خانه > نوشته های غیر رسمی > فعال شدن مجدد شرکتهای متقلب مهاجرتی در اصفهان

فعال شدن مجدد شرکتهای متقلب مهاجرتی در اصفهان

۲۹ مرداد ۱۳۹۲

شنیده ام که شرکتهای متقلب در اصفهان دوباره فعال شده اند و با پیشنهاد ارایه مدارک تقلبی در شرایط سخت کنونی قربانی می گیرند. دوستان اصفهانی به این مطلب توجه کنند و آن دوستانی که از آنچه پیش از این گذشته است اطلاع ندارند با سرچی در همین وبلاگ و نیز وب سایت پارس کانادا پستهای مربوطه را مطالعه کنند.

بعد از آن ماجرای دو سال پیش که حداقل دو مجموعه بزرگ مهاجرتی در اصفهان به دلیل تقلب گسترده آبروی ایرانیان را نزد دولت کانادا بر باد دادند و شرایط سختی را برای افراد واجد شرایط ایجاد کردند دیگر حنای آنان نزد دولت کانادا و کبک رنگی ندارد. دوستان اصفهانی متقاضی می دانند که حتی اکنون نیز هر مدرک دانشگاهی از اصفهان ارایه شود و یا هر گونه لینکی که با این شهر برقرار شود حساسیت افسران را بیشتر می کند. من متاسفم از اینکه شهر مورد علاقه من نامش به جای همراه شدن با فرهنگ و تمدن و علم و  هوشمندی با تقلب همراه شده است.

من در طول یکی دو سال گذشته با قربانیان این شرکتها زیاد در تماس بوده ام بسیاری از آنان حتی نمی دانسته اند که این مجموعه ها قصد ارسال مدارک تقلبی دارند دوست عزیزی به نام آقای گ که در شرایط بی نظیری بوده است به آنها مراجعه کرده و آقای متقلب بدون اطلاع وی از شرکتی موهوم سابقه کار اضافی محض محکم کاری ارایه می کند.

او پس از مطلع شدن از وضعیت آقای ع مدیر این شرکت سراسیمه به من مراجعه کرد. ما طی مکاتبه ای با اداره مهاجرت مدارک درست ایشان را با این توضیح که آنچه قبلا ارسال شده درست نبوده و ایشان نمی داند چه ارسال شده است برای فدرال فرستاده ایم اما متاسفانه اداره مهاجرت فدرال بر خلاف کبک در این موارد حتی اگر قربانی کامل یک فرد متقلب باشید شما را مسوول می داند. حداقل این است که متقاضی دقت کافی در انتخاب مشاور و نماینده خود نداشته است و مسوولیت انتخاب را به مسوولیت در قبال کار وی تعمیم می دهند. منطقی نیست ولی واقعیت است.

هر چه شرایط مهاجرت سخت تر می شود شانس قربانی گرفتن این موسسات بالاتر است بنابراین هوشیار باشید.

  1. مهدی
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۲۳:۰۲ | #1

    سلام دراصفهان برای گرفتن مشاوره مهاجرت کبک از کی کمک بگیرم

  2. لیلا
    ۱۷ آذر ۱۳۹۲ در ۱۱:۲۵ | #3

    سلام
    من میخواستم در مورد تحصیل بدونم که کدوم کشور دانشگاهای معتبری داره و شرایط زندگی خوب
    و اینکه من مدرکم فیزیوتراپی و لیسانس .ایا اونا مدرک منو قبول دارن یا باید فوق بگیرم و برم میشه راهنمایی کنید چون من هیچی نمیدونم حتی نمیدونم از کی باید سوال کنم در اصفهان

    • ۱۷ آذر ۱۳۹۲ در ۱۹:۴۶ | #4

      خیلی از کشورها دانشگاه معتبر دارند
      با اینترنت رفیق باشید و سایت دانشگاهها را ببینید
      بخواهید می توانیم برایتان از کانادا پذیرش بگیریم

  3. ملیکا
    ۲۶ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۴:۱۰ | #5

    سلام و تشکر فراوان
    میخواهم از طریق شرکتی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنم. با توجه به تحقیقاتی که کردم شرکت قانونی ثبت شده و نام وکیل مهاجرتی که معرفی کردند را هم در لیست وکلای مهاجرت کانادا پیدا کردم…آیا راه دیگری پیشنهاد میدهید که بتوانم راجع به این شرکت اطمینان پیدا کنم؟
    ممنون

    • ۲۸ شهریور ۱۳۹۲ در ۱۶:۵۷ | #6

      این دو البته دلیل نمی شود ممکن است هر دو الینها باشد ولی تجربه نباشد
      شرکت کنپارس را هم دیده اید؟

  4. hassan
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۳:۳۶ | #7

    جناب آقای مختاری عزیز
    لطفا سوال بنده را نیز اگر وقت گرانبهای شما را نمیگرد جواب فرمایید.
    با تشکر پیشاپیش

  5. rozbeh
    ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۹:۱۰ | #8

    سلام جناب دکتر.
    مدیکال ما بعد از ۳۱ ماه طاقت فرسا بالاخره آمد به دلیل سکونت مادرم در اصفهان می خوام آزمایشات مدیکالم را در اصفهان انجام بدهم اگر فکر میکنید حتی نزد پزشک معتمد کانادا در اصفهان ممکنه دچار مشکل شوم محبت کنید مثل همیشه راهنمایی فرمایید.
    با تشکر از راهنمایی های عالی شما.

  6. hassan
    ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۵:۳۷ | #10

    با درود
    با تشکر از مطالب شما که باعث آگاه شدن متقاضیان مهاجرت میگردد وهمچنین فرق افراد صادق با متقلبان را از یکدیگر تمیزمیدهد. میخواستم بدانم آیا اداره مهاجرت مدارک معادل را قبول دارد؟ چون بنده دارای مدرک معادل کارشناسی از دانشگاه امیرکبیر میباشم که مورد تایید و مهر وزارت علوم نیز قرار گرفته.
    آیا این مدرک در پروسه مهاجرت مشکلی ایجاد نخواهد کرد؟ مرسی .

  7. ارژنگ
    ۳۰ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۵:۳۵ | #12

    سلام
    ۱۵ روز پیش درباره شکایت کبکی ها مطلبی را در وبلاگ خود نوشتید و این موضوع که سرمایه گذاران کبک پرونده های شان رسیدگی نشده است و دارد خاک می خورد آیا با این روش که سفارت انکارا در پیش گرفته است هنوز هم بر پیش بینی خود مبنی بر بررسی پرونده های سرمایه گذاران که تا پایان امسال اکٍثرا” ویزا می گیرند استوار هستید ؟ و نظر شخص شما درباره آینده این پرونده چه می باشد ؟

دیدگاه ها مسدود است.