خانه > کبک > سابمیت کردن فایلهای کبک برای مدت نامعلوم به تاخیر افتاد

سابمیت کردن فایلهای کبک برای مدت نامعلوم به تاخیر افتاد

۲۷ بهمن ۱۳۹۴

امروز اداره مهاجرت کبک برگ دیگری از بی کفایتی مسوولین این اداره را در تاریخ ثبت کرد. داستانی که عملا نزدیک به یک سال است ادامه دارد و انتظار می رفت این ماجرا امروز خاتمه یابد تبدیل به یک تراژدی پایان ناپذیر شده است.

monprojet1

قرار بود امروز ساعت هشت و نیم دگمه سابمیت فعال شود و پرونده ها ثبت شود که البته پس از چند ساعت ناکامی در دسترسی به سایت پیامی در سایت اداره مهاجرت ظاهر شد که ضمن اینکه به اشکال موجود اعتراف می کند مدعی است که ۲۴ ساعت قبل از ایجاد دوباره امکان ثبت، زمان ثبت را اعلام خواهند کرد.

جالبتر اینکه پیامی که در بخش انگلیسی همین سایت در پیشانی سایت نشسته است داستان دیگری دارد.

تیم ما در هر صورت همچنان آماده اقدام خواهد ماند.

 

 

monprojet2

 

Categories: کبک Tags:
  1. نرگس
    ۲۷ تیر ۱۳۹۶ در ۰۴:۴۲ | #1

    سلام جناب مختاری
    من و همسرم از سال ۲۰۱۱ برای skill worker Quebec اقدام کردیم و پس از چند سال بی اطلاعی یک نامه آپدیت دریافت کردیم و در نهایت فوریه ۲۰۱۶ بالاخره CSQ را دریافت کردیم. بعد از آن دخترم متولد شد و سه ماه پیش مدارکش را فرستادم و اوایل ماه می هزینه بررسی از کارت اعتباری برداشت شده ولی کماکان CSQ دخترم به دست ما نرسیدها.
    سوالم این هست که آیا مدارک فدرال را ارسال کنم و یا صبر کنم تا CSQ دخترم هم بیاد و بعد مدارک را بفرستم؟ ممکن هست که CSQ دخترم را ندهند و پرونده را ریجکت کنند؟
    سوال دیگرم این هست که در نظر دارم مجددا بچه دار بشم. آیا اگر بچه دوم بعد از تشکیل پرونده فدرال به دنیا بیاد، باز هم نیاز هست که CSQ داشته باشه؟

    بسیار سپاسگزارم

    • ۸ شهریور ۱۳۹۶ در ۱۷:۰۶ | #2

      ارسال کنید و منتظر نشوید
      بعدا فدرال به عنوان نقص مدرک با شما مکاتبه می کند

  2. مهاجر
    ۳ فروردین ۱۳۹۵ در ۰۶:۵۴ | #3

    سلام جناب مختاری عزیز
    سال نو رو به شما و مجموعه کنپارس تبریک میگم و براتون بهترینها رو در سال پیش رو آرزو دارم
    جناب مختاری برای ارسال مدارک کاری کسی که دارای کسب و کار خودش هست و بیمه و مالیات پرداخت میکنه (مشاغل آزاد ) ، چیزی جز پروانه کسب موجود نیست آیا باید سابقه بیمه یا سابقه پرداخت مالیات هم ضمیمه شود یا نیازی نیست؟
    متشکرم از لطفتون

  3. Roxana
    ۸ اسفند ۱۳۹۴ در ۰۸:۲۸ | #5

    سلام وخسته نباشید به تیم کنپارس
    باتوجه به خبر جدید مبنی بر به تعویق افتادن زمان ثبت نام تکلیف ۲امتیاز سن که قطعا در خرداد ماه از بین میرود چه میشود؟آیا کبک تخفیفی برای سن مهاجرین در نظر گرفته وسن را از۲۰۱۵ حساب میکند؟اگر اینطور نباشد من بعنوان یکی ازموکلینتون ازتون خواهش میکنم به کبک اعتراض کنید تا شاید تبصره ای به قوانین اضافه کنند.
    باتشکر

    • ۸ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۰:۱۹ | #6

      در حال حاضر امکان اظهارنظر نیست
      چه بسا زمان ایجاد پروفایل ملاک باشد و یا اینکه انصاف به خرج دهند تاخیرهای خود را ملاک قرار ندهند

  4. شاهین
    ۴ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۰:۰۳ | #7

    با سلام من در حدود ۱۰۰ روز هست که سی اس کیو و بقیه موارک رو ارسال کردم و منتظر فایل نامبر هستماز یک وکیلی شنیدم که دیگه هیچ پرونده سرمایه‌گذاری به انکارا فرستاده نمیشه و جویده همه میرن پاریس میخواستم بدونم که چقدر این گفته درته با تشکر

  5. pooya
    ۱ اسفند ۱۳۹۴ در ۲۲:۴۰ | #9

    با درود به شما.
    بنده متقاضی سرمایه گذاری کبک هستم که فرزندم پس از ۱۸ سالگی به صورت ممتد دانشجو بوده. ابتدا دانشجوی لیسانس در دانشگاه دولتی در ایران سپس دانشجوی فوق لیسانس در دانشگاه آزاد که در سال سوم انصراف داده و برای دوره فوق لیسانس به دانشگاه ایالتی در امریکا رفته. قابل ذکر است همه این دوره ها بدون وقفه اتفاق افتاده. به تازگی برای فایل من درخواست آپدیت امده. آیا امکان دارد که به مساله انصراف فرزندم از فوق لیسانس در ایران و دوباره شرکت وی در همین دوره در دانشگاهی امریکایی ایراد بگیرند و او را به این دلیل از پرونده من حذف کنند؟
    با تشکر

  6. کورش
    ۱ اسفند ۱۳۹۴ در ۱۶:۱۲ | #11

    دوستمون آقا رضا که از بکار بردن کلمه “بی کفایت” گله کردند، احتمالا صابون تصمیمات یک شبه و ناصحیح اداره مهاجرت کانادا به تنشون نخورده. دوست عزیز اگر ۷ سال بخاطر هیچ معطل میشدید، اگر بخاطر دلایل ابلهانه امتیازتون رو کم مبکردند، اگر ناعادلانه رد پرونده میشدید و … جانب داری نمیکردید.

  7. ستایش
    ۱ اسفند ۱۳۹۴ در ۰۶:۴۴ | #12

    ببخشید آقای مختاری خواستم جواب کاربر محترم اقا رضا رو بدم. مناسب ترین واژه ممکن رو اقای مختاری استفاده کردن. اداره مهاجرت کبک بسیار بی کفایت و بی لیاقت است. در این پروسه اگر قرار گرفته باشید هیچ وقت خرده که نمیگیرد هیچ تایید هم میکنید این موضوع را. بر اثر سهل انگاری و بی مسئولیتی چقدر حق و حقوق مهاجرین پایمال شده .

  8. رضا
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۴:۰۶ | #13

    میخواستم پیشنهاد بدم یکم حرفه ای تر متن بذارین بی لیاقتی اداره مهاجرت کبک چیزی نیست که شما در موردش قضاوت کنین دوستان عزیز

    • ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۴:۵۰ | #14

      شاید سخن شما از جهت به کار بردن کلمه بهتر درست باشد ولی اتفاقا اگر کسی حق قضاوت داشته باشد ما و متقاضیان مهاجرت هستیم که عملا به دلیل به کفایتی آنان مدتهاست گرفتار و سرگردانیم. سیستمی که براحتی قابل راه اندازی و کار است یک سال است برای همه تبدیل به یک کابوس شده است

  9. ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ در ۰۶:۳۰ | #15

    با سلام و احترام
    ضمن تشکر از زحمات گروه کنپارس، ای کاش زمانبندی تقریبی مراحل رو میشد به صورت به روز در همین مطلب گنجاند. امسال گویا تاخیرات سیستم کبک بسیار طولانی خواهد بود و امیدوارم پرونده من هم به مراحل پایانی و موفقیت برسد.
    با تشکر

  10. ش ر
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ در ۰۶:۱۵ | #16

    از تیم کنپارس خواهش می کنم که نیروهای خود را آماده نگهدارد، زیرا که اینطور که معلوم است، کبک به یکباره باز شدن سابمیت را اعلام خواهد کرد و با اینکار همه را غافلگیر خواهد کرد.
    با تشکر

  11. Majid
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۷:۳۵ | #17

    با سلام جناب مختاری
    خسته نباشید
    ممنون از اطلاع رسانی

  12. ش.خ
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۷:۱۵ | #18

    آقای مختاری، ببخشید سوال امنیتی چیه؟ نوشته برای دسترسی به اکانت بایستی کاندیدا به یکی از سه سوال امنیتی جواب بده؟! در صورتی که جواب سوال امنیتی چیزی باشه که فقط موکلتون میتونه جواب بده، دراینصورت چی میشه؟ این سوال امنیتی قبلا در زمان ایجاد اکانت پرسیده شده بود و شما جوابی داده بودید؟
    ممنون

  13. davoud
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۷:۱۱ | #20

    همین جا باید از شما و تیمتون تشکر کرد که این قدر دلسوزانه و به صورت پیگیر کارها را درست می کنید .

  14. ش.خ
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۷:۰۱ | #21

    سلام آقای دکتر
    خسته نباشید
    از موکلینتون هستم. شاید دارن کلک میزنن که اینطوری بار ترافیک کمتر بشه

دیدگاه ها مسدود است.