خانه > اخبار کنپارس > پیک کنپارس دوشنبه ۱۶ مرداد به آنکارا می رود

پیک کنپارس دوشنبه ۱۶ مرداد به آنکارا می رود

۱۱ مرداد ۱۳۹۱

دوستانی که تمایل دارند پاسپورت خود را برای دریافت ویزا به آنکار بفرستند توجه کنند که نوبت بعدی اعزام پیک کنپارس دوشنبه ۱۶ مرادماه است و لازم است این دوستان تا روز یکشنبه در این مورد اقدام کرده و به دفتر ما در تهران مراجعه کنند.

 

Categories: اخبار کنپارس Tags:
  1. behzad yahya
    ۱۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۹ | #1

    با سلام و تشکر از وقت گذاشتنتون
    اقای دکتر برای من ویزای ورکر صادر شده می خواستم بدونم هنگام ورود به کانادا به غیر از ویزا و پاسپورت چه مدارک دیگری باید همراهم باشه برای نشون دادن و چک کردن؟ یا همون ویزا و پاسپورت کافیه؟و اینکه ویزای من عکس هم داره ولی من ویزای ورکر عکس دار کانادا ندیدم می خواستم بدونم ایا کانادا ویزا های ورکرش عکس داره یا نه؟ ممنون از زحماتتون

  2. behzad yahya
    ۱۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۹:۰۰ | #2

    با سلام و تشکر از وقت گذاشتنتون
    اقای دکتر برای من ویزای ورکر صادر شده می خواستم بدونم هنگام ورود به کانادا به غیر از ویزا و پاسپورت چه مدارک دیگری باید همراهم باشه برای نشون دادن و چک کردن؟ یا همون ویزا و پاسپورت کافیه؟و اینکه ویزای من عکس هم داره ولی من ویزای ورکر عکس دار کانادا ندیدم می خواستم بدونم ایا کانادا ویزا های ورکرش عکس داره یا نه؟ ممنون از زحماتتون

    • ۲۰ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۲:۴۱ | #3

      همان ویزا که در پاسپورت شماست کافی است مدرک دیگری لازم نیست البته همراه داشتن پیشنهاد شغل و تاییدیه آن هم خوب است

  3. behzad yahya
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۶:۵۵ | #4

    ba salam va tashakor az shoma
    aghaye doktor visaye worker baraye man sader shode,mikhastam bedunam hengam vurud be canada che madareke digari baraye vurud lazem hast ke be mohkel nakhoram?aya faghat visa va pasport kafist ya madareke digari ham lazem hast?

  4. ابراهیم
    ۱۲ دی ۱۳۹۱ در ۰۳:۲۹ | #6

    با سلام مجدد جناب دکتر مختاری
    بنده از دانشگاه UQAM برای زمستان ۲۰۱۳ نامه پذیرش دریافت کردم. اما با توجه به این که ترم ۷ ژانویه شروع میشه و من نامه پذیرش رو ۳۱ دسامبر دریافت کردم دیگه به ویزای این ترم نمیرسم. در صورتی که بخوام برای تابستان ۲۰۱۳ درخواست ویزا بدم آیا با همین پذیرش زمستان امکانش هست یا این که باید حتما نامه دیفر رو هم همراه مدارک ارسال کنم. توی متن نامه مدت اعتبار آفرر قید نشده فقط ذکر شده که اگر نمیخوای توی این برنامه پیشنهادی ادامه بدی باید دوباره درخواست بدی. آیا میتونم با همین آفر پروسه رو شروع کنم و بعد نامه دیفر بفرستم؟ یا حداقل برای CAQ اقدام کنم؟
    از زحمات و پاسخگویی مهربانانه شما به سوالات صمیمانه سپاسگذار هستم.

    • ۲۱ دی ۱۳۹۱ در ۰۰:۰۲ | #7

      بله باید از دانشگاه نامه بگیرید و همراه مدارک باشد
      اقدام برای CAQ با همین پذیرش هم ایراد ندارد

  5. ابراهیم
    ۴ دی ۱۳۹۱ در ۰۲:۰۳ | #8

    با سلام مجدد جناب دکتر مختاری
    بنده یک سوال رو فراموش کردم در پیغام قبل ارسال کنم.
    با توجه به این که در حال حاضر مدارک مهاجرت کبک ما در انکارا هست تقاضای ویزای تحصیلی رو هم حتما باید به آنکارا ارسال کنم یا از طریق سفارت های دیگه مثلا سنگاپور هم امکان پذیر هست؟
    با سپاس فروان

  6. ابراهیم
    ۴ دی ۱۳۹۱ در ۰۱:۵۰ | #10

    با سلام جناب دکتر مختاری.
    بنده از موکلین شما نیستم. ما ۲۷ جولای ۲۰۱۰ فایل نامبر فدرالمون رو به دمشق ارسال کردیم (Quebec) اما هنوز مدیکال دریافت نکردیم. بنده از دانشگاه UQAM پذیرش دکتری دریافت کردم و قصد دارم برای ویزای دانشجویی اقدام کنم. آیا با توجه به این که خانم بنده متقاضی اصلی هستند و ما قبلا CSQ دریافت کردیم باز هم باید برای CAQ اقدام کنم؟
    به نظر شما مدت زمان پروسه دریافت مدیکال ما با توجه به این که بیشتر از دو سال (۲۹ ماه) میگذره همچنان عادی است؟
    از کمک ها و راهنماییهای شما صمیمانه سپاسگذار هستم.

    • ۵ دی ۱۳۹۱ در ۲۲:۰۶ | #11

      در مورد پروسه مهاجرت بهتر است مکاتبه ای با آنکارا داشته باشید
      در مورد CAQ پیش از این لازم نبود بگیرید ولی اخیرا باید بگیرید با دانشگاه مطرح کنید و اگر الزامی دانستند اقدام برای آن کار ساده ای است تنها هزینه کمی بیش از ۱۰۰ دلار دارد

  7. منفرد
    ۲۳ آبان ۱۳۹۱ در ۰۳:۲۵ | #12

    با سلام -ما جز ۳۸ فدرالیم و چهار نفریم که نامه کپی پاس و رنگ چشم وقد ۲۲ آبان ۹۱ آمده و اعتبار پاسپورت دسته جمعی ۱۱ ماه دیگر است که در نامه گفته اعتبار پاس باید ۱۲ ماه باشه و هر کس پاس خودش داشته باشد :
    تاریخ مدیکال تیر ۹۱ است
    ۱- آیا میتوان از پاس قبلی استفاده کرد و زودتر لندینگ انجام داد؟
    ۲- اگر هر کس پاس جدید بگیریم باید به سفارت هزینه مجدد پرداخت کنیم به ازا هر نفر؟ ۳۰۰( دلار)

    • ۲۸ آبان ۱۳۹۱ در ۱۳:۲۰ | #13

      شما قبلا باید پاسپورتها را جدا می کردید الان هم اینکار را انجام دهید و پاسپورت جدید بفرستید
      خیر اعلام پاسپورت جدید به سفارت در این مرحله هزینه ندارد

  8. اتور
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۲:۵۸ | #14

    با سلام خدمت جناب آقای دکتر مختاری عزیز
    بعد از گذشت هشت ماه از مصاحبه من در استانبول که نتیجه آن منوط به بررسی مدرک تحصیلی (آمار)من گردید، دیروز ایمیلی دریافت کردم که از من بیمه و تضمینی برای سابقه کاری که هم اکنون هم مشغول به آن هستم خواسته اند از آنجایی که من بیمه نیستم ودر مصاحبه نیز به آفیسر اعلام نمودم که به دلیل پوشش کامل بیمه ای همسرم نیاز به هیچ بیمه ای نداشته ام و آفیسر نیز مشکلی با این مورد نداشت ، ضمننا بدون محاسبه امتیاز سابقه کار من امتیاز کافی(۶۶) برای پذیرفته شدن را دارم . لطفا مرا راهنمایی فرمائید که چه اقدامی در این ۶۰ روز فرصتی که به من داده اند انجام دهم. بی نهایت از راهنمایی های شما متشکرم .

    • ۲۵ شهریور ۱۳۹۱ در ۱۶:۱۲ | #15

      بیمه ای که شما فرموده اید نیازی به آن ندارید بیمه درمانی است ولی بر اساس قانون هر کس کار می کند باید زیر پوشش تامین اجتماعی باشد که بخشی از آن مربوط به درمان است واصل داستان به بیمه بازنشستگی و بیکاری بر می گردد که ربطی به بیمه بودن همسر ندارد و استدلال شما درست نبوده. موضوع این است که اگر سابقه شما را نپذیرند ممکن است اتیاز رشته را هم از دست بدهید. جایگزین بیمه هم این است که ثابت کنید بابت حقوق دریافتی مالیات پرداخته اید و اگر شدنی نیست تنها راه شکایت فوری از کارفرما برای نقض قانون و بیمه نکردن شماست

  9. payam
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۰۳ | #16

    لطفا زمان نوبت بعدی برای ارسال پاسپورت به آنکارا را اعلام بفرمایید. با توجه به حساسیت و اهمیت دریافت ویزا آیا اشخاصی که از طریق دفتر تهران برای ارسال پاسپورت اقدام می کنند مورد تایید شخص شما هستند تا ما با خیال راحت با توجه به اعتبار خوب کمپانی شما از این طریق اقدام کنیم؟

  10. ابراهیم
    ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۲۵ | #18

    @علی مختاری
    با سلام مجدد جناب دکتر مختاری
    قبلا خدمتتون توضیح دادم که بیشتر از ۲ سال هست که مدیکال دریافت نکردیم. در مورد ارسال فایل نامبر فدرال سوال فرموده بودید.
    فایل نامبر فدرال رو ۲۷ جولای ۲۰۱۰ ارسال کردیم. اما بعد از ارسال فایل نامبر دیگه پاسخی در مورد وضعیتمون علی رغم ایمیل هایی که ارسال کردیم دریافت نکردیم.

  11. حشمت عاملی
    ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۷:۲۲ | #20

    جناب دکتر مختاری عزیز

    پس از سلام من قبلا هم با شما تماس داشتم و توضیح دادم که منتظر سوپر ویزا هستم از تهران نامه پاس ریکوییست داشتم و بیمه کانادایی خریدم بنا به در خواست سفارت از ماه می به ایمیل ها و تلفن جواب نمی دهند ۳ بار تاریخ بیمه و تاریخ بلیط را عوض کردیم (من و شوهرم) چون جشن فارغ التحصیلی دخترم هست میخواستیم همین ماه تورنتو باشیم هفته گذشته به آنکارا رفتم و دست خالی برگشتم (در سایت شما خواندم بعضی موفق بوده اند)نامه درخواست مرا گرفتند و اجازه ندادند که بگویم ویزای من آماده بوده تعداد زیادی از والدین که نامه پاس را داشتند یا سوپر ویزا گرفتند یا مولتیپل که تا ۲۰۱۶ ویزا میدادند حال یک هفته هست که بر گشتم باز هم نه ایمیل نه تلفن گفتند زنگ میزنیم همچنان بیخبرم لازم به ذکر است که اول فوریه aply کردم شما میتوانید راهنمایی بفرمایید آیا مدارک ما گمشده؟ نگرانم چون در صف ویزا متوجه شدم که والدین اگر ۱۰ روز زودتر از ما apply کرده اند ۴۵ روز قبل نامه دریافت کرده ا ند نگرانم سپاسگزارم اگر باز هم به من جواب بدهید با تشکر فراوان

    ک

    • ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۴۰ | #21

      واقعا امکان اظهار نظر ندارم و چاره ای جز مکاتبه مداوم با آنها ندارید
      شرایط سفارت در آنکارا موجب شرمندگی هر کانادایی است

  12. یحیی
    ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۶ | #22

    با سلام و تشکر،
    درصورت امکان درمورد روند صدور ویزا در دفتر ورشو توضیحی بفرمایید. من نامه های مدیکال، آپدیت مدارک، پرداخت لندینگ فی و ارسال کپی پاسپورت را دریافت کرده ام. آیا قدم بعدی صدور ویزاست؟ دو ماه از ارسال کپی پاسپورت من گذشته. معلوم هست که صدور ویزا در کدام کشور انجام می شود؟

    • ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۴۱ | #23

      منتظر پاس ریکویست از سفارت کاادا در آنکارا باشید مگر اینکه امکان سفر به ورشو را داشته باشید که باید قبل از سفر با آنها تماس بگیرید و وقت معینی بروید. در هر صورت در حالت عادی ویزاهای ورشو را هم آنکارا صادر می کند.

  13. ابراهیم
    ۲۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۸:۰۳ | #24

    با سلام

    جناب دکتر مختاری بنده از موکلین شما نیستم اما میخواستم شرایطم رو برای شما توضیح بدم و در صورت امکان بنده رو راهنمایی کنید. بنده و خانمم حدود سه سال پیش از طریق اسکیل ورکر برای ایالت کبک اقدام کردیم. مصاحبه ما جولای ۲۰۱۰ در دمشق انجام شد. اما متاسفانه تا الان که بیش ار دو سال از اون تاریخ میگذره هنوز خبری از مدیکال دریافت نکردیم و علی رغم اینکه حدود دو ماه پیش دو بار به سفارن کانادا در آنکارا ایمیل ارسال کردیم اما پاسخ قانع کننده ای دریافت نکردیم. آیا به نظر شما مه همچنان باید صبر کنیم یا راه حل دیگری هم برای پیگیری هست؟
    باتشکر

    • ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۲:۲۸ | #25

      شما پرونده خود را به فدرال فرستادید؟ فایل نامبر فدرال شما کی صادر شده است؟

  14. بنفشه
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۱:۱۴ | #26

    با سلام
    بعد از ۹ ماه انتظار بدون دریافت ایمیل پاسپورت ریکویست پاسپورتها را از طریق پیک شما به انکارا فرستادیم و متاسفانه
    موفق به دریافت ویزا نشدیم و علت را هم نگفتند.ان طور که کارمندان دفتر گفتند دو سه نفر دیگر پاس ریکویست نشده ویزا گرفتند.
    به نظر شما باید دوباره سعی کنم یا تا دیر نشده کار دیگری میشود؟
    ایا امکان دارد تعداد دقیق افرادی که این سری ویزا گرفته اند را اعلام کنید؟
    با تشکر

  15. علی
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۲:۱۰ | #28

    با سلام . جناب دکتر مختاری اینجانب از طریق کار آفرینی کبک اقدام کرده ام و فایل نامبر را هم دریافت کرده ام . اکنون منتظر تاریخ مصاحبه هستم که تقریبا ۳ الی ۴ ماه آینده میباشد. سوال بنده این است که پرینتهای بانک(شخصی و شرکت ) را که باید جهت مصاحبه با خودمان ببریم حسابهایمان در ۳ ماه اول بسیار ضعیف است (البته در طی این مدت گردش حساب داشتیم با ارقام خیلی کم حتی گاه تا ده میلیون ریال مانده حساب ) ولی چون کار ما پروژه ایی میباشد و گاهی حسابمان بسیار قوی و گاهی بسیار ضعیف میشود حال اگر در طی ۳ ماه آخر حسابمان قوی شود آیا در مصاحبه مان مشکلی ایجاد نمی کند ؟
    آیا اگر مصاحبه مان را در مونترال بگذارند و ما تقاضای ترکیه را بدهیم و آنها تاریخ تعیین کنند میتوانیم تاریخ مصاحبه را به همین دلیل پایین بودن مانده حساب عقب بیاندازیم ؟
    با تشکر

    • ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۳:۲۶ | #29

      مهم قوی و یا ضعیف بودن حساب نیست مهم این است که ارقام وارد شده و خارج شده به حساب توجیه داشته باشد و گردش مالی حساب شرکت با فروش شرکت شما و حساب شخصی با برداشتهای شما از شرکت هماهنگ باشد
      خیر این دلیل برای عقب انداختن مصاحبه منطقی نیست

  16. علی
    ۱۹ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۴ | #30

    با سلام . جناب دکتر مختاری اینجانب از طریق کار آفرینی کبک اقدام کرده ام و فایل نامبر را هم دریافت کرده ام . اکنون منتظر تاریخ مصاحبه هستم که تقریبا ۳ الی ۴ ماه آینده میباشد. سوال بنده این است که پرینتهای بانک(شخصی و شرکت ) را که باید جهت مصاحبه با خودمان ببریم حسابهایمان در ۳ ماه اول بسیار ضعیف است (البته در طی این مدت گردش حساب داشتیم با ارقام خیلی کم حتی گاه تا ده میلیون ریال مانده حساب ) ولی چون کار ما پروژه ایی میباشد و گاهی حسابمان بسیار قوی و گاهی بسیار ضعیف میشود حال اگر در طی ۳ ماه آخر حسابمان قوی شود آیا در مصاحبه مان مشکلی ایجاد نمی کند ؟
    آیا اگر مصاحبه مان را در مونترال بگذارند و ما تقاضای ترکیه را بدهیم و آنها تاریخ تعیین کنند میتوانیم تاریخ مصاحبه را به همین دلیل پایین بودن مانده حساب عقب بیاندازیم ؟
    با تشکر

  17. Reyhaneh
    ۱۸ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۴:۱۱ | #31

    با سلام و خسته نباشید
    سوالی داشتم: اگر تاریخ ورود به کانادا حدود یک هفته مانده به تاریخ انقضای ویزا باشد مشکلی ایجاد می شود؟
    با تشکر

  18. nasim
    ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۵۷ | #33

    سلام و خسته نباشید
    من الان خبر رفتن پیک شما به آنکارا رو دیدم.میشه منو راهنمایی بفرمایید؟ما از مدیکالمون ۱۰ ماه میگذره و۲ ماه قبل هم از ما آپدیت عدم سو پیشینه و آپدیت فرم A رو خواستن که فرستادیم ولی هنوز خبری نیست .ویزا آفیسمون ورشو هست.برای ما هم امکان فرستادن پاسپورت ها از طریق پیک شما هست یا خیر؟اگر هست لطفا بفرمایید کی دوباره عازم هستن ممنونم از راهنماییتون

    • ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۲:۵۲ | #34

      خیر پیگ فقط به آکارا می رود البته احتمال دارد ویزای شما هم در آنکارا صادر شود ولی قبل از آن ورشو از شما کپی پاسپورت خواهد خواست
      نوبت بعدی روشن نیست کی باشد

  19. مریم
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۴ | #35

    سلام
    یک سوال : وقتی پاس رکوییست میشویم یعنی ویزا آماده است و می توانیم برویم و آن را دریافت کنیم؟

  20. سارا
    ۱۳ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۰:۴۴ | #37

    با سلام
    می خواستم خواهش کنم که اگه می شه در مورد پرونده های پناهندگی و اقامت دائم در کانادا هم مطلب بزارین.
    ممنون

    • ۱۴ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۲:۳۶ | #38

      پناهندگی در شان ایرانیان نیست
      در مورد اقامت دایم هم ۲۰۰۰ مقاله در سایت و وبلاگ هست بخوانید

  21. رضا
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۰:۴۳ | #39

    با سلام

    جناب دکتر بالاخره امروز مدیکال ما از ورشو اومد.فایل نامبردوم ما در آگوست ۲۰۰۹ صادر شد (فدرال).من از کلاینت های شما نیستم ولی تنها با سایت شما آرامشم را حفظ می کردم.تلاش های شما باعث دلگرمی همه بوده. امیدوارم بزودی خبر خوب برای دوستان متقاضی ارسال بشه.

  22. Reyhaneh
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۲۰:۱۴ | #40

    با سلام و خسته نباشید
    جدیدا نامه پاس ریکوست را دریافت نموده ام. از جمله مدارکی که خواسته اند ۲ قطعه عکس می باشد که گفته شده مشخصات آن را در این لینک چک کنیم:
    http://www.cic.gc.ca/english/pdf/kits/guides/E37059.pdf
    این لینک قابل باز شدن نیست و پیغام خطا می دهد. می خواستم بپرسم آیا مشخصات عکس در این مرحله مشابه مشخصات همان عکسی است که برای application در ابتدای اقدام برای مهاجرت (لیست ۲۹ تایی) فرستاده بودیم؟
    با تشکر فراوان از توجه شما

  23. سيد حسين حسيني
    ۱۲ مرداد ۱۳۹۱ در ۰۹:۰۰ | #42

    با سلام و خسته نباشید

    تاریخ ۲۱ نوامبر نامه مدیکال برام صادر شده لندینگ و سو پیشینه هم جزء مدارک درخواستی بوده است، ۲۶ دسامبر هم کار معاینات من و خانوادم انجام شده ،۴ ژانویه مدارک پزشکی من رسیده پاریس. به نظر شما ویزای من آماده است که مدارک لازم و براتون بیارم یا خیر؟

    با تشکر
    حسینی

دیدگاه ها مسدود است.