خانه > اخبار کنپارس, نیروی متخصص فدرال > مطلب مهم آقای بسطامی در وب سایت کنپارس

مطلب مهم آقای بسطامی در وب سایت کنپارس

۱۴ آبان ۱۳۹۰

آقای بسطامی با توجه به تحولات اخیر مطلب بسیار وزینی در سایت کنپارس منتشر کرده اند که آمار نشان می دهد بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

تمایل دارم بدانم چه تعداد از دوستان به این توصیه ها عمل کرده اند. لطف کنید و نظرات خود را در مورد آن مطلب زیر این پست مطرح کنید

  1. علی
    ۱۶ آبان ۱۳۹۰ در ۲۰:۲۱ | #1

    Thank you for contacting our office. As a member of Alex’s staff who assists constituents with immigration, I am taking the liberty of replying.

    I’m not sure if I understand the whole situation. Has an application for Permanent Resident Status been submitted by your husband? Do either of you live in Canada? If so, can you tell me who is in the country and please provide the address and telephone number of the residence? If not, that’s fine as well. I can still make a query on your behalf.

    In order to check into your husband’s situation, I will need his full name, his date of birth, the country where he was born, the country of his citizenship, as well as his Client ID number (an 8-digit number found on his visa and all documents from Citizenship and Immigration Canada). It would also help to know the date the application was sent in and, if possible, the postal or courier tracking number.

    Once I have all of the above information, I can check into the status of the application, if one has been submitted.

    Again, thank you for writing and bringing this matter to our attention.

    Sincerely,
    (جناب دکتر این یکی از پاسخ های دریافتی من از یک نماینده است )

  2. علی
    ۱۶ آبان ۱۳۹۰ در ۲۰:۱۳ | #3

    با عرض سلام ، جناب دکتر امروز ایمیلم را چک کردم از ۶ تا از نماینده ها پاسخ آمده بود و آنها اطلاعات تکمیلی بیشتری از من خواستند مثلا یکی نوشته فایل نامبر و شماره پاسپورت و … بده پیگیری کنیم یکی دیگه خواسته بود یکی دیگه گفته بود درجریان قرار دارد و اگر به آقای کنی هم ایمیل بزنید خیلی خوبه و دیگری گفته با دفترش تماس بگیرم و بقیه هم خواسته بودند شماره تلفن و آدرس دقیق بدهم . لطفا بفرمائید چه کار کنم . ممنون از محبت شما

  3. هدی
    ۱۶ آبان ۱۳۹۰ در ۰۴:۵۱ | #5

    ممنون آقای فرهنگ فر. من که امضا کردم.به همه هم توصیه خواهم کرد.تشکر

  4. فرهاد فرهنگ فر
    ۱۵ آبان ۱۳۹۰ در ۲۲:۰۶ | #6

    با سلام و خسته نباشید

    علاوه بر ارسال نامه یک پتیشن هم تدارک دیده شده است که پس از امضای تعداد مشخصی از افراد به ایمیل نمایندگان ارسال خواهد شد. اگر نقطه نظری دارید ممنون می شویم راهنمایی فرمایید. لینک پتیشن:

    http://www.petitionbuzz.com/petitions/backlog

  5. علی
    ۱۵ آبان ۱۳۹۰ در ۰۹:۱۴ | #8

    سلام جناب دکتر خواستم عرض کنم ، من امروز برای بیش از ۱۰۰ عضو پارلمان اعم از لیبرال ، محافظه کار و NDP یک نامه با متنی تاثیرگذار فرستادم امیدوارم که نتیجه بخش باشد . از زحمات شما سپاسگزارم .

  6. هاله
    ۱۵ آبان ۱۳۹۰ در ۰۸:۳۷ | #10

    با سلام و خسته نباشید و ممنون از تمامی زحماتی را که در این راه متحمل شده اید.
    من هم نامه توصیه شده را برای همه اعضای پارلمان و یکی ازخبرنگاران فرستادم.
    باز هم ممنون از شما

  7. هدی
    ۱۴ آبان ۱۳۹۰ در ۲۰:۲۱ | #12

    با سلام
    من هم در حال تدارک و کامل کردن متن نامه ام هستم.
    با سپاس از زحمات و پی گیری شما

  8. کورش
    ۱۴ آبان ۱۳۹۰ در ۱۸:۲۱ | #13

    با سلام
    بنده هرچند در این گروه قرار نداشته و از طریق سرمایه گذاری اقدام کرده ام، اما اعتقاد دارم تاثیر فعالیت های گروهی مشابه، در برگیرنده تمامی متقاضیان خواهد بود و لذا نامه نسبتا مفصلی با مضمون نگرانی های متقاضیان قبلی از تغیرات جدید، تهیه و به کلیه نمایندگان مربوطه ارسال کردم. کپی آن نیز برای جنابعالی ارسال شد.

  9. فرهاد فرهنگ فر
    ۱۴ آبان ۱۳۹۰ در ۱۶:۳۱ | #15

    با سلام و احترام

    من نامه ای اعتراض آمیز با یک فرمت کلی آماده کردم که در اختیار اعضای گروه مهاجران کانادا قرار می گیرد تا با درج مشکلات و دغدغه های شخصی در بخش هایی از آن به افراد مرتبط ارسال نمایند و منتظر بازخورد اعضا هستم. متن نامه را جهت اطلاع و دریافت نظرات شما به ایمیلتان ارسال می کنم و ممنون می شوم راهنمایی فرمایید.

    باسپاس

  10. هادی اوغر
    ۱۴ آبان ۱۳۹۰ در ۱۵:۰۲ | #17

    مطلب خوبی بود و به نظر بنده هم کاری جز این از دست ما بر نمی آید من هم یک نامه تقریباً کوتاه تهیه کردم و در آن به شدت به این وضعیت اعتراض کردم و برای کلیه اعضای کمیته مربوطه در پارلمان و چند خبرنگاری که آقای بسطامی معرفی کرده بودند ارسال کردم . امیدوارم که مفید فایده قرار گیرد و در تغییر تصمیم آقای وزیر مختار مهاجرت کانادا موثر باشد

  11. سارا الف
    ۱۴ آبان ۱۳۹۰ در ۰۸:۴۳ | #19

    با سلام
    من نامه ای را در مورد وضعیت خودم نوشته و ان را به همه ۱۲ عضو پارلمان فرستادم.هر چند که من کلا هیچ امیدی به اینها ندارم و اصلا نظرم راجب به کانادا خیلی منفی شده است.فکر می کنم کلاه گنده ای سر همه ما گذاشته اند.شخصا فکر می کنم چون با استرالیا در زمینه گرفتن مهاجر رقابت دارند خواستند یه عدد ۱۲ ماه را بگویند تا سیل پرونده ها را به طرف خودشون جذب کنند ولی عملا همان پروسه ۶ ساله را پی بگیرند این مدیکالهایی هم که از هر دو لیست ۲۹ و۳۸ تایی صادر کردن فقط برای رد گم کنی و گیج کردن بیشتر وکلا بوده .به زودی لیست ۲۹ تایی هم به سرنوشت ما دچار میشه.ما همگی قربانی یه بازی کثیف شدیم .حالا بعد از ۲ سال انتظار ار طریق دانشجویی هم نمیتونیم اقدام کنیم چون سفارت تهران اگه بفهمه پرونده مهاجرتی داریم بهمون ویزا نمیده.هیچوقت یادم نمیره کانادا چه کلاهی سرم گذاشت

    • ۱۴ آبان ۱۳۹۰ در ۱۵:۰۹ | #20

      دوست عزیز
      ویزای دانشجویی لزوما به دلیل داشتن پرونده مهاجرت رد نمی شود. در بقیه موارد هم من به بدبینی شما نیستم

دیدگاه ها مسدود است.