خانه > اخبار کنپارس > مارادونا و بازیکن خودی: حکایت شکایت ما از وزیر و بداخلاقی برخی همکاران

مارادونا و بازیکن خودی: حکایت شکایت ما از وزیر و بداخلاقی برخی همکاران

۱۹ مهر ۱۳۹۰

تعدادی از دوستان با ما تماس گرفته اند و اظهار کرده اند یکی از مشاوران مهاجرت همکار ما به نام آقای الف مدیر شرکت مهاجرتی ز ب به فارسی یا همان ……B…..L در ورژن انگلیسی در تهران موجی راه انداخته است مبنی بر اینکه کسانی که در شکایت مختاری علیه وزیر شرکت می کنند پرونده اشان رد خواهد شد. گذشته از اینکه با شنیدن این سخن بی اساس سبز شدن کلم بر سر انسان خاکی عجیب نخواهد بود اما مرا به یاد حکایت مارادونا و بازیکن خودی نیز انداخت.

شنیده اید که یک تیم خودی را تقدیر بر بازی با آرژانتین افتاد و مدافع سخت کوش تیم خودی به اشتباه به تیم خود گل می زد و مربی از کنار زمین فریاد می زد و به کاپیتان می گفت مارادونا را رها کن بازیکن خودی را مهار کن. حالا حکایت ماست …… وزیری قانون شکن حقوق هزاران نفر از هموطنان ما را به هیچ گرفته است و با اطمینان از اینکه کسی از این هزاران نفر که هزاران کیلومتر با او فاصله دارند کاری نخواهد کرد و توان شکایت به عدالتخانه کانادایی را ندارد هر چه می خواهد می کند ….. در این میان فرد یا افرادی فراخوان می دهند که ما در مقابل او خواهیم ایستاد فقط ما را حمایت کنید و در کنار ما باشید ….. آنگاه دوستی که به نظر می رسد در این تیم است به خودی گل می زند و منافقانه اطلاعات غلط می دهد و تخم ترس و شک را در میان تیم خودی می افشاند.

البته این بداخلاقی ها که ناشی از تنگ نظری و بی خردی است از دید افراد فرهیخته نهان نمی ماند. این گروه از متقاضیان افرادی تحصیل کرده اند که انتظار می رود فرق دوغ و دوشاب بدانند و سره از ناسره باز شناسند اما این روسیاهی است که در پی گذر زمستان سخت به روی ذغال خواهد ماند.

ادعای این فرد کاملا بی مبناست و همانگونه که بارها گفته ام هیچ ترسی از مشارکت در این شکایت به خود راه ندهید و اسیر دام بدخواهان نشوید. به این دوستان نیز تذکر می دهم که اگر نوید زندگی بهتر برای متقاضیان دارند نگذارند این ادعا با ناراستی در گفتار و کردار مشوه شود.

 

 

  1. مریم
    ۲۶ مهر ۱۳۹۰ در ۱۲:۱۹ | #1

    با عرض سلام و خدا قوت
    متاسفانه من موکل همین شرکتیB.L که آوای دقت و پیگیری سر میدهد پرونده فدرال۲ بار اقدام کردم که به علت نقص در مدارک و فرمها نتوانستم فایل نامبر دریافت کنم که ناشی از بی توجهی مشاورین دفتر ایشان و نا آشنا بودن به شرایط بعد از تغییر قوانین جدید بوده و ایشان اینقدر نسبت به سرنوشت پرونده هاشان بی تفاوتند کI زحمت پیگیری و فرستادن نامه به سفارت به خودشان نمیدهند که مدارک فرستاده شده را آپدیت کنند و اینقدر امروز و فردا میکردند که مدارک برگشت خوردحالا اگر از روی محافظه کاری با طرح شکایت مخالفند حد اقل وظیفه شان به عنوان دفتر مهاجرتی درست انجام دهند

  2. محمد
    ۲۴ مهر ۱۳۹۰ در ۱۸:۰۹ | #2

    با سلام
    ممنون از زحمات شما.
    من یک سوال داشتم راجع به فرمهای موجود در بسته شکایت: آیا لازم است که این فرمها بطور کامل توسط متقاضی تکمیل گردد؟ یا اینکه تنها همانند نمونه ها فقط وفقط امضا شوند؟
    با تشکر

    • ۲۴ مهر ۱۳۹۰ در ۱۸:۱۵ | #3

      خیر فعلا فقط امضا کنید ما تکمیل می کنیم البته نمونه تکمیل شده برای شما در صورت درخواست ارسال می شود

  3. سعید
    ۲۴ مهر ۱۳۹۰ در ۰۵:۵۴ | #4

    با سلام خدمت آقای دکتر و عرض خسته نباشید

    من خوشبختانه از موکلین شما هستم و امیدوارم با این حرفها خسته نشین و با تمام نیرو این راه رو ادامه بدین. ما هم تمام تلاشمونو میکنیم که در این راه همراه شما باشیم.

    ممنون

  4. موکل مشهد
    ۲۱ مهر ۱۳۹۰ در ۱۷:۲۴ | #5

    به یاد یک جوک راجع به هموطنان افتادم که حالا میشه به ایرانی های در بین ملل دیگه تعمیمش داد!
    میگن توی جهنم یه سری دیگ گذاشته بودن که گناهکاران هر شهر در آن می جوشیدند! خدا بر سر هر دیگ نگهبانی گذاشته بود تا اگر کسی خواست از دیگ بیرون بیاد بزنه تو سرش و نگذاره که بیاد بیرون ولی دیگ ایرانی ها هیچ نگهبانی نداشت ! از خدا پرسیدند چرا فقط ایرانی ها نگهبان ندارند؟؟
    خدا گفت چون اگر کسی از ایرانی ها بخواهد بیرون بیاید ایرانی های دیگر اورا به داخل میکشند …. حکایت همین آقایونه!

  5. مهرداد
    ۲۱ مهر ۱۳۹۰ در ۰۴:۴۳ | #6

    کار درست رو باید انجام داد.حتی اگر فکربکنی نتیجه نمیده.اگرچه احتمال موفقیت در این مورد کم نیست. ممنون

  6. وحید
    ۲۰ مهر ۱۳۹۰ در ۲۱:۴۴ | #7

    متاسفانه تا یکی بخواد یک حرکتی انجام بده کسانی که منافع خودشون رو در خطر می بینند جبهه گرفته و سعی در تخریب هدف می کنند . علی جان ما به موفقیت شما در این راه ایمان داریم و همراهنان هستیم.

  7. مهرداد
    ۲۰ مهر ۱۳۹۰ در ۰۹:۵۵ | #8

    با سلام.من با اینکه موکل شما نیستم ولی کاملا به شما اعتماد پیدا کرده ام.و تاکنون ۲نفر از دوستانم هم که موکل شما نبودند برای طرح شکایت قانع کرده ام.امیدوارم بکمک شما موفق شویم.

  8. محمد
    ۲۰ مهر ۱۳۹۰ در ۰۸:۱۶ | #10

    با سلام اصلا جناب دکتر مختاری ابن موضوع تابلو که این آقا پرت پرت از ماجرا. من از مشارکین شما هستم همه کارهایم را هم انجام داده ام حمایتتان میکنم به شدت. لطفا به این افراد غیر ایرانی توجه نکنید و مصمم ادامه دهید. با سپاس

  9. هدی
    ۲۰ مهر ۱۳۹۰ در ۰۵:۳۷ | #11

    با سلام
    من فکر میکنم اگر هم قراره پروندمون رد شه با آبرو رد شه بهتره.نه اینکه مثل آدمای تو سری خور و ذلیل فقط به جرم ایرانی بودنمون خفه شیم.ما از شما ممنونیم آقای دکتر حتی اگر پروندمون رد شه.

دیدگاه ها مسدود است.