خانه > نوشته های غیر رسمی > تجارت ماهواره ای ویزا با چاشنی لمپنیزم

تجارت ماهواره ای ویزا با چاشنی لمپنیزم

۳ بهمن ۱۳۹۴

چندی پیش کانالهای ماهواره ای فارسی زبان را مرور می کردم که بر خوردم به یک کانال ماهواره ای عجیب. آقایی با ادبیاتی خاص در برابر دوربین نشسته بود و افراد را برای دریافت انواع و اقسام ویزا و عملا به قصد پناهندگی ترغیب می کرد. فرقی هم نمی کرد چه میخواهید و کجا می خواهید بروید از آلمان تا آمریکا و البته کانادا در چنته این مجری کانال ماهواره ای وجود داشت.

کمی تامل و تحمل ۱۰ دقیقه از برنامه آقای ر دال در کانال ماهواره ای اختصاصی ایشان همه چیز را روشن می کند. فردی است در لوس آنجلس و با اعلام قیمتهایی روی صفحه تلویزیون افراد را به عقد قرارداد برای دریافت ویزا می خواند. مدعی است که قانونی آنها را به آن کشور مقصد می برد و از آنجا فرد می تواند اعلام پناهندگی کند.

اینکه چند نفر به دام وی افتاده اند نمی دانم. اینکه برای کسی ویزا می گیرد یا خیر را هم نمی دانم. آنچه برایم جالب بود اعلامیه روی صفحه ایشان در مورد کانادا بود به این مضمون که:

مهاجرت به کانادا؟ اکازیون بر اساس نخست وزیر جدید کانادا ویزا آزاد و تبدیل به پناهندگی بهمراه بلیط ۶+۹ میلیون تومان

دوستی داشتم در دوره جوانی که هر گاه خیلی تعجب می کرد سخن از سبز شدن کلم بر سر مبارکش می کرد. با دیدن این جمله حال و روز او را و ارتباط سر مبارک با کلم را درک کردم. بیچاره اگر امروز این را می دید حتما مزرعه کلم داشت.

یک بار جمله را مرور کنید سخن از مهاجرت به کاناداست که دست کم خوانندگان این وبلاگ می دانند چه داستان پر آب چشمی است و تنها از کانالهای خاص و در صورت واجد شرایط بودن در برنامه های مهاجرتی ممکن است.

این کلمه اکازیون را نفهمیدم اگر شما فهمیدید به ما هم بگویید ولی مهم نیست چون جا برای سبز شدن کلم هنوز باقی است کافی است دنباله جمله را ببینید که می گوید بر اساس نخست وزیر جدید کانادا.

شما از آن چه می فهمید؟ بر اساس نخست وزیر دقیقا کجای ایشان است. شاید بر اساس دستور ایشان منظور است. آقای ترودو کجا چنین دستوری داده است و آن کدام است اصلا چه گفته است که اکازیون شده است. بماند که این علامه ها روز بعد نخست وزیر را به رییس جمهور کانادا تغییر دادند یعنی آقای ترودو شد آنچه وجود ندارد مانند همان اساسش.

 

delavari1

 

بعد سخن از ویزای آزاد است و بیننده حتما باید این سوال را از خود بپرسد که این نوع ویزا در کدام کتاب قانون نوشته شده شاید ویزای غیر آزاد هم داریم شاید هم منظورش از آزاد در برابر کوپنی است. من هر چه گشتم در اخبار ندیدم کوپن ویزا اعلام شده باشد شاید خبرش در لوس آنجلس پخش شده است و ما نمی دانیم.

این ویزای آزاد خاصیتش هم اعلام شده که به پناهندگی تبدیل می شود یعنی شما بدون اعلام کوپن می روید بازار آزاد ویزای آزاد می گیرید نه از سفارت که آنها ندارند ولی این کانال ماهواره ای دارد بعد به کانادا می آیید و یهویی این ویزای آزاد به دلیل اینکه آزاد است به پناهندگی تبدیل می شود و شما می توانید سالها خوش و خرم به هزینه دولت کانادا در این سامان زندگی کنید و حالش را ببرید.

در مقابل فقط ۱۵ میلیون تومان بدهید و بلیط هم با آقای دال است.

delavari2

 

طرفه آنکه تلفنهای آقا قطع نمی شود و مردم از همه جا بی خبر پشت هم زنگ می زنند و قربان صدقه این موجود نجات بخش می روند.

خارج از شوخی و برای اطلاع هموطنان می گویم. فریب نخورید نخست وزیر و به تعبیر ایشان رییس جمهور نداشته کانادا هیچ دستوری در این زمینه ها ندارد و این همه تنها برای فریب شما و تهی کردن جیب علاقمندان مهاجرت به خارج از کشور در این هیایوی بین المللی است.

این فرد حداقلی از اطلاعات حقوقی که سهل است اطلاعات عمومی که این روزها شاگردان دبستانی هم می دانند نمی داند. فریب نخورید.

 

 

  1. رضا
    ۱۱ آذر ۱۳۹۶ در ۱۰:۴۵ | #1

    یه سوال داشتم ، اگه کسی در حال مهاجرت مثلا به اروپا، یا پناهندگی در کشور واسطه مثل ترکیه برای پناهندگی به امریکا باشه ودر همین حین لاتاری امریکا برنده بشه تکلیفش چی میشه؟ میتونه از لاتاری استفاده کنه؟

  2. احمد
    ۱۱ آبان ۱۳۹۶ در ۱۵:۵۱ | #3

    سلام بتازگی فرد دیگری بنام اسماعیل دوست در کانال۲۰ دست به اقدامات مشابه دلاوری زده است تا هنوز مثل دلاوری کلی انسان نا آگاه فریب نخوردند اطلاع رسانی کنید کانال تلگرام افشاگری اسماعیل ایزددوست https://t.me/ismail_dost میباشد و وبلاگ http://esmaildost.blog.ir/

  3. سیما
    ۱۷ تیر ۱۳۹۶ در ۲۱:۴۰ | #4

    عجب ملتی داریم باعث تاسف هست..ترامپ مهاجرت به امریکا را برای ما ایرانی ها تا ۳ ماه دیگه ممنوع کرده بعد ایشان همین امشب میگفت من شما را ۳ ماه دیگه به امریکا میارم همین حالا پول را واریز کن !!!!!!!خب اقا یا خانمی که حالا میخوای پول را واریز کنی یه کم فکر کن..چرا ۳ ماه دیگه پول را واریز نمیکنی ؟شاید اصلا ۳ ماه دیگه این قانون عدم ورود مهاجر ایرانی به امریکا دوباره تمدید شد ..یه کم فکر کنی متوجه میشی اوضاع از چه قرار هست..واقعا برای یه عده باید تاسف خورد..ضمنا مهاجرت به امریکا که به این سادگی ها نیست..شهروندان اروپا هم ورود به امریکا برایشان یه آرزوست اون وقت ما که ایرانی هستیم بماند..بهرحال امیدوارم خداوند همه ی ما را به راه راست هدایت بفرماید..

  4. امیر
    ۱۵ تیر ۱۳۹۶ در ۱۲:۲۰ | #5

    افرادی که فریب این کلاهبردار را خوردند و به اسم دریافت پناهندگی وارد سفارت امریکا شدند تا ابد برای درخواست اکثر ویزاهای مهاجرتی و غیر مهاجرتی ریجکت خواهند شد . چون اسمشون داخل سیستم امور خارجه امریکا به عنوان درخواست دهنده پناهندگی ثبت شده .
    واقعا خدا لعنتشون کنه که اینطوری با زندگی مردم بازی میکنن .

  5. پژمان
    ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۰:۴۴ | #6

    سلام بر همگی
    بسیار متاسفم از وجود مردمان ساده کشورم ، من ساکن امریکا هستم ولی.در حال حاضر در تهران بسر می برم ، با دیدن این برنامه ها از این آقا بحال خودم و مردمم گریستم ،

  6. مازیار
    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۰۴:۵۸ | #7

    هشت ماهه که رامین قراره من رو ده روزه مسافر united States کنه… به راستی، اگر ما خرد داشتیم… کجا این سرانجام بد داشتیم

  7. حمیدرضا هادوی
    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۶:۴۱ | #8

    با سلام خدمت جناب آقای مختاری
    من هادوی هستم که خدمت شما شرایطم راتوضیح دادم.و گفتید عملا فرصت را از دست داده ایم.والزامات قانونی جهت تمدید پی ار و ورود به کانادا رااز دست داده ایم.لطفا بفرمایید با شرایط ما چه باید بکنیم برای اینکه بتوانیم به کا نادا بیاییم؟
    با سپاس .

    • ۶ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۵:۱۲ | #9

      اقدام جدید برای مهاجرت
      البته یک درخواست تراول داکیومنت باید بدهید که ابطال اقامت فعلی نهایی شود

  8. rhet
    ۷ فروردین ۱۳۹۶ در ۱۲:۵۶ | #10

    اسفند ماه ۱۳۹۳ پلیس فتا طبق اطلاعیه ای رامین دلاوری را کلاهبردار معرفی کرده و از مردم درخواست کرد که فریب این فرد را نخورند.

    فروردین ۱۳۹۵ تعداد ۵۲۱ نفر از مالباختگان شبکه ایران بی مرز از رامین دلاوری شکایت کرده و در پی این شکایت دلاوری ممنوع الورود شده و نامش در لیست سیاه فرودگاه های کشور قرار گرفت،همان ماه همکار دلاوری در آباده شیراز دستگیر و به ۷ سال زندان محکوم شد.

    خرداد ۱۳۹۴ رامین دلاوری با ضربه چاقوی جوانی ایرانی از ناحیه کشاله ران به شدت مجروح شد.مادر علیرضا سباحی مقدم انگیزه اینکار پسرش را کلاهبرداری رامین دلاوری عنوان کرد.

    آذر ماه سال ۱۳۹۴ بود که شخصی ایرانی به نام(م.رادپور) از رامین دلاوری شکایت کرده و او را به جرم تجاوز به دادگاه کشاند اما در نهایت رای به بی گناهی رامین داده شد.

    در اسفند ۱۳۹۵ فردی افغانی دلاوری را به دادگاه کشانده و وی را با اتهام کلاه برداری مواجه کرد،دادگاه عالی فدرال آمریکا دلاوری را به پرداخت دویست هزار دلار محکوم کرد.
    ین که رامین دلاوری یک کلاهبردار است خیلی واضح هست ، هیچ وکیلی در آمریکا با آن ادبیات لاتی و لمپنی حرف نمیزند . از این گذشته هیچکس را نمیشود یکهفته ای به آمریکا آورد حتی اگر رئیس جمهور آمریکا پسر خاله شما باشد تازه آن هم بدون هر گونه مدرکی فقط با یک پاسپورت !! واقعا این شیاد خیلی هم زرنگ نیست راستش مردم ما ( خیلی عذر میخواهم) زیادی ساده هسنتد . آخر اینهایی که تلفن میزنند به این کلاهبردار از خودشان نمیپرسند که چطور میشود فقط با یک پاسپورت و یکهفته ای ویزای آمریکا گرفت ؟ دوستان و هموطنان عزیزم این را بدانید مهاجرت به آمریکا یا کانادا و … خیلی مراحل سخت دارد تا سفارت قانع شود که شما شرایط ویزا یا مهاجرت را دارید . برای ویزا حداقل شش ماه و برای مهاجرت (گرین کارت) حداقل چهار تا دوازده سال این مراحل اداری طول میکشد . به اندازه یک وانت هم مدارک تحصیلی و شغلی و بانکی و سند ازدواج و عدم سوئ پیشینه و … از شما میگیرند . بعد هم انواع آزمایشهای پزشکی و واکسن هاو … آخر چرا شما مردم اینقدر راحت گول این شیادها را میخورید؟

  9. مهران
    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۶:۳۴ | #11

    سلام مردم ساده ایران میخواستم فقط بگم رامین دلاوری یک کلاهبردار حرفه ای هست که با روح و روان مردم ایران بازی میکنه و با پول اندک مخشونو میزنه من تورو میارم امریکا این کارو میکنم و اونقدر طول میده که خودت پشیمون میشی بخدا حرفاشو باور نکنین من خودم مالباخته هستم ١۶ ملیون دادم دستش یک سال بعد گفت اذیت نکن منم به کسی پولو دادم خورد فرار کرد بخدا این شیوه تبهکاریشه یه مدت ببینین میفهمین هر بار یکی پیدا میشه میگه رابط من و فلان مشوری هستش بعد اون یارو کلاهبردار جلوه میده که فرار کرده بعد پولتونو میخوره و اونقدر زنگ میزنین تا خسته بشین بیخیال بشه اینم شماره تلفنشه که بهم داد ۰۰۱۳۱۰۴۶۲۸۸۳۹

  10. حمیدرضا هادوی
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۴:۲۷ | #12

    باسلام وتشکر از پاسخ شما
    اگر از طریق دادگاه مهاجرت (ازطریق وکیل)پیگیری کنم با ارایه دلایل مبنی بر عدم حضور در کانادا آیا می توانم مشکل را حل کنم وبه کانادا بیایم.
    با سپاس هادوی

    • ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ در ۱۶:۳۲ | #13

      حتما با وکیل در تماس باشید. اگر الزامات اقامتی را رعایت نکرده باشید ارایه دلیل در فرودگاه کمکی نمی کند

  11. حمیدرضا هادوی
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ در ۰۸:۱۷ | #14

    سلام جناب مختاری
    من هادوی هستم سال ۲۰۰۹ از طریق اسکیل ورکر به همراه همسر و پسرم به کانادا امدیم ۷ ماه ماندیم به ایران برگشتیم.سال ۲۰۱۱ دوباره به کانادا امدیم این سری ۳ماه ماندیم وبرگشتیم ایران.سال ۲۰۱۳ بلیط گرفتیم فرودگاه ایران چون در پاسپورت من کشور محل اقامت رو کانادا نوشته بود اجازه خروج ندادند تا پاسپورت من عوض شود. دیگر نتوانستیم بیاییم تا پی ار ما در اکتبر۲۰۱۴ تاریخش تمام شد.
    الان به چه صورت میتوانیم به کانادا بیاییم وبمانیم وزندگی کنیم. باتشکر

    • ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ در ۲۱:۳۹ | #15

      شما عملا فرصت را از دست داده اید
      سه ویدیوی یک تا سه را در سایت پارس کانادا ببینید

برگه نظرات
1 2 2564
دیدگاه ها مسدود است.