خانه > اخبار کنپارس > موفقیت نشستهای کنپارس در ایران و خبرهای خوب از تورنتو

موفقیت نشستهای کنپارس در ایران و خبرهای خوب از تورنتو

۱۶ مهر ۱۳۹۰

هنوز در سفرم ………

دو نشست از سه نشست کنپارس با موفقیت هر چه تمامتر به پایان رسید و گزارش مفصل آنرا در سایت خواهید دید. تجربه بسیار خوبی بود هر چند با کم لطفی بعضی دوستان در عدم رعایت مقررات اعلام شده سمینار احساس نه چندان زیبایی داشتم. موارد انگشت شماری مانند آوردن همراه؛ تلاش برای حضور غیر موکلین در سمینار مخصوص موکلین و یا ضبط کردن صدای سمینار با وجود تصریح به ممنوعیت آن ………… چیزی نیست که شما از قشر فرهیخته انتظار داشته باشید ……… بماند.

خبر خوبی هم رسد و آن موفقیت آقای دکتر مریدی در ریچموند هیل بود که جای تبریک دارد و در سایت کنپارس نیز به آن اشارتی داشتم. ما ایرانیان متاسفانه در حوزه سیاست در کانادا بسیار منفعلیم و شخصا بر آنم که باید برنامه هایی منسجم تر در زمینه حمایت از کاندیداهای ایرانی و حضور در صحنه های سیاسی داشته باشیم. نشریه پرنیان در شماره اکتبر خود در راستای این مهم این نکته را به جامعه ایرانی ریچموندهیل یادآوری کرد و گزارش مفصلی در مورد ایشان منتشر کرد که می توانید اینجا بخوانید.

  1. سیمین
    ۲۴ مهر ۱۳۹۰ در ۱۵:۰۰ | #1

    would you please tell me the exact post address of warwas office, as i have to mail my landing money order..and what exactly should i write on the envelope?

  2. سیمین
    ۱۹ مهر ۱۳۹۰ در ۱۵:۵۷ | #3

    i have been asked to pay landing fee,is it 490$ per person?when i recieved the money order,should i attatch any form with it?should i write any special words?thank you for your respond

  3. هدی
    ۱۸ مهر ۱۳۹۰ در ۰۷:۱۵ | #5

    با عرض سلام مجدد خدمت شما آقای دکتر مختاری عزیز و فعال.بالاخره نشست هادیشب تمام شد و ما هم به شهرهامون برگشتیم.می خواستم از شما و جناب آقای بسطامی عزیز و کلیه همکاران زحمتکشون در اینجا هم تشکر کنم.شاید مطالب نشست ها پیرامون مسایل بدیهی و مختلفی بود اما به عقیده من در عین سادگی بازم بسیار مفید بود و حاوی نکات بسیار ریز و ظریفی هم بود. بازم ممنون از شمایی که حمایتمون می کنید اونم در جایی که دستمون از همه جا کوتاهه.خسته نباشید و سپاسگزاریم.

  4. sara
    ۱۷ مهر ۱۳۹۰ در ۱۶:۴۷ | #7

    Hello,i’ve just recieved an email from warsaw office,asking to pay the right fpr permanent resident fee,and it’s been said that it should be pay in form of money order,bank darft ..as i have no one in canada,can i pay it from iran?please help me through,thank you

  5. sara
    ۱۶ مهر ۱۳۹۰ در ۱۴:۰۸ | #9

    Today i met you,It was all pleasure meeting someone who helped me and lots of other people through immigration process,Thank you very much indeed

  6. حسین
    ۱۶ مهر ۱۳۹۰ در ۱۰:۳۲ | #11

    من به افراد فعال وشاخصی چون شما و آقای دکتر مریدی افتخار می کنم وتبریک می گویم.و آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

  7. هدی
    ۱۶ مهر ۱۳۹۰ در ۰۵:۴۷ | #12

    صمیمانه به همه دوستان وهموطنان عزیزم تبریک عرض میکنم و برای ایشون آرزوی موفقیت روز افزون دارم.از شما و همکارانتون هم بسیار سپاسگزارام جناب دکتر مختاری عزیز.موفق وپیروز باشید در پناه خق.

دیدگاه ها مسدود است.