خانه > دسته‌بندی نشده > تیم کنپارس در مونترآل آماده سابمیت کردن پرونده های کبک است

تیم کنپارس در مونترآل آماده سابمیت کردن پرونده های کبک است

۲۷ بهمن ۱۳۹۴

دوستان عزیز مطلع باشند که تیم از ساعت ۶ صبح در محل حاضر بوده اند و همه مقدمات برای سابمیت فایلها آماده است. با وجود اینکه قرار بود ساعت هشت و نیم سایت باز شود الان که ۸ دقیقه از آن زمان گذشته است سایت باز نشده

منتظر اخبار بعدی من باشید

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
  1. هادی
    ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ در ۰۹:۵۱ | #1

    @پوریا
    سلام پوریا جان.امید وارم حالت خوب باشه.بنده فقط وصف حال خودم رو گفتم و چیز زیاد تر یا بدی هم به کسی نگفتم.فقط میگم که خوب شد من همون اول پروندم ارسال شد.حالا شما چطور از این شش تاکلمه که من گفتم تمام طرز فکر من رو خوندی و آرزو کردی که زندگیت اینجور نباشه.به هر حال هر چی خیره واسه همه پیش میاد و غیر از این هم نیست.شما هم امید وارم موفق باشی.

  2. پوريا
    ۱ اسفند ۱۳۹۴ در ۰۴:۴۱ | #2

    با سلام
    من بر عکس آقا هادی آرزو می کنم بتوانید پرونده همه را بفرستید و همه همیشه موفق و پیروز باشند. امیدوارم در این چند سال عمر که زنده هستیم هیچ وقت مانند طرز فکر آفا هادی زندگی نکنیم.

  3. هادی
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ در ۰۸:۲۸ | #3

    با سلام و عرض ادب
    آقای مختاری این برنامه ثبت نام کبک امسال هم واسه شما درد سر ساز شدا.قبلا اصلا این مشکلات رو نداشتید شما و به مراتب راحتر بود.بازم خدارو شکر که من جز این سری ۲۸۰۰ تایی نیستم و جز اون سری اولی ها و با پست بودم.۴ نوامبر ارسال مدارک و ۲۳ نوامبر دریافت فایل نامبر کبک.بسیار بسیار عالی .

دیدگاه ها مسدود است.