خانه > اخبار کنپارس > ۲۷ فوریه برای سرمایه گذاران کبکی به دادگاه می رویم

۲۷ فوریه برای سرمایه گذاران کبکی به دادگاه می رویم

۱۴ بهمن ۱۳۹۲

همانگونه که می دانید پرونده ۵۶ متقاضی سرمایه گذاری کبک که به روند طولانی رسیدگی در مرحله فدرال معترض بودند و در دادگاه فدرال علیه وزیر طرح دعوا کردند در مرحله نخست موفق بود و قاضی شکایت را وارد دانسته است در این مورد پیش از این مفصل نوشته ام و فراخوانی هم برای پیوستن به آن دادیم که خوشبختانه تعداد بیشتر شد.

قرار است رسیدگی نهایی روز ۲۷ فوریه در دادگاه فدرال در شهر مونترآل انجام شود. شانس موفقیت پرونده با توجه به محتوای منطقی و دقیق آن بسیار زیاد است. در صورت موفقیت دادگاه مهلت معینی را برای نهایی شدن پرونده های شاکیان این گروه تعیین خواهد کرد و وزیر موظف خواهد بود ظرف این مدت پرونده این افراد را نهایی کند.

  1. شاهین
    ۲۳ تیر ۱۳۹۴ در ۱۶:۲۲ | #1

    سلام من ۳۰ جون تو مونترال مصاحبه داشتم و قبول شدم قبل از مصاحبه کلی مطلب منفی درمورد آفیسرها و سخت گیری شنیده بودم ولی اصلا اینطوری نبود اگه کسی اطلاعاتی در مورد مصاحبه داشت خوشحال میشم که کمک بکنم

  2. فرشته
    ۹ اسفند ۱۳۹۲ در ۱۲:۰۹ | #3

    اقای دکتر شدید منتظریم خبر از روند دادگاه بدید

  3. مسعود
    ۸ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۹:۰۰ | #4

    با سلام ،دکتر جان منتظر خبرهای خوب شما از نتیجه دادگاه هستیم.

  4. کبک
    ۶ اسفند ۱۳۹۲ در ۲۱:۲۸ | #6

    با سلام و خسته نباشید
    ما سال ۸۸ برای مهاجرت به کبک سرمایه گذاری اقدام کردیم و سال ۸۹ اواخر پاییز مبلغ ۱۲۰ هزار دلار را واریز کردیم و فایل نامبر دوم دریافت کردیم DA0000**** تاکنون خبری نشده حتی از مدیکال
    ۱- می خواستم بدونم چقدر دیگه باید صبر کنیم تا مدیکال و صدور ویزا
    ۲-همچنین در چه سایتی وضعیت پرونده را چک کنیم
    ۳- اگر سن فرزند وابسته بالاتر از ۲۲ سال شود آیا از پرونده حذف می شود آیا طی کردن دوره فنی حرفه ای نشانگر وابستگی به خانواده هست؟
    با تشکر از سایت خوبتون

    • ۱۵ اسفند ۱۳۹۲ در ۰۳:۵۵ | #7

      اینکه کی ویزا می گیرید روشن نیست ظاهرا چندان مطالب را دنبال نمی کنید برای تاخیر در این گروه طرح دعوا شده است که می توانستید شرکت کنید
      در سایت اداره مهاجرت فدرال البته اطلاعاتی خاصی نیست
      بله فرزند بالای ۲۲ سال از پرونده خارج می شود مگر اینکه بدون توقف دانشجوی تمام وقت باشد تا ویزا
      دوره فنی و حرفه ای کارساز نیست

  5. nouri
    ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۵:۰۴ | #8

    با سلام وعرض ادب
    جناب دکتر با توکل بر خدا و زحمات شما پس از جواب دادگاه آیا افرادی که در پرونده شکایت نیستند ولی فایل فدرالشان ژانویه ۲۰۱۱ میباشد هم بنظر شما بررسی میشوند یا فقط به پرونده های مطروحه در دادگاه رسیدگی میشود

  6. کورش
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۴:۵۰ | #10

    آقای دکتر در پاسخ کامنت قبلی بنده فرمودید که میتوانم به این شکایت کنندگان بپیوندم، درحالیکه در پست ۸ نوشته بودید کسانی که از زمان فدرال آنها بیش از دوسال میگذرد. من تاریخ دریافت فایل نامبر فدرالم جون ۲۰۱۳ است، آیا امکانپذیر است؟
    ضمنا تاجاییکه یادم است قبلا که جنابعالی پاسخی را اینجا ارایه مینمودید، با ایمیل هم پاسخ می آمد، الان فقط باید کامنت های همون پست رو چک کرد.

    • ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۸:۴۰ | #11

      من از تاریخ پرونده شما خبر نداشتم شرط برقرار است حضور پرونده های ۲۰۱۳ در دعوا منطقی نیست

  7. کورش
    ۲۴ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۴:۴۹ | #12

    آقای دکتر در پاسخ کامنت قبلی بنده فرمودید که میتوانم به این شکایت کنندگان بپیوندم، درحالیکه در پست ۸ نوشته بودید کسانی که از زمان فدرال آنها بیش از دوسال میگذرد. من تاریخ دریافت فایل نامبر فدرالم جون ۲۰۱۳ است، آیا امکانپذیر است؟
    ضمنا تاجاییکه یادم است قبلا که جنابعالی پاسخی را اینجا ارایه مینمودید، با ایمیل هم

  8. پویا
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۲۰:۲۰ | #13

    درود

    آیا امکان انجام چنین شکایتی برای پرونده های ۲۰۱۲ در سال جاری هست؟آیا شما در این زمینه برنامه ای دارید؟

    با تشکر

  9. Shaahin
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۸:۳۳ | #15

    سلام
    أیا امکان بیوستن به این شکایت با فایل نامبر ٢٠١٢ هم هست؟

  10. nader
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۹ | #17

    منظورم از تغییر قوانین این موضوع است “اعمال تغییرات اساسی در قوانین شهروندی کانادا توسط دولت هارپر ” می خوام ببینم که موارد آن در مورد ما که قبلا اقدام کردیم هم صادق هست یا خیر

    • ۲۷ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۵:۵۴ | #18

      اگر قبلا برای شهروندی اقدام کرده اید خیر ولی اگر منظورتان اقدام برای مهاجرت است بله اقدام برای مهاجرت و حتی لندینگ باعث استثنا شدن از این قانون نیست

  11. بهروز
    ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۰۱ | #19

    آقای دکتر سلام. یک سوال از حضورتان دارم . آیا بعد از انجام آزمایشات مدیکال میتوان پاسپورت را تعویض کرد ؟

  12. nader
    ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۹:۲۴ | #21

    در ضمن یه سوال دیگه در مورد تغییر قوانین داشتم آیا این تغییر قوانین شامل حال ما هم خواهد شد ؟

  13. nader
    ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۹:۰۳ | #23

    سلام آقای دکتر عزیز ، اولا می خواستم سوال کنم اگر ما تا قبل از اینکه مدیکال و ویزای مهاجرتمون آماده بشه( که الان دوسال از فال نامبر فدرال مون گذشته و هنوز خبری نشده) ، به سفارت مراجعه کنیم و درخواست ویزای توریستی بکنیم و وقتی وارد کانادا شدیم تا آماده شدن فایلمون اونجا بمونیم و ویزامون رو تمدید کنیم آیا می شود اینکار را کرد یا خیر ؟ دوم اینکه قرار بود شما یه پرونده شکایتی را باز کنید برای دریافت خسارت از فدرال به خاطر دیر کرد در اقدام به پرونده ها، آیا این کار رو می خواهید انجام دهید یا خیر؟

  14. سورنا
    ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۴:۳۴ | #25

    سلام آقای مختاری
    این قانون شهروندی جدید از کی اجرایی می شود و شامل افرادی می شود که از حالا کارت اقامت دائم گرفته اند می شود یا خیر شامل همه افرادی که در حال حاضر برای شهروندی اقدام نکرده اند ؟
    ایا ممکن است این قانون در مجلس رای نیاورد ؟

    • ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۴:۳۲ | #26

      دولت و مجلس کانادا دست محافظه کاران است و هر کار بخواهند می کنند تصویب می شود
      ربطی به کار اقامت شما ندارد شامل همه کسانی است که از این به بعد درخواست شهروندی می دهند

  15. shaahin
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۸:۱۱ | #27

    درود بر شما

    جناب مختاری آیا نتیجه این دادگاه میتونه تاثیر غیرمستقیمی هم روی روند رسیدگی به بقیه پرونده‌های این گروه داشته باشه؟ چون فکر میکنم پرونده‌های با فایل ۲۰۱۲ هم سال دیگه میتونن همچین شکایتی رو بکنن.

    با سپاس

  16. rozbeh
    ۱۷ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۷:۲۰ | #29

    با سلام جناب دکتر مختاری
    مدت اعتبار مدیکال انجام شده ۱۲ ماه است یا ۱۸ ماه
    با تشکر فراوان

  17. کورش
    ۱۶ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۸:۴۷ | #31

    امیدوارم در صورت موفقیت بازهم این کار ادامه پیدا کنه. الان ما یکساله فایل نامبر فدرال داریم و همینطور چشم براهیم ولی از اطلاعاتی که شما منتشر میکنید فکر نکنم تا ۲۰۱۷ هم بریم!!!
    اگه میشد به این گروه پیوست اینکار رو میکردم.

    • ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۶:۳۴ | #32

      می توانید بپیوندید اگر مایلید هر چه سریعتر به دفتر ما در تهران مراجعه کنید

  18. محسن
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۱:۱۸ | #33

    باسلام خدمت شما
    آقای دکتر ازتشکیل پرونده علیه اداره مهاجرت کبک که مربوط به عطف ماسبق شدن قوانین پرونده های منتظر مصاحبه بود خبری نشد؟(یادم هست که آقای دیوید کوهن ظاهرا اقدامی کرده بودن)

  19. nasrin
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۰:۵۱ | #35

    با سلام اقای مختاری من یک سوال از شما دارم امیدوارم جواب دهید . ایا اول به پرونده کسانی که شکایت کردن رسیدگی میکنن؟ برای من این یک سوال است ونمی توانم ان را هضم کنم چرا در شکایت تنها کسانی که از فایل فدرالشون ۲۹ ماه میگذره میتونستن شرکت کنن،اونها مراحل اولییه پروندشون خیلی سریع پیش رفته فقط در مرحله دریافت مدیکال انتظار کشیدن در صورتی که ما هم ۲۰۱۰ پرونده دادیم فایل کبک گرفتیم ولی برای مصاحبه ۲۶ ماه انتظار کشیدیم حالا هم ۱۵ ماه هست که منتظر مدیکال هستیم پس با یک حساب سر انگشتی میشه حساب کرد که مدت انتظار ما هم از ابتدای پروسه نزدیک ۴۰ ماه هست منظور من اینکه حقوق ما با کسهایی که ۲۹ ماه هست منتظر مدیکال هستند برابر است از شما خواهش میکنم به عنوان وکیل مورد اعتماد ماها که حرفمون رو با شما در میان میگذاریم مطرح کنید باشد که فرجی برای همه حاصل شود که دیگه کاسه صبر همه داره لبریز میشه . پیشاپیش از راهنمایتون متشکرم

    • ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۴:۴۹ | #36

      ساده است
      طرف ما دولت فدرال است و طولانی شدن قبل از مرحله فدرال به آنها ربطی ندارد پرونده هایی که کمتر از دو سال است در فدرال فایل شده اند را نمی توان پرونده های با تاخیر دانست

  20. پیام
    ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۷:۳۶ | #37

    سلام خدمت سرور گرامی آقای مختاری
    یا سپاس فراوان از شما که همیشه در طول این ۵ سال که که از طریق سرمایه گذاری کبک اقدام کرده ام راهنما و استاد بنده در همه مقاطع سخت و دشوار این راه بوده اید و با این که متاسفنه سعادت اینکه موکل شما باشم ولی شما تا پایان راه مهاجرت از هیچ کمکی و راهنمایی دریغ نکرده اید که این برای من خیلی با ارزش است در زمانی که بیشتر افراد با نگاه بیزینسی به شغل خود می نگرند و وجدان کاری و حتی حس انسان دوستانه خود را برای مادیات زیر پا گذاشته اند کمتر افرادی مثل شما می توان پیدا کرد .
    آقای مختاری با توجه به اینکه من به مونترال سفر می کنم دوست دارم همچون گذشته از نصایح و راهنمایی های شما بهره مند شوم تا زندگی جید خود را با هدایت های شما با آرامش خیال آغاز کنم . و در مونترال وکیل و استاد بنده باشید .
    به امید دیدار شما

  21. هموطن شما
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ در ۱۷:۳۵ | #39

    جناب آقای دکتر مختاری عزیز،

    من موکل شما نبوده ام، هیچ منفعت مستقیمی از این دادگاه نمی برم و حتی شما را از نزدیک ملاقات نکرده ام. با این وجود با توجه به حسن نیت ستودنی شما و با ستایش از پشت کارتان، از صمیم قلب آرزو می کنم این دادگاه را هم یا موفقیت و سرافرازی به پایان برسانید.

    برای شما در تمام مراحل زندگی، بهترین آرزوها را آرزومندم
    ارادتمند شما

  22. ماریا
    ۱۴ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۶:۵۸ | #41

    سلام آقای دکتر مختاری

    من به کمک شما نیاز دارم خواهش میکنم جواب سوال منو بدین اگه ویزای کانادا تو پاس من expire بشه و من هنوز لند نکرده باشم ایا راهی داره که تمدیدش کنم و وارد کانادا بشم؟

    • ۱۹ بهمن ۱۳۹۲ در ۰۴:۲۷ | #42

      به این سادگی نیست در شرایطی ممکن است باید با سفارت مکاتبه شود
      نباید بگذارید این اتفاق بیفتد

دیدگاه ها مسدود است.