خانه > اخبار کنپارس > دفتر مشهد و شایعات بی اساس – نوشته ای در دفاع از صداقت و پاکی

دفتر مشهد و شایعات بی اساس – نوشته ای در دفاع از صداقت و پاکی

۲۷ مرداد ۱۳۹۰

 

چندی پیش در شهر مشهد محدودیتهایی برای دفاتر مهاجرت ایجاد شد که البته تنها در مورد دفتر ما نبود و همه دفاتر مهاجرت که به صورت قانونی در این زمینه فعال بودند موضوع این مشکلات بودند. اینکه این برخوردها قانونی بوده و یا غیر قانونی و اینکه صحیح بوده یا خیر موضوع بحث ما نیست.

برخورد دفاتر مرکزی شرکتهای مهاجرتی با موضوع جالب بود و برخی از آنها بلافاصله در وب سایت خود اعلام کردند که اساسا نماینده ای در مشهد نداشته اند و یا اینکه نمایندگی آن دوستان در مشهد به دلیل تخلف باطل شده است که البته گویای اوج جوانمردی این دوستان است.

در مورد دفتر کنپارس نیز ما بنا به درخواست خانم دکتر ساغری مبنی بر توقف کار تا زمان رفع محدودیت اعلام کردیم که فعلا این دفتر از ارایه خدمات معذور است و دوستان می توانند به دفتر ما در تهران مراجعه کنند. این موضوع (و نیز برخورد نه چندان شایسته برخی موسسات مهاجرتی با موضوع) البته شایعاتی را دامن زده است که وظیفه خود دیدم در این زمینه این مطلب را بنگارم.

همه شایعاتی که در مشهد در مورد دفتر کنپارس مشهد و نیز شخص خانم دکتر سلماز ساغری بر سر زبانهای غیر مسوول است دروغ محض است و در تکذیب همه آنها نکات زیر را اعلام می کنم:

 

۱- خانم دکتر سلماز ساغری از صادقترین همکاران کنپارس بوده است و با دلسوزی هر چه تمامتر و در چارچوب قانون بدون هرگونه تخلف از مفاد قرارداد با کنپارس و مسیولیتهای انسانی و قانونی خود در چند سال گذشته در مشهد به فعالیت مشغول بوده است. نه تنها شکایتی از این دفتر نشده است بلکه تاکنون هیچیک از موکلین ما در مشهد کوچکترین گلایه ای از ایشان نداشته است و ما بسیار متاسفیم که در مشهد فضایی ایجاد شده است که نیروی بسیار صادق و سالمی مانند ایشان باید از ادامه خدمت به متقاضیان محروم بماند. خانم دکتر ساغری هنوز نیز امین بنده هستند و هر زمان تصمیم بگیرند که فعالانه با ما همکاری کنند ما را خوشحال خواهند کرد.

۲- نه دفتر مشهد کنپارس و نه هیچیک از دفاتر ما در هر جا به هیچ عنوان هیچ تخلفی نداشته اند و در رعایت قوانین ایران و کانادا و نیز حفظ حقوق موکلین و از همه مهمتر حفظ اسرار آنان نهایت دقت را داشته اند. اگر تخلفی صورت گیرد به یقین ما حداقل برای حفظ خوشنامی این مجموعه هیچ اغماضی نخواهیم داشت.

۳- فعالیت دفاتر ما کاملا در چارچوب مقررات و بر اساس مجوزی است که از وزارت کار و امور اجتماعی برای اعزام نیروی کار مازاد کشور به کانادا داریم بنابراین فعالیتهای ما در این دفاتر نیز در چارچوب قانون و کاملا قابل دفاع است. محدودیتهای ایجاد شده به هیچ وجه به عملکرد خانم دکتر ساغری و یا شرکت کنپاس بر نمی گردد و دلایل آن برای ما نیز روشن نیست.

در پایان امیدوارم از یک سو شاهد برخوردهای غیر اصولی با موسسات قانونی نباشیم و از سوی دیگر این انصاف در مردم ما باشد که بی دلیل به شایعات بی اساس دامن نزنند.

 

  1. حسین دانایی
    ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۳ در ۰۸:۵۴ | #1

    با عرض سلام و درود

    اینجانب ح دال با توجه به سابقه ۵/۵ سال کار در شرکت ایران خودرو ، ۲ سال در آتش نشانی و دارای مدارک دیپلم فنی اتومکانیک ، فنی و حرفه ای درجه یک متقاضی اقامت و ویزا می باشم . خواهشمندم اینجانب را یاری نمایید . با تشکر

  2. احمدی
    ۷ شهریور ۱۳۹۰ در ۰۸:۱۵ | #3

    با سلام من از موکلین مشهد هستم ضمن حمایت و تشکر از سرکار خانم دکتر ساغری در نحوه عملکرد و برخورد ایشان با موکلین و حتی افرادی که راهنمایی میخواستند . باید عرض نمایم که متاسفانه در جامعه ما همیشه بدون بررسی دقیق و حتی چشم بسته به شایعات بی اساس دامن زده و به آنها بال و پر میدهیم . به امید آنکه بتوانیم همیشه با دید مثبت به مسایل نگاه کنیم و دفتر مشهد دوباره مثل سابق به کار خودش با قدرت ادامه دهد.

  3. ۲ شهریور ۱۳۹۰ در ۲۲:۴۰ | #5

    خوشبختانه حالشان خوب است و سرحال و سرزنده در مشهد هستند @Farid

  4. ۲ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۱:۱۶ | #6

    سلام ،من واقعا” متاسف شدم کلیه دوستان در دفاتر مهاجرتی کنپارس در سراسر ایران صادقانه تلاش میکنند و در این دنیای بی اعتمادی به من آرامش واعتماد دادند و من بدون دغدغه در تهیه وتدارک امور مهاجرتم هستم با اینکه از موکلین مشهد هستم اما دوستان در دفتر تهران بسیار دقیق وعالی کارهای من رو پیگیری میکنند از اینجا از یکایک این عزیزان تشکر میکنم و برای همشون آرزوی بهترینها رو دارم

  5. Farid
    ۱ شهریور ۱۳۹۰ در ۱۳:۴۴ | #8

    سلام.
    من دورادور میشناختمشون. مشکل خاصی که براشون پیش نیامده ان شا ا… ؟؟

  6. بهزاد
    ۳۱ مرداد ۱۳۹۰ در ۲۰:۲۶ | #9

    کاش همه افراد در کارشون مثل خانم دکتر بودن … در این صورت اوضاع کشورمون خیلی متفاوت میشد. با بهترین آرزو ها برای ایشون

  7. عبدالرضا
    ۳۰ مرداد ۱۳۹۰ در ۱۸:۵۸ | #10

    من از موکلین خانم دکتر ساغری هستم- نمی دونم که چه مشکلی برای دفتر ایشان پیش آمده اما ایشان از صادق ترین و پاسخگو ترین افرادی هستند که در زمینه کاری باهشون سر و کار داشته ام.

  8. پردیس
    ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ در ۰۳:۲۷ | #11

    سلام
    من هم از موکلین مشهدی هستم ….خانم دکتر ساغری واقعا” همراه من مثل یک دوست در این پروسه به من کمک کرده اند ….برای من هنوز هم ایشان نماینده کن پارس هستند ….امیدوارم که دوباره مثل قدیم با ما باشند…..

  9. مریم
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ در ۱۸:۲۱ | #12

    سلام
    من از موکلین دفتر مشهد شرکت کنپارس هستم ، هیچ وقت به حسن توجه و درایت سرکار خانم دکتر ساغری شک نکردم و هیچ حرفی نمی تونه ذره ای تردید در من نسبت به ایشان ایجاد کنه و این حرفها از طرف یکسری انسانهای………زده شده کاملا بی پایه و اساس بوده و همچنین از جناب آقای دکتر مختاری بابت حسن توجه و معرفی این خانم برای نمایندگی دفتر مشهد سپاسگزاری می کنم.

  10. ایمان
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ در ۰۷:۰۸ | #13

    با سلام ، من از موکلین دفتر مشهد شرکت کنپارس هستم، لازم می دانم ازاینجا از خدمات صادقانه و بی دریغ سرکار خانم دکتر ساغری کمال تشکر را نمایم.امیدوارم هر چه زودتر مشکلات دفتر مشهد مرتفع گردد و ایشان دوباره مشغول به کار گردند.

  11. جواد
    ۲۸ مرداد ۱۳۹۰ در ۰۶:۰۹ | #14

    واقعا از شنیدن این خبر از همان ابتدا شوکه شدم. من به عنوان یکی از موکلین کن پارس از سرکار خانم دکتر ساغری سپاسگذاری مینمایم. امیدوارم هر چه زودتر مشکل حل شود. ج . ق

  12. هدی
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ در ۲۲:۰۲ | #15

    با عرض سلام خدمت کلیه ی دوستانمون در کنپارس و با سپاس فراوان از سرکار خانم دکتر ساغری که زحمات بسیاری برای ما مشهدی ها کشیدند و حتی در شرایط کنونی نیز یاری و شرمندمون می فرمایند و در هر ساعت شبانه روز می تونیم از راهنمایی های ایشون استفاده کنیم .امیدوارم به زودی بتونیم باز هم ایشون رو در دفتر مشهد ببینیم.
    با سپاس

  13. موکل مشهد
    ۲۷ مرداد ۱۳۹۰ در ۲۰:۱۲ | #16

    من خودم از موکلین مشهد هستم و واقعا از شنیدن خبرها شوکه شدم، برای خانم دکتر ساغری و گروه مشهد که واقعا عالی بودند آرزوی موفقیت دارم. امیدوارم بزودی مشکلات حل بشود و شاهد فعالیت مجدد دفتر مشهد باشیم .

دیدگاه ها مسدود است.