خانه > دسته‌بندی نشده > سوالات و کامنتهای بی پاسخ

سوالات و کامنتهای بی پاسخ

۱۷ مرداد ۱۳۹۲

دوستان عزیزی که کامنت گذاشته و منتظر پاسخ هستند توجه کنند که تا شنبه شب همه را پاسخ خواهم گفت لطفا کامنت تکراری و پیگیری نگذارید امروز تعداد کامنتهای پاسخ نگرفته ۱۰۰ است یکی دو روز آینده را هم فرصت دهید خدمت شما هستم

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
  1. فرهاد
    ۴ دی ۱۳۹۳ در ۱۰:۰۷ | #1

    خیلی ممنون آقای دکتر
    آیا برای اضافه کردن فرزند پاسپورت فرزند باید جدا باشد یا می توان فرزند را به پاسپورت پدر اضافه کرد؟
    با تشکر

  2. فرهاد
    ۲۹ آبان ۱۳۹۳ در ۱۱:۱۸ | #3

    با سلام و تشکر
    جناب آقای مختاری برای اضافه کردن فرزند قبل از مرحله فدرال (یعنی بعد از فایل نامبر کبک) آیا به غیر از پر کردن فرم تغییرات و فرم تمکن مالی فرم اصلی یعنی Application for Selection Certificate – SKILLED WORKER
    Principal Applicant / Spouse or de facto spouse نیز باید دوباره پر شود ؟ باتشکر

  3. سلماز
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ در ۰۳:۱۵ | #5

    با تشکر از پاسخهای مفیدتان
    آقای مختاری من در امتحان tcfq یک b2 و یک b1 گرفتم و چون امتیاز داشتم فایل نامبرم رو با همین نمره باز کردم . اخیرا سفارت فرانسه آزمونهای tcfq را برای هر مهارت جداگانه برگزار می کند آیا من می توانم فقط در مهارتی که b1 شدم دوباره امتحان بدم و اگز b2 شدم برای اداره مهاجرت کبک ارسال کنم ؟ در این صورت ۱۰ امتیاز رو می گیرم یا اینکه باید هر دو مهارت را فقط در یک آزمون داده باشم تا ۱۰ امتیاز بگیرم؟

  4. سلماز
    ۵ مرداد ۱۳۹۳ در ۰۸:۲۸ | #7

    با سلام و احترام
    من متاهل هستم و خودم مین پرونده ام هستم و بیشتر از یک سال قبل فایل نامبر گرفتم با امتیاز ۶۲٫
    یک سوالی در خصوص سابقه کار داشتم . من خودم سابقه کارم رو به همراه فیش و بیمه کامل و بدون نقص فرستادم . اما در مورد همسرم از آنجا که سازمان به آنها نامه سابقه کار با فرمت مورد نظر کبک نمی دهد فقط فیش حقوقی و سابقه بیمه و یک گواهی سابقه کار مبنی بر اینکه این آقا از فلان تاریخ در این سازمان کار می کرده فرستادیم و هیچی در خصوص عنوان شغلی و شرح وظایف ننوشته ضمن اینکه بالاجبار نامه سابقه کار ایشون رو مجبور شدیدم خطاب به یک شرکت X بنویسیم چون کارگزینی فقط حاضر بود خطاب به یک شرکت خاص این نامه را به همسرم بدهد متاسفانه هر چند که عجیب و غیر عادلانه است اما همون رو ترجه کردیم و فرستادیم .
    حالا نگران هستم به این مسئله گیر بدن . آیا ممکنه به این مسئله گیر بدن ؟

  5. علی
    ۲۹ تیر ۱۳۹۳ در ۱۸:۲۶ | #9

    سلام آقای مختاری
    آیا دانشجوی دکترا در کانادا در صورت کسب امتیاز لازم می تواند برای fsw اقدام کند

  6. علی
    ۲۸ تیر ۱۳۹۳ در ۱۶:۱۰ | #11

    سلام آقای مختاری

    آیا دانشجوی دکترا اگر امتیاز لازم را داشته باشد (سابقه کار قبلی) میتواند برای FSW اقدام کند

  7. علی
    ۲۸ تیر ۱۳۹۳ در ۱۵:۲۳ | #13

    سلام آقای مختاری
    من دانشجو در کانادا هستم و می خواهم برای FSW اقدام کنم. ممنون میشوم اگر بگویید visa office مربوطه کدام است تا در فرم بنویسم

  8. سلماز جوان
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ در ۰۷:۵۰ | #15

    با سلام
    جناب آقای دکتر من یک سوالی داشتم . من یک سال پیش فایل نامبر گرفتم . من خودم مین هستم و متاهل هستم .دیرور متوجه شدم ایمیل همسرم را متاسفانه اشتباه نوشتم حالا نگران این هستم که نامه آپدیت و مصاحبه و .. را به ایمیل همسرم بزنند . نمیدونم باید چکار کنم . آیا امکان داره برای مین پرونده ایمیل نزنند و برای همسر ایمیل بزنند ؟

  9. sina
    ۱۹ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۹:۲۱ | #17

    دکتر میتوانم سوال کنم ارسال مدیکال توسط ویزا آفیس منوط به چه شرایطی است .برای بعضی از افراد یک هفته بعد از فیل نامبر فدرال ارسال میشود و برای یکی مثل من حدود ۸ ماه از فایل نامبر فدرالم گذشته و هنوز نیامده است .
    با سپاس از پاسخگویی شما

  10. شهره
    ۷ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۹:۵۰ | #19

    با سلام
    من ۳۳ ساله و فوق دیپلم رشته معماری- نقشه کشی دارم..ایا رشته من امتیازی داره و می تونم برای کبک اقدام کنم؟؟؟
    در حال حاضر خواهرم به تازگی در مونترال زندگی می کنه..
    ممنون

  11. سلماز
    ۷ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۸:۲۰ | #21

    ا سلام
    من حدود ۹ ماه هست که فایل نامبرم را گرفتم رشتم کامپیوتر (۱۲ امتیازی هستم) متاهل و با قوانین جدید ۶۲ امتیازی شدم و یک b2 و ۴ امتیاز از آیلتس را دارم می خواستم بدونم دیمند شدنم با قانون جدید باعث تسریع در مصاحبه خواهد شد و احتمالا می توانم امید داشته باشم که تا ۳ یا ۴ ماه آینده نامه انتظار مصاحبه بگیرم

  12. رضا
    ۱۷ مهر ۱۳۹۲ در ۱۳:۱۱ | #23

    سلام جناب دکتر مختاری ازصدور مجوز توسط وزارت خارجه کانادابرای انتقال پول چه خبر ایا جدیدا شما مجوزی گرفته ای وایاخبری کلا شده ویااینکه کلا مابیخال کانادابشویم

  13. الهام
    ۶ مهر ۱۳۹۲ در ۰۸:۴۹ | #25

    ممنون از راهنمائیتان

  14. داریوش
    ۵ مهر ۱۳۹۲ در ۰۷:۳۱ | #26

    جناب آقای دکتر مختاری
    با سلام و ارادت. من از موکلین شما در گروه ۳۸ رشته ای هایی هستم که در پرونده شکایت حضور داشتم و به یمن تلاشهای بی دریغ شما به سر منزل مقصود رسید. از جنابعالی و همکاران محترمتون به خاطر اینکه خبر رسانی شما همیشه کامل و شفاف بوده سپاسگزارم اما من قبلا” سؤالی رو از شما کرده بودم (قبل از آقای علیرضا و بعد از خانم سحر)که به هر دلیلی حتی روی وبلاگتون ثبت نشد و حالا اگر ممکنه می خوام ببینم غیر از اینکه باید منتظر بمونیم آیا می تونیم خبرهای دیگری از شرایط دفتر ورشو و اینکه آیا با توجه به محدودیت دفاتر در بررسی پرونده ها (از لحاظ تعداد) باز هم پرونده ای تا آخر سال میلادی بررسی میشه یا نه، داشته باشیم.
    از لطف شما سپاسگزارم

    • ۵ مهر ۱۳۹۲ در ۲۱:۱۰ | #27

      ورشو کار می کند و وضعیت بدی ندارد کمی آهسته شده به دلیل اعتصابات و … ولی در مجموع بد نیست صفحه نامه ها را پیگیر باشید
      اینکه واقعا چه تعداد در چه بازه زمانی بررسی می شود را کسی نمی تواند پیش بینی کند

  15. الهام
    ۴ مهر ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۹ | #28

    جناب دکتر مختاری با سلام و تشکر از وقت و حوصله ای که برای جواب دادن به سوالات ما صرف می کنید.من به تازگی ویزایم را برای کانادا (فدرال)دریافت کرده ام .همراه با ویزا ۳ برگه اطلاعات بود بعد از مطالعه سوالاتی برایم به وجود آمده که ممنون می شوم اگر جواب دهید.
    ۱-در برگه نوشته شده که حتما مدارکی مانند شناسنامه.مدارک دانشگاهی .مدارک ازدواج و… باید همراهتان آورده شود.سوالم این است که در سفر اولم قصد ۲ ماه ماندن را فقط دارم آیا باز هم باید تمام مدارک همراهم باشد یا فقط برای بیدا کردن شغل و این جور چیز ها لازم است؟
    ۲-در قسمت FUND نوشته شده که MAIN APPLICANT باید در فرودگاه مبلغی را نشان دهد که یعنی می تواند خود و خانواده را در آنجا SUPPORT کند .چه مبلغی را باید نشان داد؟همانطور که قبل گفتم در سفر اول قصد ۲ ماه ماندن را بیشتر ندارم .آیا باید حسابی باز کرد ؟.اگر یک توضیح کلی بدهید در این مورد ممنون می شوم
    ۳-در مورد وسائل شخصی ۲ فرمی که وجود داره برای مهاجران چه وسائلی دقیقا باید نوشته شود؟به فرض طلا اگر داشته باشیم باید جز به جز نوشته شود یا مقدار کم اصلا لزومی به نوشتن دارد یا نه؟وسائل خانگی چطور؟
    باز هم ممنون .سالم و شاد باشید.

    • ۵ مهر ۱۳۹۲ در ۲۲:۳۷ | #29

      ۱- بله مدارک را داشته باشید
      ۲- روی دو ماه تاکید نکنید فرض این است که قرار است بمانید در مورد مبلغ معمولا چک نمی کنند هر چقدر دارید ببرید اگر ایرادی گرفتند می فرمایید برای شما ارسال خواهد شد
      ۳- هر چه قرار است بیاورید و ارزش دارد در این مورد پیش از این نوشته ام در همین وبلاگ

  16. alireza
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ در ۰۷:۵۲ | #30

    سلام خدمت آقای دکتر
    از وضعیت پرونده های که برای نیروهای متخصص در وبسایت در چند هفته اخیر آمده است، نشان می دهد که ارسال نامه مدیکال۳۸ گروه شغلی ها باز متوقف شده است.آیا این توقف مربوط به اعتصاب هست؟یا اینکه … ظاهرا قول بررسی تا آخر ۲۰۱۳ را داده اند ولی بعیده برسند.اوضاع را چطور ژیش بینی می فرمایید؟

  17. سحر
    ۹ شهریور ۱۳۹۲ در ۰۶:۳۶ | #32

    سلام آقای دکتر
    من به مونترال تلفن زدم و پیگیری وضعیت پرونده ام را کردم چون از ۴۹ امتیاز دعوت به مصاحبه برای کیک ، ۴۸ امتیاز گرفته بودم و یک امتیاز کم داشتم به من جواب دادند که ۱۷ ژوئن پاسخ نامه من را با ذکر دلیل از طریق پست ارسال کرده اند و پرونده من رد (refusee) شده و فایل نامبرم هم بسته شده است .ولی من تاکنون نامه ای از انها دریافت نکرده ام به اداره پست هم مراجعه کردم بهم گفتند که نامه ای از کانادا برای من در دو ماه اخیر نیامده است. خواهش میکنم راهنمایی کنید من در حال حاضر باید چه کنم؟ ظاهرا اخیرا سفارت کانادا دیگه جواب نامه ها را نمی دهند تا نامه پیگیری بزنم و فقط از طیرق تلفن جواب میدهند تلفنی هم که به من گفتند که نمی دانند چرا نامه به دستم نرسیده است!
    با تشکر فراوان
    سحر

    • ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ در ۲۱:۵۲ | #33

      این همان مشکل افرادی است که نماینده ندارند
      پست ایران قابل اتکا نیست
      می توانید بخواهید نامه را به یک نشانی در کبک بفرستند

  18. SARA
    ۵ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۸:۵۳ | #34

    @علی مختاری
    سلام آقای دکتر
    ممنوم از پاسخگویی و محبت شما. من در هفته گذشته مدیکالم را دریافت کردم آیا هنوز هم لازم هست که اون فرم تصحیح شده را برای سفارت پست کنم؟ قابل ذکر هست که تصحیح شده آن را یکبار ایمیل کرده ام.

  19. parisa
    ۳ شهریور ۱۳۹۲ در ۰۶:۰۸ | #36

    من و شوهرم آبان ۹۰فایل نامبرمون را گرفتیم و نیازی به مدرک هم نداریم اما میخواهیم امتحان بدیم و با مدرک ب۱ بریم مصاحبه..یه دختر ۲ ساله داریمآآ .شوهرم مهندس عمرانه با ۱۳ سال سابقه و من هم مهندسی کامپیوتر خوندم با ۲ سال سابقه.میخواستم بدونم این تغییر امتیاز میتونه رو روند مصاحبه ما تاثیر داشته باشه و ما را با امتیازاموون تو مصاحبه قبول کنن؟آیا حتما باید ۲ تا مهارت را ب ۱ بگیریم یا ب۱ , a2 هم مورد قبول افیسر قرار میگیره؟و اینکه به نظرتون ما کی به مصاحبه دعوت میشیم؟در ضمن ما اصفهانی هستیم مشکلی واسمون پیش نمیاد؟
    با تشکر

    • ۵ شهریور ۱۳۹۲ در ۰۰:۰۵ | #37

      در مورد وضعیت شمول قانون جدید مطلب خواهم نوشت
      اصفهانی بودن هم مشکل ایجاد نمی کند نگران نباشید

  20. Farbod Emami
    ۲ شهریور ۱۳۹۲ در ۰۷:۲۸ | #38

    سلام به آقای دکتر مختاری، این شایعه درست است که قرار است مصاحبه های کبک حذف شوند؟ ارادتمند

  21. مسعود
    ۱ شهریور ۱۳۹۲ در ۰۷:۵۴ | #40

    دورود بر شما ، در نامه های دریافتی خبری از پرونده های سرمایه گذاری نیست . لطفا در صورت امکان از روند پرونده های سرمایه گذاری هم اطلاع رسانی بفرمایید. با سپاس

  22. رامين
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۱۲ | #42

    سلام دکتر با مطالعه پست های گذشته سوال تکراری برام پیش آماده ، از پاریس نامه اومده و در فایل ضمیمه به این نکته در درفت بانکی دیده میشه:
    By bank draft or certified cheque drawn on a Canadian bank and made out to the Canadian Embassy.
    در ایران یکسری از درفت ها در وجه receiver gerenal for canada هست و یکسری از دوستان در وجه canadian embeccy فرستادن و من خودم گیج شدم و به فرانسه ایمیل زدم پاسخی ندادن . لطفاً شما ما رو راهنمایی کنید.
    با تشکر

  23. هدی
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۲۰:۳۵ | #44

    با عرض سلام
    جناب دکتر آیا اعتصابها تمام شد؟آیا صدور مدیکالهای فدرال از سر گرفته میشود؟
    سپاس

  24. جواد
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۵ | #45

    سلام آقای مختاری چند وقتی است که خبری در وبلاگ منتشر نمی کنید و جواب کامنت ها را نمی دهید ؟

  25. سحر
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۵ | #47

    سلام
    آقای مختاری من متن شکایت شما را درباره سرمایه گذاران کبک خوانده ام سوالی پیش آمد که حالا با این اوصاف پیش بینی شما چه می باشد ؟
    آیا امسال در این مدت باقی مانده خبری از سفارت می شود یا خیر ؟

  26. مهر
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۷:۵۶ | #49

    با عرض سلام و تشکر از راهنماییهای بی نظیرتان
    دو تا سوال داشتم: نخست اینکه می خواستم بدونم کلاسهای آموزش زبان فرانسه که اداره مهاجرت می گذارد (رایگان)در نهایت مدرک معتبری هم به ما میدهد
    و دوم اگر مدرکی می دهند ایا با این مدرک میشه از دانشگاههای فرانسوی زبان پذیرش گرفت یا نه؟

    • ۱ شهریور ۱۳۹۲ در ۲۰:۳۶ | #50

      ۱- بله
      ۲- دانشگاههای فرانسوی در این زمینه چندان حساس نیستند ولی بهنر است امتحان رسمی بدهید مانند TEF

  27. nouri
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۷:۳۸ | #51

    با سلام
    جناب دکتر نگران خودتان شدیم حداقل از سلامتی خودتان ما را با خبر کنید.با تشکر نوری

  28. nasrin
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۷:۱۳ | #53

    با سلام وخسته نباشید اقای مختاری عزیز الان ده روز هست که شما هیچ مطلب تازه ای در وبلاگتون نذاشتید واین بی سابقه هست ما امید داریم که شما در سلامتی باشید ومارو با خبرهای خوب در باره ی بیزینسی های ۲۰۱۰ شاد کنید

  29. پریسا
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۶:۰۴ | #55

    با سلام خدمت شما
    جناب مختاری متاسفانه من امروز از کار همکاران شما در دفتر تهران معترضم برخلاف گفته های شما که همکاران را در دفتر تهران راهنمای ما میدانید آنها هیچ گونه راهنمایی به موکلین ندارند در واقع آنقدر موکلین را منتظر میگذارند که ما عطایش را به لقایش بخشیدیم برای گرفتن اقامت کانادا به وکالت شما نیاز داشتم اما اکنون با وجود این همکاران شما متاسفانه باید دنبال وکیل دیگری باشم زیرا دسترسی به راهنماییهای شخص شما امکانپذیر نیست اما برای انتخاب وکیل دیگری در شک و دودلی هستم امیدوارم بتوانم وکیلی به تبهر شما بیابم کاش همه کسانی که میتوانند به دیگران کمک کنند کمی وجدان کاری داشته باشند

    • ۴ شهریور ۱۳۹۲ در ۲۳:۳۳ | #56

      به من ایمیل بزنید و توضیح دهید چگونه برخوردی با شما شده است
      در ضمن با من می توانید در دفتر مونترآل صحبت کنید

  30. سرمایه گذار کبک
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۷:۲۰ | #57

    با دورود بر برادر عزیز آقای دکتر مختاری
    چند سوال از سرور گرامی داشتم :
    ۱- اگر امکان دارد نمایی از وضعیت بوجود آمده برای سرمایه گذاران کبک را شرح دهید ؟
    ۲- تاخیر بیش از حد که منجر به طولانی تر شدن پرونده ها شده است تا کی ادامه دار است و پیش بینی حضرتعالی ؟

  31. صنم
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۵:۵۱ | #58

    سلام خسته نباشین
    من ازتون خواهش میکنم من رو راهنمایی کنین. من فایل فدرالم برای مارچ ۲۰۱۰ است سپتامبر۲۰۱۲ از آنکارا برام مدیکال اومد . پرونده من به پاریس منتقل نشده و در انکارا مانده تا الان هم ویزام نیومده. تلفن، فکس و ایمیل رو انکارا جواب نمیده . من چی کار باید کنم؟ البته ۳-۴ نفر دیگه از دوستای دیمندم که همزمان با من مدیکال دادن گرفتار همین موضوع هستند. خیلی لطف میکنین.

  32. مهرداد
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۳:۱۷ | #60

    سلام آقای مختاری
    سرمایه گذاری کبک پذیرش پرونده اش متوقف شد یا هنوز فرصت هست که پرونده ارسال کنیم؟

  33. سهراب
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۲:۵۷ | #62

    سلام آقای دکتر
    دوست عزیز این موضوع که افسران کبک ربطی به فدرال ندارند درست ولی بالاخره مطرح کردن تاخیر و بی نظمی را می توانند به آنها یادآوری کنند ؟ تا کاری انجام شود

  34. سوفيا
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۵:۰۶ | #63

    سلام. سلام. خسته نباشید.
    همسر من که پی آر کانادا هستند (و اسپانسر من شدند) اسپانسرشیپیشون تایید شده و پروندمون ١١ جولای ۲۰۱۳ برای آنکارا ارسال شده. ما الان متوجه شدیم که توی فرم ۵۴۰۶ (Additional Family Information) تولد من رو اشتباها به جای اول دسامبر ١٩ دسامبر وارد کردیم. با توجه به اینکه ما همه مدارکمون مثل عقدنامه و شناسنامه و پاسپورت و … که توشون تولد من درست خورده رو براشون ارسال کردیم آیا نیازه که الان ایمیلی چیزی بزنیم بگیم که این فرم اشتباه شده؟ اگر لازمه به چه ایمیلی باید اطلاع رسانی کنیم، آیا باید case specific پر کنیم؟

    خیلی ممنون از پاسختون.

  35. طاووس
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۹ | #65

    سلام دکتر مختاری
    لطفا ” پیگیر سرمایه گذاران کبک باشید تا به نتیجه برسید و جواب قانع کننده ای داشته باشند و با پاسخ های تکراری از بار مسولیت شانه خالی نکنند
    تشکر به خاطر زحمات شما

  36. افرا
    ۲۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۵:۵۹ | #66

    درود بر شما جناب آقای دکتر مختاری
    شما بسیار قابل احترام هستید و من ازاینکه هموطن با مرام و وبا محبتی همچون شما دارم واقعن به خود می بالم اززحماتتان بسیار بسیار تشکر می کنم و برایتان آرزوی تندرستی و سرافرازی دارم .شاد باشید.

  37. سیاوش
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۲۲:۴۷ | #68

    با عرض سلام و احترام،
    در صورت ممکن یک خبری هم از وضعیت پرونده شاکیان (لیست ۳۸ گانه) فدرال که سال گذشته خودتان لیست اسامی قبول شدگانشان را داده بودید، بدهید. تقریبا الان بیش از یک سال است که از دادگاه نتیجه قبولی گرفته ایم و همچنان منتظر مدیکال هستیم.
    تشکر

  38. ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۲:۴۰ | #70

    سلام…اقای دکتر پس از سالها انتظار وتلاش وهزینه زیاد ۷ اگوست به مونترال رسیدیم. پس ازلندواستقراردر هتل به دفتر شما مراجعه کردیم.تشریف نداشتید.همکار شما اقای توتنچی باحوصله سئوالها را پاسخ دادند.ازبزرگواری ایشان وراهنمائی ها بسیار. بسیار متشکرم .اما دیدارحضرتعالی وتشکر برای هرانچه امورمهاجرتی وپاسخ وگرفتن راه حل بود{البته بدون دریافت حتی یک سنت از طرف شما}برای ما واجب می نمود.امیدوارم پیوسته .سلامت .کامیاب وخندان باشید.{لطف ایزد کر ممد فرماید…دگران هم به کنند انچه مسیحا می کرد} حافظ

  39. ازاده
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۱:۰۸ | #72

    با عرض سلام

    ۱٫ ایا کسانی که برای بار اول وارد مونترال می شوند نیاز به بیمه موقت دارند؟
    ۲٫ این بیمه از چه نوعی و برای چه مدتی باید باشد؟
    ۳٫ تهیه این بیمه از ایران بهتر است یا از کانادا؟ (از لحاظ خدمات و هزینه)

    با سپاس فراوان

    • ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۲۱:۱۳ | #73

      ۱- بله برای سه ماه
      ۲- بیمه خصوصی است سه ماه
      ۳- از ایران بعید می دانم ممکن باشد تشریف بیاورید بعد به فکر بیمه باشید

  40. امین
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۷ | #74

    سلام جناب آقای مختاری
    خسته نباشید . مرسی از وقتی که برای پاسخگویی می ذارید . من مدیکالم را دادم و منتظر پاس ریکویست هستم .پاسپورتم ۱سال و یک ماه اعتبار داره به نظرتون پاسم را تا فبل از آمدن پاس ریکویست عوض کنم یا اشکالی نداره با همین پاس ویزا بگیرم ؟پاس باید چقدر اعتبار داشته باشه واسه گرفتن ویزا ؟
    ارادتمند – امین

  41. الهام
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۶:۲۳ | #76

    سلام اقای دکتر مختاری
    سوالى داشتم در مراحل پاس رکوءست هستم و پاسم یکسال تمام اعتبار دارد ایا به نظر شما لازمه که اقدام برای گرفتن پاس جدید بکنم.
    با تشکر 

  42. محمد
    ۱۸ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۷:۵۵ | #78

    سپاس و درود

  43. SARA
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۷:۴۸ | #79

    سلام آقای دکتر
    من از موکلین شما نیستم اما ممنون میشم اگر راهنمایی بفرمایید.
    من یکی از فرمهای آپدیت را به اشتباه پر کرده ام و در بخش مربوطه به جای نوشتن اطلاعات مربوط به خواهر و برادر NA گذاشته ام. آیا با تصحیح این فرم و ایمیل کردن مجددش این مشکل بر طرف خواهد شد ؟

    • ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۲۳:۰۸ | #80

      له حتما این کار را بکنید البته نه با ایمیل که با دی اچ ال و یا پستی شیبیه آن مدرک اصل را بفرستید با نامه توضیحی شامل فایل نامبر و نام خانوادگی و تاریخ تولد

دیدگاه ها مسدود است.