خانه > اخبار کنپارس > تغییر در سیاست پاسخگویی به سوالات در این وبلاگ

تغییر در سیاست پاسخگویی به سوالات در این وبلاگ

۲۹ مرداد ۱۳۹۱

از آنجا که

۱- پاسخ به همه سوالات وقت زیادی را از من می گیرد

۲- از سوی برخی دوستان کم لطفی می شود و تعداد زیادی سوال جزیی مرتبط با محتوای پرونده آنها مطرح می شود و گاه کار به نوعی تکمیل فرم می کشد.

تصمیم گرفتم محدودیتهایی در این رابطه اعمال کنم و تغییراتی را در مورد چگونگی طرح سوالات در این وبلاگ داده ام که اینجا می خوانید.

از این پس پاسخگویی موکلین مانند گذشته بدون محدودیت است هر چند توصیه می کنم ایمیل بزنند. در مورد غیر موکلین تنها به سوالات کلی مفید برای عموم پاسخ داده خواهد شد و از پاسخ به سوالات جزیی مربوط به پرونده یک فرد که نیازمند صرف وقت برای پاسخ دقیق و یا بررسی خاص است معذورم. به عبارت دیگر وظیفه مشاور و یا وکیل غیر موکلین خود را به عهده نخواهم گرفت.

تقاضای من از دوستان این است که با طرح سوالات جزیی مرا در محذور اخلاقی قرار ندهند. می دانید که رد درخواست کمک برایم سخت است پس در طرح سوال این موارد را رعایت کنید.

این وبلاگ البته برای استفاده عموم باز است و همه می توانند از مطالبی که نوشته می شود استفاده کنند. دلیل تغییر سیاست هم عدم امکان ارایه خدمات بیش از این به هموطنان است. فشار کار زیادی را تحمل می کنم و تصور می کنم امکان ادامه این شرایط نیست.

حتما دوستان درک می کنند.

  1. الهه
    ۱ آذر ۱۳۹۳ در ۲۱:۵۳ | #1

    با سلام
    همسر من ۳۴ سن دارد.لیسانس حسابداری با ۹ سال سابقه کار با بیمه در حسابرسی دارد.خودم هم فوق لیسانس میکروبیولوژی و چهار سال سابقه کار.از طریق همسرم میخواهیم اقدام به مهاجرت برای فدرال کنیم.یک دختر یازد ماهه داریم
    اولین سوال:باید نمره ایلتس من و همسرم چند باشد؟
    دوم:پشتوانه مالی خانواده سه نفره ما باید چقدر باشد
    سوم:چه مدت برای اخذ اقامت دایم کانادا وقت لازم است؟
    چهارم :از چه زمانی باید اقدام کنیم؟

  2. مریم
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۳ در ۰۹:۲۶ | #3

    سلام و خسته نباشید
    جناب مختاری،من پرستار هستم،۲۹ ساله با ۵ سال سابقه کار.به تازگی مدرک آیلتس آکادمیک را با نمره ی ۶٫۵ گرفتم-همه ی اسکیل ها هم ۶٫۵،به جز ریدینگ که ۷ شدم-
    سوالی که دارم اینه که برای فدرال حتما باید جنرال داشته باشم یا با توجه به اینکه رشته ی تحصیلیم موردنیاز هست،آکادمیک هم قبول میکنن؟با توجه به اینکه کار از پیش تعیین شده و یا فامیل اونجا ندارم.
    سوال دومم اینه که من قبلا یک بار درخواست دادم و رد شدم و دو سال هم متاسفانه توی بلک لیست بودم-به خاطر یه مشاور کلاه بردار به اسم سخایی منش در اصفهان که مدارک تقلبی برام ارسال کرده بود-الان محرومیتم تمام شده اما آیا امکان داره روی درخواست جدیدم تاثیر بذاره؟
    خیلی ممنون میشم از پاسخ گوییی شما

  3. ریحانه
    ۱۴ فروردین ۱۳۹۲ در ۲۲:۵۴ | #5

    سلام من یه دختر مسلمونم با یه پسر مسیحی ارمنی تو ایران اشنا شدم دوس داریم ازدواج کنیم ولی اون نمیخاد دینشو عوض کنه . میخاستم بدونم اگه موقتا اینجا دینشو عوض کنه که بتونیم ازدواج کنیم بعدشم تو ارمنستان تابعیت بگیره و منو ببره و اونجا دوباره به مسیحیت برگرده . در اونصورت دیگه به عنوان مرتد نمتونه به ایران برگرده؟حتی برای مسافرت؟

  4. amir
    ۱۲ دی ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۳ | #7

    سلام. من دوسال پیش دانشگاه قبول شدم و حالا بعد ازدوسال که ترم چهارمم میشه انصراف دادم و اقدام برای معافیت سربازی کردم و لی معاف نشدم. می خواستم ببینم میشه دوباره به دانشگاه برم؟ راهی برای نرفتن به سربازی نیست؟ ممنون میشم اگه جوابش را به ایمیلم بزنید

  5. سمانه
    ۶ آذر ۱۳۹۱ در ۱۱:۴۶ | #9

    سلام آقای دکتر
    با تشکر از راهنمایی های شما در این سایت مفید برای دوستان علاقمند به مهاجرت
    سوالی از خدمتتون داشتم
    ما مصاحبه رو گذروندیم و مشروط به بررسی مجدد مدارک شدیم که البته نگرانی در موردش نیست چون هیچ مدرک تقلبی ارائه ندادیم
    سوال من اینه با توجه به اینکه همسر من مین هست این امکان برای من وجود داره که از طریق تحصیلی پذیرش بگیرم برای یکی از دانشگاههای کانادا؟
    شنیدم که کبک یا CSQ صادر میکنه یا CAQ. یعنی یا باید از طریق مهارت کاری اقدام کرد یا از طریق تحصیلی
    در حال حاضر من شرایط خوبی برای پذیرش گرفتن دارم ولی میترسم که با پرونده مهاجرتمون تداخل داشته باشه و به اصطلاح از اینجا رونده از اونجا مونده بشیم
    ممنون میشم اگر راهنماییم کنید
    بسیار سپاسگذارم

    • ۱۱ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۳۴ | #10

      هیچ مشکلی نیست و می توانید درخواست پذیرش و ویزا بدهید مین هم بودید مشکلی نبود

  6. لعیا
    ۲۶ مهر ۱۳۹۱ در ۱۶:۱۹ | #11

    سلام جناب مختاری وخسته نباشید.ممنون که وقتتون را به من اختصاص میدهید.من و همسرم می بایست تا ۳۰ سپتامبر مدارک زبان فرانسه را برای اداره مهاجرت کبک ارسال می کردیم ومن در هر ۲ مهارت به امتیاز B2 و همسرم به امتیاز B1 نیاز داشت.ما در ۳ آزمون tcfq شرکت کردیم که در ۲ آزمون اول امتیاز لازم را نگرفتیم،با توجه به اینکه آزمون آخر ما ۱۷ سپتامبر بود و نتایج به موقع آماده نمی شد گواهی های شرکت در آزمون را از بخش فرهنگی سفارت گرفتیم و به وکیلمون دادیم تا برای اداره مهاجرت بفرستند ولی آنها گفتند که باید نمره های آزمون قبلی را هم ضمیمه کنند واین کار را کردند.دیروز از طریق وکیل مطلع شدیم که پروندمون به دلیل کم بودن نمره زبان رد شده واین در شرایطی است که ما مطمئنا در آزمون ۱۷ سپتامبر نمره کافی و مورد نیاز را به دست می آوریم واین آزمون قبل از پایان یافتن مهلت تعیین شده ما بوده.من با شرکت شما تماس گرفتم و آنها فرمودند که با شما مشورت کنم و در عین حال نظرشون این بود که نباید آزمون های قبلی به اداره مهاجرت فرستاده می شد.الان واقعا سردرگم و نگرانیم .لطفا ما را راهنمایی کنید،آیا امکان تجدیدنظر یا اعتراض وجود دارد؟
    امیدوارم همیشه موفق وپیروز باشید
    با سپاس فراوان

    • ۲۶ مهر ۱۳۹۱ در ۲۰:۲۷ | #12

      بله نباید نمره های قبلی ارسال می شد
      اگر رد کرده اند چاره ای جز درخواست تجدید نظر ندارید که آن هم طولانی است ۸ ماهی طول می کشد و شانس اینکه قبول کنند بیش از ۲۰ درصد نیست

  7. سمیه
    ۲۵ مهر ۱۳۹۱ در ۱۳:۳۹ | #13

    سلام با تشکر از سایت مفیدتون من یه سوال دارم که بارها از سایتهای مختلف پرسیدم اما هیچکس جوابمو نداده امیدوارم شما این کارو واسم انجام بدین. میخوام بدونم اگه شخصی با یه شهروند استرالیایی ازدواج بکنه و بعد از ۲سال که اقامت دائمش رو گرفت از اون شخص جدا بشه باز هم اقامتش پا بر جاست و میتونه اونجا بمونه و بعد با یکی دیگه که مقیم اون کشور نیست ازدواج کنه و برای شخص دوم اقامت استرالیا رو بگیره؟ اگه جوابمو بدین دعاتون میکنم .

    • ۲۶ مهر ۱۳۹۱ در ۲۰:۴۱ | #14

      خوب طبیعی است که جواب نگیرید چون این وب سایت در مورد کاناداست
      در مورد کانادا پاسخ مثبت است در مورد استرالیا دقیق نمی دانم

  8. محمود
    ۱۵ مهر ۱۳۹۱ در ۰۵:۴۴ | #15

    سلام آقای دکتر
    این رویه خوب ومنطقی است .چون در غیر اینصورت فرقی بینبنده که موکل شما میباشم ودوستانیکه موکل شما نیستند در مشاوره گرفتن از شما نمیباشد واین غیرقابل قبول است.

  9. علیرضا رحمانی
    ۷ مهر ۱۳۹۱ در ۱۸:۱۲ | #16

    با سلام دوباره به شما آقای دکتر مختاری وبا سپاس از وقتی که می گذارید.

    آقای دکتر در ادامه سوال قبلی ام در مورد اینکه مستقیم وارد استان دیگری شوم می خواستم از شما بپرسم که آیا می توانم در ابتدا وارد استان کبک شوم و وارد فرودگاه مونترال شوم و کار های مربوط به مهاجرت را در فرودگاه مونترال انجام دهم و بعد از انجام کارهای مربوط به لندیگ از همان فرودگاه مونترال به تورنتو پرواز کنم و وارد تورنتو شوم.
    در این صورت مشکلی پیش نمی آید؟

    با سپاس.

برگه نظرات
1 2 1144
دیدگاه ها مسدود است.