خانه > نیروی متخصص فدرال > سوالاتی درباره وضعیت پرونده های ۳۸ گانه و درخواست آپدیت از آنها

سوالاتی درباره وضعیت پرونده های ۳۸ گانه و درخواست آپدیت از آنها

۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۱

سوال:

پرونده ما با یکی از دوستان دقیقا یک روز ازطریق سوریه دیافت شد(۳۸رشته ای) .حدود ۳ماه پیش از دوستمان آبدیت خواستن وبعد از آن هم (حدود یک هفته قبل)مدیکال دریافت کردن ولی هیچ آبدیتی ازما خواسته نشده است فقط حدود یک ماه پیش(۱۲آپریل)نامه ای از ورشو دریافت کردیم که پرونده شما در حال بررسی است در صورت لزوم با شما تماس گرفته خواهد شد.

حال باتوجه به اینکه از۹۰درصد آبدیت خواسته اند:

۱-آیاجای نگرانی نیست؟

۲-ممکن بدون آبدیت، مدیکال دریافت کنیم؟

۳- با توجه به اینکه ما پرونده ا ی دیگر مربوط به قبل از ۲۰۰۸ داریم به نظر شما برای آن چه کار باید کرد؟

۴-آیا تقاضای حذف کنیم یا خود به خود حذف می شود ؟

۵- با توجه به اینکه نامه ای دریافت نکردیم که کدام یک از روش ها را می خواهید ادامه دهید(قبل از ۲۰۰۸ یا ۳۸ تای را )ممکن است نامه های که جدیداز ورشو دیافت کرده ایم سر کاری باشد؟

 

پاسخ:

این پیش فرض که ۹۰ درصد افراد آپدیت کرفته اند از کجا آمده است؟ اینطور نیست و کمتر از ۳۰ درصد افراد آپدیت گرفته اند.

۱- نگرفتن آپدیت اصلا جای نگرانی ندارد

۲- بله ممکن است و دوستان دریافت کرده اند

۳- آن پرونده تمام است و اقدام هم ندارد. درست مثل اینکه اصلا نیست

۴- خودبخود تمام است به جز برخی پرونده های ۲۰۰۶ و قبل از آن که پروسس شده اند

۵- پرونده های قبل از ۲۰۰۸ منتفی شده اند و نامه نگاری نیاز نداشته است

 

  1. علیرضا صالحی
    ۲۷ مهر ۱۳۹۳ در ۲۰:۵۰ | #1
  2. علیرضا صالحی
    ۲۴ مهر ۱۳۹۳ در ۱۰:۳۹ | #2

    علیرضا :
    با سلام وتشکر از مطالب مفیدی که مطرح فرمودید. من ۲۰۱۰ فدرال اقدام کرده بودم و شوهر خواهرم که مقیم کانادا هست را به عنوان نماینده معرفی کرده ام متاسفانه ۸ ماه پیش نامه آپدیت جهت ایشان ارسال شده و او متوجه نشده است و حالا به من اعلام کرده که دیگر ۶۰ روز مهلت ارسال مدارک تمام شده ، برای سفارت ورشو نامه زدم وتوضیح دادم آیا امیدی هست ؟ شما می تونید راهنمایی کنید؟ شما می تونید این پرونده را پیگیری کنید؟
    سپاس

  3. علیرضا
    ۲۲ مهر ۱۳۹۳ در ۱۳:۳۶ | #4

    با سلام وتشکر از مطالب مفیدی که مطرح فرمودید. من ۲۰۱۰ فدرال اقدام کرده بودم و شوهر خواهرم که مقیم کانادا هست را به عنوان نماینده معرفی کرده ام متاسفانه ۸ ماه پیش نامه آپدیت جهت ایشان ارسال شده و او متوجه نشده است و حالا به من اعلام کرده که دیگر ۶۰ روز مهلت ارسال مدارک تمام شده ، برای سفارت ورشو نامه زدم وتوضیح دادم آیا امیدی هست ؟ شما می تونید راهنمایی کنید؟ شما می تونید این پرونده را پیگیری کنید؟
    سپاس

  4. مائده عرب
    ۲۲ مهر ۱۳۹۳ در ۰۹:۲۱ | #6

    باسلام
    همسرم دارای ویزای مولتیپل کاناداست وقراره بزودی بره کانادا ودرانجاساکن شود چقدر طول میکشه اقامت بگیره وچقدرطول میکشه منو اسپانسرکنه وچقدرزمان میبره من به او ملحق شوم

    • ۲۲ مهر ۱۳۹۳ در ۱۱:۲۵ | #7

      کسی که با ویزای اقامت موقت به کانادا می رود از جهت دریافت اقامت فرق جندانی با کسی که کانادا نیست ندارد

  5. محمد
    ۴ مرداد ۱۳۹۳ در ۰۷:۵۰ | #8

    با سلام خدمت دکتر مختاری

    من جزء افرادی هستم که از طریق ۳۸ رشته ای ها اقدام کردم(فدرال) ودر تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۰ از طریق ایمیل UCIرو دریافت کردم و در تاریخ ۱ مارچ ۲۰۱۱ فایل نامبر دریافت نمودم.در این خصوص از جنابعالی سه سئوال دارم

    ۱-چگونه میتوانم بفهمم پروندم از سوریه به ورشو ارسال شده یا انکارا؟
    ۲-از تاریخ دریافت فایل نامبرم در سایت cic کهapplication statusمیکنم پیغامWe were not able to identify you using the information you providedنشان میدهد و ایا بعد از گذشت این مدت طبیعیست؟
    ۳-من در سال ۲۰۱۲ ازدواج کردم میخواستم بدانم باید چطوری این تغییرو به انها اطلاع بدم یعنی چه فرمی رو باید پر کنم و به کجا بفرستم ویا اینکه منتظر بشم آپدیت مدارکم بیاد بعد بفرستم؟

    • ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ در ۰۲:۵۴ | #9

      ۱- باید مکاتبه کنید با هر یک از این دو سفارت خانه
      ۲- اطلاعات را درست وارد نمی کنید و واید سایت نشده است که استتوس بدهد
      ۳- در این زمینه پست هایی در همین وبلاگ هست بخوانید باید فورا اعلام کنید

  6. پرنگ
    ۷ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۷:۰۸ | #10

    با توجه به اینکه من هنوز دعوت به مصاحبه نشده ام و فقط یک شماره پرونده دریافت کرده ام

  7. پرنگ
    ۷ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۷:۰۵ | #11

    با سلام

    آیا در صورت بستن پرونده مهاجرت به کبک توسط شخص متقاضی یا وکیل یا مشاور وی هزینه پرداختی به سفارت توسط سفارت به متقاضی برگردانده می شود؟
    با سپاس

  8. الناز دادپور
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۸ | #13

    با سلام شش ماه است که فایل فدرال دریافت کرده ام و رشته دیمند دارم تا مدیکال حدودا چقدر مونده با تشکر

  9. وحید
    ۲۳ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۸:۳۸ | #15

    جناب دکتر ، با سلام و احترام،
    ما جز ۳۸ رشته ای ماه می ۲۰۱۰ هستیم و کماکان منتظر دریافت مدیکال و آپدیت هستیم . اخیرا شنیدیم ورشو ماههای آپریل و می را بررسی و جواب می دهند.
    ۱- آیا همینطور است ؟
    ۲- بطور معمول ورشو برای آپدیت چه مدارکی می خواهند ؟
    با تشکر از لطف جنابعالی.

  10. افسون
    ۳۱ فروردین ۱۳۹۲ در ۰۵:۵۳ | #16

    جناب آقای دکتر مختاری
    با سلام
    همانطور که راهنمایی فرمودید به ورشو ایمیل زدم علیرغم اینکه همرا با فرستادن مدیکال اپدیت مدارک و هزینه لندینگ و سوع پیشینه نیز انجام شد مجددا از من خواستند تا سابقه شغلی خودم را بین سالهاهای ۱۹۸۹-۲۰۰۳ را بفرستم البته من اینکار را کردم ( من پزشک عمومی هستم) نگرانی من این است در لیست مشاغل فعلی پزشک نمی خواهند ایا ممکن است مورد من با وجود مدیکال ووو…رد شود . اپدیت مجدد را ۴اپریل بدستشان رسیده است .ایا صحیح است مجددا ایمیل بزنم.پیشاپیش از راهنماییهای با ارزشتان متشکرم.

  11. ساناز
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ در ۰۷:۴۷ | #18

    خیلی متشکر از پاسختان

  12. ساناز
    ۱۳ اسفند ۱۳۹۱ در ۰۷:۴۵ | #19

    ممنون از پاسختان

  13. ساناز
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۴:۵۵ | #20

    سلام . می خواستم بدونم آیات در خصوص پرونده های ۲۰۰۶( ۳۸ رشته)تصمیمی گرفته شده .چون از زمان update شدن سایت سفارت وقتی روی application status می روم فایل نامبرم شناسائی نمی شود در حالیکه ۲ ماه پیش وضعیتم in pross بود و هیچگونه ایمیلی در خصوص رد پرونده هم دریافت نکرده ام.پرونده ام مربوط به ۱۲/۲۰۰۶ است و در آخرین ایمیل گفته بودند که پرونده back logهست.ممنون میشوم با توجه به نبود مرجعی پاسخ گو اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید ما را از نگرانی دربیاورید.

    • ۷ اسفند ۱۳۹۱ در ۲۰:۲۷ | #21

      پرونده های ۲۰۰۶ ربطی به گروه ۳۸ رشته ای ندارد
      پرونده های قبل از ۲۰۰۸ تمام هستند و بسته شده اند

  14. ساناز
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۹:۰۱ | #22

    سلام . می خواستم بدونم آیات در خصوص پرونده های ۲۰۰۶ تصمیمی گرفته شده .چون از زمان update شدن سایت سفارت وقتی روی application status می روم فایل نامبرم شناسائی نمی شود در حالیکه قبلا وضعیتم in pross بود و هیچگونه ایمیلی در خصوص رد پرونده هم دریافت نکرده ام.پرونده ام مربوط به ۱۲/۲۰۰۶ است و در آخرین ایمیل گفته بودند که پرونده back logهست.ممنون میشوم با توجه به نبود مرجعی پاسخ گو اگر اطلاعاتی در این زمینه دارید ما را از نگرانی دربیاورید.

  15. زهرا
    ۲۷ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۴:۳۳ | #24

    شما باعث افتخار ما أصفهانی ها هستید.

  16. زهرا
    ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۰ | #25

    سلام جناب مختاری عزیز و صبور می خواستم بدأنم وضع رسیدکی به ٣٨ کانه ها جطور بیش میرود ؟ أیا میتوانیم امیدوارم با شیم که تا آخر ٢٠١٣ مدیکال بکریم رشته ما صنعت سأخت و ساز است و فایل نامبر دوم هود را أبریل ٢٠١٠ دریا فت کرده ایم ٠ فعلا هم in process هستیم با تشکر إز شما

  17. افسون
    ۸ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۶:۲۳ | #27

    آقای دکتر مختاری سلام
    من فایلم از گروه ۳۸ شغله هست که اول آگوست مدیکالم همراه با اپدیت مدارک و هزینه لندینگ و سوع پیشینه امده است که بطور کامل و بموقع ارسال شد.ولی تا بحال خبری از پاس رکوست نیست .این انتظار واقعا کشنده است . آیا صلاح می دانید به ورشو ایمیلی بزنم.ایا برای موکلین شما به همین شکل بوده است؟ از راهنمایی شما ممنونم

    • ۱۰ بهمن ۱۳۹۱ در ۰۲:۳۵ | #28

      زدن ایمیل بی ضرر است
      در مورد موکلین ما صفحه نامه ها را در سایت کنپارس پیگیر باشید تا پاسخ را بدانید

  18. Roz
    ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۰:۰۹ | #29

    ضمن عرض سلام و خسته نباشیدمن اکتبر۲۰۱۰ ازسفارت csqرو گرفتم به موقع اقدام کردم امامتاسفانه در دام کلاهبرداران افتادم پرونده من ارسال شده بود اما مانی اوردر به موقع پرداخت نشدپرونده من برگشت خوردودوباره خواستم اقدام کنم ۲سال گذشت دراین فاصله ازدواج کردم مدارک رو فرستادم جوابی دریافت نکردم فقط یه نامه امد که همسر رو اضافه کردند و با توجه که از تاریخ باز کردن فایل ۲سال گذشته امکان قبول پرونده من هست؟پرستار با سابقه ۱۲ هستم ممنون و متشکر از لطف شما

    • ۱۰ دی ۱۳۹۱ در ۱۶:۳۶ | #30

      تاخیر در پرونده شما به دلیل کوتاهی سیستم نیست بنابراین جای شرکت در شکایت نیست

  19. مارال
    ۲۳ آذر ۱۳۹۱ در ۰۸:۳۱ | #31

    با سلام

    جناب دکتر مختاری من از متقاضیان فدرال و شرکت کننده در دادگاه ۲۷۰ نفری هستم که مرحله selection رو پشت سر گذاشته ام اما سایت هنوز in process نشان میدهد ایا اقدام خاصی باید انجام داد و مشکل کار کجاست؟ دوم اینکه در مورد اپدیت مدارک بانکی مخواستم بدونم نامه ی بانک به اسم خود متقاضی باید باشه یا همسرش هم کافیه؟ سومین سوالم در مورد سو پیشینه است ایا اپدیت سو پیشینه برای کسی که از اخرین دریافت سو پیشینه هنوز ایران برنگشته دوباره لازمه؟ یا از کشوری که در حال زندگیست کافیه؟ اقامت در ایران زیر ۱ ماه نیاز به گرفتن سو پیشینه مجدد دارد با احتصاب اینکه قبلا انجام شده باشد یا خیر؟
    ممنون.

    • ۲۴ آذر ۱۳۹۱ در ۰۰:۴۰ | #32

      تا زمان مدیکال گاه بعد از آن هم in process نشان می دهد ضمن اینکه سایت اصلا مهم نیست. شما منتظر مدیکال هستید مانند بسیاری از دیگر دوستان که امیدواریم تحولی بشود.
      بانک باید به نام متقاضی باشد
      خیر اگر خواستند انجام دهید
      اگر حتی یک روز هم به ایران برگشته اید باید حتما دوباره عدم سو پیشینه بگیرید

  20. فرزاد
    ۱۸ آذر ۱۳۹۱ در ۱۲:۲۲ | #33

    با سلام
    نوامبر ۲۰۱۰ برای کبک در سوریه مصاحبه داشتم و قبول شدم . فایل نامبر دومم فوریه ۲۰۱۱ امد .الان ۲ ساله میگذره هیچ خبری نشده! چیز جدیدی که شنیدم احتماله که پروندهای قدیمیتر مثل ما رفتند ورشو و انجا موندند و باید به انکارا منتقل شوند به نسبت ۲۰۱۱
    که مستقیم رقتند انکارا ..واقعا این طوریه؟ تقدم تاخری نیست؟ نظر شما با توجه به تاریخ مصاحبه وفایل نامبر دومم چیه؟ تخمین حدودی شما کی هست؟

  21. میترا
    ۳۰ آبان ۱۳۹۱ در ۰۹:۳۵ | #35

    با سلام خدمت جناب دکتر عزیز
    بنده از طریق ایمیل قبلا مزاحم شما شدم ونامه ای را که شدیدا نگرانم کرده بود را برایتان forward کردم و شما با کارامدی ومهربانی جواب من را دادید . حال میخواستم بپرسم با توجه به این شرایط که یک ماه به انقضای مدیکال ما
    نمانده وهنوز هیچ جوابی هم دریافت نکرده ایم میتوانم پسرم را بصورت دانشجویی بفرستم ایا ویزا میدهند؟ ایا دفتر تان
    این کار را انجام میدهند؟ایا میتوانم مستقیما باخودتان صحبت کنم؟ من قبلا در دفتر تهران برای سرمایگذاری خدمتتان
    رسیده بودم.
    با سپاس فراوان از الطفات همیشگی شما

    • ۱۱ آذر ۱۳۹۱ در ۲۱:۱۹ | #36

      موضوع مدیکال چندان مهم نیست
      در مورد دانشجویی می توانید اقدام کنید اگر ویزا بدهند ولی تا قبل از اقدام نمی توان گفت می دهند یا خیر
      اگر موکل ما هستید بله می توانید صحبت کنید

  22. mohammad
    ۲۲ آبان ۱۳۹۱ در ۲۱:۲۲ | #37

    سلام اقای دکتر با تشکر از پاسخگویی شما
    ما مارس ۲۰۱۰ فایل نامبر دوم از سوریه گرفتیم و فوریه ۲۰۱۲ از ورشو میل زدند که:YOUR APPLICATION HAS BEEN REVIEWED AND THE PROCESSING STARTED.اما تا کنون هیچ گونه درخواستی مبنی بر اپدیت مدارک دریافت نکرده ایم.ایا این به معنی اپدیت است؟ ایا طبیعی است؟موارد مشهبه داشتهاید؟

    • ۲۷ آبان ۱۳۹۱ در ۲۲:۵۷ | #38

      به هر حال حرکتی در فایل شما انجام شده ولی منظور ما از آپدیت
      یعنی درخواست مدرک جدید

  23. مهناز
    ۹ مهر ۱۳۹۱ در ۱۳:۴۷ | #39

    سلام آقای دکتر
    من مدارکم در تاریخ ۵ ژانویه ۲۰۱۱ به سوریه رسید و فایل نامبرم رو از طریق ایمیل در تاریخ ۵ می ۲۰۱۱ دریافت کردم و در جون ۲۰۱۲ هم مدرک زبان فرانسه را به آدرس کبک ارسال کردم ولی تا کنون نه تائیدیه مدرکم را دریافت کردم و نه از زمان مصاحبه خبری هست. لطفاً راهنمایی کنید.

  24. G.Bigdeli
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۱ در ۰۷:۳۲ | #41

    سلام جناب آفای مختاری:

    پرونده ما در ماه مارچ ۲۰۰۹ به سوریه در کاتاگوری IT Manager ارسال گردید…. و ما در Feb/2012، پیغام ذیل را از ورشو دریافت کردیم یعنی حدود ۷ ماه پیش:

    “Your application was reviewed and we started processing on February 22, 2012”

    و از آن تاریخ تا به کنون هیچ خبری نشده، و هیچ آپدیتی از ما خواسته نشده، خواهشمندیم راهنمایی بفرمایید.آیا مشکلی در خصوص پرونده ما وجود دارد که هیچ اقدامی توسط سفارت کانادا صورت نمی گیرد؟

  25. sara
    ۱۵ تیر ۱۳۹۱ در ۰۸:۲۴ | #43

    با سلام و ممنون از سایت خوبتون یک سوال داشتم اینکه من هنوز برام مدیکال تست نیومده ولی دیروز توی فایلم زد decision made این به معنی رد کردن پرونده من هست؟(والبته باید اضافه کنم که از من مدرک بیمه هم رو دوباره خواستند و من مدرک بیمه را ترجمه کردم و فرستادم و بعد از اینکه مدرک بیمه من رو دریافت کردن تبدیل به decision made شد.)

    • ۱۵ تیر ۱۳۹۱ در ۱۹:۴۴ | #44

      یا مدرک دیر رسیده و یا رسیده و به نظرشان کافی نبوده
      در هر صورت منتظر نامه باشید

  26. sara
    ۱۴ تیر ۱۳۹۱ در ۱۵:۰۵ | #45

    با سلام و ممنون از سایت خوبتون یک سوال داشتم اینکه من هنوز برام مدیکال تست نیومده ولی دیروز توی فایلم زد decision made این به معنی رد کردن پرونده من هست؟

  27. ندا
    ۱۳ تیر ۱۳۹۱ در ۱۸:۰۲ | #46

    سلام آقای مختاری.
    با توجه به این که ماه جون هم تموم شده و پرونده همه ۳۸ رشته ای های شاکی رسیدگی نشد ( از جمله خود من) اگه میشه در مورد قدم بعدی و زمان اقدام برای اون توضیح بدین.
    خیلی ممنون.

  28. farid
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۳:۴۰ | #48

    there is no activity from ankara office for 29- list of ocupation-could you please sort out a petition for this matter?

  29. hossein
    ۲۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۹:۲۶ | #49

    سلام
    اقای دکتر ایا از موکلین شما (درمورد کیس های سرمایه گذاری)کسی جدیدا مدیکال یا نامه بروز رسانی دریافت کرده است؟
    در صورت مثبت بودن جواب .بفرمایید چه مدت بعد از فایل نامبر دوم؟
    با تشکر مجدد از زحمات جنابعالی

  30. فراز
    ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۵:۰۴ | #51

    سلام. به نظر شما روند بررسی متقاضیان ظرفیت جولای ۲۰۱۱ چگونه است؟ ممنون

    • ۲۴ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۷:۰۵ | #52

      روند رسیدگی در صفحه نامه ها ی سایت کنپارس آشکار است هر هفته پیگیر آن باشید دستتان می آید

  31. ندا
    ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۳ | #53

    سلام آقای مختاری.
    من هم از ۳۸ رشته ای ها هستم.
    بار اول که مدارک رو فرستادیم برای گردش حساب بانکی, گزارشی از حسابی که مشترکا به نام من و همسرم بود فرستادیم.
    اگر این بار از ما آپدیت گردش حساب بانکی رو بخوان, آیا میتونیم گزارش حساب بانکی دیگری رو که به نام همسرم هستش ارائه کنیم؟

    با تشکر از شما

    • ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ در ۲۳:۴۳ | #54

      بله
      حساب به نام متقاضی اصلی باشد
      سابقه حساب قبلی را هم داشته باشید تا سیر انتقال پول روشن باشد

  32. آزاده
    ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۵:۳۲ | #55

    سلام آقای دکتر من مقاله مربوط به رد پرونده های۳۸شغله در آنکارا دیدم آیا این مساله فقط در آفیس آنکارا است یا در ورشو هم همین روال در مورد nocهای ذکر شده وجود دارد

  33. لیلا توانا
    ۱۵ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۰۷ | #57

    سلام جناب دکتر
    امیدوارم که سفرتون به سلامت باشه..فردا ۵ جون وقت دادگاه اقای لهی است و من جزء شاکیان هستم از استرس حالم بده…میخواستم بپرسم ممکن شکایت نتیجه منفی برای پرونده ام داشته باشه؟چون خدا رو شکر بررسی پروندهای ۳۸ تایی اغاز شده…همش میترسم تاثیر بد رو روند پرونده ام داشته باشه.

  34. آزاده
    ۱۲ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۵:۲۶ | #59

    با سلام من از طریق نیروی کار متخصص ۳۸ تایی سال۲۰۰۹اقدام کردم با کد رشته مدیر مالی شنیده ام که درمورد این گروه شغلی سختگیری بیشتر است آیا این صحت دارد؟

    • ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۲۴ | #60

      در این مورد ده ها مقاله در سایت و وبلاگ نوشته ام بخوانید
      ولی اصولا این که می گویید به طور مطلق صحیح نیست

  35. سارا
    ۹ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۴:۵۲ | #61

    با عرض سلام وخسته نباشید،من سال گذشته از طریق گروه نیروی متخصص اقدام کردم و ۲ ماه بعد فایل نامبر دریافت کردم. فرزندمن درتابستان امسال متولد میشود . در صورت امکان درمورد نحوه اعمال تغییرات در پرونده من را راهنمائی بفرمائید. با تشکر

  36. لادن
    ۸ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۰۹ | #63

    با سلام
    من ۳ روز پیش نامه آپدیت و مدیکال به طور همزمان دریافت کردم. ولی آپیت شامل Updated Schedule A Form, Family Info Form and Supplementary Info Form for you and your spouse, and Schedul 3 for you و Updated original police clearance certificates from the authorities of Iran for you and your spouse along with their original translations into English or French by a sworn translator میباشد. در آخر هم نوشته است کپی پاسپورت هایتان را هم بفرستید. ما ویزا آفیس ورشو هستیم. آیا این فرم ها را باید کاملا مثل دفعه قبل پر کنم؟ و آیا این آپدیت عجیب نیست؟

    • ۱۳ خرداد ۱۳۹۱ در ۲۱:۱۳ | #64

      عجیب نیست
      اطلاعات را آنطور که هست باید بفرستید ار قرار باشد مثل قبل باشد آپدیت معنی ندارد باید تغییرات آن زمان تاکنون را در نظر بگیرید و اعمال کنید

برگه نظرات
1 2 963
دیدگاه ها مسدود است.