خانه > اخبار کنپارس, نیروی متخصص فدرال > حداقل ۶ مورد مدیکال برای متقاضیان نیروی متخصص فدرال گروه ۳۸ رشته ایها دریافت شد

حداقل ۶ مورد مدیکال برای متقاضیان نیروی متخصص فدرال گروه ۳۸ رشته ایها دریافت شد

۱۴ مرداد ۱۳۹۱

هنوز در مسافرتم و قرار نیست بنویسم اما دوستان زیادی در این مورد منتظر خبر بودند.

اگر صفحه نامه های کنپارس را چک کنید می بینید که ۶ مورد مدیکال در سه روز آخر هفته گذشته دریافت شد امیدوارم هفته آینده و هفته های بعد این روند ادامه داشته باشد.

  1. وحید
    ۸ آذر ۱۳۹۳ در ۱۵:۳۵ | #1

    سلام جناب دکتر.من ۱۷ مارچ ۲۰۱۴ تست مدیکالم رو به اداره مهاجرت ورشو سابمیت کردم.الان حدودا ۸٫۵ ماه از تاریخ انجام مدیکالم گذشته و هنوز پاس ریکوئستم نیومده و شنیدم که اعتبار مدیکال یکسال هست.ایا ادراه مهاجرت حتما باید قبل از یکسال از انجام مدیکال ویزا رو بده یا میتونه بعد از اون هم ویزا بده و در این صورت ایا من باید مجددا مدیکال بدم؟ ممنون از لطفتون.

  2. وحید
    ۹ آبان ۱۳۹۳ در ۰۸:۳۸ | #3

    سلام جناب مختاری. من از ۳۸ رشته ایها هستم و پروندم در ورشو هست. مدیکالم ۳ مارچ ۲۰۱۴ اومد ولی هنوز پاس ریکوئستم نیومده.سوالم اینه که ایا از سهمیه صدور ویزای افیس ورشو در ۲۰۱۴ چیزی باقی مانده که تا ۲ ماه اینده ویزای ما رو بدن یا اینکه این سهمیه تمام شده و باید منتطر صدور ویزا از سهمیه ۲۰۱۵ باشیم. ممنون

  3. amir
    ۱۴ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۱:۴۸ | #5

    با سلام
    من از متقاضیان نیروی کار ماهر استان کبک هستم
    یک هفته قبل نامه مدیکال و آپ دیت به دستم رسید، اما متاسفانه پرینت شش ماه حساب بانکی رو میخوان و موجودی حداقل ۱۳۸۰۰ دلار ! درحالیکه این بند اصلا در مورد مهاجرت استانی کبک موضوعیتی نداره و مربوی به نیروی کار ماهر فدرال است. از ما فقط امضاء یه قرار داد خواستند که تایید کنیم هنگام ورود ۴۱۰۶ دلار باهامون باشه. همین!
    حالا نمیدونم پرینت حساب بانکی با این حجم سپرده دیگه یعنی چی؟!!!
    من به آنکارا ایمیل زدم اما هنوز هیچ جوابی نیومده. خواهش میکنم راهنمایی کنید.
    ممنون

  4. ماندانا
    ۲۰ مهر ۱۳۹۲ در ۰۹:۲۷ | #7

    با عرض سلام
    جناب آقای دکتر مختاری
    من متقاضی فدرال ۳۸ شغله هستم که در ۴ژانویه ۲۰۱۰ مدارکم به سیدنی رسیده و در مارچ ۲۰۱۰ فایل نامبر دومم رو دریافت کردم ,الان در وضعیت اینپروسس هستم و پرونده من در ورشو هست. با توجه به نامه های عزیزان در مورد مدیکال که به تازگی می گیرند این سوال برام پیش اومده که آیا در کار مشکلی پیش نیامده که هنوز مدیکالم نیامده؟
    با توجه به اینکه من یک بار ایمیلم رو عوض کردم و البته به سفارت اطلاع دادم و نامه امضا شده دست نویس هم برایشان فرستادم به خواسته خودشان ّآیا به نظر شما اقدام دیگری از طرف من لازم هست؟
    با تشکر

    • ۲۱ مهر ۱۳۹۲ در ۰۵:۵۶ | #8

      به هر حال تغییر ایمیل کار خوبی نیست
      البته این به معنی تایید وجود مشکل نیست
      گاه گاه مکاتبه کنید تا اگر ایمیلی نگرفته اید بفرستند
      هر ماه و نه هر روز

      برای وضعیت کلی هم صفحه نامه های کنپارس در سایت پارس کانادا را دنبال کنید

  5. مسعود
    ۶ مرداد ۱۳۹۲ در ۰۴:۱۸ | #9

    سلام دکتر از من جزو ۲۹ رته ای هستم و حدود ۱۵ ماه از فایل نامبر گذشته ولی از مدیکال خبری نیست چقدر باید صبر کنم ایا میل بزنم به سفارت در انکارا یا باز هم صبر کنم ؟

  6. محمود
    ۷ تیر ۱۳۹۲ در ۰۸:۳۹ | #11

    سلام
    من٢٠٠۶ از طریق انترپرونر فایل شدم و ٢٠١٢ پرونده ام رو فرستادن انکارا.
    به نظر شما چى می شه أیا امیدی هست؟
    ممنون

  7. وحید
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۸:۱۳ | #13

    باسلام.
    من مدتی پروندم را در سایت اداره مهاجرت چک نکردم.پروندم قبلا از شوریه به ورشو ارسال شده و از گروه ۳۸ رشته ایها هستم.ولی جدیدا که چک کردم تغییری را در متن فالم دیدم که در زیر اومده.لطفا بفرمایید مفهموم این حروف و علائم چیست؟ و پرونده من به کجا ارسال شده؟
    We transferred your application to the $ciccic_office_id$ office on June 1, 2010. The $ciccic_office_id$ office may contact you.

    We transferred your application to the $ciccic_office_id$ office on February 3, 2012. The $ciccic_office_id$ office may contact you.

  8. Ali
    ۲۲ آذر ۱۳۹۱ در ۱۲:۲۶ | #15

    با سلام

    آیا جنابعالی در جریان صحبت های اخیر آقای لیهی مبنی بر احتمال حذف شدن پرونده های ۳۸ گانه در سال ۲۰۱۳ هستید؟ این موضوع تا چه حد میتواند صحت داشته باشد؟ منتظر نظر شما هستیم.

    با تشکر

  9. Ali
    ۱۳ آذر ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۱ | #17

    با سلام
    با توجه به شرایط کنونی روند صدور مدیکال برای لیست ۳۸ گانه آیا امیدی به شروع مجدد ارسال مدیکال هست یا خبر؟

    با تشکر

  10. پونه
    ۲۷ آبان ۱۳۹۱ در ۱۴:۳۰ | #19

    با سلام
    برای یکی از دوستان من که جزو ۲۰۰۸ بودند و یکی دیگر که جزو ۳۸ رشته بوده اند مدیکال آمده.برای من که جزو ۳۸ رشته ای هستم جای امیدواری شده
    با تشکر از تلاشتون

  11. وحید
    ۱۱ آبان ۱۳۹۱ در ۱۵:۱۱ | #20

    سلام جناب مختاری.پرونده من از گزوه ۳۸ رشته ایها در وضعیت زیر در مرحله پراسس در ورشو است:
    We received your application for permanent residence on March 26, 2010
    Your application was reviewed and we started processing on March 5, 2012.
    لطفا بفرمایید ایا لازم هست ایمیلی به اداره مهاجرت در ورشو بزنم و از وضعیت پروندم سوال کنم وایازدن این ایمیل تاثیری در روند کار داره.
    ممنون از لطفتون

  12. علی
    ۴ مهر ۱۳۹۱ در ۱۶:۴۰ | #22

    با عرض سلام ، من بنا به درخواست ورشو مدیکال خودم رو در August 2012 به همراه update مدارک به ورشو فرستاده ام و اخیرا Sep 2012 نامه درخواست کپی پاسپورت و معافیت سربازی برایم آمده که به ورشو ارسال شد.
    سوال ۱ ) از زمان ارسال کپی پاسپورت تا زمان ارسال نامه پاسپورت رکوئست معمولا چقدر زمان می گذرد (حداقل زمان یا حداکثر زمان)
    سوال ۲) با اینکه من در سال ۲۰۰۹ معافیت سربازی خودم را فرستاده ام . چرا مجددا آنرا بعد از مدیکال درخواست کرده اند ؟ آیا موکلین دیگر هم چنین درخواست مشابه ای را دریافت کرده اند؟
    پبشاپیش از زحمات شما سپاسگزاری می کنم

  13. وحید
    ۳۱ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۴:۲۸ | #24

    سلام. ممنون از لطف بیشمار شما.من اسکیل ورکر ۳۸ رشته ای هستم که پروندم در ورشو هست.می خوام ۲ سال برای ادامه تحصیل به هندوستان برم.لطفا بفرمایید این تغییر مکان زندگی را به چه ادرس ایمیلی باید اطلاع بدم.
    ممنون از محبت شما

  14. ازاده
    ۲۰ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۹:۴۰ | #26

    با سلام آقای دکتر عزیز
    من جز لیست ۳۸ تایی هستم وضعیت پرونده ا در آپریل به اینپراسس واقعی درآمد وازآن موقع هیچ خبری نیست آیا بعد ۵ماه نباید تصمیمی گرفته می شد

  15. رضا
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۵:۵۴ | #28

    جناب دکتر سلام

    امکان داره تحلیل خود را در خصوص افزایش زمان بین مدیکال و صدور ویزا اعلام فرمائید؟با تشکر

  16. رضا
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۵:۳۷ | #30

    جناب دکتر سلام

    امکان داره تحلیل خودرا در خصوص افزایش زمان بین مدیکال تا صدور ویزا اعلام کنید.آیا ممکنه که بخواهند ابتدا مدیکال ها را صادر و ردی ها را هم رد و سپس بتدریج شروع به صدور ویزا کنند؟

  17. مهکامه
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۳ | #31

    آقای دکتر .با سلام خدمت شما. اخیرا عنوان شده که اداره مهاجرت با آقای تیم لیهی قراردادی رو در تاریخ ۲۸ آگست امضا کرده مبنی بر اینکه تمام شاکی های ۳۸ تایی ظرف مدت ۲۱ روز دیگه مدیکالشون میاد.آیا این خبر صحت داره؟ در صورت مثبت بودن جواب آیا برای ما که جزو شاکی های کنپارس بودیم هم ممکنه خبرهایی در راه باشه.با توجه به اینکه فرمودید که خانم پارکر در حال مذاکره هستند میشه لطف کنین و در این زمینه خبر رسانی کنین.

  18. alireza
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۳:۱۴ | #33

    hi dear Dr
    In comment number 44 you mentioned except a very small number of those who are among 38 occupations who had applied in 2009,no one is remained and we have to contact the immigration office….i got my first file number in DEC 2009….should i really contact them and have enquiery about my case sir?

    regards

  19. وحید
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۴۰ | #35

    سلام جناب مختاری .من از ۳۸ رشته ایها هستم.وضعیت من در چک استاتوس پروسس هست به شرح زیر
    Your application was reviewed and we started processing on March 5, 2012
    دوتا سوال دارم:
    ۱- ایا امکان دادرد پرونده من رد بشه یا نه؟ و مراحل مانده کار من چیه؟
    ۲- من برا ادامه تحصیل از مهرماه میرم هندوستان.ایا لازمه تغییر محل زندگیم را به اطلاع اداره مهاجرت برسونم.
    ممنون از اینکه اینقدر محبت داریم

    • ۱ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۴:۵۰ | #36

      ۱- قابل اظهار نظر نیست البته اگر قرار بود رد شوید تا حالا شده بودید
      ۲- بله حتما باید اعلام کنید

  20. مهکامه
    ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۳:۰۵ | #37

    آقای دکتر ببخشید ولی فکر می کنم تعداد زیادی از ۳۸ تاییهای ۲۰۰۹ هنوز مدیکال نگرفته اند طبق اونچه که من تو سایتهای دیگه دیدم کسانی که اغلب اخیرا مدیکال گرفتن تاریخ ارسال مدارکشون به سیدنی مربوط به ماه می ۲۰۰۹ بوده.ممکنه یک عده کمی هم تاریخهای دیگه بودن ولی هنوز به متقاضیان ماههای دیگه به طور جدی رسیدگی نکرده اند.

  21. نگین
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۰:۳۹ | #38

    بسیار باعث نگرانی است که تمامی نامه ها از مدیکال گرفته تا update همه مربوط به پرونده های ۲۰۱۰ , ۲۰۱۱ است. پس چرا به پرونده های قبلی رسیدگی نمی کنند؟ شما چه جوابی از نامه ها ی اعتراض به دیرکرد اداره مهاجرت داشته اید؟ دریافت فایل نامبر فدرال من Jun 2010 بوده . مبادا که پرونده های ۲۰۰۹ به عاقبت قبل از ۲۰۰۸ دچار شوند ….

    • ۳۰ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۰۸ | #39

      اگر پرونده ۲۰۰۹ کبک دارید با اداره مهاجرت مکاتبه کنید جز بخشی از ۳۸ رشته ایها و سرمایه گذاری نباید از ۲۰۰۹ کسی مانده باشد

  22. رضا
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۸:۱۹ | #40

    جناب دکتر سلام

    طبق نامه سفارت ،ما مدیکال دادیم-مبلغ اقامت دائم را دادیم-کپی پاسپورت ها را هم به سفارت فرستادیم و پرینت حساب ها را نیز فرستادیم .آیا تاکنون به موردی بر خورده اید که پس از این مرحله رد شده باشد؟

  23. رضا علوی
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۹:۲۳ | #42

    جناب آقای دکتر با سلام مجدد

    بنده در حال حاضر منتظر دریافت مدیکال از آنکارا برای اسکیل ورکر فدرال هستم اخیراً برادرم توانسته از طریق سرمایه گذاری فدرال موفق به دریافت کارت PR بشود.ولی الان ایران است .
    حال سئوالم اینه که از آنجایی که امتیاز بنده ۷۵ است آیا نیازی هست که از امتیاز خوشاوندی استفاده کنم یا خیر؟و اگر استفاده کنم آیا در روند رسیدگی به پرونده ام تسریعی یا تغییری حاصل میشود؟و آیا احتمال قبولی را بالا میبرد یا خیر؟
    بطور کلی توصیه حضرتعالی درین مورد چه میباشد؟
    -سئوال دیگر اینکه آیا در روند رسیدگی به پرونده های آنکارا (بخصوص ۲۹ رشته ایها)تغییری حاصل شده است یا خیر؟وآیا راه اندازی بخش ویزای تهران و یا بخش جدیدی که قرار بود در آنکارا جهت تسریع امور راه اندازی شوند بالاخره به جایی رسید؟
    سپاسگزارم

    • ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۴۶ | #43

      شما امتیاز خویشاوندی را ندارید که استفاده کنید چون برادر شما ایران است

      لازم هم نیست البته

      در مورد تحولات صفحه نامه ها و اخبار را دنبال کنید

      روند مثبت است

  24. رضا علوی
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۷ | #44

    با سلام خدمت آقای دکتر
    یکی از دوستان در چند خط بالاتر اظهار کرده بودند که بعد از گرفتن فایل نمبرشان در ژانویه ۲۰۱۲ بالاخره مدیکالشان را دریافت نموده اند . حال باتوجه به اینکه بنده جزو ۲۹ رشته ایها ی فدرال هستم که در ۱۵ مارچ ۲۰۱۲ فایل نمبر از سیدنی گرفته ام آیا امیدی هست که مشابه ایشان و با یک بازه زمانی تقریباٌ مشابه تا حدود ۲ ماه آینده منتظر دریافت مدیکال باشم؟ البته هر چند که این دوست گرامی اشاره نفرموده بودند که از ورشو مدیکال گرفته اند یا از آنکارا ، که این تفاوت البته از زمین تا آسمان است و قطعا پاسخ دقیقی نمیتوان به این سئوال داد. ولی آیا تا ۲-۳ ماه آینده امیدی به دریافت مدیکال از آنکارا هست؟(یعنی با یک فاصله زمانی ۷-۸ ماهه از دریافت فایل نمبر)

    با سپاس از حضرتعالی

  25. جانان
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۸:۲۴ | #46

    با سلام و تشکر فراوان از راهنمایی ها و محبت های بی دریغ و همیشگی تان

    من دیروز ایمیل مدیکالم را دریافت کردم(فایل نامبر فدرال فوریه ۲۰۱۲ -کبک اسکیل ورکر)و با توجه به اینکه فقط ۳۰ روز به من برای ارسال مدارک مهلت داده شده ، بسیار به راهنمایی تان احتیاج دارم و واقعا سپاسگزارمیشوم اگر به سوالات من پاسخ دهید(هر چند میدانم در سفر هستید):
    ۱٫ ۴ سال قبل من مدت ۴ماه(تفریحی) و همسرم۸ ماه (تحصیلی )را درکشور دیگری گذراندیم.ولی الان در ایمیل مدیکال از هردوی ماعدم سوئ پیشینه از کشور مزبور خواسته شده .در حالیکه من اقامت زیر ۶ ماه داشتم و طی تمام فرم های فرستاده قبلی ام هم مدت دقیق اقامت من ذکر شده بوده. به نظرشما چرا از من هم این مدرک خواسته شده ؟ و چه کنم ؟
    ۲٫ بعد از تماس با سفارت کشور مزبوربه من گفتند که پروسه صدورعدم سوئ پیشینه خیلی بیشتر از یک ماه طول میکشد.حالا من با این محدودیت یک ماهه چه کار کنم ؟
    ۳٫از من کپی پاسپورتها وعدم سوئ پیشینه از ایران خواسته نشده!آیا این طبیعی است یا اینکه ذکر نشده و باید بفرستم؟
    ۴٫در متن ایمیل مدیکال من آمده :
    Les formulaires indiqués ci-dessous récemment rempli et à jour pour votre époux (se). Utilisez la version la plus récente, disponible ici: http://www.cic.gc.ca/francais/information/demandes/qualifie.asp
    – Renseignements supplémentaires – Liste des voyages [IMM 5562]
    در حالیکه این فرم که قبلا هم کامل و دقیق پرکرده وفرستاده ام ، فقط باید توسط principal applicant پر شود.چرا این فرم را برای همسر من خواسته و منظورش چیست؟
    ۵٫همچنین از من خواسته شده
    Veuillez expliquer : Pourquoi la période d’étude en *** ne se reflète pas sur votre Annexe 1, mais a noté sur le formulaire supplémentaire
    در حالیکه من فتوکپی تمام فرم های پرشده و ارسالی قبل را دارم و چنین تناقضی نبوده.به نظرشما چکارکنم؟آیا باید برای اثبات حرفم کپی هارا هم بفرستم؟ یا فرم جدید بفرستم؟ یا فقط توضیح کافیست ؟اصلا چرا خطاب نامه به من است در حالیکه همسرم مشغول به تحصیل بوده؟

    درپایان باز هم از شما بسیار متشکرم

    • ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۵:۰۱ | #47

      ۱- می توانید تذکر دهید که کمتر از ۶ ماه بوده اید
      ۲- ایرادی ندارد مهلت می دهند مراتب را اعلام کنید
      ۳- بعدا خواهند خواست ارسال آن بی ضرر است
      ۴- کاری را که خواسته اند انجام دهید می خواهند اطلاعات کامل ایشان را داشته باشند
      ۵- توضیح دهید برای آنان

  26. رضا
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۶:۲۵ | #48

    با سلام وخسته نباشید
    مدارک فدرال(اسکیلد ورکر) من که تو سپتامبر پارسال ارسال شده بود، تو ژانویه پارسال ارسال شد به ورشو و یک ایمیل از ورشو اومد که اگر تا شش ماه از ما جوابی نیومد میتونید مکاتبه کنید.الان حدود هفت ماه شده و هنوز خبری نشده.میخواستم بدونم لازم هست مکاتبه ای بشه یا بهتره هیچ کاری نکنم و این تاخیرات طبیعی هست؟
    با تشکر

  27. Farid
    ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۱:۴۵ | #50

    what is SSO certificate and how dtail of that should be?

  28. Farid
    ۲۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۱:۳۹ | #52

    today irecived my CAIPS note there is a noted in it that visa officer says : believe SSO certificate required in order to satisfy me that PA indeed has the work experience stated verification of work expirence may also be indicated-please request following- SSO certificate for last 10 years of PAs work experience could you please adice me as i did not recive a letter from visa office till now- can i send document for them before they requested

  29. سمانه
    ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۴ | #53

    @مهدی
    دوست عزیز منظورتون متوجه نشدم، یعنی چی که قراره هرماه فقط ده تا مدیکال به ٣٨ شغله ها بدن؟

  30. افشین
    ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۳:۱۳ | #55

    سلام جناب دکتر
    بعد از ملحق شدن به شکایت ۳۸ گانه ایها و با کمک شما و خانم پارکر، در تاریخ ۲۳ آوریل ۲ ایمیل دریافت کردم که یکی درخواست تکمیل مدارک و پرداخت هزینه اقامت دایم و دیگری مربوط به مدیکال بود که کلیه موارد را انجام داده و ارسال کردم.
    اما چند روز قبل ایمیل جدیدی از ورشو رسید که درخواست اسکن تمام صفحات پاسپورت من و همسرم را داشت که آن را هم سریعاً ارسال کردم.
    آیا چنین درخواستی بعد از مدیکال و پرداخت هزینه اقامت دایم، غیرمرسوم و عجیب نیست؟ آیا ممکن است که در این مرحله باز به پرونده جواب منفی بدهند؟
    با تشکر از لطف شما و زمانی که برای جواب دادن به سوالات می گذارید.

  31. mahmoudi
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۲۸ | #57

    سلام آقای مختاری
    خسته نباشید
    استاتوس من ۳ ماه پیش از اینپراسس به دسیژن مید تبدیل شد و تا الانم هیچ نامه ای برام نیامده، ایا احتمال داره که مدیکالم بیاد؟؟چند بار هم ایمیل زدم ولی جواب ندادن
    با تشکر

    • ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۲:۲۰ | #58

      بعید است
      رد شده اید و نامه نرسیده است باز هم ایمیل بزنید و بگویید نامه نگرفته اید

  32. مهدی
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۳ | #59

    با سلام و تشکر بابت پیگیریهای جنابعالی و خانم پارکر
    از نحوه آمدن این ۶ مدیکال هم خوشحال شدم هم تا حدودی نگران زمان از نوع برخورد و مفاد حقوقی شکایت دادگاه فدراال(Backlog)! خوشحال بابت اینکه هنوز امیدوار هستیم به حل کامل مشکل هرچند کند و نگران از اینکه اگر قرار باشد هر ماه ۱۰ نفر مدیکال بگیرند با یک نسبت تناسب باید بد شانس ترین فرد لیست ۳۰ ماه دیگر منتظر باشد یعنی ۲ سال و نیم دیگر! اگر بفرمایید نتیجه مذاکرات خانم پارکر با اداره مهاجرت چه می شود ممنون و سپاسگذار خواهیم شد.
    ارادتمند.

  33. پردیس
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۹:۳۱ | #61

    آقای مختاری من هنوز به مصاحبه دعوت نشدم ۲۰۱۰ فایل نامبر اولم را گرفتم که از آن تاریخ هیچ ایمیلی دریافت نکردم بجز ایمیلی که چند روز پیش مبنی بر اضافه کردن همسر و فرزند هست در نامه گفته شده این برای اطلاع رسانی بوده و تاریخ مصاحبه بعدا اعلام میشود
    با این وجود باز هم باید جوابی بدهم مبنی برعدم تغییر در کار و زندگی؟
    متقاضی اسکیل ورکر کبک رشته حسابداری هستم.

  34. احمد
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۶:۴۷ | #63

    از توجهی که نسبت به مسائل دارید کاملأ بر میآید که مشکل و مسائل موکلینتان برایتان ارزشمند میباشد من به داشتن دوست خوبی چون شما خوشنودم امیدوارم هر جا که هستی بهت خوش بگذره اگه دیدی میتونی یاد ما کنی جای ما هم شاد باش که شادی مدتهاست که از سفره لبخند زندگی مان رخت بسته

  35. مهرداد
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۶:۱۲ | #64

    سلام آقای مختاری، خیلی ممنون که در تعطیلات وبلاگ هم خوانندگان را تنها رها نمی کنید.
    من و همسرم نامه مدیکال رو چند روز پیش دریافت کردیم. ۲ سوال داشتم:
    ۱- در نامه نوشته شده که از فرمهای پیوست نامه استفاده کنیم و هیچ اشاره ای به اینکه منتظر دریافت اصل فرمها باشیم نشده است. آیا با کپی فرمها هم می توانیم به دکتر مراجعه کنیم؟
    ۲- آیا همراه landing fee باید دوباره فرمها را آپدیت کنیم و بفرستیم با توجه به اینکه ۶ ماه پیش آپدیت فرستادیم و هیچ تغییری هم نداشتیم؟

    خیلی ممنون از راهنمائی شما!

    • ۲۱ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۷:۲۸ | #65

      ۱- اصلی در کار نیست همینها را پرینت کنید ببرید پیش پزشک
      ۲- مطابق آنچه در نامه خواسته شده عمل کنید نامه ها یکسان نیست دقیق بخوانید و عمل کنید

  36. پردیس
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۹:۳۰ | #66

    سلام از متقاضیان اسکیل ورکر کبک که در ۲۸ سپتامبر ۲۰۱۰ فایل نامبر گرفتم از آن تاریخ به بعد هیچ تغییری در روند کار و زندگیم ایجاد نشده دیروز ایمیلی از دمشق دریافت کردم مبنی بر اضافه کردن همسر و فرزند
    ۱-آیا من باید جوابی بدهم از عدم تغییر در زندگیم
    ۲-معمولا ایمیل بعدی آیا تاریخ مصاحبه را مشخص میکند؟
    ۳-آیا مصاحبه فقط به زبان فرانسه است یا همراه با انگلیسی؟
    ممنون از راهنمایی شما

    • ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۳:۲۳ | #67

      فدرال مصاحبه نمی کند مگر در صورت ابهام امنیتی که آن هم انگلیسی و یا فرانسه است به انتخاب شما
      بله باید پاسخ بند بند نامه را بدهید و اگر تغیری هم نیست تصریح کنید

  37. مهران
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۵۶ | #68

    سلام
    امروز مدیکال من هم رسید. فایل نامبر فدرالم ۳۰ ژانویه ۲۰۱۲ صادر شد و رشته تحصیلی ام هم ۱۲ امتیاز دارد. امیدوارم همه انتظارها به زودی به پایان برسد.

  38. غزال شریعت
    ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۲ | #69

    سلام از زمان ارسال مدیکال تا امدن ویزا چقدر طول میکشدوبعد از ان چقدر برای لندینگ وقت داریم؟

  39. sara
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۲۰ | #71

    جناب آقای دکتر، با سلام خدمت شما

    من از متقاضیان آوریل ۲۰۰۶ فدرال هستم که متاسفانه هیچ خبری از وضعیت پرونده هامون نیست، راستش در نوامبر ۲۰۱۰ مدارک آپدیت فرستادم و بر اساس اطلاعات کیپس در اول دسامبر ستون اول امتیازاتم حساب شده و کد Seldec 4 گرفتم، می خواستم سوال کنم با توجه به اینکه در مصاحبه ویو شدم، آیا به نظر شما امیدی به حفظ پرونده م در میان ۲۰۰۰۰ نفر هست؟

    از لطف تون خیلی ممنونم

  40. مهرداد
    ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۵۱ | #73

    با سلام خدمت آقای مختاری و همه دوستان،

    فقط جهت اطلاع دوستان با شرایط مشابه، خواستم بگم که من متقاضی نیروی ماهر کبک هستم و امروز نامه مدیکال رو دریافت کردم.
    فایل نامبر فدرال : ۲۵ ژانویه ۲۰۱۰
    ارسال آپدیت و مدارک ازدواج : ۳۱ ژانویه ۲۰۱۲

    با آرزوی موفقیت برای همه دوستان !

  41. حسین
    ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۷:۲۰ | #74

    با سلام
    جناب آقای مختاری آیا روند رسیدگی و ارسال مدیکالها برای فایل نامبر فدرال نیروی متخصص کبک۲۰۱۰ با فایل نامبر ۲۰۱۲ نیروی متخصص کبک موازی است .خبر ها حاکی از ارسال مدیکال برای فایل نامبر ۲۰۱۲ و ژانویه۲۰۱۰ بطور همزمان است.

  42. سيامك
    ۱۶ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۰۹ | #75

    سلام

    آقای دکتر خسته نباشید. من از موکلین شما در شکایت هستم که اسمم جزو قبولیهاست. می خواستم بدونم آیا مدیکال ما خارج از پروسه تاریخ بندی شده میاد؟ فایل نامبر دوم من سپتامبر ٢٠١٠ اومه. با تشکر

  43. کامیار
    ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۳:۵۸ | #77

    سلام آقای دکتر خسته نباشید.
    سوالی از حضورتان داشتم. اگر شخصی از طریق اسپانسرشیپ ویزا بگیرد، هنگام لندینگ در کانادا، آیا اسپانسر باید در فرودگاه حضور داشته باشد؟
    با تشکر از راهنمایی شما.

  44. آناهیتا
    ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۰ | #79

    هنوز برای شرکت در اعتراض به تاخیر سفارت برای متقاضیان کبک دیر نشده؟ من ایمیل فرستادم براتون.

  45. امیر حسین
    ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۵:۴۸ | #80

    سلام اقای دکتر عزیز
    بسیییییار خسته ام و مستاصل فایل فدرالم ۲۵ زانویه ۲۰۱۰ – ۸ نوامبر ۲۰۱۱ اپدیتم اومد و ۵دسامبر ۲۰۱۱ همرسید دمشق.
    تا الان ۹۰ درصد بچه های زانویه ۲۰۱۰ اسکیلورکر کبک مدیکال گرفتن. ولی برا من هنوز هیچ خبری نیست چکارکنم خواهش میکنم راهنماییم کن
    بدبختیم اینجاس که کمتر از ۴ ماه دیگه سی اس کیوم اکسپایر میشه.

    • ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۰۲ | #81

      انقضای سی اس کیو نگرانی ندارد و کیس شما چندان هم عجیب نیست مکاتبات با ایمیل است مطمین شوید ایمیل شما درست است و کار می کند در ضمن می توانید به آنکارا ایمیل پیگیری بزنید

دیدگاه ها مسدود است.