خانه > نیروی متخصص فدرال > برای express entry هر چه سریعتر اقدام کنید

برای express entry هر چه سریعتر اقدام کنید

۱۴ آذر ۱۳۹۴

شنیده ها از منابع معتبر حاکی از آن است که دولت لیبرال بنا دارد تحولی در سیستم اکسپرس انتری ایجاد کند و با ایجاد تغییرات در امتیازات امکان انتخاب گسترده متقاضیان را ایجاد کند. از جمله امتیازی که قرار است به این سیستم اضافه شود امتیاز خواهر و برادر مقیم کاناداست. در سیستم فعلی اکسپرس انتری امتیازی برای داشتن خویشاوند در کانادا در نظر گرفته نشده که با اعمال تغییرات پیش رو این سیستم وزن کافی به دارندگان خویشاوند نزدیک در کانادا خواهد داد.

ایجاد سیستم اکیپرس انتری از سوی محافظه کاران عملا با هدف آزادی عمل و عدم شفافیت و چه بسا اعمال تبعیض در انتخاب متقاضیان طراحی شده است و انتظار می رود با تغییراتی که لیبرالها ایجاد می کنند به سیستمی کارآمد فراتر از شعارهای محافظه کاران که در عمل به ناکارآمدی کامل سیستم انجامیده بود تبدیل شود.

canada flag

توصیه ما الین است که در اولین فرصت در سیستم ورود سریع ثبت نام کنید. کنپارس در این خصوص تسهیلات ویژه ای را ایحاد کرده است که در مراجعه برای اقدام از این تسهیلات مطلع خواهید شد.

براز ارزیابی امتیاز خود در سیستم فعلی اینجا را کلیک کنید. برای برداشتن اولین گام در ثبت نام خود در سیستم اکسپرس انتری فرم ارزیابی ما را تکمیل کنید.

  1. Reza
    ۱۱ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۲:۱۶ | #1

    سلام وقت به خیر.
    رضا هستم ۳۲ ساله ، مهندس مکانیک ، ۸سال سابقه کار، متاهل
    Ielts L:8.5,R:6.5,W:7.5,S:6.5 Overall:7.5
    با توجه به امتیاز EE 356 آیا شانسی برای نامینیت شدن در برنامه های استانی وجود دارد.؟
    برنامه های استانی کی شروع به دریافت پرونده خواهند کرد؟

    • ۱۶ بهمن ۱۳۹۴ در ۱۱:۵۵ | #2

      ممکن است شانس انتخاب بدون نامینیت هم داشته باشید امتیاز خود را اینجا حساب کنید

      expressentry.ir

      اگر بالای ۴۰۰ باشد شانس بالایی دارید

  2. مریم
    ۱۵ دی ۱۳۹۴ در ۱۵:۴۲ | #3

    ببخشید فراموش کردم بگم قراره نفر اصلی پرونده من باشم

  3. مریم
    ۱۵ دی ۱۳۹۴ در ۱۵:۴۱ | #4

    سلام وقت بخیر
    من ۲۸سال دارم و لیسانس کامپیوتر و یکسال سابقه کا با بیمه دارم و همسرم ۲۷ سال لیسانس برق قدرت و چهار سال سابقه کار با بیمه دارد برای زبان هم دارم میخونم ۹۵ امتحان بدم خواستم ببینم شرایطش را دارم که اقدام کنم برای اکسپرس اینتری؟

  4. محمد
    ۱۱ دی ۱۳۹۴ در ۰۸:۲۹ | #6

    به نظر شما این قانون از سال ۲۰۱۶ اجرا میشه یا معلوم نیست؟
    من ایلس ۶٫۵ دارم و خانمم ۶ و خودم و خانومم فوق لیسانس برق داریم و من سه سال و نیم سابقه کار بدون بیمه دارم و سنم ۲۸ هستش برادر زنم توی تورنتو هستش و قرار شده از طرف یه شرکت برام یه نامه ای واسه کارکردن اونجا بگیره. البته جاب افر نیست
    سه تا سوال دارم اولا این نامه رو وقتی افیسر میبینه ایا روی نظرش تایر میزاره یا نه؟ دوما اینکه ایا باید مدرک دانشگاهی رو از دانشگاه بگریم یا گواهی فارغالتحصیلی هم کفایت میکنه چون دانشگاه دولتی پول میخاد واسه ازاد کردن مدرک؟ سوما این قانون خویشاوندی در صورت تصویب برای منم صدق میکنه یا چون برادر زنم توی کانادا هستش زنم باید نفر اصلی باشه؟

    • ۲۲ دی ۱۳۹۴ در ۱۷:۳۴ | #7

      خیر آن نامه اثری ندارد مگر اینکه پیشنهاد شغل رسمی و همراه با lmia باشد
      صحبت از کدام قانون می کنید سیستم ورود سریع از ابتدای ۲۰۱۵ برقرار است
      گواهی کافی نیست
      بله

دیدگاه ها مسدود است.