خانه > اخبار کنپارس > بسته های آموزشی کنپارس

بسته های آموزشی کنپارس

۱۲ خرداد ۱۳۹۳

این روزها ایمیل ها و تقاضاهای بسیاری داریم برای فیلم ها نشست و کارگاه های اسفند ماه نود و دو که در تهران برگزار شد. آماده شدن این فیلم ها کار زمان بری است و امیدواریم تا پایان تابستان امسال، لوح فشرده این نشست ها بر روی فروشگاه سایت قرار بگیرد تا دوستان بتوانند از آن استفاده کنند اما خبر خوب آن که دوستان روابط عمومی و پژوهش  بسته نشست های سه روزه مهرماه نود را که با حضور اینجانب و جناب بسطامی برگزار شد را در ۶ دی وی دی و با کیفیتی بسیار بالا آماده و در نشست های اسفند ماه اقدام به عرضه آن کردند.

karyabi

موضوعاتی که در این نشست ها مورد بررسی قرار گرفته اند شامل:

آنچه برای موفقیت در زمینه شغلی در کانادا باید بدانید و بدان عمل کنید

مراحل ورود به بازار کار کانادا – نقشه راه

و

اولین سال در کانادا چگونه خواهد بود؟

می باشد.
با توجه به کاربردی بودن این مطالب توصیه من به ویژه به دوستانی که به زودی رهسپار سرزمین جدید می شوند، این است که این بسته ها را تهیه و با دقت تماشا کنند.
این نشست ها هر چند در مهرماه نود برگزار شده است اما مطالب آن مربوط به کار و زندگی در کانادا است و این دانسته ها تاریخ مصرف ندارند. کنپارس این بسته ها را در راستای تحقق هر چه بیشتر شعار خود که همان “موفقیت شما در سرزمین جدید است” و با هزینه ای بالا آماده و منتشر کرده است و امیدوارم هم وطنان عزیز از این فیلم ها نهایت بهره را ببرند.
علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت پارس کانادامراجعه کنند و یا با دفتر روابط عمومی و پژوهش کنپارس در تهران و خانم هادیزاده صحبت کنند.
دیدگاه ها مسدود است.