خانه > اخبار کنپارس > درباره سمینارهای کنپارس در مهرماه

درباره سمینارهای کنپارس در مهرماه

۱۴ شهریور ۱۳۹۰

همانطور که می دانید قرار است سمینارهایی از طرف کنپارس در مهرماه سال جاری برگزار شود که اطلاعات آن اینجا هست.  دو سمینار از این سه سمینار برای موکلین کنپارس برنامه ریزی شده است و قرار بر این است که غیر از موکلین کنپارس و همسران آنها کس دیگری امکان حضور نداشته باشد.

دوستانی تماس گرفته اند از غیر موکلینی که به ما لطف دارند و خواننده سایت و وبلاگ ما هستند و اصرار داشتند که این امکان به آنها هم داده شود. به دلیل افزایش این درخواستها به نظرم رسید از این طریق به گوش همه دوستان برسانم که اگر موکل ما نیستند بر ثبت نام در این سمینارها اصرار نکنند تا ما نیز شرمسار نشویم.

شرکت در این دو سمینار با موضوعات بسیار جذاب و محتوای بسیار مفید ویژه عزیزانی است که با ما قرارداد مهاجرت دارند و ضمن عذرخواهی از عزیزان علاقمند غیر موکل, از همه موکلین می خواهم که این فرصت را از دست ندهند و توجه داشته باشند که آنها نیز نمی توانند کسی از غیرموکلین را همراه خود داشته باشند.

 

 

  1. هدی
    ۶ مهر ۱۳۹۰ در ۱۹:۱۵ | #1

    سلام
    جناب دکتر آیا برای سمینارها شما هم تشریف می آورید؟
    با سپاس

  2. هدی
    ۴ مهر ۱۳۹۰ در ۱۰:۴۸ | #3

    با سلام
    جناب دکتر با توجه به این مساله که این نشست بیشتر پیرامون مباحث مربوط به کاریابی می باشد و متاسفانه یا خوشبختانه تکلیف رشته های پزشکی مشخص است آیا حضور در این جلسات برای این افراد هم تاثیر قابل توجه خواهد داشت؟
    ممنونم از راهنمایی های شما

  3. مصطفی سمیعی
    ۲۵ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۶:۵۶ | #5

    با سلام.
    ما هم از موکلین شما در شهر مشهد هستیم، بسیار علاقمند به شرکت در سمینارها نیز می باشیم اما امکان اخذ مرخصی و شرکت در سمینارها را در تاریخ های اعلان شده نداریم. آیا این امکان که در آینده خلاصه ای از سمینارهای برگزار شده را برای موکلین شهرهای دیگر ارسال نمایید با این خلاصه را جهت فروش در فروشگاه کنپارس قرار دهید وجود دارد؟

    با تشکر و آرزوی پیروزی برای شما و سایر اعضای کنپارس

  4. شهرزاد
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۳:۴۱ | #7

    سلام

    جناب اقای مختاری
    باتوجه به اینکه تعدادی ازموکلین شمادرشهرستانهاهستند(مثلا خود من)وشرکت درنشستهای مهر ماه امکان پذیرنیست ,ایااین امکان هست تاازجلسات نشست فیلم تهیه شودونظربه اینکه نشستها(یابعضی ازانها)جهت موکلین میباشدباهماهنگی دفترتهران ودرقبال پرداخت هزینه های مربوطه موکلین شهرستانی هم ازاین اطلاعات استفاده کنند؟

    • ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ در ۲۲:۴۲ | #8

      دوست عزیز
      متاسفانه چنین امکانی وجود ندارد و نمی توانیم فیلمی از جلسه منتشر کنیم که دلایل خود را دارد. سعی کنید یکی دو روز را به گونه ای تهران بیایید ارزش این سفر را دارد

  5. امیر
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ در ۲۲:۵۰ | #9

    جناب مختاری
    با سلام
    می خواستم از شما بپرسم که آیا این سمینارها برای موکلین شما رایگان است؟
    با تشکر

    • ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۳:۳۱ | #10

      رایگان نیست اما در سمینار اول ۷۵٪ تخفیف دارند و دو سمینار مخصوص موکلین هم بسیار کم هزینه است. معمولا سمینارهای رایگان قابل برنامه ریزی دقیق نیست. افراد زیادی ثبت نام می کنند اما در نهایت نصف آنها حضور می یابند

دیدگاه ها مسدود است.