خانه > دسته‌بندی نشده > تکمیل ظرفیت نشستهای کاریابی و دلخوری دوستان

تکمیل ظرفیت نشستهای کاریابی و دلخوری دوستان

۱۱ مهر ۱۳۹۰

می دانید که نشستهای کاریابی کنپارس در راه است و روز شنبه ظرفیت این سمینارها تکمیل شد. دوستانی که از قافله جا ماندند طی تماسهای بی شمار با دفاتر ما از اینکه ظرفیت به این سرعت تکمیل شده است گله داشتند. برخی از این عزیزان می گویند که برنامه داشتند بعدا در این سمینارها ثبت نام کنند. برخی دیگر مدعی بودند که باید اطلاع رسانی بیشتری به موکلین می شد. بودند کسانی نیز که گفتند ما تصور کردیم شما بازار گرمی می کنید و خبری نیست و فرصت کافی هست و ………

دوستان عزیز می دانند که ما برای تشویق موکلین به ثبت نام در این سمینار به انواع روشها دست یازیده ایم. ارسال پیامک تلفنی به همه؛ ارسال کارتهای دعوت به ثبت نام به نشانی موکلین؛ بنر روز شمار و مقالات متعدد در سایت کنپارس؛ ارسال خبرنامه چاپی پرنیان حاوی اطلاعات در مورد نشستها؛ ارسال خبرنامه الکترونیک به همه دوستان و ……. آیا واقعا می شد کار دیگری کرد؟

دوستان همه منتظر شده اند دقیقه نود شود و برای ثبت نام اقدام کنند و این متاسفانه آفتی است که گرینبانگیر بسیاری از ماست و تا می توانیم کار را به بعد موکول می کنیم. این موضوع موجب خواهد شد از یک سو امکان برنامه ریزی از برگزار کنندگان سلب شود و از سوی دیگر با هچوم افراد در روزهای آخر بسیاری موفق نشوند که از فرصت پیش آمده بهره لازم را ببرند.

بعید می دانم که این سمینار در آینده نزدیک امکان تکرار داشته باشد اما از عزیزان انتظار داریم در نشستهای بعدی کمی زودتر برای ثبت نام اقدام کنند.

  1. حسن
    ۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۰۷ | #1

    سلام آقای مختاری

    در مورد برنامه ویژه استان مانبتوبا ، هدف گرفتن اقامت دائم است یا گرفتن ویزای کار ؟مطالب روی سایت با مطالب مشاوره های تلفنی گفته شده در مورد این استان متفاوت است ، در سایت اشاره ای به اقامت دائم نشده این تناقض باعث سردرکمی خیلی از دوستان من شده. میتونین بیشتر توضیح بدین در مورد این پروسه ؟ چطوری میشه در مورد این توافقنامه با مسئولین استانی اطلاعات بدست آورد ؟

    باتشکر

    • ۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۲:۵۸ | #2

      هدف اقامت دایم است اما در حالتی ممکن است ابتدا یزای کار بگیرید و بعد اقامت دایم بسته به این است که چگونه پیش برود و کارفرمایی شما را بخواهد یا نه

  2. امیر
    ۱۵ مهر ۱۳۹۰ در ۰۷:۴۳ | #3

    سلام آقای دکنر

    بنده یک پیشنهاد دارم.لطفا از سمیناررا ضبط کنید تا دوستانی که به هر دلیلی نمی توانند شرکت کنند از مطالب آن بهره مند شوند.

    حتی اگر هزینه ای دریافت شود منطقی است.

    با تشکر

  3. موکل مشهد
    ۱۳ مهر ۱۳۹۰ در ۰۴:۴۸ | #5

    سلام آقای دکتر
    من بهمراه همسرم ثبت نام کردیم فقط یک سوال دارم برای شرکت در سمینارها فقط کارت شناسایی همراهمون باشه کافیه یا باید رسیدی چیزی همراه بیاریم ؟

  4. sara
    ۱۲ مهر ۱۳۹۰ در ۱۶:۴۷ | #7

    Dear dr.mokhtari,
    my mediacl tests has been send about 10days ago,as my passport was going to expired soo,i changed it and send the copy of the new and previous one along with an email to warsaw embassy mail box,also i send a copy by fax..so the question is ,is it ok?or should i send it also by courrier?your respond would be appriciated

دیدگاه ها مسدود است.