خانه > دسته‌بندی نشده > متقاضیان و دیگران در این مرحله چه کمکی می توانند بکنند؟

متقاضیان و دیگران در این مرحله چه کمکی می توانند بکنند؟

۸ آبان ۱۳۹۰

به نظر می رسد وضعیت روشن است. از یک سو اقدامات حقوقی و از سوی دیگر اقدامات سیاسی در جریان است. در مورد حقوقی که اعلام کردیم و اگر دوستان مایلند می توانند به ما بپیوندند و این تنها روش کمک به پروسه حقوقی است. در بعد سیاسی دوستان می پرسند که چه می توانند کرد.

با توجه به جلسه کمیسیون پارلمان و نیز حواشی آن در این زمینه دوستان می توانند به دو روش کمک کنند. همانگونه که در مطالب پیشین گفتم به نظر می رسد جیسن کنی نمایندگان محافظه کار را نیز بی اطلاع نگهداشته است و لازم است حرکتی هماهنگ در نامه نگاری و اطلاع رسانی به این نمایندگان داشته باشیم. انتظار پاسخهای منطقی و مثبت هم نداشته باشید مهم این است که این افراد این مطالب را بشنوند بنابراین:

۱- ارسال نامه به نمایندگان محافظه کار به خصوص آنهایی که در این کمیته

عضو هستند البته به جز معاون کنی که او در حلقه تصمیم گیری وزیر متخلف است و تلاش برای فهماندن به او آب در هاون کوبیدن است. در این نامه ها بدون اینکه احساساتی شوید کوتاه چند سوال را مطرح کنید. دیده ام برخی از دوستان مانند نامه نگاری دایی جان ناپلیون به هیتلر در آغاز نامه شرحی از مبارزات و حضور در جنگ کازرون و … را می دهند. لازم نیست که زیاد در مورد شما بدانند در نامه تنها اشاره کنید که مثلا پرستار هستید و در این تاریخ پرونده فرستاده اید و اکنون مطلع شده اید که قرار نیست بررسی شود به خصوص اگر نامه ای هم در دست دارید و بعد طرح سوال کنید:

 

– آیا این رفتار شما بر اساس مقررات کانادا خلاف عدالت نیست؟

– چگونه است که متقاضیانی که در سال ۲۰۱۰ اقدام کرده اند می توانند به نیاز کانادا پاسخ گویند و ما نی توانیم؟ (البته این برای رشته های مشترک مفید است)

– ما در چارچوب قانون اقدام کرده ایم و درخواست خود و نیز مبلغ مربوطه را فرستاده ایم آیا فکر نمی کنید که دولت کانادا وظیفه دارد در مورد قبول و یا عدم قبول پرونده ما اظهار نظر کند؟

– ما همه امید و آینده خود و فرزندان خود را در این درخواست نهاده ایم و به امید زندگی بهتر و با توجه به شعارهای شما و ترویج ارزشهای کانادایی و رعایت حقوق انسانها و حاکمیت قانون درخواست خود را فرستاده ایم ایا فکر نمی کنید این رفتار دولت شما در برخورد با افرادی نظیر من غیر انسانی و خارج از انصاف است؟

 

۲- همه شما احتمالا ایرانیانی را می شناسید که در ریچموند هیل؛ ونکوور و دیگر مناطقی زندگی می کنند که محافظه کاران نماینده آنها هستند. در اینترنت چک کنید ببینید نماینده منطقه ای که فامیل شما در آن زندگی می کند از کدام حزب است و اگر از حزب Conservative بود از آنها بخواهید به نمایندگان خود نامه بزنند و یا تلفن بزنند و از آنها برای حمایت از سیاستهای غیر اصولی جیسن کنی انتقاد کنند. این عزیزان را از آنچه بر شما رفته است مطلع کنید تا بتوانند به درستی موضوع را مطرح کنند.

برنامه ما نیز این است که در نشریه خود پرنیان نیز به موضوع پرداخته و این دسته از ایرانیان را در این خصوص فعال کنیم.

Categories: دسته‌بندی نشده Tags:
  1. محمد محمدی
    ۱۸ دی ۱۳۹۰ در ۱۸:۱۱ | #1

    سلام اقای مختاری
    بنده از ظریق دفتر تهران برای کبک چند ماه پیش اقدام کردیم فایل نامبر ما ۲۰ روز پیش امد من دبیر ریاضی و ۱۶ سال سابقه تدریس دارم و متقاضی اصلی .موقع ارسال مدارک من نتوانستم مدرکی که مطابق سر برگ رسمی دفتر تهران بود را تهیه کنم بعد از ارسال مدارک موفق به تهیه شدم ولی چون ما ۲۴ ساعت تمام وقت هستیم وباید ۴ سال اخر تمام وقت باشی و من در سال ۸۶ مرخصی کامل بدون حقوق بودم سال کارم محاسبه نمی گرددحال از سال ۱۳۷۵ من مشغول به تدریس بودم می خواهم بدانمایا امتیاز عنوان شغلی برایم محاسبه می گردد؟ ضمنا می خواستم بدانم بعد از مهاجرت میتوانم همین شغل را داشته باشم ؟(در صورت تسلط به یکی از ۲ زبان)ممنون از لطف شما

    • ۲۱ دی ۱۳۹۰ در ۱۲:۳۶ | #2

      با کارشناس خود در دفتر تهران صحبت کنید ایشان با من با جزسسات بیشتر مشورت می کند

  2. روزبه
    ۱۹ آذر ۱۳۹۰ در ۱۱:۴۱ | #3

    آقای دکتر مختاری عزیز سلام
    بنده موکل شما هستم وبه شجاعت شما را درخصوص حمایت از موکلینتان تحسین مینمایم

  3. mona
    ۸ آذر ۱۳۹۰ در ۰۶:۱۴ | #5

    ممنون از لطف شما

  4. mona
    ۶ آذر ۱۳۹۰ در ۱۷:۵۸ | #6

    با سلام و ممنون از راهنماییتان من هنوز مدرک زبان را ارائه ندادم (هنوز ایلتس شرکت نکردم)وکیل گفته که مدل قبل از ۲۰۰۸ همه مدارک را نیاز نیست هنگام ثبت نام بدهم(مثل تاییدیه شغلی وبانکی) ایا صحیح است ؟ممنو ن از وقتی که صرف کردید

    • ۶ آذر ۱۳۹۰ در ۱۸:۱۰ | #7

      بله شما نامه ای دریافت خواهید کرد و از شما مدارک خواهند خواست آن وقت بفرستید

  5. mona
    ۴ آذر ۱۳۹۰ در ۱۲:۳۳ | #8

    با سلام و ارادت مشکل من این است که من و همسرم ۲۰۰۷ /۰۱ فایل نامبر فدرال را گرفتیم (البته وکیل ما یک کانادایی است)با تغییر سیستم وکیل سوال کرد که تمایل به تغییر هستیم ؟ولی ما همان حالت باقی مانیم .سوال من این است که ایا پرونده ما با توجه به شرایط سوریه و مدل قبل از ۲۰۰۸ رسیدگی میشود؟ایا زمان تقریبی میتوان داد؟ایا نیاز به تغییر مدل داریم؟موکلین شما که این حالت هستند در چه شرایطی هستند؟ممنون از وقتی که از شما گرفتم

    • ۵ آذر ۱۳۹۰ در ۱۶:۵۱ | #9

      مونای عزیز
      امکان تغییر وکیل که دارید و خیلی ساده است
      در مورد زمان رسیدگی واقعا نمی توان پیش بینی کرد
      این مقاله ما را بخوانید و به آمارهای آن توجه کنید http://www.parscanada.com/_1842
      اگر امکان اقدام از طرق دیگر دارید حتما این کار را انجام دهید برای اطلاعات بیشتر می توانید از دفتر ما در تهران وقت مشاوره بگیرید

  6. زهرا
    ۱۸ آبان ۱۳۹۰ در ۰۹:۲۷ | #10

    واااای خیلی خوشحالم مرسی واقعا ممنونم
    اقای دکتر من خواهر همسرم سیتیزن کانادا هست و در کلگری ساکن
    ایشون قبول کرده که نامه بنویسه ولی به کی به کجا لطفا یک راهنمایی بفرمایید
    قبلا از حسن مساعدت شما کمال تشکر را دارم

  7. sara
    ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در ۲۳:۱۲ | #12

    so can i buy my ticket now around april?would be sure?

  8. Mahdieh
    ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در ۱۷:۵۳ | #14

    ممنون از توجه بی دریغ شما…

  9. sara
    ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در ۱۷:۴۵ | #15

    Hello,
    it’s been 10days since my landing fee(money order)has been send to warsaw office,how long does it takes to being passport requested approximately?

  10. Mahdieh
    ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در ۱۲:۰۸ | #17

    یک مورد را فراموش کردم اینکه به آنها بگویید حالا شما میگویید که به این ۹ رشته فعلا نیاز ندارید پس تکلیف بقیه که در لیست جدید نیز هستند چه میشود؟ پس به آنها چرا رسیدگی نکردید؟؟؟

  11. Mahdieh
    ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در ۱۲:۰۴ | #18

    سلام آقای مختاری و خسته نباشید
    یک موضوعی که فکر منو خیلی به خودش مشغول کرده اینست که چرا وقتی از شما سوال شد که آیا به کلاینت هاتون پیشنهاد کرده اید که دوباره اپلای کنند به آنها نگفتید که برای چی آنها باید دوباره این کار را بکنند در حالی که تمام مراحل قانونی را که خودتان مشخص کرده اید طی کرده اند و مدتهاست که بلاتکلیف و منتظر نامه مدیکال هستند؟؟؟ تنها به این امید که اگر دوباره اقدام کنند شاید زودتر نتیجه بگیرند؟ من ماندم که چطور به خودشان اجازه میدهند که اینچنین سوالات وقیحانه ای بپرسند و جواب آره یا نه از شما بخواهند…
    به امید پایان دادن به این بی عدالتی.

    • ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در ۱۴:۳۶ | #19

      حق با شماست این سوال اینقدر وقیحانه بود که من شک شدم استدلال شما کاملا صحیح است و وظیفه دولت است به درخواستهای رسیده پاسخ دهد و نمی تواند بگوید دوباره درخواست دهید در یان مورد در مطالبم اشاره کرده ام و اصلا درخواست ما از دادگاه فدرال بر همین اساس خواهد بود یعنی خودداری دولت از ایفای وظیفه قانونی. اگر نوبت بعدی باشد به این نکته صریحا خواهم پرداخت

  12. ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در ۱۰:۵۶ | #20

    سلام اقای دکتر، خسته نباشید. فیلم را نتونستم ببینم ولی بست ها را خوندم. راستش هنوز توی شوک هستم. فایل نامبر ما فوریه ٢٠١٠ بوده و منو همسرم هر دو الان دکتری تخصصی داریم و توی لیست ٣٨ تایی بودیم. وقتی تصمیم به مهاجرت کرفتیم دانشجو بودیم. یک سوال ، ایا امکان دارد که همزمان برای کبک اقدام کنیم ؟ راستش بعضی از وکیل ها توی ایران میکن غیر قانونیه. برام خیلی مهمه جون من فرانسه بلدم و اکر بشه میخوام برم کبک. لطفا راهنماییم کنید. ارزومند سرافرازی شما و جامعه ایرانی 

    • ۱۱ آبان ۱۳۹۰ در ۱۴:۳۴ | #21

      خیر اگر امکان اقدام دارید برای کبک این کار را انجام دهید
      در ضمن در شکایت هم شرکت کنید

      ممنون

  13. مهکامه
    ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۱۰:۴۳ | #22

    آقای دکتر مختاری.من فیلم رو ندیدم و موکلتون هم نیستم ، هرچند که در مورد پرونده شکایت از همون روزای اول به شما پیوستم .ازتون ممنونم و کاملا به شما اعتماد دارم.

  14. ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۳ | #23

    درود جناب دکتر مختاری…..فیلم را مشاهده کردم و با توجه به سوابق درخشان شما در زمینه مهاجرت جزء این هم انتظار نمیرفت که با قاطعیت در مقابل دولت کانادا بایستید…خواستم به شما خسته نباشید بگم و نکته اخر اینکه گرچه من و دیگر دوستان ممکنه از موکلین شما نباشیم ولی در کنار شما تا اخرین لخظه می استیم چون حق با ماست….
    سپاس بی کران از شما..
    بدرود

  15. مهرداد
    ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۰۶:۰۷ | #25

    سلام.خسته نباشید.دوستان تشکر کردند.من هم تشکر میکنم و سریع میرم سر یه موضوع:
    وقتی که نماینده محافظه کار با لحن نسبتا تهدید آمیز میگفت که آیا مدرکی دارید که وزیر حرفاشو اجرا نمیکنه و این اتهام مهمیه و باید مدرک داشته باشید.در اون لجظه به نظرم خانم پارکر دست پاچه شد و برگشت به سمت شما نگاه کرد و شما با اطمینان جواب که بله .البته شرایط پر استرس بود.ولی به نظر میومد ایشون بر مساله احاطه کامل ندارن یایه مقدار ترسیده بودن. مطمن هستم دفعات بعدی استرس کمتره واحاطه ایشون بر مساله بیشتر میشه.خوشبختانه به سوالات انحرافی جواب منطفی دادین ولی فرصت نشد که روی این مسایل انخرافی تاکید بیشتری بشه تا دوباره ازش سواستفاده نشه.
    بعدا هم ممکنه سوالاتی -اگرچه منطقی- ولی انحرافی پیش بیاد که باید محکم جواب داده بشه طوری که دیگه کسی نخواد مطرحش کنه!.به هر حال عالی بود و حتما بهتر میشه.ممنون

    • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۱۲:۳۳ | #26

      بله درست است. توجه داشته باشید که مدارک را من تهیه کرده بودم و طبیعی است که باید تسلط و اطمینان من بر آنچه در دست داشتیم بیشتر باشد. منون از لطف شما

  16. reza
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۲۲:۰۲ | #27

    سلام آقای دکتر
    اولا از زحماتتون ممنونم.
    ثانیا از راهنماییتون در مورد نوشت نامه هم سپاسگزارم. حتما اقدام میکنیم.اگه جایی باشه که ایمیل این افراد رو گذاشته رو برامون بگذارید ممنونتر هم میشیم.
    و چند مورد
    میگن چند تا از پرونده های ۳۸ شغله در حد دو سه نفر به مدیکال رسیده اند . شما هم داشتید یا نه ؟
    من فیلم رو دیدم . هرچی شما مثال عینی میاوردید ، این آقایون همش در مورد خوب بودن کلیات طرح وزیر صحبت میکردن . اصلا انگار به حرفهای شما گوش نمیدن یا حالیشون نمیشه یا خودشونو به نفهمی میزنن. من میترسم در دادگاه هم فقط یکسری حرفهای کلی بزنن و یا علی مدد.
    بعدشم شما چجوری به زیر سئوال رفتن این وزیر و این حزب امیدوارید ؟ همین چند ماه پیش بود که نماینده ها میخواستن کرکره این دولت رو پایین بکشن اما جو عمومی کانادا اجازه نداد .
    موفق باشید
    ممنون از زحمات گرانقدرتان

    • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۱۴:۳۸ | #28

      توجه داشته باشید که این زمین بازی؛ سیاسی بود و سیاست پدر و مادر ندارد اما دادگاه داستان دیگری است و فکتها به گونه دیگری دنبال می شود. موضوع دروغ گویی این حزب در مورد مهاجرت و عملکرد جیسن کنی این خزب را به زمین خواهد زد. من که امیدوارم
      بله یک پرونده ۳۸ شغله داشته ایم که رسیدگی شده است اما باز مربوط به مارس ۲۰۰۹ است
      ایمیل را در درجه اول به اعضای کمیته بزنید که در سایت پارلمان هست کافی است روی نامشان کلیک کنید
      در مورد بقیه هم به سایت حزب محافظه کار بروید و با انتخاب هر استان نام نمایندگان و ایمیلهای آنها را استخراج کنید اگر یکی از دوستان این زحمت را بکشد من در سایت منتشر می کنم

  17. Neeloofar
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۲۱:۲۷ | #29

    آقای مختاری واقعا خسته نباشید…من فیلم را دیدم واقعا عالی بودید و به امید اینکه به بهترین نتیجه ممکن برسیم.

  18. محمد طالبيان
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۱۵:۵۵ | #30

    سلام بر دکتر مختاری عزیز
    خوشحالم که پیشنهادم برای ارسال نامه به اعضای این کمیته مورد قبول قرار گرفت. نامه را برای اعضا به غیر از ماعون پارلمانی کنی ارسال کردم.
    در اولین جواب یکی از نمایندگان پرسیده که:
    “آیا من فامیل یا بستگانی در ریچموند هیل در آنتاریو دارم؟”
    آیا معنی این سوال تنها این نیست که اگه کس و کاری اونجا دارم که می تونه در آرای ایشون در دوره بعد موثر باشه که خوب وگرنه خلاص؟!
    آخه در نامه نگاری که با کلیه ۹۷ عضو ان دی پی داشتم اکثریت اعضا تا می فهمیدن که در کانادا زندگی نمی کنم می گفتن که”تنها برای مردم حوزه های انتخابی” خودشون پیگیری می کنن!!
    اینه عدالت کانادایی؟؟
    بخدا که کم کم نظرم داره از انتخابی که کردم بر میگیده بعد از ۳ سال درگیری!!
    راستس جریان مصاحبه که پیگیری کردم به کجا رسید؟ فکر میکنم انجامش خیلی انعکاس داشته باشه.
    در هر حال همیشه از زحمت هاتون سپاسگذارم و ازتون خواهش میکنم به آیه یاس خونی یک عده توجه نکنین. این جماعت اگه پیروز بشین به حساب تبلیغات برای موقعیت آیندتون میزارن و اگه شکست به حساب ضعفتون.
    کار خودتون رو انجام بدین.
    با احترام

    • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۱۴:۴۴ | #31

      محمد عزیز اتفاقا برخورد آن نماینده که پرسید آیا کسی را در ریچموند هیل دارید یعنی اینکه به هدف زده ایم او نگران است که در حوزه انتخابیه او افراد وابسته به متقاضیان ابن گروه زیاد باشند و باعث شود ایشان رای نیاورد. به نظر من سیاست درستی را پیش گرفته ایم و همه باید با اعضای کمیته و حتی دیگر محافظه کاران تماس بگیرند و چنین چیزی را مطرح کنند که ما با بستگانمان در کانادا در این خصوص صحبت خواهیم کرد و سیاست واقعی محافظه کاران را توضیح خواهیم داد. هرکس بستگانی هم دارد حتما باید در این زمینه اطمینان حاصل کند و بسیار عالی است اگر آن افراد با دفتر نماینده مربوطه تماس بگیرند و صحبت کنند

  19. فرنوش
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۱۵:۲۵ | #32

    با عرض سلام جناب آقای دکتر مختاری
    آقای دکتر با توجه به روند ارسال مدیکال کبکی های مربوط به سال ۲۰۰۹ و۲۰۱۰ و شروع مجدد مصاحبه ها وانباشته شدن پرونده ها آیا صلاح نمیدانید اعتراضی به عملکردسفارت صورت گیرد؟ ما به سرنوشت لیست ۳۸ گانه فدرالی ها دچار نشویم؟ 

  20. مهدی سرمدی
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۱۴:۵۵ | #34

    با سلام و خسته نباشید.
    جناب آقای مختاری با توجه به مطالب گفته شده و دیده شده آیا من میتونم امیدی داشته باشم به مهاجرت به کبک؟
    من به اتفاق همسرم و دو فرزندم بعد از کلی مشکلات تهیه مدارک و هزینه های وکالت تازه مدارک را ارسال کردیم البته از طرف دفتر شما در تهران.

    • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۱۴:۴۵ | #35

      چرا که نه؟ اگر امتیاز کافی دارید جای امیدواری هست. داستان کبک هم با فدرال قابل مقایسه نیست. مقالات سایت در این خصوص را بخوانید

  21. علی
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۱۲:۰۱ | #36

    با عرض سلام وخسته نباشید خدمت شما ، من فیلم را به طور کامل دیدم و از این حس تعهد جنابعالی بسیار سپاسگزارم . من فوق لیسانس حسابداری بودم که در لیست ۳۸ تایی بود و از لیست ۲۹ تایی هم حذف شد همسرم دکتری مدیریت دارد البته درخواست کننده اصلی من بودم .۲ سئوال داشتم ۱)صلاح می دانید برای کبک اقدام کنیم یا صبر پیشه کنیم ؟۲) اگر امکان دارد یک نمونه فرمت نامه( متن و آدرس گیرنده آن) با مواردی که فرمودید لطفا لینک بگذارید که ما بتوانیم متناسب با شرایط خود ، مشابه آن را بنویسم و به دوستان دیگر توصیه کنیم.
    بازهم از همت ، تلاش و رشادت شما به عنوان یک ایرانی اصیل ممنونم.

    • ۱۰ آبان ۱۳۹۰ در ۱۴:۴۶ | #37

      بله در مورد باز کردن پرونده موازی توصیه می کنم
      در مورد تهیه فرمت متاسفانه چنین فرصتی ندارم اما اگر دوستی زحمت بکشد من در سایت منتشر می کنم

  22. sheida
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۰۸:۴۹ | #38

    باسلام
    فیلم جلسه کمیسیون را دیدم .جناب آقای دکتر مختاری واقعاً جامعه ایرانی به افرادی مثل شما آگاه ،توانمند و جسور نیاز دارد .امیدوارم همیشه موفق باشید .

  23. مهرداد
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۰۷:۵۹ | #39

    بسهم خودم، از اقدامات شما کمال تشکر را دارم و تنها این نکته را تکرار می کنم که: به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل…. وگر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم

  24. علی احدی
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۰۶:۵۵ | #40

    من هم به شما خسته نباشید می گویم و تشکر می کنم از زحمات شما. من هم از طریق وکیل دیگری اقدام کرده ام (سال ۲۰۰۶)و منتظر مدیکال . امیدوارم زحمات شما هر چه زودتر نتیجه بدهد.

  25. فلورا
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۰۵:۵۴ | #41

    با سلام خدمت شما منهم فیلم جلسه را دیدم و باید بگویم ابتدا انتظار دفاع محکمتری بخصوص از جانب خانم پارکر داشتم و صد البته کاملا مشهود بود که هیجان جلسه تا حد زیادی هم شما و هم خانم پارکر را تحت تاثیر قرار داده که از نظر من یک امر طبیعی بود ولی بعد از مرور مجدد آنچه اتفاق افتادو قرار دادن خودم در جایگاه شما اعتراف میکنم که کار شجاعانه و دفاع هوشمندانه ای با توجه به محدودیت زمان و نا آشنا بودن محیط و افراد انجام دادید و در همینجا حس مسولیت بالا و تعهدی که نسبت به موکلینتان دارید و نیز روحیه تلاش تا رسیدن به نتیجه اتان را تحسین کرده و کمال قدر دانی را دارم.

  26. شاهرخ
    ۹ آبان ۱۳۹۰ در ۰۵:۳۴ | #42

    پیروز وسربلند باشید . امید وارم بنده نیز به سهم خودم درراستای پیشنهاداتی که ارائه فرمودید موثر باشم .

  27. nooshin
    ۸ آبان ۱۳۹۰ در ۲۱:۵۷ | #43

    پس با این حساب که کنی هنوز زیر بار این ناحقی نرفته و تمایلی هم به تغییر رویه نداره و با حساب اینکه تمام اطرافیان از واقعیت قضیه بی اطلاعند ..بعید بنظر میاد که در سال ۲۰۱۲ هم فرجی در کار۳۸تاییها شود.نظر شما چیست؟

    • ۸ آبان ۱۳۹۰ در ۲۲:۰۴ | #44

      کنی خوب می داند اوضاع از چه قرار است ولی ما وظیفه داریم روشنگری کنیم همه ما باید تلاش کنیم در اینترنت و با هر وسیله دیگر دست او را رو کنیم. اینکه چگونه شرایط برای لیست ۳۸ گانه تغییر خواهد کرد واقعا قابل پیش بینی نیست ولی بسیار امیدواریم

  28. ۸ آبان ۱۳۹۰ در ۲۱:۲۷ | #45

    با سلام. فیلم جلسه کمیسیون را چند بار با دقت مرور کردم. شفافیت، جدیت، پشتکار و تخصص شما موجب افتخار و امیدواری ماست. به این امید که بتوانیم با اقدامات هماهنگ به نتیجه برسیم و صرف نظر از نتیجه نهایی به عنوان یک ایرانی به این تلاش مشترک علیه قانون شکنی افتخار می کنم.

  29. هما
    ۸ آبان ۱۳۹۰ در ۲۰:۴۱ | #47

    جناب آقای مختاری
    با عرض سلام و خسته نباشید. فیلم شهادتان را ملاحظه نمودم. بنده نیز به یکی از مثالهای شما بسیار شبیه هستم. به اتفاق خواهرم که هر دو پزشکیم اقدام نمودیم، ایشان الان آنجا کالج میروند و من هنوز منتظرم.از آنجائیکه از موکلین جنابعالی نیستم و در مقابل وکیلم هم احساس تعهد اخلاقی مینمایم، از پیوستن به کمپین شما معذورم اما چندین بار به فکر افتادم که نامه ای ) البته به زبان خودشان ( خطاب به دولتمردان مملکتی که میخواهیم همه چیزمان را اینجا رها کنیم و به امید یافتن عدالت، منطق، امنیت فکری و هر آنچه از مقوله انسانیت و مدنیت میدانیم به آن مملکت برویم، ،بنویسم و بگویم:
    اگر رفتار غیر مسئولانه، پاسخگو نبودن، بازیهای سیاسی با سرنوشت انسانها و مابقی از این دست را میخواستیم که نیازی به طی این طریق طولانی و رسیدن به آب و خاک شما نداشتیم.اگر جامعه تان را بر مبنای نابسامانی و پیشی گرفتن های غیر منطقی اعضای آن از یکدیگر بنا کنید به آینده ای دست خواهید یافت که اعضای آن انگیزه های اجتماعی دیگری بجز آنچه برای ساختن نسلهای سالم لازم است خواهند داشت ……… و این پروسسینگ موشکافانه در احوال امروزه آدمیان نیز چندان به کارتان نخواهد آمد.
    موفق باشید و به امید دیدار.

    • ۸ آبان ۱۳۹۰ در ۲۱:۱۶ | #48

      حق با شماست اما این رویه قابل قبول مردم کانادا نیست و دولتها اینجا همیشگی نیستند

  30. مهرداد
    ۸ آبان ۱۳۹۰ در ۱۹:۰۷ | #49

    با سلام.من فقط میخواستم یک خسته نباشید بگم.واقعا باعث افتخارید.

  31. محمدی
    ۸ آبان ۱۳۹۰ در ۱۷:۱۱ | #51

    با سلام و عرض خسته نباشید به شما. فیلم کامل جلسه دادگاه را دیدم. دست مریزاد. انشالله تا به آخر با همین قدرت به پیش برید و حق موکلین را بگیرید.
    در مورد مطلب فعلی شما یک سوال داشتم:
    آیا امکان نوشتن نامه ای مشابه برای اعتراض به طولانی شدن بکگراند چک متقاضیان کبک که در ۲۰۰۹ فایل فدرال گرفته اند و خود من حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر را میشناسم (سال ۲۰۱۰ را هم که اصلا شروع نکرده اند به مدیکال دادن) وجود دارد؟
    اگر این کار منطقی هست بنظر شما به کجا باید این نامه ها فرستاده شوند؟ اگر هم فکر میکنید هنوز دیر نشده، یک deadline اعلام فرمایید.

    ممنون

    • ۸ آبان ۱۳۹۰ در ۱۸:۰۱ | #52

      ممنون از اظهار لطف شما. به نظر من هنوز برای اعتراض در مورد کبکی ها با توجه به وضعیت سوریه زود است تا ژانویه صبر کنید اگر خبری نشد اقدام خواهیم کرد. من هنوز به این جمع بندی نرسیده ام که این یک حرکت عمدی از سوی جیسن کنی است

دیدگاه ها مسدود است.