۰ در ۱۰:۴۳ | #17

    از اینکه با تواضع به تمامی سوالات ما پاسخ دادید متشکرم. نشستها بسیار پربار بودند و البته بسیاری از مطالبی که در سایت میخواندم و کاملا متوجه نمی شدم برایم جا افتاد. یکی از نقاط قوت به نظر من هزینه پایین نشست ها در برابر کیفیت بالا در برگذاری نشستها بود که واقعا جای تقدیر دارد. در برخوردم با شما ، شما را فردی متواضع و خوش برخورد دیدم و حالا از اینکه شرکت شما را انتخاب کردم بسیار راضی هستم.

  13. حمید
    ۱۹ مهر ۱۳۹۰ در ۰۵:۴۰ | #18

    با درود.
    جلسات سمینار صرفنظر از اشکالات جریی (که قطعا برطرف خواهند شد) مطلوب بود از نطر من بزرگترین دستاورد این نشست برای موکلین ،غیر موکلین وکنپارس ، باور عملی (نه شعاری) سیاست های شرکت کنپارس بود. برداشت من از یکسال در ارتباط بودن با کنپارس ، بازی برد- برد شرکت و موکلین می باشد.(که این امری نادر در جامعه ماست) سمیناری که وجه پرداختی ما شاید هزینه محل برگزاری نشست را نیز کفاف نمی کرد و صداقت برگزارکنندگانی که هرکز از آن بوی مدینه فاضله ساختن از کانادا به بهانه جذب مشتری استشمام نمی شد. در طول سمینار بار ها دکتر مختاری و آقای بسطامی از ما بخاطر حضورمان تشکر کردند و حالا شاید حداقل این شایسته باشد که من بگویم : کنپارس متشکرم.

دیدگاه ها مسدود است.