خانه > اعلام تغییرات به اداره مهاجرت, نیروی متخصص فدرال, نیروی متخصص کبک > توجه افسران مهاجرت کانادا و کبک به آنچه در شبکه های اجتماعی می نویسید

توجه افسران مهاجرت کانادا و کبک به آنچه در شبکه های اجتماعی می نویسید

۱۰ تیر ۱۳۹۴

اخیرا مواردی دیده شده است که از متقاضیان حتی پس از انجام مدیکال و در مورد خاصی پس از دریافت کپی گذرنامه برای صدور ویزا افسر پرونده به ناگهان از متقاضی اطلاعات بیشتر خواسته است و در یک مورد هم از وی دعوت به مصاحبه کرده است.

dreamstime_xs_29615399

در چرایی این اقدام کاشف بعمل آمده است که اظهارات متناقض متقاضی در شبکه های اجتماعی در مورد سوابق کاری این مشکل را پدید آورده است طرفه آنکه اطلاعات متقاضی در شبکه اجتماعی اتفاقا خلاف واقع بوده و تنها با هدف داشتن رزمه ای قوی برای یافتن کار در linkedin در آن شبکه اجتماعی منتشر شده است.

بنابراین لازم است متقاضیان در هر مرحله از اقدام که هستند اطمینان حاصل کنند که در شبکه های اجتماعی و به طور کلی اطلاعاتی که ممکن است در مورد آنها در اینترنت به هر زبانی یافت شود متفاوت از آنچه در پرونده ابراز کرده اند نباشد که ممکن است دچار مشکل شوند.

 

 

  1. کیوان
    ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۲:۲۵ | #1

    با سلام من در سال ۲۰۱۱ پرونده مهاجرت باز کردم و وکیل گرفتم ایشان ۲ سال اول سابقه کاری بنده را کارآموز در فرم وارد کرده بودند بعد از اینکه من آپدیت پرونده ام را دادم در سال ۲۰۱۵ ریجکت شدم و اقدام به اعتراض به رای کردم. سپس اداره مهاجرت از شرکتی که در آن ۲ سال در آنجا کار میکردم استعلام گرفتن و سپس نامه مبنی بر باز شدن مجدد پرونده اینجانب به من دادند ولی از این موضوع حدود یک سال میگذرد و اتفاق خاصی برای پرونده بنده رخ نداده است.میخواستم بدانم برای پیگیری اقدامی میشود کرد و آیا امیدی به پرونده میباشد؟

    • ۶ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۴:۲۹ | #2

      پرونده را باز کرده اند ولی رسیدگی نکرده اند

      رسیدگی این روزها به گونه ای بسیار کند است
      نآمید نباشید

  2. ساقی
    ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ در ۱۱:۰۱ | #3

    با سلام
    آیا در مورد نات اپلیکیبل شدن پرونده های فدرال در مرحله ویزا اطلاعی دارید چراکه هیچ کس در این مورد نظری ندارد لازم به ذکر است که بنده ۱۰۰ روز بعد از سابمیت مدیکال نات اپلیکیبل شدم و نمیدونم چی هست و در مورد چه کسانی اجرا میشه؟
    سپاس . ساقی

    • ۶ خرداد ۱۳۹۶ در ۱۴:۵۲ | #4

      این برداشت شماست
      چه و کجا دیده اید که چنین سوالی مطرح می کنید
      چنین چیزی بی معنی است
      مدیکال داده اید و دست کم ۶ ماه باید منتظر باشید
      بدون وسواس

  3. احسان
    ۳۰ بهمن ۱۳۹۵ در ۱۶:۳۶ | #5

    درود بر شما
    صریح میگم من میخام با ویزای توریستی وارد کانادا بشم و اعلام پناهندگی کنم. سوالم اینه که آیا اگر درخواستم رد بشه من رو برمیگردونن یا اخراج از کشور نداره و آیا بهتره تو فرودگاه درهواست بدم یا تو مراکز داخل شهر

  4. شهرام
    ۱ بهمن ۱۳۹۵ در ۰۰:۱۸ | #7

    سلام و خسته نباشید من نامینیت لتر را از نیوبرانزویک دریافت کرده ام و مدارکم رو دارم میفرستم سی آی سی در حال حاضر ویزای توریستی مالتی پل دارم و پارسال به کانادا رفتم و حدود ۴ ماه تورنتو موندم و در این مدت یکی از بچه هامو مدرسه اونجا نوشتم میخوام بدونم که آیا این مشکلی برای من بوجود میاره یا نه با توجه به اینکه در صورت نقل مکان پس از تایید فدرال قصد زندگی در نیوبرانزویک رو دارم.
    خسته نباشید

    • ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ در ۲۱:۲۳ | #8

      ایرادی نیست
      سعی کنید موقع لندینگ پس از دریافت اقامت دایم در ان استان لند کنید

  5. علی
    ۵ تیر ۱۳۹۵ در ۰۸:۳۴ | #9

    با سلام و تشکر
    بنده در سال ۲۰۰۹ تقاضای مهاجرت از طریق نیروی ماهر فدرال نمودم، پرونده ما در سال ۲۰۱۴ به دلیل عدم ارسال به موقع نتایج مدیکال رد شد. حالا از سفارت کانادا در ورشو هرچه در خواست می نمایم که اصل مدارک من و خانواده ام را به آدرس ما در ایران ارسال نمایند، پاسخی نمی دهند. البته با سایت اصلی مهاجرت کانادا هم چند بار درخواست کردم ولی آنها هم پاسخ دادند که باید با اداره مهاجرت کانادا که پرونده ما بررسی شده است مکاتبه نمایید. واقعا خسته شده ام از بس با کارکنان اداره مهاجرت تماس گرفته ام و پاسخی دریافت نکرده ام. لطفا بنده را در صورت امکان راهنمائی بفرمایید.
    با تشکر مجدد

  6. سروناز
    ۲۲ دی ۱۳۹۴ در ۱۲:۲۶ | #11

    سلام وخسته نباشید
    سوال من درموردمدیکال هست وگفتن یانگفتن آن به دکترمدیکال .
    من حدودا۴ سال پیش عمل کوچکی لاپاراسکوپی کیست زنان انجام دادم وبخیه ای که برای این عمل دارم خیلی کوچک ونامشخص است یعنی منظوربه دکترمدیکال میتوانم نگویم درمعاینه.
    سوال من این است که
    ١.آیاحتمالازم است من این عمل رابه دکترمدیکالم بگویم ؟
    ٢.مطمئنامن به دکترزنان درکبک برای بارداری درآینده سابقه عملم راخواهم گفت،آیاسابقه ای که به دکترزنان درکانادابا سابقه ای که باپزشک مدیکال گفتیم درآینده چک خواهدشد؟؟
    به این دلیل تمایل ندارم به دکترمدیکال بگویم چون میترسم دررونده ویزا دادن پرونده ام یکسری کاغذبازی بیخودی بشود.
    لطفا دراین مواردراهنمایی های لازمه راکنید،
    ممنون

    • ۲۲ دی ۱۳۹۴ در ۱۳:۵۸ | #12

      شما سوالات دکتر را در حدی که می دانید پاسخ می دهید
      آنچه فرمودید هم اصلا اهمیتی ندارد یعنی آن عمل جراحی

  7. محمد
    ۱۳ آذر ۱۳۹۴ در ۱۱:۴۹ | #13

    باسلام وخسته نباشید
    من اسپانسر خانمم شدم وپرونده ١٨ دسامبر ٢٠١۴ تشکیل دادم ومدیکالم ١١ دسامبر تمام میشه
    ١. آیا اگر از مدیکال بگذاره میتوانم وارد خاک کانادا بشم یا اینکه افسر سفارت در ترکیه این صلاحیتو دارد که مدیکال را تا مدتى کوتاه تمدید کند
    ٢. ایا مشغولیت CIC واسه پناهندگان سورى پروندهاى سفارت ترکیه را عقب مى اندازد ؟! طبق قول وکیل خودم
    ٣. خانمم من PR دارد و در ماه مارس اپروو شده ، وپرونده من در همان ماه به ترکیه رفته وآخرین مدرکى که خواستند آپدیت سوء پیشینه بوده که ٢٠ اکتوبر دستشون رسیده ولى هنوز خبرى نشده ویه هفته واسه تاریخ مدیکال مانده،،، عجیب نیست به نظر شما وایا ممکن اس که دو سه روز آخر پاس ریکویست بخواهند ؟!!
    ممنونم که جواب میدهید

    • ۱۴ آذر ۱۳۹۴ در ۰۵:۰۰ | #14

      ۱- شما تا زمانی که ویزای معتبر پدارید می توانید وارد شوید نگرانی مدیکال نداشته باشید تا دو سال هم تمدید نمی شود
      ۲- ممکن است
      ۳- اصلا عجیب نیست

  8. منیژه
    ۴ آبان ۱۳۹۴ در ۰۷:۵۰ | #15

    وقت بخیر آقای مختاری…میشود ایمیلی را برایم معرفی کنید تا بتوانم سوالات شخصی تر خودم را در مورد پرونده مهاجرتی با شما مطرح کنم..برخی مشکلات قابل مطرح کردن در سایت نمیباشد. ..ممنونم از راهنمایی های شما

  9. منیژه
    ۱۸ مهر ۱۳۹۴ در ۰۲:۳۹ | #17

    سلام دوباره و ممنون از پاسخ…اگر مدار من واقعا به دست افیسر نرسیده باشد و من ثابت کنم که من در وقتش فرستاده ام و اینها گمش کرده اند احتمال تغییر عقیده نیست؟ و دیگر اینکه دادگاه چقدر زمان میبرد و احتما موفقیتش چند درصد است…چون شمیدم از یه نفر که وقتی به مدیکال کسی حساس میشن این مرحله ردش میکنن که احتمال تعتراض و موفقیت خیلی کمه…مرسی..

  10. منیژه
    ۱۷ مهر ۱۳۹۴ در ۰۴:۳۹ | #19

    سلام اقای مختاری…باز هم مزاحم اوقات شریف میشوم. ..مرا ریجکت کردن…خاطرتان هست که..برایتان نوشتم در مرحله سکوریتی چک شغل همسرم را ایراد گرفتند…من جواب فرستادم ولی در نامه ریجکت نوشته اند که مدارک به دستشان نرسیده در حالی که من خودم چک میکردم در سایت تی آن تی و دیدم که دلیورد شد. الان میخواهم رسید رسیدن بسته و رسید پست مدارک و بقیه مدارک را عینا بفرستم…به نظر شما اعتراض سودی دارد؟ چرا میگویند مدارک به دستشان نرسیده؟ آیا راست میگویند یا دنبال بهانه میگردند…منتظر پاسختان هستم..در مانده شدم ..کمکم کنید لطفا .

  11. منیژه
    ۱۱ مهر ۱۳۹۴ در ۰۷:۱۳ | #21

    با عرض سلام و تشکر از زحماتتان …آقای مختاری من خیلی وقت شما را گرفته ام و سوالات گوناگونی را از شما پرسیده ام و فکر میکنم در جریان پرونده من حتما هستید. ..ما ازمایشات مدیکال را در تاریخ اسفند۹۲ انجام دادیم و بنا به مساله پیوند کلیه من در اردیبهشت ۹۳ مدارک تکمیلی و ازمایشات جدیدتر ومدارک دیگر…فرستادیم و در تاریخ خرداد ۹۴ نیز برای همسرم نامه آمد در مورد مسایلی که به خاطر شغل وی برایشان بوجود آمده بود که پاسخ دادیم…اکنون با توجه به اینکه مدت زیادی نزدیک ۱۹ ماه از مدیکال اول ما گذشته به نظرتان مدیکال جدیدی از ما خواهند خواست…و این که اگر قرار است ویزا بگیریم چه زمانی خواهد بود تقریبا…باور کنید از انتظار و نامه و مدیکال و…خسته شده آیم. …ممنونم بی نهایت از شما

  12. علي
    ۱۴ شهریور ۱۳۹۴ در ۰۷:۲۲ | #23

    با درود و ادب
    ضمن تشکر از وقتی که میگذارید.
    من امسال ۲ ژانویه از طریق قانون قبلی اقدام کردم برای ساسکچوان نامینیت شدم مراحل خوب پیش میرفت مدیکال هم دادم الان ازم بیمه ای میخوان که نشون بده سابقه کارم در همون موردی هستش که ادعا کردم تکنسینی الکترونیک!مگر در گواهی سابقه بیمه عنوان هم میزنند و اگر بزنند و فرق داشته باشه چکار کنم؟ من کاردانی برق داشتم بعد کارشناسی ناپیوسته برق الکترونیک گرفتم و حدود پنج ماه بعد از گرفتن لیسانس در شرکت ایران خودرو دیزل مشغول بکار شدم الان حدود ۱۳ ساله و من ۳۷ سالمه با آیلتس ۶٫۵٫البته ساسکچوان ۶۰ امتیاز میخواست که امتیاز من ۶۳ هستش.نمیدونم چرا ما که استانی هستیم پاریس ازمون سابقه بیمه خواسته چون استان که نامینیت کرده ما رو با همون نامه اشتغال بکار دارای سربرگ و مهر و امضا و شماره نامه و بدون درخواست بیمه نامینیت کرده.البته من بیمه ام ولی چون مدرک آخریم لیسانسه بوده و بنظرم با تکنسینی الکترونیک اقدام کردم یعنی گیر دادن؟ خوب لیسانس الکترونیک مگر نمیتونه کار تکنسینی الکترونیک بکنه؟ ولی همه نگرانیم اینه که عنوان شغلیم کارکرد عادی یا خودرویی لحاظ شده باشه.چون تو شرکت خودروسازی کار میکنم. لطفا راهنمایی کنید.اصلا تو گواهی بیمه عنوان شغلی هست مگه؟اگه باشه و غیر مرتبط باشه چکار کنم؟ببخش طولانی شد.خدا خیر و سلامتی بهت بده.ممنونتم.آیا گواهی عادی بیمه که همون که توسایتها هست رو بدم ترجمه که مشخصات هویتی من و اسم شرکت و نوع سابقه رو نوشته کارکرد عادی لیست با یک نامه از محل کارم و توضیحات شرح وظایفم قبول میکنند؟ آیا الان عنوانم رو که لیسانس الکترونیکه تو فیسبوک و لینکدین عوض کنم یا بدتر میشه؟!اگر بشه جواب رو برام ایمیل کنید ممنون میشم.بی نهایت ممنونم.

    • ۲ مهر ۱۳۹۴ در ۱۴:۳۶ | #24

      اینکه استان نامینیت کرده از صلاحیت فدرال کم نمی کند
      فدرال تنها د رمورد کبک امکان چالش انتخاب استان را ندارد و در مورد بقیه استانها براحتی می تواند نظر استان را باطل کند

      ببینید در لیست بیمه شما چه عناوینی آمده است اگر مطابق شغلتان نیست بفرستید و نامه توضیحی بگذارید و گواهی از کارفرما هم دال بر پوزیشن دقیق شغلی خود بگذارید

  13. وحید
    ۸ شهریور ۱۳۹۴ در ۰۸:۴۵ | #25

    سلام جناب مختاری
    آیا برای مدارک مهاجرت به کانادا علاوه بر سوابق مرتبط با بیمه، سوابق کاری مرتبط با رشته تحصیلی و تخصص که فاقد بیمه می باشد هم میتواند در امتیازات موثر باشد؟ من ۸ سال سابقه کار دارم که ۵ سال آن با بیمه هست. اگر تائیدیه از کارفرما داشته باشم و جزء مدارکم ارسال کنم ممکنه امتیاز من بالاتر از ۸ بشه برای مهاجرت به کبک از طریق برنامه نیروی کار متخصص؟

  14. منیژه
    ۳ شهریور ۱۳۹۴ در ۰۵:۴۸ | #27

    خیلی متشکرم اقای مختاری ممنون از پاسختان…وجود شما باعث دلگرمی و افتخار همه ماست…همیشه سرفراز و موفق باشید..

  15. منیژه
    ۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۰۳:۲۶ | #28

    سلام ..آقای مختاری ..انگار سوال قبلیم پاک شده…اگر خاطر مبارک باشد من به علت پیوند کلیهfaireness Letter دریافت کرده بودم که به آن پاسخ دادم و شما هم فرمودید که مدارکم کامل بوده ..اکنون بعد از یک سال در ماه جولای امسال برای همسرم نامه آمده که مشکل سکوریتی دارد علتش هم محل خدمت و اشتغال ایشان است که یکی از شرکتهای تولید پلاستیک و پلیمر است و ۳ چهارسال پیش وارد لیست تحریم شد متاسفانه و البته واقعا هم هیچ تولید دیگری غیر از پلیمرندارد و تعداد زیادی از همکاران همسرم م ویزا دریافت کرده و اکنون کانادا ساکن هستند. البته ما هم جواب دادیم و توضیح کامل و کاتالوگ و ادرس اینترنتی شرکت و ..فرستادیم..اکنون نگرانی ما دوبله شده و هنوز از مدیکال مطمئن نشده این مشکل جدید پیش آمده. ..آیا با توجه به تجربیات جنابعالی این نشاندهنده این است که مدیکال اوکی شده؟ یا مشکل پرونده خوش شانس من دوبرابر شده و زحماتم بر باد رفته؟
    خیلی ممنون از لطف شما…

    • ۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۲۱:۱۵ | #29

      به گمانم پاسخ شما را داده ام
      اگر مشکل مدیکال باقی بود به همان بهانه رد می کردند و به اینجا نمی رسید. در هر صورت اگر رد شدید به دلیل امنیتی به دلیلی که گفتید حتما پرونده را باید به دادگاه فدرال برد عقب نشینی خواهند کرد چون در این موارد معمولا دلیل به دردبخوری در دست ندارند

  16. لیلا
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ در ۰۸:۱۱ | #30

    با سلام
    می خواستم بدونم حداکثر امتیاز زبان برای فدرال ویا استانها چند امتیاز داره ؟
    با سپاس

  17. منیژه
    ۲۲ مرداد ۱۳۹۴ در ۰۷:۰۴ | #32

    سلام آقای مختاری..شرمنده ..باز هم وقتتان را میگیرم…امیدوارم جسارت مرا ببخشید ولی سوالی مطرح کردم که هنوز پاسخش را از خدمتتان دریافت نکردم…میدانم که توقع زیادی است و سرتان شلوغ است..ولی من هم نگران و منتظرهستم…ممنون از زحمات شما

  18. پارسا
    ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۰۶:۱۳ | #34

    با سلام
    فایل نامبر کبک من سپتامبر ۲۰۱۳ صادر شده ولی تاکنون خبری از update نیست. چه مدت دیگر باید منتظر باشم؟ در ضمن رشته من IT است که در زمان تشکیل پرونده ۶ امتیازی بود ولی الان ۱۶ امتیاز شده . آیا پرونده من با ۱۶ حساب خواهد شد؟
    با تشکر

    • ۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۰۲:۵۱ | #35

      در مورد کبک فرض را بر بدترین حالت بگذارید
      در مورد آپدیت هم به اداره مهاجرت کبک زنگ بزنید

  19. منیژه
    ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ در ۰۳:۳۰ | #36

    سلام…آقای مختاری…من حدود یک سال قبل نامه faireness letter بابت مشکل پیوند کلیه ام دریافت کرده بودم که پاسخ دادم و شما نیز تایید فرمودید که مدارکم کامل و خوب بوده..حالا بعد از گذشت یکسال نامه دیگری کردیم که اینبار راجع به مشکل سکوریتی چک همسرم که در شرکت تحریمی تولید پلیمر کار میکند میباشد..باز هم با توجه به اینکه واقعا شرکت آنها کار دیگری به غیر از تولید پلاستیک انجام نمیدهد برایشان جواب فرستادیم با دلایل و بروشور و ادرس وب سایت شرکت و نامه…اکنون این سوال مطرح شده برایم که ایا شروع سکوریتی چک را باید به حساب این بگذارم که مشکل مدیکال حل شده یا اینکه مشکل دیگری بر پرونده ام افزوده شده؟ به نظر شما عاقبت این همه تلاش چه خواهد شد؟ خیلی متشکرم…

    • ۲ شهریور ۱۳۹۴ در ۰۲:۱۹ | #37

      بله مشکل مدیکال حل شده
      اگر به این دلیل یعنی شغل همسر رد کردند حتما برای طرح دعوا در دادگاه فدرال با ما تماس بگیرید

  20. رسول
    ۶ مرداد ۱۳۹۴ در ۰۸:۱۹ | #38

    با سلام و احترام

    لطفا بفرمایید که برای نیروی متخصص کبک ۲۰۱۵ که از آپریل شروع میشود، آیا با رشته لیسانس مهندسی IT که جزئی از زیر مجموعه های علوم کامپیوتر هست، میتوان اقدام نمود؟
    سوابق کاری بنده: ۷ سال در زمینه کامپیوتر با سابقه بیمه
    دارای کاردانی کامپیوتر و لیسانس مهندسی IT

    با تشکر از جنابعالی

  21. فتانه تابان فر
    ۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۱۱:۱۷ | #40

    سلام
    جناب دکتر من متقاضی فدرال ۲۰۱۴ هستم ناک ۵۱۲۵ تاریخ رسیدن پرونده به سیدنی ۱۶ سپتامبر فایل نامبر ۲ ژانویه مدیکال ۲۹ ژانویه آپدیت ۱۰ جون ارسال مدارک آپدیت ۲ جولای
    ۱۰ روز است که وضعیتم در سایت سفارت decision made شده و تاریخ prossess started در سایت ۹ جولای قید شده اما هنوز نامه ای از سوی سفارت دریافت ننموده ام آیا این موضوع طبیعی است؟ لطفا راهنمایی فرمایید.

  22. فاطمه
    ۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۰۹:۰۱ | #42

    @شیرین نیری
    خانم شیرین نیری میشه لطفا بفرمایید که آیا همسرتون در شرکت تحریمی کار میکرده؟ ما هم تقریبا وضعیت مشابه شما داریم و الان ۵ ماه که از مصاحبه دوم خودم که مین هم نیستم میگذره و هنوز هیچ خبری نیست؟؟!!! آیا تا بحال ایمیل پیگیری زده اید؟

  23. mohsen mollanezhad
    ۲۹ تیر ۱۳۹۴ در ۰۵:۱۷ | #43

    با سلام.
    عمه و شوهر عمه ام به همراه کل خانواده شان حدود ۲۰ سال در کانادا زندگی می کنند.این را گفتم تا بدونم که آیا این امتیازی برای آمدنم به کانادا می شود؟ و اگر میشه چطور وچگونه از آن استفاده کنم؟عمه ام به من گفت که از طریق درخواست کار به یک شرکت کانادایی و برای مصاحبه می توانم به کانادا بیام .می خواستم بدونم که این امکانشو داره که از این روش به کانادا بیام ودر صورت قبولی در دریافت کار در کانادا بمونم؟اگر می شه لطفا توضیح دهید که چگونه یک درخواست بدم و برای مصاحبه به اونجا برم؟

  24. mohsen mollanezhad
    ۲۹ تیر ۱۳۹۴ در ۰۵:۰۷ | #45

    عمه و شوهر عمه ام به همراه کل خانواده شان حدود ۲۰ سال در کانادا زندگی می کنند.این را گفتم تا بدونم که آیا این امتیاز برای من به حساب می آد و اگر می آد چطور وچگونه ازش بهره گیرم؟ عمه ام به من گفت که از طریق درخواست کار به یک شرکت کانادایی و گرفتن مصاحبه به اونجا بیام. می خواستم بدون که آیا می شه و اگر میشه چطوری به یک شرکت درخواست بدم و برای مصاحبه به کانادا برم؟

  25. شیرین نیری
    ۲۶ تیر ۱۳۹۴ در ۰۴:۴۵ | #46

    با سلام
    من سال ۲۰۱۰ برای کبک اقدام کردم تمامی کارهام مثل مصاحبه مدیکال انجام شد ولی متاسفانه همسرم را برای مصاحبه مجدد به انکارا دعوت شد الان یک سال حدودا از مصاحبه میگذره و هیچ جوابی هم نمیدن واقعا نمیدونم چه کار کنم ایا میشه کاری کرد یا وکیلی گرفت لطفا راهنمایی بفر مایید

  26. فاطمه
    ۲۲ تیر ۱۳۹۴ در ۰۴:۲۷ | #48

    با سلام و احترام،

    یه بار دیگه سوالم رو مطرح کرده بودم ولی ظاهرا پاک شده. آقای دکتر شما تا کنون موردی دیده یا شنیده اید که متقاضی اصلی یا همراه متقاضی کارمند انرژی اتمی بوده و موفق به گرفتن ویزا از طریق اسکیل ورکر فدرال یا کبک شده باشد؟ میخوام بدونم آیا صرفاً کار کردن در چنین محلهایی میتواند منجر به ریجکت شدن در مرحله سکوریتی چک شود (منظورم در مراحل پایانی و بعد از انجام مصاحبه دوم) ؟؟؟؟
    با سپاس فراوان

  27. فاطمه
    ۲۰ تیر ۱۳۹۴ در ۰۶:۳۵ | #50

    با سلام و احترام،

    آیا موردی را دیده اید که کارمند انرژی اتمی بوده و توانسته از طریق اسکیل ورکر به کبک یا کانادا مهاجرت کند، منظورم اینه که موردی را سراغ داشته یا شنیده اید که به واسطه محل کارش در این سازمان در مرحله آخر یعنی سکوریتی چک فدرال ریجکت شده باشد؟

  28. محسن
    ۱۷ تیر ۱۳۹۴ در ۱۳:۴۴ | #52

    با سلام
    محسن هستم . ۱۰ سال سابقه کار داشته و ۳۸ ساله هستم. لیسانس صنایع چوب از دانشگاه آزاد نوشهر و چالوس
    متاهل و ۱ پسر دارم . برای مهاجرت به کانادا شرایط خوبی دارم یا خیر ؟
    زبان انگلیسی متوسط
    از لحاظ مالی نیز متوسط

    • ۱ مرداد ۱۳۹۴ در ۰۴:۲۱ | #53

      فرم ارزیابی را در سایت ما تکمیل کنیدhttp://canpars.ca/assessment.aspx?language=fa-ir&utm_source=ParsCanada&utm_campaign=Redirect&utm_medium=QuickLinksv2

  29. علی
    ۱۵ تیر ۱۳۹۴ در ۰۲:۱۰ | #54

    اونوفت اگر یکی با یه عنوان کاری ویزا بگیره بعد بیاد یه کار دیگه بکنه بهش ایراد نمیگیرن؟!

  30. جواد
    ۱۲ تیر ۱۳۹۴ در ۰۵:۳۴ | #56

    با سلام و خسته نباشید خدمت جناب مختاری
    بنده قصد مهاجرت به کبک از طریق برنامه ی «نیروی کار متخصص» را دارم .در حال حاضر با ۳٫۵ سال سابقه کار می تونم ۶ امتیاز را از این قسمت بگیرم . ولی بنده حدود ۷ ماه هم سابقه ی خدمت در نیروی انتظامی را دارم که می توانم با پرداخت هزینه ای این ۷ ماه را نیز به سابقه ی بیمه خود به صورت رسمی اضافه کنم .
    سوال بنده این است که آیا در این صورت سابقه ی بیمه من ۴ سال حساب می شود و می توانم ۲ امتیاز دیگر بگیرم یا خیر ؟ با توجه به اینکه این ۷ ماه فقط در نامه ی بیمه وجود دارد و هیچ جای دیگر هیچ مدرکی را نمی توانم برای اداره ی مهاجرت ارسال کنم ، آیا این کار را تائید می کنید ؟
    لطفا راهنمایی کنید که اگر این ۷ ماه خدمت سربازی بی فایده است، هزینه ی اضافه به بیمه برای تبدیل سابقه ی خدمت به سابقه ی بیمه نپردازم ( حدود ۱ میلیون تومان ) . ولی اگر بتوانم ۲ امتیاز دیگر از این طریق بگیرم ارزشش را دارد .
    لطفا راهنمایی کنید .
    بسیار ممنون و متشکر

  31. علي
    ۱۱ تیر ۱۳۹۴ در ۰۸:۴۰ | #58

    با سلام
    میخواستم بدونم در مرحله فدرال برای فارغ التحصیلان دانشگاههای خاص مثل امام حسین و بقیه ا… و مالک اشتر مشکل خاصی بوجو می آید یا خیر؟( با فرض اینکه فقط اونجا تحصیل کرده باشیم و بورسیه این دانشگاهها و عضو سپاه نباشیم)

دیدگاه ها مسدود است.