خانه > اخبار کنپارس > پیک کنپارس دوشنبه ششم شهریور ماه به آنکارا می رود

پیک کنپارس دوشنبه ششم شهریور ماه به آنکارا می رود

۱ شهریور ۱۳۹۱

به اطلاع دوستان می رساند که پیک کنپارس دوشنبه ششم شهریور ماه برای مراجعه  به سفارت کانادا در ترکیه؛ به آنکارا می رود.

همانگونه که قبلا اعلام کردیم سفارت از صدور ویزا بدون داشتن نامه درخواست پاسپورت یا همان پاس ریکوست معذور است بنابراین تنها افرادی که نامه درخواست ارسال پاسپورت دریافت کرده اند می توانند پاسپورت خود را تا روز یکشنبه به دفتر ما در تهران تحویل دهند. تلفن: ۲۲۰۲۵۰۸۴

  1. جواد
    ۲۳ مهر ۱۳۹۲ در ۰۸:۱۴ | #1

    با سلام
    من حدود یک ماه پیش پاس رکوئست شدم ولی هنوز تازه این هفته واسه پیکاپ ویزا اقدام کردم.با توجه به اینکه در ایمیل پاس رکوئستم حداکثر زمان جهت دریافت ویزا نوشته نشده ولی دوستان می گویند( این پروسه می بایست حداکثر ۳۰ روز باشد)آیا صدور ویزا من دچار مشکل خواهدشد.لطفا راهنمایی نمایید.

  2. مهدی
    ۱۷ آبان ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۲ | #3

    سلام
    می خواستم بدونم فاصلۀ بین درخواست کپی پاس تا پاس ریکوئست معمولاً پقدر طول می کشه؟

  3. afsane
    ۵ مهر ۱۳۹۱ در ۱۷:۰۸ | #5

    با سلام و سپاس
    جناب دکتربا توجه به اینکه از مدیکال ما بیشتر از۹ ماه گذشته و خبری از پاس ریکوست نیست همچنین ورشو مدتی است ایمیلهای پیگیری را جواب نمی دهندآیا اگر فردی غیر از اقدام کننده اصلی مستقیما به سفارت مراجعه کند در مورد وضعیت پرونده به ایشان پاسخ میدهند؟
    بسیار ممنون خواهم شد اگر همانند گذشته راهنمایی بفرمایید

  4. نوری
    ۲۴ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۸:۳۷ | #7

    سلام آقای مختاری
    می خواستم بپرسم آیا کنپارس برای افرادی که موکل شما نیستند ،خدمات دریافت ویزای کانادا در انکارا را دارد؟
    در صورت پاسخ مثبت با کجا تماس بگیریم
    با تشکر

    • ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۶:۳۶ | #8

      بله این سرویس مخصوص موکلین ما نیست به دفتر مراجعه کنید در تهران ۲۲۰۲۵۰۸۴

  5. مریم
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۶:۰۰ | #9

    با سلام
    معنی decision made بعد از مدیکال و فرستادن کپی صفحات پاسپورت به ورشو چیست؟ آیا امکان رد پرونده در این مرحله هست؟

  6. میثم
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۹:۵۴ | #11

    باتشکرازراهنمایی شما،آیابرای اسپانسر کردن همسر حتماباید درخاک کاناداحضورداشته باشم،یا می توانم بعد ازلندینگ وگرفتن کارت اقامت به ایران برگردم،ازدواج خود راثبت کنم وا سپانسر همسرم بشوم؟

  7. بهرنگ
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۷:۲۹ | #13

    با عرض سلام وارادت فراوان به حضور شما جناب آقای دکتر مختاری عزیز
    بنده ار موکلین شما در پرونده ۳۸ گانه هستم که به لطف خدا و با پیگیری ها و دلسوزی شما بعد از انجام مدیکال نامه ارسال کپی پاسپورت اینجانب به دفتر شما رسیده سوالی که از حضور حضرتعالی دارم اینکه اعتبار پاسپورت بنده کمتر از ۹ ماه دیگر و پاسپورت همسرم نیز ۱۴ ماه دیگر اعتبار دارد آیا با توجه به تعطیلی سفارت ایران به نظر شما تعویض پاسپورت اینجانب نیاز است و اینکه این کار خللی در پرونده بنده بوجود نمیاورد با توجه به اینکه کپی پاسپورتی که بنده در مدیکال ارسال نمودم دارای مهر خروج از کشور نیز بوده و سوال تکراری دیگر نیز اینکه از این زمان به بعد حدودا چه مدت تا زمان صدور ویزا طول میکشد و آیا این ممکن است در این مرحله نیز صدور ویزا لغو شود باز هم از زحمات و پیگیری ها و همچنین پاسخگویی حضرتعالی به سوالات تشکر میکنم

  8. شراره
    ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۷:۰۱ | #15

    سلام. فقط میخواستم ازتون تشکر کنم. با اینکه مستقیمآ جواب سؤال منو ندادید؛ اما من جوابم رو از اطلاعات اضافه شده به نامه های دریافتی تون گرفتم. باتشکر فراوان

  9. میثم
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۱:۱۱ | #16

    باسلام وخسته نباشید؛من ازموکلین شما هستم (لیست ۳۸ گانه‏)وپاس ریکوئست شده ام؛به نظرشما اگردراین مرحله ازپرونده ازدواج کنم ویزای همسرهم صادر میشود یا باید پس ازلندینگ اسپانسر همسر بشوم؟به نظرشمابهتر است درکدام مرحله ازدواج ثبت شود؟اگر دراین مرحله ثبت شود موجب تاخیر درپرونده نمی شود؟باتشکر

    • ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۱:۵۵ | #17

      تاخیر که طبیعی است داشته باشید باید مراحل امنیتی و مدیکال همسرتان هم انجام شود. نمی توانم توصیه صریح بکنم که الان اقدام کنید یا بعد ایشان را اسپانسر کنید بستگی به برنامه های شما و وضعیت زندگی شما هم دارد. در هر حال هر دو ممکن است ولی نه می توان گفت چقدر تاخیر خواهید داشت و نه می توان گفت اسپانسر کردن ایشان که الان بیش از یک سال طول می کشد بعدا چقدر زمان می برد

  10. ارمین
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۳ | #18

    سلام اقای دکتر:لطفا میشه بفرماییداززمان دریافت ویزا چه مدت تا لندینگ وقت داریم؟ با تشکر.

  11. مهرداد
    ۱۷ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۸:۳۸ | #20

    نا مشخص بودن برنامه زمانی واقعا برنامه ریزی رو سخت کرده. گاهی فکر میکنم اگر پرونده رد میشد واسه زندگیم بهتر میتونستم برنامه ریزی کنم. اینطوری کار وزندگیمون تو ایران هم پا در هوا شده

  12. نرگس
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۹:۴۰ | #21

    باسلام.جناب مختاری اگر فرصت پیداکردید لطفا درموردچگونگی مصاحبه ی سرمایه گزاران کبک هم مطلبی درسایتتان که بهترین مرجع وبانک جامع اطلاعات مهاجرت برای ماست قراردهید..باسپاس

  13. آزاده
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۰ | #23

    با عرض سلام و خسته نباشید و سپاس از زحمات بی دریغ شما
    بنده چندین بار مزاحم جنابعالی شدم ولی از اونجایی که کسی رو بهتر و دلسوزتر از شما نمیشناسم مجددا مزاحم شماشدم.
    بنده از طریق اسکیل ورکر کبک با رشته دیمند (شیمی) در اکتبر ۲۰۱۰ اقدام کردم و در مارچ ۲۰۱۱ به مصاحبه رفته و فایل نامبر فدرال گرفتم و در اپزیل ۲۰۱۱ (۲ هفته بعد از مصاحبه) مدیکال دریافت کردم. البته همسرم مجبور به تکرار ازمایش در اگوست و نوامبر ۲۰۱۱ شد ولی از ان تاریخ به بعد هیچ خبری از وضعیتمان نداریم.
    ما از طریق ایمیل، فکس و حتی مراجعه حضوری به انکارا پیگیر شدیم که تنها جوابشان این بود که هنوز کارهایی برای انجام دارید. در ضمن در پتیشن هم شرکت کردیم به علاوه اطلاعات پروندمونو برای پیگیری به شما نیز ایمیل کردیم.
    ۱٫ ایا شما موردی مشابه ما که ۱۶ ماه از مدیکالش گذشته باشد داشته اید؟
    ۲٫ به نظر شما ما چه اقدامی میتوانیم انجام دهیم؟
    با سپاس مجددا از زحمات شما

    • ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۵:۴۰ | #24

      چاره ای جز صبر ندارید ممکن است در بخش چک امنیتی طولانی شده باشد
      من موردی نداشته ام

  14. كيان
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۹:۰۵ | #25

    جناب آقای دکتر مختاری
    با سلام
    بنده از موکلین شما هستم که در شکایت نیز شرکت نموده ام.
    با توجه به گذشت یک ماه و نیم از جلسه خانم پارکر با اداره مهاجرت هنوز جوابی در این خصوص دریافت نشده؟
    ما به شدت به پیگیری شما امیدواریم و منتظر اعلام نتیجه هستیم. با این روند صدور مدیکال به نظر می رسد ما حداقل ۲-۳ سال بایستی متنظر بمانیم.نظر شما در خصوص این روند چیست؟

  15. tolou
    ۹ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۵:۴۱ | #27

    با عرض سلام و احترام
    می خواستم لطف کنید دستور بدهید اصل مدرک ایلتس من را که پارسال به دفتر کانادا ارسال کردم را به دفتر ایران بفرستند.این مدرک را برای استخدام لازم دارم در ضمن نمره آن کفاف شرکت در برنامه فدرال ۲۰۱۳ را نمی کند .با تلاش بیشتر سعی در گرفتن نمره بالاتر دارم که تا ژانویه آنرا به دفتر شما در کانادا ارسال می کنم.
    لطف میکنید.
    Toloe Allahghadry

    • ۲۱ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۵:۲۰ | #28

      وبلاگ برای این منظور ایجاد نشده پیامهای مربوط به پرونده خود را ایمیل کنید

  16. غفاری
    ۹ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۰:۵۴ | #29

    سلام آقای مختاری
    من پاس ریکوئست شدم و الان در مدارکی که ازم خواستن عدم سوء پیشینه است من حدود دو سال پیش بیشتر از شش ماه در آلمان بوده ام آیا الان سوء پیشینه از آلمان هم باید بگیرم؟ قبلا یه بار برایشان فرستاده بودم و از آن تاریخ هم دیگه آلمان نرفتم آیا باز باید بگیرم یا همین ایران کافی است؟ ممنون می شوم اگر راهنمایی کنید

  17. حمید
    ۵ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۵:۰۷ | #31

    با سلام و عرض خسته نباشید
    من موکل شما هستم و در مرداد سال ۹۰ فایل نامبر کبک در رشته ۶ امتیازی مترجمی زبان انگلیسی دریافت کردم. و در همان سال ۹۰ در رشته تربیت بدنی و علوم ورزشی در مقطع فوق لیسانس فارغ التحصیل شدم.
    سوال بنده این هست که با توجه به طولانی شدن پروسه مهاجرت برای رشته های ۶ امتیازی آیا امکان این وجود دارد که تا قبل از روز مصاحبه من در یک رشته ۱۲ یا ۱۶ امتیازی هم یک دوره فنی بگذرانم و با ارائه آن در روز مصاحبه رشته من دیمند محسوب شود و در نتیجه فاصله زمانی سی اس کیو تا دریافت ویزا کوتاه تر شود؟
    از اینکه وکیل و راهنمای خوبی چون شما را دارم خدا را شکر می کنم.

    • ۱۸ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۳:۲۶ | #32

      بله ممکن است با دفتر ما در تهران قبل ازثبت نام دوره مشورت کنید
      از لطف شما ممنونم

  18. شراره
    ۴ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۸:۱۰ | #33

    با سلام آقای دکتر؛
    با توجه به پرونده های خودتون, میتونید فاصله ی زمانی بین درخواست کپی پاسپورت از طرف ورشو و الصاق ویزا در پاسپورت در آنکارا را حدس بزنید. از اینکه در این دوران انتطار همیشه همراه هموطنان هستید ممنون.

  19. ۳ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۷:۰۰ | #34

    سلام آقای دکتر. خسته نباشید.

    من در تاریخ ۳۰ جولای از آنکارا پاس رکوئست شدم ولی وقتی رفتم آنکارا تا ویزام رو دریافت کنم بعد ازاینکه پاس رو به سفارت تحویل دادم و فردای اون روز منتظر دریافت ویزا بودم به من گفتن که Security Check شما طول میکشه و نمیتونیم تخمین بزنیم که این کار چقدر طول خواهد کشید . گفتن برگردید ایران و ما دوباره باهاتون تماس خواهیم گرفت. من روز ۲ شنبه ای که گذشت یک ایمیل پیگیری به سفارت زدم و روز ۴ شنبه در پاسخ به من گفتن که ما پیگیر کار شما هستیم ولی نمیتونیم پیش بینی کنیم که چقدر اینکار زمان خواهد برد و گفتن که ما تمام تلاشمون رو میکنیم تا سریعتر مشکل شما رفع بشه.
    من بعد از مدیکالم عازم حج عمره شدم و در پاسپورتم ویزای عربستان داشتم. آیا امکان داره چون بعد از سفرم آپدیت Travel History براشون نفرستادم اینمشکل بوجود اومده باشه؟ یااینکه کلاً به ویزای عربستان حساس هستن؟

    بنظر شما آیا مشکلی از جهت صدور ویزا بوجود نمیاد؟ خیلی نگران هستم .. ممنون از راهنمایی شما

دیدگاه ها مسدود است.