خانه > سوالات گوناگون > سوال در مورد درخواست وجه برای تسریع روند رسیدگی

سوال در مورد درخواست وجه برای تسریع روند رسیدگی

۱۲ مهر ۱۳۹۰

سوال:

من فردی هستم که جهت مهاجرت توسط job offer اقدام کرده ام وتمام مراحل پذیرش اولیه نیز انجام شده وفایل نامبر را ۸ ماه پیش دریافت کرده ام .اکنون بعد از ۱۱ ماه از اغاز کار.

وکیل من تماس گرفتند وخواستار مبلغ۲۳۵۰ دلار کانادا شدند .جهت سریعتر انجام گرفتن مراحل کار اقامت.با توجه به موضوعات پیش امده در وضع وقفه مهاجرت وکلاهبرداری ها  حال از شما درخواست مشورت وچاره اندیشی نمو ده ام.
با عرض تشکر فراوان

پاسخ:

اساسا ارایه پیشنهاد شغل در مقابل دریافت پول با توجه به عدم نیاز کارفرمای صادر کننده آن صوری است و شانس رد آن بسیار بالاست.  معمولا هم پیشنهاد های شغلی که به دست هموطنان ما در مقابل هزینه های گزاف داده شده از این جنس هستند.

اینکه چگونه می شود با دادن پول بیشتر پروسه ای را سرعت داد بنده نمی دانم ولی تا آنجا که می دانم چنین چیزی ممکن نیست


  1. chitsazi
    ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۷ | #1

    با سلام جناب آقای دکتر
    آیا ایمیل یا شماره تماس مستقیمی هست که بتوان با شما ارتباط برقرار نمود.ایران یا کانادا
    آیا با داشتن درخواست کار از یک کارفرمای واقعی زبان انگلیسی مورد نیاز هست یا خیر .اگر نیاز هست سطح نمره زبان چقدر باید باشد.با تشکر

    • ۱ تیر ۱۳۹۳ در ۱۶:۰۰ | #2

      هنگام گرفتن ویزا یکی از فاکتورهای مورد نظر افسر این است که آیا شما توان انجام آن کار را دارید یا خیر؟ کسی که زبان نمی داند چگونه می خواهد در یک بیزنس کانادایی کار کند؟

  2. هدی
    ۵ خرداد ۱۳۹۳ در ۰۶:۲۶ | #3

    سلام
    من کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی (گرایش: آنالیز عددی) و همچنین دارای مدارک آشپزی و حسابداری و کامپیوتر از فنی حرفه ای هستم. زبان هم در سطح تقریبا خوب.
    از چه طریقی میتوانم اقدام کنم؟ لطفا راهنمایی کنید…. مرسی

  3. پوریا
    ۲۵ آذر ۱۳۹۱ در ۲۳:۰۰ | #5

    کمک فوری
    با سلام من لیسانس امار با ۴٫۵ سال سابقه کار و ۲۷ سال سن وb1 , b2 فرانسه دارم که با گردش مالی و قرارداد جمعا ۵۴ امتیاز دارم انگلیسی در حد عالی بلدم ولی ازمونهای IELTS که در انها ثبت نام کردم مرتبا کنسل شدند. میخواستم ببینم ایا با این شرایط و بدون ایلتس می توانم برای کبک اقدام کنم؟ یا مدارکم برگشت می خورد؟ و در صورت برگشت مدارک ایا باز هم می توانم با ایلتس انرا ارسال کنم یا خیر؟
    ممنون

  4. علیخانی
    ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۲ | #7

    سلام وخسته نباشید من لیسانس حسابداری هستم با ۲ سال سابقه کار ودارم زبانمو تکمیل میکنم چطور میتونم کار فرما پیدا کنم من اطلاعات خاصی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید واگر سایت مطمینی میشناسید معرفی کنید با تشکر

  5. متین
    ۶ دی ۱۳۹۰ در ۱۴:۳۳ | #9

    با سلام
    رشته تحصیلی من جزو رشته های مورد نیاز در سایت اداره مهاجرت کانادا برای نیروی کار متخصص می باشد و ۴ سال در رشته مربوطه سابقه کاری دارم با سطح زبان خوب. آیا پیشنهاد کاری از یک کارفرما در کانادا به تسریع پروسه مهاجرت کمکی می کند؟ و چگونه میتوانم از ایران یک کارفرما در کانادا پیدا کنم؟
    با تشکر فراوان

  6. سعید
    ۱۳ آذر ۱۳۹۰ در ۱۴:۴۷ | #11

    با عرض سلام و تشکر

    من رشته ی مهندسی آب از گرایش های کشاورزی هستم.رشته ی من جز رشته های کبک نیست.و می دونم که فرانسه قوی می خواهد.ولی من ۱۰ واحد نقشه برداری پاس کردم و چند سال دارم در زمینهی نقشه برذاری کار می کنم.و این رشته ۶ امتیاز داره.
    -آیا می توانم با رشته ی نقشه برداری اقدام کنم؟
    -اگر نه، برای کسب ۸ امتیاز سابقه کار ۵ سال گذشته را در نقشه برداری گواهی بیارم بهتره یا همان گرایش آب .(البته هر دو بی ارتباط با هم نیستند و من ۲ سال در زمینه ی آب و ۳ سال در زمینه ی نقشه برداری کار کردم)
    با سپاس فروان از پاسخ شما

    • ۱۴ آذر ۱۳۹۰ در ۰۴:۱۵ | #12

      خیر ملاک عنوان مدرک تحصیلی است و گذراندن واحد ها کمکی نمی کند
      در ضمن شما باید حقیقت را آنگونه که هست مطرح کنید
      فرانسه را جدی بگیرید موفق می شوید

دیدگاه ها مسدود است.