خانه > اخبار کنپارس, نیروی متخصص کبک > پروفایل کامل موکلین کنپارس در سیستم آنلاین کبک ایجاد شد

پروفایل کامل موکلین کنپارس در سیستم آنلاین کبک ایجاد شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۴

خوشبختانه موفق شدیم پروفایل کامل همه موکلین کنپارس را که در برنامه نیروی متخصص کبک با ما قرارداد داشته اند (و ثبت پرونده آنلاین آنها تعهد شده بود) در سیستم آنلاین ثبت پرونده کبک موسوم به Mon Projet ایجاد کنیم.

monprojet

آنها که دستی بر آتش دارند در جریان فراز و نشیب این برنامه و مشکلات سیستم آنلاین کبک هستند ولی خوشبختانه به همت تیم فنی کنپارس و تهیه نرم افزار کمکی هرچند به سختی ولی نهایتا موفق به ایجاد پروفایل کامل افراد شدیم.

ادامه مطلب

  1. ستایش
    ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ در ۰۷:۱۶ | #1

    با سلام و احترام اقای دکتر مختاری
    از حضورتان این سوال را دارم که بعد از ارسال مدارک نامه ای با عنوان نیت رد درخواست سی اس کیو را دریافت کردیم و خواسته که کلیه مدارک رو دوباره با ترجمه بفرستیم در مهلت ۹۰ روزه. و بروز رسانی کنیم . ایا واقعا نیت رد درخواست ما رو دارند که این عنوان را نوشته است intention de rejetter la demand de selection de Quebec لطف میکنین از پاسختون ممنونم.

    • ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ در ۲۲:۲۳ | #2

      خیر این روش نامه نگاری غیر معقول کبک است با دقت مدارک خواسته شده باید تهیه و ارسال شود توصیه می کنم مراجعه کنید و قراردادببندید زیر نظر مجموعه ما کارتان را انجام دهید

  2. میثم
    ۱۹ بهمن ۱۳۹۴ در ۰۶:۴۲ | #3

    با سلام وتشکر بابت وقتی که جهت پاسخ به سوالات ما اختصاص می دهید.من دو سال پیش در تورنتو لند کرده و پس از دریافت کارت اقامت به ایران برگشتم و ازدواج کردم.چند سوال از خدمت شما داشتم؛
    ۱٫من قصد رفتن به کبک و اسپانسر کردن همسر خود را دارم.آیا به محض رفتن به مونترال میتوانم اقدام کنم یا باید مدتی در این استان اقامت داشته باشم.آیا پروسه اسپانسر شیپ در این استان با فدرال تفاوت دارد؟آیا نیاز به دریافت csqدارم؟
    ۲٫آیا برای استفاده از کلاس های زبان فرانسه در کبک نیاز به سابقه اقامت در این استان است ؟
    با تشکر فراوان

    • ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ در ۲۲:۱۹ | #4

      تفاوت زیادی ندارد و مشکلی نیست باید سه ماه در کبک بمانید بعد اقدام کنید
      خیر همان سه ماه کافی است

  3. علیرضا
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۶:۳۳ | #5

    با سلام خدمت جناب دکتر
    در قسمت تکمیل اطلاعات در سیستم آنلاین کبک , برای درج اطلاعات آیلتس , منظور از numero de test چیست ؟ آیا همان Test Report Form Number است ؟
    خواهش میکنم پاسخ دهید . بسیار متشکر .

  4. Negin
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۲:۰۱ | #7

    مرسی خیلی خوشحالم که کنپارس رو انتخاب کردم مرسی آقای مختاری عزیز و تیم محترمتون

دیدگاه ها مسدود است.