خانه > اخبار کنپارس > تمدید مهلت مشارکت در دعوای حقوقی علیه وزیر (در مورد متقاضیان لیست مشاغل ۳۸ گانه) فقط تا نیمروز پنجشنبه ۱۹ آبان

تمدید مهلت مشارکت در دعوای حقوقی علیه وزیر (در مورد متقاضیان لیست مشاغل ۳۸ گانه) فقط تا نیمروز پنجشنبه ۱۹ آبان

۱۵ آبان ۱۳۹۰

مهلت ارسال مدارک به دفاتر ما امروز ۱۵ آبان به پایان رسید و  با توجه به تعطیلی دوشنبه در ایران روز سه شنبه این مدارک به تی ان تی تحویل می شود.

ایمیلهایی از دوستان علاقمند دریافت کرده ام که برخی از آنها هزینه مربوطه را نیز واریز کرده اند ولی هنوز مدارک آنها به ما نرسیده است به همین دلیل مهلت  پیوستن به این دعوا و ارسال مدارک تا ظهر روز پنجشنبه تمدید می شود تا امکان تحویل آنها به پست تی ان تی در همان روز وجود داشته باشد. از عزیزان علاقمند می خواهم که حتما تا این زمان در خصوص تحویل مدارک اقدام کنند چرا که بعد از این امکان اضافه شدن به پرونده نیست و نمی خواهیم در ارسال پرونده به دادگاه تاخیر ایجاد شود.

خوشبختانه استقبال خوب بوده است و تعداد زیادی از دوستان به ما پیوسته اند که آمار نهایی را روز پنجشنبه اینده اعلام خواهم کرد.

 

  1. فلورا
    ۱ آذر ۱۳۹۰ در ۰۶:۰۷ | #1

    با سلام خدمت شما دکتر مختاری عزیز روز ۱۵ آبان فرمودید که هفته بعدتعداد شرکت کنندگان در شکایت حقوقی را در سایت اعلام خواهید کرد اما تا به حال چیزی اعلام نشده ممکن است لطفا در خصوص پیشرفت این قضیه و آخرین تلاشهایتان مطلبی در سایت مرقوم بفرمایید.
    با تشکر فراوان

    • ۲ آذر ۱۳۹۰ در ۱۲:۴۳ | #2

      فلورای عزیز از این تاخیر شرمنده ام. این هفته حتما می نویسم و در آن نوشته علت تاخیر را هم متوجه می شوید

  2. طاهره زیاحی
    ۲۷ آبان ۱۳۹۰ در ۱۰:۳۱ | #3

    جناب آقای دکتر مختاری. با سلام و تشکر از تلاش شما در پیگیری پرونده ۳۸تایی ها.اینجانب در تاریخ ۲۴سپتامبر ۲۰۰۹تشکیل پرونده دادهام.تا کنون فقط فایل نامبرام آمده است.فرمهای پکیج شکایت از وزیر را نیز پر کردهام.به من گفته شده بهتر است پروندهایی به موازات پرونده اول درست کنم.اما حالا امتیازات من به نسبت دو سال پیش خیلی کم شده است. و من نیاز به گرفتن نمره ایلتز خیلی بالا دارم.نمره قبلی من ۷ بود.امتحان دوباره زمان زیادی را می طلبد و باز هم نمیدانم آ یا تمتیاز کافی برای اقدام خواهم داشت یا خیر.بنظر شما من چکار باید بکنم؟

    • ۲۷ آبان ۱۳۹۰ در ۲۱:۲۵ | #4

      اجباری به باز کردن پرونده دوم نیست. اگر می توانید باز کنید وگرنه منتظر باشید

  3. مهاجر
    ۱۷ آبان ۱۳۹۰ در ۰۸:۳۸ | #5

    با سلام به شما
    نمره من۶۷ است و نمره ایلتسی که فرستادم۶٫۵است . میخواستم بپرسم که در این مدت زمانی که معلوم نیست کی پرونده مارو بررسی میکنن دوباره امتحان ایلتس بدم چون اونقدر از زمان شروع پروسه گذشته که اعتبار ایتتس من فقط دو سه ماه مونده در حالی که فکر نکنم تا دو سال دیگه هم من این پروسس بشم(مدارکم ۲۸ دسامبر۲۰۱۰ به دمشق رسیده) در این صورت اگه نمره ایلتس دومم بیشتر باشه و اونو بفرستم ایا نمره کل من از ۶۷ بالاتر میره؟ یعنی اینکه اونا ایا ایلتس اول من رو ندیده میگیرن و ایلتس جدید رو بجاش ریپلیس کنن؟) این رو برای این میگم چون هم ایلتسم داره وقتش تموم میشه و هم در این مدت حداقل بیکار نباشم.ممنمون میشم جوابمو بدین
    باتشک

    • ۲۰ آبان ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۴ | #6

      بله نمره جدید را در نظر می گیرند. در مورد انقضای اولی هم لازم نیست اقدامی کنید اگر لازم باشد اعلام می کنند که تاکنون از کسی نخواسته اند

  4. ۱۷ آبان ۱۳۹۰ در ۰۱:۱۳ | #7

    یکی از دوستان زحمت این نوشته را کشیده اند:

    با سلام به همه دوستان عزیز
    لینک زیر مربوط به پتیشن اعتراضی برای تاخیر در بررسی پرونده های ۳۸ رشته
    ای هستش که بعد از امضاء دوستان اون رو برای تمامی افرادی که می تونن
    موثر باشند از جمله نمایندگان پارلمان کانادا ارسال می کنیم . همون طور
    که در متن می بینید بحث اصلی رشته های تکرار شده در لیست ۲۹ رشته ای جدید
    هست که مدیکالشون هم رسیده و کارشون راه افتاده در حالی که بچه هایی با
    شرایط مشابه که در لیست ۳۸ رشته ای هستن که خیلی وقته منتظر مدیکال هستن
    و اتفاقی واسه پرونده اشون نیفتاده.
    ممنون از همکاری همه دوستان
    لطفا در سمت چپ صفحه امضا کنید . نوشتن ایمیل و یا کامنت اجباری نیست
    http://www.petitionbuzz.com/petitions/backlog

  5. امير حسين
    ۱۶ آبان ۱۳۹۰ در ۱۵:۱۵ | #8

    هر دم از این باغ، بری می رسد…
    در سایت پارس کانادا، اشاره کرده اید که سرمایه گذاری های قبلی باید به روال جدید انتقال پیدا کنند. من در دعوای حقوقی با شما هستم و مدارکم روز شنبه به دفتر شما رسیده است. اما آیا همچنان فکر می کنید که این کار فایده دارد؟

    • ۱۷ آبان ۱۳۹۰ در ۰۰:۴۰ | #9

      امیر حسین عزیز بله هنوز به این کار معتقدم. بر خلاف دوستانی که فکر می کنند این کار برای ما پول ساخته است کار پر هزینه ای است ولی انجام می دهم

دیدگاه ها مسدود است.