خانه > اخبار کنپارس > هزینه مشارکت در طرح شکایت علیه وزیر مهاجرت اعلام شد

هزینه مشارکت در طرح شکایت علیه وزیر مهاجرت اعلام شد

۶ مهر ۱۳۹۰

به دنبال نهایی شدن توافقات با شرکت حقوقی Parkers Avocats  هزینه مشارکت در این اقدام در سایت شرکت اعلام شد.

  1. حمید
    ۱۰ مهر ۱۳۹۰ در ۰۶:۲۰ | #1

    با سلام
    بنده طبق دستور به آدرس ایمیل گفته شده در سایت یک ایمیل ارسال کردم ولی بعداز یک پاسخ سریع که گفته بود یکی دو روز دیگه به سایت مراجعه کنید هیج پاسخ دیگری دریافت نکرده ام.
    آیا باید برای شرکت در طرح کار دیگری انجام دهم؟

    • ۱۰ مهر ۱۳۹۰ در ۲۳:۴۳ | #2

      خیر در طول این هفته بسته های مربوطه آماده می شوند. ما با شما تماس خواهیم گرفت

  2. پدرام
    ۹ مهر ۱۳۹۰ در ۱۸:۳۰ | #3

    پیشنهاد می‌کنم روند حقوقی پرونده به نحوی پیش برود که در آن ادعای خسارت هم موجود باشد. من اعتقاد دارم که اگر جزو شاکیان برنده هستم دولت کانادا باید خسارتهای مادی (هزینه وکیل، دادگاه و …) و معنوی چنین تاخیری را جبران کند. نظر شما چیست؟

  3. محمد حسین
    ۷ مهر ۱۳۹۰ در ۱۲:۲۱ | #5

    با عرض سلام مجدد
    آقای دکتر در این مورد بنده دو سوال دارم:
    ۱) من فایل نامبر ۲ برای ۳۸ رشته ای ها را آخر فروردین ۹۰ گرفته ام. نظر به اینکه از قبل هم عنوان شده بود که مدت ۱۸ ماه برای رسیدگی به پرونده زمان لازم است، من تازه وارد ماه ششم شده ام. آیا بازهم همراهی در این حرکت را توصیه می کنید، آیا در مورد شخص من (یاافراد با مدت زمان اانتظار مشابه) وزارت مهاجرت نخواهد گفت که هنوز در مورد تو تخلفی صورت نگرفته و تا مدت ۱۸ ماه رسیدگی خواهی شد، و پس از آن کیس من به فراموشی سپرده شود؟ برای افرادی که ۱۸ ماهشان سپری شده این امر معقول است، اما در مورد من هنوز اداره مهاجرت فرصت دارد (نمی خواهم بگویم که برای من معجزه می شود و اداره مهاجرت تغییر رویه خواهد داد، اما در مقایسه با سایرین این ادعا از طرف اداره مهاجرت می تواند مطرح شود که هنوز زمان رسیدگی باقی است و لذا مورد من قابل پیگیری از طریق این شکایت نیست).
    ۲) همانطور که گفتم با برخی از دوستان در حال صحبت هستم تا همراه ما شوند. سوالی از جانب آنان مطرح شده و آن اینکه زمان پرداخت هزینه کی است و آیا امکان تقسیط آن وجود دارد؟

    • ۷ مهر ۱۳۹۰ در ۱۷:۰۰ | #6

      شرایط برای همه ۳۸ رشته ای ها یکسان است. اداره مهاجرت علنا اعلام کرده است که فعلا رسیدگی نمیکند و قراین و اوضاع و احوال هم بر این دلالت دارد که هیچ اراده ای برای اینکار نیست. حتما در دعوا مشارکت کنید

  4. کورش
    ۷ مهر ۱۳۹۰ در ۰۶:۰۸ | #7

    آقای مختاری! آیا در خصوص این اعتراض به مهاجران از کشورهای دیگر نیز اطلاع رسانی خواهد شد؟

    • ۸ مهر ۱۳۹۰ در ۱۸:۰۴ | #8

      بله این موضوع در چاهای دیگر هم مطرح است ولی پرونده ای قوی تر از ما وجود ندارد به دلیل تعداد بالای موکلین در این گروه. البته هر چقدر اقدامات بیشتر باشد برای ما هم بهتر است

دیدگاه ها مسدود است.