خانه > نیروی متخصص فدرال > سوال در مورد تکمیل ظرفیت لیست مشاغل فدرال ۲۰۱۱

سوال در مورد تکمیل ظرفیت لیست مشاغل فدرال ۲۰۱۱

۴ شهریور ۱۳۹۰

سوال:

سلام من به تازگی موکل شرکت شدم من و همسرم دارای ۶۰ امتیاز بدون نمره احتساب زبان در رشته بیولوزی هستیم سوال

۱- با توجه به اینکه الان ۲۵ اگوست ۵۰ نفر ظرفیت رشته م ایا ما ۲ ماه دیگر که مدرک زبان ما تکمیل میشود ظرفیت پر نمیشود؟

۲_ از زمان ارسال مدارک به سیدنی کانادا تا دریافت فایل نامبر چه مدت طول میکشد؟

۳- از ان زمان تا مدیکال؟

۴- از مدیکال تا ویزا؟پاسخ:

۱- ظرفیتها اصلا قابل پیش بینی نیست و تجربه قبلی نشان داده است که نمی توان زمان تکمیل را تخمین زد اما می توان امیدوار بود تا دو ماه دیگر این رشته هنوز تکمیل نشده باشد.

۲- حدود ۶ ماه

۳- قابل پیش بینی نیست

۴- معمولا حدود ۳ ماه

 

  1. محمد
    ۲۰ تیر ۱۳۹۳ در ۰۶:۰۰ | #1

    با سلام خدمت آقای مختاری
    من دانشجوی مهندسی کامپیوتر در دانشگاه غیرانتفاعی بودم که اخراج شدم و بهم مدرک کاردانی دادند،الان مدرک کاردانی کامپیوتر دارم اما ریز نمراتم نشون میده که خ بیشتر از کاردانی واحد پاس کردم..۶ سال سابقه کار دارم و ۲ سال بیمه پارسیان،۴ تا مدرک شبکه از خود کانادا هم دارم که آنلاین گرفتمشون،می خواستم ببینم با این شرایط میتونم واسه مهاجرت نیروی کار متخصص برای کانادا اقدام کنم؟
    با تشکر

  2. zizo
    ۲۹ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۰:۳۷ | #3

    با سلام و عرض ارادت خدمت آقای مختاری عزیز.
    رشته من آمار و برای کبک ۱۲ امتیازی می باشد. می خواستم بدونم بازار کار برای این رشته در کشور کانادا چطوره؟ در کدوم شهرها بهتره.
    البته مایلم واقعیت قضیه را بدونم حتی اگر تلخ باشه.
    با تشکر فراوان از جنابعالی.

  3. آزاده طیبی
    ۶ بهمن ۱۳۹۱ در ۱۵:۱۲ | #5

    سلام آقای دکتر مرسی از حوصله خوبتان
    من کارشناس رادیو لوژی و ۳۲ ساله هستم و من اقدام کردم برای کبک ۸ سال سابقه کار و آیلس ۵٫۵ وtcf b1 دارم متاهل و یک فرزند فرانسه همسرم در حد b1میباشد ۲۰ ژانویه سال ۲۰۱۲ فایل نامبر گرفتم سپس مدرک زبان خواستند ما جز اولین گروهی بودیم که شامل این قانون شدیم الان ۳ ماهه همه مدارک زبان رو فرستادیم به نظر شما چرا جوابی نمیدن ایمیل هم زدم با ۷۲ امتیاز نظر کارشناسی شما وسه این پرونده چیه ؟؟این زمان وسه مصاحبه از فایل نامبر به مدت یه سال طول میکشه یا از تاریخ ارسال مدارک زبان ؟؟ببخشید و از حوصله شما سپاسگزارم

  4. sara
    ۷ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۰:۴۷ | #7

    با سلام
    از پاسخ شما متشکرم .
    جناب آقای مختاری من کارشناس ارزیاب خسارت بیمه هستم و ۵ سال سابقه کار دارم حدود یکسال پیش پرونده ام را ارسال کردم و فایل نامبر را در آگوست دریافت کردم یعنی تفریبا بعد از ۴۰ روز . می خواستم بدانم فاصله بین فایل نامبر تا مدیکال چقدر است؟ ما تقریبا ۱۰ ماه است که فایل نامبر گرفته ایم .
    با تشکر از راهنمایی های صبورانه شما
    سارا – شیراز

  5. محمد
    ۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۶:۳۸ | #9

    با عرض سلام و خسته نباشید
    من کارشناس ارشد مکانیک و همسرم کارشناس شیمی محض می باشد و نفر اصلی همسرم می باشد و حدود دو هفته است که تاریخ مصاحبه ما مشخص شده است و از شما می خواهم لطفا ما را جهت تکمیل و تهیه مدارک مورد نیاز راهنمایی کنید و به ما بگین چه مدارکی لازم است که در روز مصاحبه همراه خودمون داشته باشیم؟و همچنین برای سرچ کاری چه سایتهایی مناسب و کد رشته ما چند می باشد؟
    با تشکر و احترام محمد

    • ۶ خرداد ۱۳۹۱ در ۰۹:۳۹ | #10

      به دفتر ما مراجعه کنید و در صورت تمایل از همین مرحله با ما وارد قرارداد شوید همکاران ن در خدمت شما هستند
      در مورد مدارکی که باید همراه داشته باشید پاسخ این است که هر آنچه ارایه کرده اید باید اصل آن همراه شما باشد مدارک تحصیلی کاری بیمه سند ازدواج و ….

  6. sara
    ۵ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۱:۰۹ | #11

    با سلام و خسته نباشید
    جناب آقای مختاری من کارشناس ارزیاب خسارت بیمه هستم و ۵ سال سابقه کار دارم حدود یکسال پیش پرونده ام را ارسال کردم و فایل نامبر را در آگوست دریافت کردم یعنی تفریبا بعد از ۴۰ روز . ایلتس را هم با مدارکم فرستادم و بعد به کلاس فرانسه رفتم و از آموزشکاه مدرک گرفتم اما مدرک TCF ندارم . امتیاز من و شوهرم ۶۸ بود به نظر شما امتحان و مدرک TCF تاثیری در پرونده ما دارد ؟
    . در ضمن من خیلی مطلب در مورد فایل نامبر دوم خواندم ایا ما که از طریق اسکیل ورکر فدرال اقدام کردیم هم این فایل نامبر را باید دریافت کنیم ؟
    فاصله بین فایل نامبر تا مدیکان چقدر است؟ ما تقریبا ۱۰ ماه است که فایل نامبر گرفته ایم .
    با تشکر از راهنمایی های صبورانه شما
    سارا – شیراز

    • ۵ خرداد ۱۳۹۱ در ۱۶:۳۲ | #12

      شما فایل نامبر دوم ندارید آن مربوط به گروه قبل بوده است که مدارک بعدا ارسال می شد
      تنها در صورت داشتن مدرک فرانسه امتیاز آنرا می گیرید

  7. نیکو
    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۱ در ۱۰:۱۴ | #13

    با سلام
    یکی از دوستان گفتند که در سایت مهاجرت کبک اعلام شده است که مدت زمان انتظار از دریافت فایل نامبر تا مصاحبه ۲۱ ماه است. آیا این صحت دارد؟

  8. محسن
    ۸ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۴:۴۷ | #14

    سلام آقای مختاری

    من ۲۵ سالم هست حدودا ۱۴ ماه فرانسه خوندم (در حد TCFQ A2) اما زبان انگلیسیم در حد دبیرستان و چند واحد دانشگاه هست و برا مدرک فرانسه هم هنوز اقدامی نکردم و لیسانس حسابداری هم دارم با ۲ سال سابقه کار در ضمن خواهرم هم ساکن مونترال هست .
    می خواستم بدونم با توجه به شرایط فوق می تونم اقدام کنم یا نه؟
    بعد هم اگه بخوام برم دنبال مدارک زبانم (انگلیسی و فرانسه ) حدودا ۷-۸ ماه طول میکشه آیا ممکن هست بعد از این زمان ظرفیت ۱۴۳۰۰ نفری با توحه به قانون جدید کبک تکمیل بشه ؟
    راهی وجود داره که بدونیم مثلا تا ۱ماه دیگه چقدر طرفیت پر شده ؟
    در نهایت شما برای مدرک فرانسه ارائه شده به سفارت با توجه به اینکه بخش فرهنگی سفارت فرانسه که TCFQ برگزار می کرد نیز به حالت نیمه تعطیل درآمده چه چیزی را توصیه می کنید ؟

    با سپاس فرآوران از شما

    • ۸ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۴:۵۵ | #15

      هیچ راهی نیست که بتوان پیش بینی کرد این طرفیت چقدر داوام می آورد ولی برای یک ماه تصور می کنم مشکل نباشد
      راهی جز دریافت مدرک فرانسه ندارید از امکانات موجود در ایران خیلی دقیق اطلاع ندارم از دفتر ما راهنمایی بخواهید

  9. afsane
    ۱ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۶:۵۱ | #16

    محمد :سلام من و همسرم دامبزشک هستیم و ۷۰ روز بیش ازمایشات مدیکال راانجام داده ایم ولی هنوز ازصدور ویزا خبری نیست ممکن است ما را راهنمایی کنید که جه اقدامی باید انجام دهیم.ضمنا ما متقاضی کبک هستیم .همجنین برای دریافت مدیکال من مستقبمابه سفارت مراجعه نمودم که انها به من اعلام نمودند که سکیوریتی جک شما اماده نیست ولی در هر صورت مدیکال را به من دادند.با تشکر

    salam shoma natije medical ra mostaghiman gerefteid?yani mostaghim be sefarat khane rafteiid? motshakeram

    • ۴ فروردین ۱۳۹۱ در ۲۲:۰۸ | #17

      منظور ایشان نتیجه مدیکال نیست برگه های مدیکال منظور است نتیجه را پزشک برای اداره مهاجرت مستقیم می فرستد

  10. afsane
    ۱ فروردین ۱۳۹۱ در ۱۶:۴۵ | #18

    سلام و با تشکر بسیار ما حدود۳ ماه پیش فرمهای مدیکال را ارسال کرده ایم اما نتیجه ای دریافت نکردیم. تا چند ماه ارسال جواب طبیعی است و آیا من از طریق دیگری می توانم پیگیری کنم؟ سپاسگذارم

  11. آذر
    ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در ۰۶:۳۸ | #20

    سلام
    من کارشناس ارشد مکانیک هستم و برای مهاجرت به کانادا از کبک اقدام کرده ام.فایل نامبر دومم را اول مرداد ۸۹ گرفته ام ولی هنوز با گذشت تقریبا ۱۹ ماه هیچ خبری از مدیکال چک نشده است.فکر می کنید تا چقدر دیگر این مدرک صادر خواهد شد؟آیا باید از سفارت پیگیری کنم؟
    با تشکر از شما

    • ۲۰ اسفند ۱۳۹۰ در ۱۷:۲۸ | #21

      عجیب نیست به دلیل تعطیلی دمشق پرونده ها انباشته شده اند امید است آنکارا سریعتر در این مورد فعال شود. افرادی هستند که ۲۴ ماه است منتظرند

  12. shirin
    ۱۱ مهر ۱۳۹۰ در ۰۸:۱۷ | #22

    سلام و ممنون از راهنمایی های خوب شما.
    من هم جزء ۳۸ رشته های ها هستم و در طی این ۱۰ ماه بعد از فایل نامبر دومم ،که بررسی پروند ها متوقف بوده ،دو مدرک تازه تحصیلی در زمینه رشته درخواستی برای مهاجرت گرفته ام، سوال من این است که آیا سفارت کانادا در دمشق کار می کند و من می توانم این مدارک را ارسال کنم و آیا آنها مدارک تازه را هم به پرونده اضافه می کنندو بررسی می شود؟
    با تشکر از شما.

  13. فرزاد
    ۶ مهر ۱۳۹۰ در ۰۹:۱۸ | #24

    با سلام و تشکر بسیار زیاد از شما و این سایت بسیار خوب که راه اندازی کرده اید.
    من هم جزء متقاضیان لیست اول مشاغل هستم و می خواستم بدانم که آیا اصلا امکان دارد این سری را بررسی نکنند و یا بلاخره بررسی می شود مثل لیست های سالهای بعد از ما، و علت این عدم بررسی چیست؟ آیا رشته ها برایشان بی اهمیت است؟ و از این طریق می خواهند عدم پذیرش را اعلام کنند؟ البته من هم فایل نامبر دوم را دریافت کرده ام.
    با تشکر بسیار زیاد از شما.

    • ۶ مهر ۱۳۹۰ در ۱۶:۱۶ | #25

      بررسی خواهد شد به شرط اینکه تلاش کنیم. اگر دست روی دست بگذاریم همان می شود که می گویید

  14. سروش
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۴:۳۱ | #26

    فرناز :سلام در مورد این سوال که وظایف اصلی شما در مشاغلی که در ۱۰ سال گذشته داشته اید چه بوده ؟ آیا من که به عنوان پزشک متخصص در جاهای مختلفی از قبیل مطب ,کلینیک و بیمارستان مشغول به کار بوده ام هر کدام را جداگانه با زمانهای مشخص خود بنویسم یا اینکه همه را یکجا تحت عنوان پزشک متخصص بنویسم و آیا نوشتن رشته تخصصی هم لازم است یا پزشک متخصص کافیست ؟

    با سلام
    من فوق دیپلم حسابداری دارم و حدود ۳ماه ار پست مدارکم به کبک میگذرد ولی فقط ۱ پیغام ار طریق اینترنت برای من فرستادن که تر جمه اش به فارسی فقط نوشته اعلام وصول مدارک می خواستم ببینم چقدر زمان میبره تا فایل نامبر من بیاد آیا این علام وصول به معنی رسیدگی به پرونده من
    باتشکر

    • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۶:۲۹ | #27

      پاسخ فرناز را داده ام
      در مورد سوال دیگر همان ایمیل دریافتی فایل نامبر شماست

  15. farhad
    ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۰:۰۱ | #28

    @علی مختاری
    من هم این مشگل را داشتم،از عبارت n/a نیز نمیتوان استفاده نمود چون میبایست همه فیلدها پر شوند تا در انتها بارکد تعلق گیرد.
    من یک تاریخ فرضی حدود ۱۰۰ سال بعد رو زدم و روی یک نامه توضیح دادم که با توجه به اینکه در ایران تاریخ انقضای شنامسنامه وجود ندارد یک تاریخ فرضی و تخمینی زده شده در ضمن منظور شناسنامه است نه کارت ملی.

    • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۶:۲۰ | #29

      همان کارت ملی است
      تاریخ انقضا را که دارید و بر اساس قانون ۵ سال بعد از صدور است بنابراین هر دو تاریخ را دارید

  16. شهره
    ۲۸ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۴:۱۵ | #30

    با سلام و عرض خسته نباشدو با تشکر از اطلاعات خوبیکه در اختیار ما قرار می دهید.
    من یک سوال از شما داشتم که اگر پاسخ بدهید ممنون می شوم.
    من برای رشته Construction Manager درخواست دادم(فدرال)و فایل نامبر دوم را هم در تاریخ ۲۲ دسامبر ۲۰۱۰ از دمشق دریافت کردم ولی تا حالا هیچ خبری از پرونده من نشده، و آیا این مدت زمان از نظر شما طبیعی هست ؟ وچه مدت زمان دیگری طول می کشد تا به من پاسخ دهند؟
    بینهایت سپاس از کمک و راهنمایی های شما.

    • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۳:۵۵ | #31

      شما جزو متقاضیان لیست اول مشاغل هستید که فعلا در دست رسیدگی نیست. قرار است اقداماتی در این زمینه انجام دهیم که در این وب سایت اعلام می شود. ظرف هفته آینده بیننده ما باشید و این مقاله را هم بخوانید

  17. کاوه
    ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۱:۰۰ | #32

    سلام. با تشکر از اطلاع رسانی به موفع شما
    من کاوه هستم. شانزدهم شهریور ماه سوالاتم رو با شما مطرح کردم. ولی متاسفانه تا کنون شما پاسخی به سوالات من نداده اید.آیا علت خواصی در این مورد وجود دارد؟

  18. بهاره
    ۲۲ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۲:۱۹ | #34

    سلام شوهر من ۲۹ سال داره و آیلس ۵ هم داره مدرکش هم مهندسی صنایع هست من هم لیسانس حسابداری هستم ولی زبانم معمولیه چقدر شانس داریم واسه کانادا؟

    • ۲۳ شهریور ۱۳۹۰ در ۲۳:۱۴ | #35

      شانس خوبی دارید به شرط اینکه کمر همت برای فرانسه آموزی ببندید. به دفتر ما برای دریافت مشاوره دقیق مراجعه کنید

  19. ۲۱ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۶ | #36

    با سلام بنده از طریق skilled worker اقدام برای مهاجرت به فدرال کرده ام و در تاریخ July 8, 2010 فایل نامبر دومم را دریافت نمودم.تا کنون نامه ای برای مدیکال دریافت نکرده ام .در حال حاضر مدت زمان انتظار جهت دریافت نامه مدیکال چقدر میباشد؟

  20. علیرضا
    ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۷:۳۷ | #38

    با تشکر فراوان از شماکه تنها سایت قابل اطمینان هستید و ما را از راهنمایی های خود بهره مند می کنید،
    در مورد دکترهای تایید شده چه پارامتری برای انتخاب در نظر بگیرم؟
    آیا آنها می توانند کد رهگیری به من ندهند؟
    آیا می توانم ایمیل بزنم که آیا نتیجه مدیکال را دریافت کرده اید؟

    • ۱۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۲۰:۵۶ | #39

      شما لطف دارید
      همه این پزشکان مورد تاییدند ولی بعضی از آنها منظم ترند. من نمی توانم توصیه ای داشته باشم به دلایل قانونی ولی می توانید پرس و جو کنید جواب خواهید گرفت

  21. کاوه
    ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۱:۵۳ | #40

    سلام ،در فرم جنریک اپلیکیشن در قسمت نشنال ایدنتیتی داکیومنت، شماره نشنال ایدنتیتی داکیومنت را همراه تاریخ صدور و انقضا آن نیاز است .منظور چه شماره ای است؟ چون شناسنامه تاریخ انقضا ندارد و کارت ملی تاریخ صدور. منظور پاسپورت نیست چون اطلاعات پاسپورت در سوال قبلی پرسیده شده است. سوال دوم اینکه من دندانپزشک متخصص هستم و در حال گذراندن دوره تعهد، به همین دلیل دانشنامه من آزاد نیست چگونه و با چه مدارکی میتوانم متخصص بودن خود را ثابت کنم تا امتیازم به حد نصاب بدسد؟

    • ۲۴ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۱:۱۲ | #41

      باید کارت ملی را بنویسید تاریخ انقضا دارد و بر اساس تاریخ انقضا ۵ سال بعد از تاریخ صدور است پس ان هم روشن است
      در مورد سوال دوم شما حتما باید نامه ای و یا مدرکی دال بر آن بگذارید چرا که CIOبه دنبال بهانه برای رد پرونده است

  22. سما
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۸:۴۸ | #42

    سلام
    من دانشجوی سال آخر رشته مهندسی برق (گرایش قدرت) هستم میخواستم از شما بپرسم که برای رشته من در کبک شغل با درآمد مناسب پیدا میشود که برای کارهای مهاجرت اقدام کنم یا نه

    • ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۴:۰۰ | #43

      بازار کار تنها بر اساس رشته قابل قضاوت نیست و فاکتورهای زیادی در این موضوع دخیلند.
      برای دریافت پاسخ مناسب برای این سوال مقالات سایت ما را بخوانید و در سمینارهای مهر ماه ما شرکت کنید

  23. امیر حسین
    ۱۵ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۹:۱۱ | #44

    سلام من لیسانس الکترونیک از دان آزاد بامعدل ۱۵٫۲۳، ۲۵ ساله، مجرد ، تسلط نسبتا خوب به انگلیسی اما بدون مدرک، بدون سابقه کار هستم(البته تجربه کار MDF دارم).
    از موندن در ایران خسته شدم چطورمیتونم مهاجرت کنم؟

  24. امین
    ۱۳ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۰:۵۰ | #46

    سلام
    من در ماه می ۲۰۱۰ برای فدرال اقدام کردم ( فوق لیسانس پرستاری با ۸ سال سابقه) اون موقع اولش زبان نمی خواست. خلاصه من تمام فرمها را به وسواس و دقت و به نحو کاملا صحیح پر کردیم و با ۱۱۰۰ دلار مانی اردری که با هزار زحمت تهیه کردم فرستادم. صندوق پستی هم داشتم و تمام کارا رو درست انجام دادم ولی الان پس از ۱۶ ماه نه ایمیلی دریافت کردم نه نامه ای توی صندوق پستیم اومده مدرک ایلتسم هم حاضره ولی کلا از مهاجرت و حرفای مزخرف الکی بیزار شدم حالا هم میخوام مانی اردرم پس بگیرم ایا راهی هست ؟
    ممنون از جوابتون

    • ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۳:۰۴ | #47

      شما به چه آدرسی فرستادید؟
      قاعدتا باید بعد از چند ماه فایل نامبر دریافت می کردید و بعد از آن ۴ ماه فرصت داشتید تا مدارک بفرستید. با توجه به وضعیت شما حتی اگر درخواست اولیه را صحیح ارسال کرده باشید و فایل نامبر هم نگرفته باشید بعد از ۴ ماه به طور خودکار پرونده شما بسته شده و هزینه نیز به شما برگشت شده است.

  25. فرناز
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۶:۲۸ | #48

    در فرم جنرال اپلیکیشن در مورد مدرک شناسایی که سوال کرده آیا شناسنامه است یا کارت ملی ؟ اگر شناسنامه است تاریخ انقضا را چی بنویسیم و اگر کارت ملی است تاریخ صدور روی اون نوشته نشده تاریخ انقضا هم گذشته هر چند دولت اعلام کرده تا ۹۲ اعتبار دارد ولی چیزی که روش نوشته شده ۸۹ است.چه باید نوشت ؟ممنون

    • ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۲:۵۷ | #49

      نمی دانم منظور شما کدام فرم است ولی معمولا تنها گذرنامه است که تاریخ انقضایش سوال می شود

  26. سارا
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۸:۵۱ | #50

    با سلام و عرض خسته نباشید
    ما میخواهیم از طریق نیروی متخصص کبک و از طریق رشته خودم که مترجمی زبان است و میدونم که نیمه دیمند است اقدام کنم.مدارک تقریبا آماده و در مرحله ترجمه است.میخواستم بدونم برای لاج کردن باید مدارک را به کجا بفرستم.
    با تشکر

  27. شهرزاد
    ۱۲ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۷:۳۶ | #52

    سلام رشته تحصیلی من آمار هستش و یه بچه ۵ ساله هم دارم می خواستم برای مهاجرت کبک اقدام کنم ولی شنیدم اونجا کار پیدا کردن سخته می خواستم نظر شما را هم بدونم که این مطلب صحت داره یا نه؟ خیلی ممنون می شم در این رابطه توضیح بدید.

  28. هادی اوغر
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۷:۲۴ | #54

    سلام و خسته نباشید

    بنده از موکلین شما هستم و چند ماهی است که فایل نامبر دوم را دریافت کردم .البته به جای انتظار مشغول تکمیل و افزایش اطلاعاتم در خصوص حرفه ام که از آن طریق درخواست دادم (برق صنعتی) هستم همچنین در حال افزایش تسلط خودم به زبان انگلیسی به خصوص مکالمات روزمره هستم. ۲ تا سوال داشتم.
    ۱- آیا در این فاصله زمانی که کوتاه مدت هم نیست تا وضعیت پرونده مشخص بشه (رد یا قبول) کارهای دیگه ای هم هست که باید انجام داد (در خصوص مهاجرت)؟
    ۲- چرا شما و همکارانتان هیچ آماری در خصوص تعداد پرونده های پذیرفته شده از جانب شما تعداد ردی ها و قبولی ها یا بطور کلی یه آمار سالیانه در خصوص فعالیت کنپارس در سایت ارائه نمیکنید؟

    با تشکر از بذل توجه شما

    • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۷:۲۳ | #55

      هادی عزیز
      مسیر خوبی را در پیش گرفته اید که البته =تقویت زبان را هم باید به آن اضافه کرد. توصیه می کنم در سمینارهای مهرماه هم حتما شرکت کنید این هم لینک ثبت نام

      در مورد سوال دوم نیز سوال شما را به عنوان یک پیشنهاد در نظر گرفته و بررسی خواهیم کرد.

  29. وحید
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۶:۵۰ | #56

    حدود یکسال قبل فرم رایگان شمارا کامل کردم.هم اکنون منتظرم تا از اداره مربوطه بازنشستگی پیش از موعد بگیرم احتمالا سال اینده. واقعا نمیدانم چه موقع اقدام جهت مهاجرت کنم . وایا امریکا بهتر است یا کانادا

    • ۱۴ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۵:۰۶ | #57

      باید ببینید هدف از مهاجرت چیست. اینکه کدام بهتر است همراه یک سوال جانبی اساسی است و آن این است: برای چه کسی و با چه هدفی؟

  30. نادر
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۲:۴۵ | #58

    با سلام و تشکر از مطالب مفید و جامع شما
    ما از طریق فدرال (۲۹ رشته ای)اقدام کردیم.UCI.Noو APP.No از سیدنی دریافت کردیم.بعد در سایت، دریافت مدارک توسط دفتر ویزا آفیس اعلام شد.اکنون در سایت وضعیت IN PROCESSاعلام شده است.
    این مرحله به چه معنی است؟
    چه مراحلی باقی مانده است؟
    ایا قبل از آن باید فایل نامبر دومی را دریافت می کردیم؟
    بسیار متشکریم

  31. فرناز
    ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۱:۵۸ | #60

    سلام با توجه به اینکه دفتر دمشق بسته شده ما جهت پر کردن فرم های مهاجرتی پاسخ این سوال را که برای پروسه این اپلیکیشن کدام اداره مهاجرتی درخواست میشه را چی بنویسیم ؟ من از طریق فدرال اسکیل ورکر اقدام میکنم .

    • ۱۱ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۴:۱۰ | #61

      چه کسی گفته است که دفتر فدرال در دمشق بسته شده؟ باز است و همان دمشق را باید بنویسید

  32. نوشین اشکانی زاده
    ۱۰ شهریور ۱۳۹۰ در ۲۰:۴۵ | #62

    سلام . من در سال ۲۰۰۹ بعنوان مدیر داروخانه ( با مدرک دکتر داروساز ) از طریق دفتر تهران اقدام به تشکیل پرونده کردم . فایل نامبر اول در تابستان ۲۰۰۹ و فایل نامبر دوم در ژانویه ۲۰۱۰ دریافت کردم . حدود یکسال و هشت ماه میگذرد و هیچ خبر دیگری دریافت نکرده ام . راهکار شما برای فهمیدن وضعیت پرونده من چیست ؟ آیا پرونده های ۲۰۰۹ راکد شده اند . با تشکر

    • ۱۰ شهریور ۱۳۹۰ در ۲۱:۰۰ | #63

      نوشین عزیز
      روشن است که سایت ما را سر نمی زنیدو بله اداره مهاجرت در مورد لیست ۳۸ گانه تعلل می کند در این مورد مطالبی در سایت هست بخوانید. آخرین پست وبلاگ هم در همین زمینه است.

  33. ۱۰ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۴:۴۲ | #64

    سلام. من دانشجوی ترم آخر کارشناسی ارشد رشته ی فیزیولو‍ جی دامی هستم. آیا امکان تحصیل در مقطع phd و یا کار و سرمایه گذاری در شغل خودم(پرورش و تولید جوجه طیور صنعتی)وجود دارد.
    ۲٫از کجا باید شروع کنم؟
    با سپاس

  34. ۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۵:۱۷ | #66

    سلام من و همسرم دامبزشک هستیم و ۷۰ روز بیش ازمایشات مدیکال راانجام داده ایم ولی هنوز ازصدور ویزا خبری نیست ممکن است ما را راهنمایی کنید که جه اقدامی باید انجام دهیم.ضمنا ما متقاضی کبک هستیم .همجنین برای دریافت مدیکال من مستقبمابه سفارت مراجعه نمودم که انها به من اعلام نمودند که سکیوریتی جک شما اماده نیست ولی در هر صورت مدیکال را به من دادند.با تشکر

  35. فرناز
    ۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۲:۵۷ | #68

    سلام در مورد این سوال که وظایف اصلی شما در مشاغلی که در ۱۰ سال گذشته داشته اید چه بوده ؟ آیا من که به عنوان پزشک متخصص در جاهای مختلفی از قبیل مطب ,کلینیک و بیمارستان مشغول به کار بوده ام هر کدام را جداگانه با زمانهای مشخص خود بنویسم یا اینکه همه را یکجا تحت عنوان پزشک متخصص بنویسم و آیا نوشتن رشته تخصصی هم لازم است یا پزشک متخصص کافیست ؟

    • ۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۵:۳۰ | #69

      اگر منظور شما فرم اسکجول ۳ است که باید مطابق آنچه در این سایت آمده است بنویسید
      از طرف دیگر توصیه می کنم اظهارنامه ای را به امضای خود تهیه کنید و از ابتدا تاکنون اینکه کجا کار کرده اید و چقدر دریافت کرده اید و وظایف شما چه بوده است را با جزییات توضیح دهید

    • ۲۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۶:۲۸ | #70

      در فرم اسکجول ۳ همه را زیر یک عنوان جمع می کنید و در اسکجول یک باید به تفکیک و جزییات بنویسید

  36. رضوانه عزیزی
    ۸ شهریور ۱۳۹۰ در ۲۱:۴۷ | #71

    سلام من لیسانس پرستاری دارم میخوام برای ادامه تحصیل و گرفتن دکترابطور مسستقیم برم کانادا لطفا راهنمایی کنید.میخوام بدونم هزینه چقدر می خواد.
    اگر مشکل باشه شرایط کار پرستاری اونجا چطوره؟ و چه جوری میتونم جذب بشم.

    • ۹ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۵:۴۲ | #72

      برای کار پرستاری اینجا به دکترا نیاز نیست. عمر خود را تلف آرمانگرایی نکنید. به پرستار نیاز شدیدی دارند و بهتر است برای مهاجرت اقدام کنید. بعدا که از فضای مدرک گرایی درآمدید می توانید بهتر برای ادامه تحصیل تصمیم بگیرید. در مورد پرستاری و نیز اداه تحصیل مقالات سایت ما را بخوانید

  37. فرناز عطايي
    ۸ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۰:۴۵ | #73

    سلام من و همسرم برای مهاجرت به کانادا از طریق فدرال اسکیل ورکر اقدام میکنیم که اقدام کننده اصلی من هستم . آیا پرینت حساب بانکی که جزو مدارک لازم است اگر فقط برای همسرم باشد کافیست یا من هم جداگانه باید موجودی حسابم را بگیرم ؟

  38. ۸ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۳:۴۳ | #75

    سلام،پسر من با ۱۶ سال سن برای ادامه درس میخواد بره کانادا.ظاهرا از طریق اسپانسر امکان پذیره.در این زمینه خدمات ارایه میدید؟اگر نه لطفا یه وکیل که تو این زمینه فعالیت میکنه معرفی کنید.با تشکر.

    • ۸ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۴:۳۶ | #76

      متاسفانه خیر خدمات ارایه نمی کنیم
      فرد مورد اعتمادی را هم نمی شناسم که معرفی کنم

  39. بابک
    ۷ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۷:۲۰ | #77

    با سلام فراوان حدود ۱ماه برای نیروی متخصص کبک اقدام کرده ام امتیازم ۶۲ است رشته شیمی محض متاهل وبدون فرزند سوال۱)تا فایل نامبر چقدر باید منتظر بمانم ۲)آیا تغییرات اداره مهاجرت شامل من میشود؟ ۳)بطور کل چقدر امیدوار باشم با تشکر

    • ۸ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۵:۰۲ | #78

      اینکه چقدر منتظر می مانید تا فایل نابر بگیرید روشن نیست اما بله جای در رشته شما جای امیدواری بسیار است

  40. پریا
    ۷ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۶:۳۶ | #79

    با سلام و خسته نباشید.
    فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی گرایش زراعت و اصلاح نباتات از دانشگاه شهید چمران اهواز هستم.سوال من اینه که آیا من میتونم تو رشته خودم یا گرایش های نزدیک ادامه تحصیل بدم در مقطع کارشناسی ارشد؟و آیا امکان بورسیه شدن وجود داره؟
    با تشکر

دیدگاه ها مسدود است.