خانه > اخبار کنپارس > اولین پادکست رادیو پرنیان را بشنوید و نظر دهید

اولین پادکست رادیو پرنیان را بشنوید و نظر دهید

۷ خرداد ۱۳۹۲

از این پس مجموعه پرنیان مدیا قرار است پادکستهای رادیویی تولید و منتشر کند.

این اولین پادکست پرنیان است که شنیدن آنرا توصیه می کنم

 

  1. رضا فرهادی
    ۱۴ دی ۱۳۹۲ در ۱۹:۲۳ | #1

    سلام وقت بخیر
    بنده از موکلین شما هستم و قبلا هم خدمت شما و جناب بسطامی عرض کرده ام موبایل من گلکسی اس ۴ با اخرین ورژن اندروید است اما متاسفانه پیام خطا به هنگام استفاده از اپلیکیشن پرنیان مشاهده میشودو قطعا اشکال فنی از برنامه است چون سایر برنامه ها بدرستی اجرا میشود . به این ترتیب من تا به حال چندین امتیاز از دست داده ام .
    خواهشمندم رسیدگی فرمایید
    ممنون

    • ۱۹ دی ۱۳۹۲ در ۰۵:۲۷ | #2

      پیام شما را دریافت کرده ام و با مدیر فنی هم صحبت شده است قرار است با شما در تماس باشند تا ببینند مشکل چیست

  2. هانا
    ۱۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۰۸:۳۱ | #3

    با سلام دکتر مختاری عزیز به نظر شما دلیل بی نظمی سفارت پاریس برای دادن مدیکال کبک چیست به نظر شما بهتر نیست پیگیری و اعتراض شود؟ چون بعضی از دوستان اپریل ومی و جون ۲۰۱۰ مدیکال نگرفته اند در عوض بعضی از دوستان ۲۰۱۱و۲۰۱۲ غیر دیمند مدیکال گرفته اند.

  3. Mehrdad.A
    ۱۲ خرداد ۱۳۹۲ در ۰۳:۵۸ | #5

    با سپاس فراوان از شما بخاطر بکاری گیری تکنولوژی های روز در امر اطلاع رسانی، امیدوارم که وب سایتی مناسب برای گوش های موبایل، که فقط شامل متن اخبار یا مقالات است (حجم کم و بدون تصویر) نیز راه اندازی شود تا به وسیله اینترنت همراه هم بتوان مطالب مفید شما را در مسافرت، اتوبوس، … بر روی گوشی موبایل مطالعه نمود.

  4. hossein
    ۹ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۹:۱۴ | #7

    جناب آقای دکتر مختاری
    با سلام و احترام
    ضمن تشکر از همه تلاشهای شما برای سرعت دادن به بررسی پرونده های انباشته شده هموطنان عزیز می خواستم بدانم با توجه به انتشار اسکناسهای پلیمری آیا دولت کانادا محدودیتی برای زمان استفاده از اسکناسهای ۱۰۰ دلاری قدیمی (مثلا ۲۰۰۴) در نظر گرفته است؟ آیا باید پیش از رفتن به کانادا آنها را با اسکناسهای پلیمری عوض کنیم؟

  5. nader
    ۸ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۰:۲۰ | #9

    سلام این خبر که گفته می شود از ابتدای ۲۰۱۴ دیگر بچه ها زیر ۱۹ سال فقط می تواند اقدام کنند چقدر درست است ؟
    در صورت درست بودن اگر زمان اقدام سن بچه ۱۵ سال باشد و تا دریافت ویزا شود ۲۰ سال دیگر با خانواده اش نمیتوانند بیاید

  6. mohammad hossein paryavi
    ۸ خرداد ۱۳۹۲ در ۰۰:۳۸ | #11

    جناب آقای مختاری
    با عرض درود و احترام
    به حق جنابعالی نیازهای جامعه مهاجرین ایرانی به کانادا را تشخیص داده و با امکانات و فن آوری های کارآمد و بروز آن ها را پاسخگو بوده و روشنایی بخش راه های رسیدن ایشان به مقصودشان هستید، براین پایه هرچند دیرزمانی از اقامت اینجانب در کشور پهناور و غنی کانادا نمی گذرد ، ولی با جستار در کنش و رفتار هموطنان مقیم دریافته ام؛ که فرصت مطالعه رسانه های کاغذی توسط مخاطبین در انبوه نشریه ها، روزنامه ها ، مجلات و بروشورهای رایگان در دسترس ، کمتر شده است ، در کشور عزیزمان ایران نیز که متقاضیان مهاجرت به کانادا خود دوچندان گرفتار تهیه توشه راه از جمله درک و آموختن زبان و مهارت های کارآمد برای زندگی در بلادی هستند که اغلب نمی شناسنش، لذا فرصت مطالعه نشریات کاغذی برای ایشان نیز مقتضی است، بنابراین نقالی اهم رویدادها، اخبار و اطلاعات مفید مهاجرتی به شیوه نو و جدیدی که شما به آن اندیشه کرده و به عمل و واقع درآورده اید در این بین، نه تنها ذائقه مخاطبین فعلی شما را تغییر خواهد داد، بلکه مخاطبین بیشتری نیز برای شما به ارمغان خواهد آورد ، بخصوص که این نقل با چاشنی موسیقی دلنشین ایرانی عجین شده و هر از چند از تجربه های عینی و عملی ایرانیان مقیم ، چه پیروز و کامروا و چه سرشکسته و مغبون استفاده شود ، که آموختن تجربه دیگران بسیار ارزانتر از تجربه کردن است .
    مطمئن هستم که با حسن نیت و پشتکاری که از جنابعالی سراغ دارم در این طریق و شیوه نو نیز ، پیشرو، موفق و پیروز خواهید بود .
    با تجدید احترام
    محمد حسین پریاوی

  7. نرگس
    ۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۱۵:۳۳ | #12

    سلام
    با تشکر از زحمات شما اقای دکتر میخواستم بپرسم ایا برای من که وکیل دارم میتونم فرمهای اپ دیت درخواست شده از پاریس رو خودم ارسال کنم و ایا نیاز به پر کردن فرم ۵۴۷۶ هست یا نه

  8. Farbod Emami
    ۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۰۸:۳۵ | #14

    با درود، تبریک برای تولد رادیو پرنیان !

  9. علیرضا
    ۷ خرداد ۱۳۹۲ در ۰۴:۲۷ | #15

    متاسفانه نتونستم به پادکست دسترسی داشته باشم چون از ایران دسترسی به این سایت (یوتیوب) تقریبا غیر ممکن است
    با تشکر

دیدگاه ها مسدود است.