خانه > نیروی متخصص فدرال > شایعه حذف پرونده ۳۸ رشته ایها و نظر من

شایعه حذف پرونده ۳۸ رشته ایها و نظر من

۲۳ آذر ۱۳۹۱

در ۲۴ ساعت گذشته سیلی از کامنت و ایمیل به اینجانب رسیده است و همه درمورد شایعه ای است که منشا آن نقل قولی از سوی آقای تیم لیهی است.  یکی از تازه واردان مهاجر به دیدن ایشان رفته و از ایشان نقل کرده که وزیر بنا دارد پرونده های گروه MI1  یا همان ۳۸ رشته ایهای خودمان را در ژانویه ۲۰۱۳ حذف کند و در ادامه آن هم آمده است که راه برای شکایت باز است و اگر کسی می خواهد می تواند به ایشان برای شکایت بپیوندد.

نخست بگویم که آقای لیهی را فرد درستی می دانم و این تحلیل که ایشان در صدد بسط شایعه ای برای یارگیری و جذب افراد برای شکایت باشد را رد می کنم اما اینکه این تحلیل ایشان چه میزان درست است جای بحث دارد. این دوستی که موضوع را نقل کرده است به اینکه چرا ایشان به چنین تحلیلی رسیده است اشاره ندارد. طرح چنین موضوعی فقط تنها در صورتی قابل اعتناست که مبتنی بر استدلال و یا اطلاعات قابل اتکایی باشد.

در اینکه این وزیر را حساب و کتابی نیست و فردی است که هیچ تصمیم غیر اصولی از او بعید نیست شک ندارم اما بنا به دلایل زیر چنین تصمیمی بسیار بعید است:

۱- وزیر هنوز در حال پرداخت هزینه سیاسی حذف پرونده های قبل از ۲۰۰۸ است ضمن اینکه با شکایتی که در دادگاه طرح شده هنوز درگیری قضایی هم دارد. تمام استدلال او در مورد حذف آن پرونده ها که با تصویب قانون انجام شد مبتنی بر این بود که لیبرالها سیستمی غیر منطقی در مهاجرت حاکم کرده بودند و نتیجه این سیستم ورود افرادی است که تخصصهای مورد نیاز کانادا را ندارند و پاسخ درخوری به نیاز بازار کار نیستند و ………… در مورد این گروه ۳۸ گانه این استدلال قابل شنیدن نیست. این لیست دست پخت شخص وی است و با سرو صداهای زیاد و قول ویزای ۶ تا ۱۲ ماه اعلام شد و برای دوره ای بیش از دو سال مورد عمل بوده است. حتی اگر این وزیر قانون شکن بخواهد چنین کند که بسیار بعید می دانم هم حزبی های عاقلتر او به این طرح رای نخواهند داد و نمی تواند چنین کند.

۲- وزیر توان اقدام بدون تصویب یک قانون  را ندارد دلیل آن هم این است که قدرت بی حد و حصر او که ناشی از قانون C-50 بود با طرح موضوع شکایت از سوی گروه ۳۸ گانه در دادگاه فدرال  یعنی همان دعوای آقای لیهی و نیز خانم پارکر از سوی قاضی زیر سوال رفت و تنها راه برای او تصویب یک قانون در پارلمان است که بعید می دانم عملی باشد.

۳- حتی در همان قانون حذف پرونده های قبل از ۲۰۰۸ ملاک حذف پرونده های پروسس نشده بود یعنی پرونده هایی که مرحله selection  را طی نکرده بودند و آنهایی که از این مرحله رد شده بودند حذف نشدند. اگر هم به فرض بعید برای گروه ۳۸ رشته ای اتفاقی بیافتد آن دسته از آنان که این مرحله را طی کرده اند در امان خواهند بود. در این میان آنهایی که در شکایت شرکت کرده بودند و اداره مهاجرت رسما به دادگاه اعلام کرده است که پرونده آنها را رسیدگی کرده و مرحله selection را گذرانده اند در امنیت هستند و نباید نگران باشند.

در ادامه نقل قول از لیهی صحبت از شرکت در شکایت شده است و اینکه افراد می توانند به آن بپیوندند. به نظر می رسد ایشان در صدد است دعوای دیگری به استناد دعوای قبلی به دادگاه فدرال ببرد. اگر اینطور باشد به آنهایی که در شکایتهای قبلی نبوده اند توصیه می کنم شرکت کنند هر چند هزینه اقدام کم نیست در دعوای قبلی برای هر نفر اگر اشتباه نکنم ۱۲۰۰ دلار می خواستند.

 

  1. مهناز
    ۲۳ اسفند ۱۳۹۱ در ۰۴:۵۸ | #1

    سلام آقای دکتر
    مدتی بود که به سایت بسیار خوبتون سر نزده بودم و امروز دوباره کلی از اینکه همچین جائی و آدم خوبی مثل شما وجود داره خوشحال شدم
    من از گروه ۳۸ شغله هستم و ده ماه پیش ازم آپدیت مدارک خواستن که فرستادم براشون. پرونده من هم ورشو هست. اما هیچ خبری نیست.
    در واقع دیگه دارم از استرس اینکه آیا Select شدم یا نه از بین میرم

    ممنون میشم اگر میشه امیدوار بود یا قابل پیش بینی هست که وضعیتم چی هست ، لطف کنید و بگید

    • ۲۷ اسفند ۱۳۹۱ در ۰۴:۰۷ | #2

      انتخاب که شده اید چون اگر نشده بودبد پارسال ردی می گرفتید

      همین یکی دو ماهه می اید

  2. صدر
    ۹ اسفند ۱۳۹۱ در ۱۰:۲۶ | #3

    سلام آقای دکتر
    من از افراد گروه ۳۸ شغله هستم و در شکایت علیه وزیر همراه کمپین شما شدم. که خوشبختانه جزو افراد پذیرفته شده
    بودم و این خبر توسطایمیلی از دفتر شما بمن داده شد.
    حدود یکسال پیش با توجه به اعلام سایت سی ای سی پرونده من به ورشو منتقل و تا کنون خبری از آن نشده لذا توسط یکی از دوستان مقیم کانادا درخواست کیپس کردم که تقریبا پس از سه هفته پاسخ دادند که پس از جستجو در پایگاه اطلاعاتی خودشان هیچ رکوردی یافت نشده و فقط گفتند که میتوانم ظرف مدت شصت روز شکایت کنم. خواهشمندم در این زمینه من را راهنمایی کنید. اصل متن دریافتی از اوتاوا هم بشرح زیر است

    This is further to your request under the Access to Information Act for the Warsaw electronic permanent residence file concerning SADROLSADAT-DEZFOULI received by Citizenship and Immigration Canada on February 20, 2013

    Following a thorough search of our information holdings, I regret to inform you that no records were found that respond to your request.

    • ۱۵ اسفند ۱۳۹۱ در ۲۲:۲۲ | #4

      با ورشو مکاتبه کنید و از وضعیت فایل بدون اشاره به این Caips سوال کنید. جای نگرانی نیست دقت کافی ندارند و گاه نتایج غیر معقولی اعلام می کنند

  3. amir aghazadeh
    ۲۷ دی ۱۳۹۱ در ۱۴:۵۲ | #5

    با عرض سلام
    همسر من ۲۶/۱۰/۹۱ با دفتر تهران شما قرارداد بسته اند ……..

  4. سهند
    ۲۴ دی ۱۳۹۱ در ۲۱:۰۲ | #7

    با عرض سلام و خسته نباشید از تلاش بی وقفه جنابعالی و همکاران در راهنمایی و پاسخ به سوالات موکلین.

    همسر بنده موکل شما ،جز ۳۸ رشته ایها اقدام کرده است و جز شاکیان هم بودیم که اسم ایشان در لیست سلکشن بود. اکنون در حال تهیه اپدیت هستیم. از طرفی تصمیم گرفتم که برای اینوستمنت در امریکا یا کانادا نیز پرس و جویی بکنم. حدود ۱۰۰۰ دلار بابت ویزیت یک وکیل در ونکوور هزینه کردم و ایشان در توضیحات خود در مورد پرونده فعلی ما ، گفته است که دولت کانادا حتی بعد از اعتراض مطرح شده قصد ندارد که به این پرونده ها ترتیب اثر دهد. این موضوع باعث نگرانی بنده شد که بابت این مساله افرهای تحصیلی و فرصتهای سرمایه گذاری خود را در کشورهای دیگر انهولد گذشته ام. ولی جوابهای منطقی شما را خواندم و از این بابت ممنونم. حال اقای دکتر ایا راه حلی هست که این پروسه رسیدگی را در اداره مهاجرت با صرف هزینه تسریع کنیم؟ در مورد امریکا ایا با سرمایه گذاری ۲۰۰ هزار دلاری که ویزای دوساله تجاری می دهند می توان در دانشگاه با هزینه کمتر به تحصیل پرداخت یا خیر؟

    • ۲۶ دی ۱۳۹۱ در ۲۲:۵۴ | #8

      خیر با صرف هیچ هزینه ای نمی توان سرعت داد
      اگر قصد تحصیل جدی ندارید وقت خود را با تحصیل از بین نبرید
      برای دانشگاههای کانادا اقدام کنید

  5. کامیلب
    ۱۷ دی ۱۳۹۱ در ۱۸:۳۴ | #9

    سلام
    همسر من در ۳۸ رشته است و با شرکت در شکایت تیم شما جزو ۲۷۰ نفر سلکشن هست. . حدود ۳ ماه پیش هم جواب کیپس اومد که کد قبولی داریم و مرحله جک امنیتی و مدیکال مونده. با توجه به راهنمایهای شما آپدیت هم فرستادیم ۲ ماه پیش. با توجه به لیست ۴۳ رشته ۲۰۱۳ من شرایط درخواست برای این لیست رو دارم. میتوانم درخواست بدم یا نه؟ اگر میشه کار درستیه یا منتظر نتیجه نهایی همسرم باشم.ممنون.

  6. Applicant
    ۱۶ دی ۱۳۹۱ در ۱۴:۱۲ | #11

    با سلام
    بنده مقالات شما و پاسخ هایتان به سوالات را در وبلاگ در مورد ویزای تحصیلی برای متقاضیان مهاجرت خواندم.
    بنده از متقاضیان ۳۸ رشته ای هستم که حدود ۳ سال پیش اقدام کرده ام. یک سوال قبل از اقدام برای ویزای تحصیلی داشتم و آن اینکه من یک سری اطلاعات را در زمان اقدام مهاجرتی کامل ارائه ندادم، (نه اینکه دروغ ارائه شده باشه بلکه کامل نبوده) مثل اینکه من در دانشگاهمون بخاطر رتبه، ۲ رشته ای تحصیل کردم و طبیعتا فقط در یکی از اونها مشغول به کار بودم و تمام مدارک تحصیلی و کاری را هم کاملا درست فرستادم اما هیچ اشاره ای به تحصیل در رشته دوم نکردم، آیا در زمان Apply چنانچه این موارد را در رزومه ام بنویسم مشکلی ایجاد می شود؟ آیا ارتباطی بین دانشگاه ها و اداره مهاجرت (بخصوص در زمان دریافت ویزای تحصیلی) وجود دارد و ممکن است این عدم صحبت از رشته دوم به عنوان دروغ تلقی گردد؟ بخصوص که بسیار علاقمند به تحصیل در رشته دوم که به آن اشاره نکرده ام می باشم. در صورتی که شرایطم را قابل اقدام می بینید ممنون می شوم بفرمایید که چگونه می توانیم پروسه اخذ پذیرش را با شرکت شما (فرموده بودید که در این زمینه نیز شرکت فعال است) شروع نماییم.
    بسیار ممنون بخاطر وقتی که می گذارید.

    • ۲۰ دی ۱۳۹۱ در ۲۳:۳۷ | #12

      خیر رابطه ای بین دانشگاهها و اداره مهاجرت نیست
      برای دریافت پذیرش از سوی کنپارس ایمیل بزنید و یا با دفتر مونترآل ما تماس بگیرید در خدمت شما هستیم

  7. م.ی
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۰۹:۵۲ | #13

    سلام خدمت همه هم میهنان به خصوص اقی دکتر مختاری مدیر وبلاگ دوستان در این برهه که برخی شبکه های خارجی بر بی فایده بودن شکایت می گویند تنها وظیفه ما تبعیت از آقای مختاری است که با این زحمت وسیله ای برای حضور ما در دادگاه شدند بیایید یک بار دیگر با اتحاد زیاد از حق خود دفاع کنیم واز این عادت زشت محافظه کار بودن خارج شویم مختاری جان ما همراه شما هستیم و افتخار می کنیم که شما وکیل جامعه ایرانیان هستید همیشه شما را تحسین و دست فداکارتان را می بوسم

  8. زهرا
    ۶ دی ۱۳۹۱ در ۰۸:۵۴ | #14

    با سلام جناب مختاری. برونده ما جزء ٣٨ رشته ایهاست فایل نامبر هود را فروردین ٨٩ دریا فت کرده ایم در سایت in process هستیم سؤال من این است که با توجه به تصمیم جدید مبنی بر رسیدکی سریع تر به برونده ها تا می ٢٠١٣ و تأخیر در أعلام لیست جدید مشاغل أیا هنوز هم خطر حذف برونده ٣٨ رشته ایهای سلکت نشده وجود دارد؟ إز توجه شما ممنونم

  9. الهه
    ۲ دی ۱۳۹۱ در ۱۶:۱۵ | #16

    سلام همسر بنده پزشک است و جز ۳۸ رشتهایها سال گذشته وکیلم ما را در استرس زیادی و نآمیدی قرار داد که پرونده ما به دلیل کم بودن نمره آیلس همسرم رد میشود از ایشان خواهش کردیم نامه ای به سفارت بزند و از رد بودن پرونده ما اطمینان پیدا کند وقتی به اصرار ما نامه زد جواب آمد مورد شما select شده و نیازی به آیلس مجدد نیست و این باعث شد به ناشی بودن وکیلم شک کنم حال میخواهم از شما بپرسم این جوابی که سفارت داده یعنی چی.؟ میشه امیدوار بود به رفتن بعد از این همه انتظار؟ یا ممکنه حذف بشیم.؟؟؟؟؟؟؟

  10. حمیدرضا علیجانی
    ۱ دی ۱۳۹۱ در ۱۸:۳۵ | #18

    چه جوری میشه درخواست CAIPS انجام داد؟ آیا من خودم میتونم این درخواست رو انجام بدم یا باید از طریق وکیل انجام بشه؟ در ضمن از پاسخگویی سریعتون بینهایت متشکرم.

  11. حمیدرضا علیجانی
    ۱ دی ۱۳۹۱ در ۱۷:۱۹ | #20

    آقای دکتر با تشکر از پاسخگویی شما، من از ۳۸ رشته ای ها هستم و در Client Application Status وضعیتم In Process هست و آدرس جدیدم رو هم سایت دو ماه پیش بروز کرده. آیا پرونده من جزو پرونده هایی هست که سلکشن شدن یا پرونده هایی که نامه آپدیت دریافت کردن جزو سلکشن ها هستن؟ لطفا پاسخ سوال منو بدید چون خیلی نگران هستم. در ضمن رشته ای که از اون طریق اقدام کردم جوشکاری برق با کد ۷۲۶۵ هست، اخیرا هم یکبار دیگر امتحان آیلتس دادم و اسکن مدرک رو هم برای سفارت کانادا در ورشو فرستادم. در دو دوره ی جوشکاری درجه یک فنی حرفه ای هم شرکت کردم و حدودا ۷۹۰ ساعت دوره دیدم و مدرک گرفتم تا سطح مدرکم رو از درجه دو به درجه یک ارتقا بدم. آخرین مدرک تحصیلی من هم فوق لیسانس هست. لطفا اگر توصیه ای هم دارید اعلام بفرمائید. با تشکر از پاسخگویی شما.

    • ۱ دی ۱۳۹۱ در ۱۷:۴۳ | #21

      اگر از دوستانی هستید که در شکایت ما بودید و اعلام شد سلکشن انجام شده است بله وگرنه بنده از کجا بدانم در پرونده و وضعیت شما چه می گذرد. راه آن درخواست CAIPs است

  12. میثم
    ۱ دی ۱۳۹۱ در ۰۴:۱۰ | #22

    باسلام
    جناب آقای دکتر،آیا فردی که لندینگ را انجام می دهد ورزیدنت می شود میتواند بدون برگشتن به ایران ازدواج خود راثبت کندو از کانادااسپانسر همسرش بشود.منظور این است که این سوال برای اداره مهاجرت پیش نخواهد آمد که این فرد چگونه بدون خارج شدن از کانادا در یک کشور دیگر ازدواج کرده است!؟ باسپاس فراوان

    • ۱ دی ۱۳۹۱ در ۱۷:۴۶ | #23

      بله ولی در این صورت اثبات واقعی بودن ازدواج سخت است
      اگر این ازدواج با کسی است که رابطه عاطفی داشته اید و یا نامزد شما بوده است و قابل اثبات است ایرادی نیست ولی اگر برای شما خواستگاری رفته اند و شما ایشان را قرار است در کانادا ببینید خیر

  13. منصوره
    ۳۰ آذر ۱۳۹۱ در ۰۶:۴۶ | #24

    @علی مختاری
    تشکر از پاسختان دقیقا برای من ذکر کردند که مرا eligible ندانستند وافسر از مدارک من راضی نشده اما چرا مبلغ processing fee PR adult *2=1250$ ذکر شده در صورتی که من ۱۴۰۰ دلار دادم؟

  14. منصوره
    ۲۹ آذر ۱۳۹۱ در ۱۶:۲۲ | #26

    با سلام خدمت آقای دکتر بزرگوار قبل از هر چیز از زحمات شما و پاسخگوییتان سپاسگزارم صادقانه بگم ای کاش زودتر با شما و شرکتتان آشنا شده بودم شاید سرنوشتم متفاوت می شد جز ۲۸ شغله ها بودم که اخیرا بدون دلیل ریجکت شدم (علی رغم تمامی مدارک و امتیازم)بگذریم سوال اصلی من در خصوص refund هزینه من هست هزینه من با ۲بچه ۱۴۰۰ دلار بود که در ابتدای اپلای کردن پرداخت کردم در نامه ریجکت هم به ارسال چک اشاره شده اما مبلغ ان را ۱۲۵۰ ذکر کرده !؟ وکیلم میگه این یک نامه تیپیک هست و مبلغی برگشت نمی دهند می خواستم اگر زحمتی نیست من را راهنمایی کنید جریان از چه قراره لازم به ذکر است آدرس پستی من در سایت مهاجرت آدرس شرکت وکیلم است و من دسترسی به چیزی ندارم

    • ۲۹ آذر ۱۳۹۱ در ۲۲:۰۰ | #27

      از لطف شما سپاسگزارم
      بازپرداخت پول شما بسته به نوع ردی است که دریافت کرده اید اگر شما را از نظر مقررات پذیرش پرونده eligible برای رسیدگی ندانسته اند مثلا گفته اند قانع نشده اند که سما در این زمینه سابقه دارید در این صورت بله باید بازگردد و رقم هم رقمی است که داده اید اگر متفاوت است باید مکاتبه شود ولی اگر رد پس از رسیدگی و به دلیل کمبود امتیاز بوده است در این صورت پولی در کار نیست

  15. هدی
    ۲۸ آذر ۱۳۹۱ در ۱۶:۱۸ | #28

    با عرض سلام
    جناب دکتر می بخشید سوال من در مورد برنامه ی EB-5 است.می خواستم بدونم آیا در این مدت آیا خودمون هم الزاما باید در خاک آمریکا حضور داشته باشیم؟ و دوم اینکه آیا حتما باید دارایی قابل اثبات یک میلون دلار باشه یا با مبلغ کمتر هم میشه؟
    سپاس

    • ۲۹ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۴۷ | #29

      دارایی باید یک میلیون دلار باشد و کمتر نمی شود
      شما وقتی گرین کارت دارید باید الزامات قانونی آنرا هم رعایت کنید و نمی توانید بیش از ۶ ماه خارج از خاک آمریکا باشید

  16. جنانی
    ۲۷ آذر ۱۳۹۱ در ۰۵:۳۵ | #30

    سلام آقای مختاری:
    پرونده من در ۳۸ رشنه است با عنوان financial manager اقدام کردم تا الان هیچ نامه ای دریافت نکردم پسر من الان ۱۹ ساله شده ودر خارچ از ابران تحصیل می کند آیا به نطر شما فرستادن گواهی عدم سوپیشینه و آپدیت مدارک پسرم قبل از گرفتن نامه آپدیت کار درستی است و ممکن است در بازنگری پرونده تاثیری داشته باشد؟

  17. Mahmoudi
    ۲۶ آذر ۱۳۹۱ در ۰۷:۵۷ | #32

    سلام اقای مختاری
    امروز بالاخره جواب مارو آنکارا داد و نامه ردی ما رو پس از ۷ ماه داد.من متخصص پوستم که پس از اتمام پزشکی عمومی برای تخصص ۴ سال در اوکراین درس خواندم و تخصص خود را گرفتم .۷ سال هم در مجموع سابقه کار داشتم.جالب اینه که افیسر پرونده ما لول تحصیلی من را لیسانس تشخیص داده و از ۲۵ امتیاز ۲۰ امتیاز بیشتر نداده و هیچ اشاره ای به مدرک تخصص من نکرده؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!خیلی جالبه؟؟ایا راهی هست یا دیگه بیخیال پرونده شم؟؟؟!!!!!خیلی جالبه ۱۲ سال تحصیلات دانشگاهی داشته باشی و شما رو لیسانس حساب کنن.واقعا یک توهین به ایرانی و جامعه ایرانیه.

    • ۲۸ آذر ۱۳۹۱ در ۰۶:۱۵ | #33

      این تنها در مورد ایرانیان نیست داستان مفصلی است که به دادگاه هم کشیده است
      می توانید به دادگاه فدرال شمایت کنید شانس ۵۰٪ است ولی هزینه زیاد است البته اگر با فرض ۲۲ امتیاز قبول می شوید این کار را بکنید

  18. سعید
    ۲۶ آذر ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۲ | #34

    با سلام
    من که خیالم راحته چون تو شکایت شرکت کرده ام و مرحله سلکشن را رد کرده ام. الان منتظر نامه مدیکال هستم ولی کی میاد الله اعلم.

  19. حمید
    ۲۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۵:۲۰ | #35

    با سلام مجدد

    به نظر من:

    متاسفانه باید عرض کنم که تمام دلایل شما برای رد ادعای مطرح شده، کاملا منطقی است!!!!! در حالیکه رفتار آقای وزیر در خصوص رسیدگی به پرونده های مهاجرت همواره از هر گونه منطقی خارج بوده و هست.
    ایشان پست وزارت مهاجرت را با با خط مقدم جنگ اشتباه گرفته و فکر میکنند که در حال جنگ پارتیزانی با دشمنان خود هستند و باید هر لحظه از ایشان منتظر یک حرکت عجیب و غریب باشیم حتی حرکت انتحاری !!!!!
    فقط خدا می داند این همه حرکت محیرالعقول این وزیر نابغه و جلب توجه افکار عمومی به این حرکتها، برای گمراه کردن افکار عمومی از چه موضوع دیگری است که در دولت یا وزارتخانه ایشان در حال وقوع است؟؟؟؟؟

    با تشکر فراوان
    حمید

  20. سعید
    ۲۵ آذر ۱۳۹۱ در ۱۱:۳۲ | #36

    با تشکر از شما ، گرچه شاید یه کم بی ربط به این موضوع باشه ، اما میخواستم نظر شما رو در مورد دعوت به مصاحبه بعضی افراد در آنکارا که این روزها زیاد شده هم بدونم . گروهی میگن این موضوع به نوعی با داشتن سابقه کار یا اخذ مدرک در یکی از موارد مندرج در لیست مرتبط هست ! لیستی که خیلی هم منطقی به نظر نمیاد
    توی این لیست حتی سازمان دامپزشکی کشور هم وجود داره !
    http://laws-lois.justice.gc.ca/eng/regulations/SOR-2010-165/page-6.html

  21. مارال
    ۲۴ آذر ۱۳۹۱ در ۰۶:۱۱ | #38

    با سلام
    آقای دکتر اگر selection شده ایم پس چرا در سایت هتوز in process است؟ من عضو select شده های شرکت کننده در دادگاه فدرال هستم.
    با تشکر.

  22. رضا
    ۲۳ آذر ۱۳۹۱ در ۱۳:۲۵ | #40

    با سلام
    آقای دکتر اگر این موضوع اجرایی شود آیا افرادی که مدیکال ،هزینه اقامت، کپی پاسپورت ،صورت حساب بانکی و فرم های ارسالی را داده اند هم شامل می شوند یا اینها هم جزو selection شده هاهستند با توجه به اینکه در سایت in process هستند.
    امیدوارم با آمدن ویزا از این استرس ها رهایی پیدا کنیم.با تشکر از وقت شما

  23. محمد
    ۲۳ آذر ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۰ | #42

    مرسی دکتر مختاری عزیز بابت دادن آرامش به موکلین و متقاضیان منتظر.

  24. محمد ع
    ۲۳ آذر ۱۳۹۱ در ۱۰:۲۲ | #43

    تحلیل شما بسیار تحلیل متینی است

  25. سعید
    ۲۳ آذر ۱۳۹۱ در ۰۷:۰۸ | #44

    ممنونم جناب دکتر . فقط مایلم بدونم چه تفاوتی بین شکایت ما با شکایت آقای لیهی بوده که شاکیان آقای لیهی مدیکال گرفتند اما ما با اینکه نظر شما هم این بود که نهایی شدن پرونده یعنی گرفتن مدیکال ، فقط به اعلام یک لیست قناعت شد ؟

    • ۲۳ آذر ۱۳۹۱ در ۱۸:۳۱ | #45

      چه کسی گفته که آنها مدیکال گرفته اند تعدادی از آنها گرفته اند و تعدادی از بچه های ما هم گرفته اند و اتفاقا به نسبت تعداد مدیکالهای ما بیشتر است

  26. وحید
    ۲۳ آذر ۱۳۹۱ در ۰۷:۰۸ | #46

    سلام علی جان
    این طرز برخورد شما با این موضوع کاملا حرفه ای و جواب های شما کاملا مستدل .
    ممنونم
    وحید

دیدگاه ها مسدود است.